Asi tak. FFIII jsem taky odmitl, ale facelift uz celkem sel. Mozna si zvyknem. Doufam ale ze tam daj poradnej motor. Holt jsem konzerva.TomFocus píše:Tisíc vítek a stejně si to koupíte, protože jste fordaci a vše ostatní je šméčko
Focus mk4 2018
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6598
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Focus mk4 2018
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
- MIROMEN
- Junior
- Příspěvky: 346
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: HAVÍROV
Re: Focus mk4 2018
Co postradam u řazeni v MK3 1.5EB je nějaky naznak sportovnosti. To řazeni je velmi hladke, dorazy snad vypolstrovane a přes střed teměř žadny odpor. Ale celkově je řazeni vyborne, velice přesne a diky te hladkosti tam ty rychlosti padaji jak němci do ukrytu jakoby tam snad byly na dorazech nějake magnety. Navic žadne zadrhavani a je to prvni auto, kde zpatečku dam hned napoprve. Golf, ktereho jsem měl sice taky nepostradal na zpatečce synchron, ale zpatečka i přesto občas musela jit až napodruhe.Sentik píše:Tak to máš pravdu, noTomFocus píše:Tisíc vítek a stejně si to koupíte, protože jste fordaci a vše ostatní je šméčko
Věci, který mi na tom vadí stejně napraví facelift a nebo jsou to věci, který už tu s náma budou navždy kvůli ekoteroristický lobby...
Je to stejně škoda, kam se nám ten svět aut posunuje. S dnešní technikou by to mohlo bejt tak zajímavý a místo toho máme v nižší střední třídě 3válce, peklo. Ale na druhou stranu - většině lidí je to podle mě jedno a i ten "splašenej zajíc" upaloval moc pěkně, né že né.
Jinak řadička mi přišla taky gumovější, teda ještě gumovější než je v současným FoFo III FL, daleko spokojenější jsem byl ve FoFo II, tady u tý FoFo IV už mi to nápadně připomíná manželky francouzský vůz, kde je to opravdu kvedlání povidlama
FOCUS 3 FL Titanium 1.5EB
- MIROMEN
- Junior
- Příspěvky: 346
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: HAVÍROV
Re: Focus mk4 2018
Takova klasika. Si pamatuji jak přišel dvojkovy fokal s konzerva VW designem a co se kolem něj napsalo. Ne že bych s tim nesouhlasil, protože u fordu si představuji dynamicky a vyzyvavy vzhled, ale zavděčit se všem prostě nejde.TomFocus píše:Tisíc vítek a stejně si to koupíte, protože jste fordaci a vše ostatní je šméčko
Edit: (výtek)
Jinak nevim co by někteři očekavali, ale plno věci napsano minimalně subjektivnim viděnim.
Mě se třeba nelibi to, že ford po 20 letech přijiždi v zakladu s traverzou na zadi, když pravě před 20 lety focuse proslavil předevšim viceprvek o ničem jinem, už se moc hovořit zrovna neda. To, že ford evidentně umi a i s tou traverzou funguje podvozek velice dobře je sice fajn, ale prostě to beru jako podpasovku. Mě třeba zajima jak bude fungovat 1.5EB, už 1.0EB je docela mile překvapeni, i když ja se narozdil od moji polovičky nějak nekamaradim s jeho zvukem, ten snad u te 1.5EB bude trochu jinde. Na videich to zatim zni dosti slibně i přes samozřejmě podobnou zakladni charakeristiku pravě 1.0EB,
Naposledy upravil(a) MIROMEN dne 24.10.2018 16:16, celkem upraveno 1 x.
FOCUS 3 FL Titanium 1.5EB
- Wolf78
- Pokročilý
- Příspěvky: 623
- Registrován: 27.10.2012 10:01
- Bydliště: Mladá
Re: Focus mk4 2018
Budeš si muset koupit kombi , tam je prý klasika víceprvková náprava
Je - Ford Focus III ST-Line 134kW mk3,5
Je - Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW
Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
Byl - Ford Ka TITANIUM - 51kW
Byl - Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
Byl - Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
Byl - Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW
Je - Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW
Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
Byl - Ford Ka TITANIUM - 51kW
Byl - Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
Byl - Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
Byl - Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW
- MIROMEN
- Junior
- Příspěvky: 346
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: HAVÍROV
Re: Focus mk4 2018
Hele on neni na trhu jen focus. U mě je to v nižši středni marne, až třeba na civica u ktereho čekam na FL, protože jsem si s par věcma nepotykal a doufam, že FL něčemu pomuže.
Jinak u focuse stači vzit 1.5EB a maš viceprvek, pohřebak netřeba, i když je to prvni generace, ktera u focusu nevypada jak krabice.
Jinak u focuse stači vzit 1.5EB a maš viceprvek, pohřebak netřeba, i když je to prvni generace, ktera u focusu nevypada jak krabice.
FOCUS 3 FL Titanium 1.5EB
- grundyg
- Nováček
- Příspěvky: 78
- Registrován: 14.08.2011 13:27
- Bydliště: Praha
Re: Focus mk4 2018
Ke konci října vyšel novej ceník. 8" displej se posunul z výbavy "Edition plus" do "Edition", ceny zůstaly (koukáno letmým pohledem).
