Focus mk4 2018
- MIROMEN
- Junior
- Příspěvky: 346
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: HAVÍROV
Re: Focus mk4 2018
No abych pravdu řekl, tak zvuk 1.0EB mi moc po chuti neni, ale ten 1.5EB ma jiny charakter a ten mi fest sedi, velice pěkně zni i zvenči. Moji polovičce se libi i ten 1.0EB, ale sama řikala, že zvuk toho 1.5EB je někde jinde. Navic jako bonus ma kultivovanějši zvuk v nižšich otačkach, i když oproti 4 valcovemu 1.5EB je to pořad "hrubian". Ale ma menši lag, rychlejši a ostřejši reakce na plyn, spodek je vyhlazenějši, 1st neni snad vubec přidušen a to u nezajeteho motoru i charakterově je dost podobny. Jediny zasadni problem je ten, že nema takovy tah jako ten 4 valcovy 1.5EB a kdo vi jak to bude po zajeti.
FOCUS 3 FL Titanium 1.5EB
- Sentik
- Test driver
- Příspěvky: 3698
- Registrován: 30.05.2018 13:00
- Bydliště: JČ
Re: Focus mk4 2018
U 1.0 EB to z radia tutově nešlo ... to jestli k tomu využívaj nějaký promyšlený zvukovody a tunely pod palubovkou je mi jedno , hlavně že to zní uchu příjemně...
EDIT:
Vysvětlí mi někdo proč je vlastně v novým FoFo v běžných verzích jen a pouze 3válec? Proč se kdysi přecházelo z 1.6 EB na 1.5EB bylo "jasný", rozhodla to čína a její danový zatížení atd., ale proč sakra, když ty vykony jdou nahoru je u novyho použitej jen 3válec?? To maj ty 3válce o tolik menší emise než 4válce, nerozumim tomu, tak se ptám
EDIT:
Vysvětlí mi někdo proč je vlastně v novým FoFo v běžných verzích jen a pouze 3válec? Proč se kdysi přecházelo z 1.6 EB na 1.5EB bylo "jasný", rozhodla to čína a její danový zatížení atd., ale proč sakra, když ty vykony jdou nahoru je u novyho použitej jen 3válec?? To maj ty 3válce o tolik menší emise než 4válce, nerozumim tomu, tak se ptám
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: Focus mk4 2018
3R = automobilky s eu.
Nekupujte to a mají po ,,ptákách,,
Nekupujte to a mají po ,,ptákách,,
- IvanSt
- .
- Příspěvky: 304
- Registrován: 16.07.2017 18:01
Re: Focus mk4 2018
Ty 3 válce jsou opravdu povedený. A většině kupujících bude stačit i ten slabší, s výkonem starých dvoulitrů a minimální spotřebou. I když neříkám, že Ford nemohl dodat další motorizaci.
Jsem zvědavý na ST, jestli bude mít 2.3 z RS, tak skok oproti 1.5 3R, byť s 182 koňmi, bude obrovský. Vzhledově se mi MK4 líbí, zezadu působí široce, moderní světla, interier je vzdušný. Trochu mi vadil "tablet" na palubovce.
Jsem zvědavý na ST, jestli bude mít 2.3 z RS, tak skok oproti 1.5 3R, byť s 182 koňmi, bude obrovský. Vzhledově se mi MK4 líbí, zezadu působí široce, moderní světla, interier je vzdušný. Trochu mi vadil "tablet" na palubovce.
Ford Focus ST 2014
- 321910336
- Zkušený
- Příspěvky: 1071
- Registrován: 20.01.2012 23:10
- Bydliště: Přerov
Re: Focus mk4 2018
Nevím, jestli by tak velkej motor byl nějaká výhra u předokolky
- IvanSt
- .
- Příspěvky: 304
- Registrován: 16.07.2017 18:01
Re: Focus mk4 2018
Pořád by byl menší, než starý 2.5 pětiválec, na kterého mnozí nedají dopustit. A předokolek lehce nad 300 koní tu už taky pár je a fungují relativně dobře.