- pavek1
- Nováček
- Příspěvky: 137
- Registrován: 05.04.2018 11:47
Re: Focus mk4 2018
Jo ve verzi trend edition je 8" displej ale pozor.. Jeno sync 2.5.....
Systém SYNC 2.5 s barevným 8“ dotykovým displejem (Bluetooth handsfree), funkce Applink, Android Auto a Apple CarPlay
Takze asi chybi ovladani hlasem a navigace....
Systém SYNC 2.5 s barevným 8“ dotykovým displejem (Bluetooth handsfree), funkce Applink, Android Auto a Apple CarPlay
Takze asi chybi ovladani hlasem a navigace....
Ford Grand C-Max 1.5 TDCi 88kw r.v.12/ 2018 Titanium
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23469
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Focus mk4 2018
bud se ford neboji oznaceni SYNC2 anebo se skutecne vratil k reseni od microsoftu
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- grundyg
- Nováček
- Příspěvky: 78
- Registrován: 14.08.2011 13:27
- Bydliště: Praha
Re: Focus mk4 2018
Sync 2.5 by měl být jen očesaný Sync 3, ne? Tak jak psal pavek1. M$ nééé
http://fiestaklubpolska.pl/forum/viewto ... 9b1f24a41b
http://fiestaklubpolska.pl/forum/viewto ... 9b1f24a41b
- Wolf78
- Pokročilý
- Příspěvky: 623
- Registrován: 27.10.2012 10:01
- Bydliště: Mladá
Re: Focus mk4 2018
V pondělí si jedu opět vyzvednout FF IV na testování v TITANKU, tak jsem zvědavej co tam bude za výbava proti předešlému FF IV v Trendu plus .
Co bych já osobně bral ve svém FF III po FL z FF IV je možnost volit si režimy jízdy ( Eco - Normal -Sport ) opravdu dobrá vychytávka
Co bych já osobně bral ve svém FF III po FL z FF IV je možnost volit si režimy jízdy ( Eco - Normal -Sport ) opravdu dobrá vychytávka
Je - Ford Focus III ST-Line 134kW mk3,5
Je - Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW
Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
Byl - Ford Ka TITANIUM - 51kW
Byl - Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
Byl - Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
Byl - Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW
Je - Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW
Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
Byl - Ford Ka TITANIUM - 51kW
Byl - Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
Byl - Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
Byl - Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW
- lenzi
- Nováček
- Příspěvky: 137
- Registrován: 10.06.2018 13:17
Re: Focus mk4 2018
Konečne som vo Forde videl nový FoFo Combi v nejakej zvláštnej modrej farbe, a musím povedať, že naživo to vypadalo oveľa lepšie, než na obrázkoch alebo videu. Akurát tá cena bola celkom hustá, vyše 29 000 €, po mimoriadnej zľave vyše 25 000 €.
Ford Focus Combi ST Line Magnetic Grey, 1.5 Ecoboost, 150k, 2018
Rezervné: Škoda Fabia Combi, 1.2HTP, 2008
Bolo: Škoda Felicia Combi, 1.3MPI, 1996
Rezervné: Škoda Fabia Combi, 1.2HTP, 2008
Bolo: Škoda Felicia Combi, 1.3MPI, 1996
- MIROMEN
- Junior
- Příspěvky: 346
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: HAVÍROV
Re: Focus mk4 2018
Ja mam tentokrat na 3 dny pujčeneho MK4 kombi 1.5EB a tohle je opravdu prvni generace, ktera nevypada jak krabice, opravdu povedene. Jinak zvuk toho 3 valcoveho 1.5EB je jednim slovem paradni. Už 4 valcovy 1.5EB zni velice dobře v ramci běžnych motorizaci, ale tohle je někde jinde. Jel jsem v nove fiestš ST a charakter toho zvuku je snad nachlup totožny.
FOCUS 3 FL Titanium 1.5EB
- grundyg
- Nováček
- Příspěvky: 78
- Registrován: 14.08.2011 13:27
- Bydliště: Praha
Re: Focus mk4 2018
A hele, ono to má víko nádrže vlevo?! Nezvyk.
- Sentik
- Test driver
- Příspěvky: 3701
- Registrován: 30.05.2018 13:00
- Bydliště: JČ
Re: Focus mk4 2018
Souhlas.MIROMEN píše: Jinak zvuk toho 3 valcoveho 1.5EB je jednim slovem paradni. Už 4 valcovy 1.5EB zni velice dobře v ramci běžnych motorizaci, ale tohle je někde jinde. Jel jsem v nove fiestš ST a charakter toho zvuku je snad nachlup totožny.
Je to asi hodně subjektivní, furt všude čtu jak třívalec tohle a třívalec tamto a že se to nedá poslouchat. Nevim. Za mně ten 1.5 EB ale i 1.0 EB má parádní zvuk, né takovej ten, že to člověku nevadí, ale naopak, že to podle mne zní hodně dobře.
Jde vlastně jen o ten pocit, auto za pul mil a má to 3válec, ale taková je doba.
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23469
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Focus mk4 2018
a jste si jisti, ze je to zvuk motoru? neposlouchate jen hezkou skladbu v radiu?
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 hostů