Alternativa je 1.5 4R z MK3 FL.
Alternativa je 1.5 4R z MK3 FL.
Ford Focus ST 2014
- 321910336
- Zkušený
- Příspěvky: 1071
- Registrován: 20.01.2012 23:10
- Bydliště: Přerov
Re: Focus mk4 2018
nejde tak o výkon, ale o to, že by to bylo těžký na předek. ta 1.5 by měla být podle článku co jsem viděl nově vyvinutá
- Sagic
- Zkušený
- Příspěvky: 1129
- Registrován: 18.06.2012 11:59
- Bydliště: Náchodsko
Re: Focus mk4 2018
Asi se budu muset jeste svezt v 1.5 kdyz ji tak chvalite co se tyce zvuku za me teda 1.0 urcite ne... v nizkych otackach to klepe jak stary diesel, prvni pocit byl ze jim to jedu vratit ze to ma poruchu
Je:
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
- Wolf78
- Pokročilý
- Příspěvky: 623
- Registrován: 27.10.2012 10:01
- Bydliště: Mladá
Re: Focus mk4 2018
přesně tak jsem to měl taky strašný zvuk ,ale nad 2tis.ot to bylo v pohodě . Dle prodejce to dělá jen ta silnější verze , ta slabší je v pohoděSagic píše: prvni pocit byl ze jim to jedu vratit ze to ma poruchu
Je - Ford Focus III ST-Line 134kW mk3,5
Je - Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW
Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
Byl - Ford Ka TITANIUM - 51kW
Byl - Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
Byl - Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
Byl - Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW
Je - Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW
Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
Byl - Ford Ka TITANIUM - 51kW
Byl - Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
Byl - Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
Byl - Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW
- Sentik
- Test driver
- Příspěvky: 3698
- Registrován: 30.05.2018 13:00
- Bydliště: JČ
Re: Focus mk4 2018
http://www.auto.cz/ford-focus-active-ce ... nce-125706
Focus Active .. ač jsem to nečekal, tak podle mě dobrý. Jak cenově, tak design.
Focus Active .. ač jsem to nečekal, tak podle mě dobrý. Jak cenově, tak design.
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
- lenzi
- Nováček
- Příspěvky: 137
- Registrován: 10.06.2018 13:17
Re: Focus mk4 2018
No ale že nie je možnosť 4x4...
Ford Focus Combi ST Line Magnetic Grey, 1.5 Ecoboost, 150k, 2018
Rezervné: Škoda Fabia Combi, 1.2HTP, 2008
Bolo: Škoda Felicia Combi, 1.3MPI, 1996
Rezervné: Škoda Fabia Combi, 1.2HTP, 2008
Bolo: Škoda Felicia Combi, 1.3MPI, 1996
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12876
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Focus mk4 2018
A vyuzil (by) si to niekedy?
- lenzi
- Nováček
- Příspěvky: 137
- Registrován: 10.06.2018 13:17
Re: Focus mk4 2018
No ja nie, ale poznám zopár ľudí, čo chodia často napr. na lyžovačky a zháňajú takéto typy áut, ale jedine s podmienkou 4x4.
Ford Focus Combi ST Line Magnetic Grey, 1.5 Ecoboost, 150k, 2018
Rezervné: Škoda Fabia Combi, 1.2HTP, 2008
Bolo: Škoda Felicia Combi, 1.3MPI, 1996
Rezervné: Škoda Fabia Combi, 1.2HTP, 2008
Bolo: Škoda Felicia Combi, 1.3MPI, 1996
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6593
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Focus mk4 2018
Ja jo, hlavne v zime na volnem plose pri blbnuti. Jezdim do prace, kde se obcas zapomina na odklizeni snehu a tam by to bodlo, nadruhou stranu, dnu se snehem je porad min.stano. píše:A vyuzil (by) si to niekedy?
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: Focus mk4 2018
Upřímně, čtyřkolku bych využil prakticky denně. kdo někdy alespoň chvíli jezdil i jen s haldexem, tak nemůže říct, že je to jen pár dní v roce na sníh.
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů