Xenonove predni svetla

Karoserie, světla, lak ...
Moderátor:miki21
Odpovědět
Uživatelský avatar
Boban
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8641
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Havl. Brod (CZ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Boban » 16.10.2007 20:40

Hm já mám taky stupidní sklon :cry: :cry: , no, ale u toho mercedusu, to právě při brždění ani prudkém rozjetí nic nedělá, tak nevím, já nejsem odborník jen potencionální vlastník HIDky a čtu a čtu, tak furt dokola aby sem byl chytřejší a nedělal ostatním z očí lampionky :lol: :lol:

Wolf2

Příspěvek od Wolf2 » 16.10.2007 20:55

to Boban - Jojo ,máš pravdu ty tvoje světla jsou přesně taková co se budou vcelku dost zasírat :wink: ostřikovače určitě budeš potřebovat . :wink: Jinak mám origo xenony ,ale bez ostřikovačů a automatiky sklonu světel a vše je OK. Sklon si nastavuji tím samím kolečkem jako dříve ,(mám výbavu trend a prý jsou tam i tvrdší pružiny ,tak není až tak potřeba seřizovat ) . Jinak teďka si dělal přestavbu světel Vlko na xenony ,použil H.I.D xenony o teplotě světla 4300K (stejně mají i origo xenony) a zandal to do světel po FL. Tak se pak s váma podělí o to jak to svítí a td. :wink:

Uživatelský avatar
Boban
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8641
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Havl. Brod (CZ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Boban » 16.10.2007 20:59

Máš pravdu v těch pérech sou opravdu tvrdší :wink: , já mám taky tvrdší, mám auto ve předu o 45mm níž vzadu 40mm, mám to taky tvrdší, ale záleží hodně jestli vezu v zádu jen našeho pejska nebo ještě batožinu.jen zatím netuším kde zhánět to ostřikování?

Uživatelský avatar
jenda
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 940
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: JC

Příspěvek od jenda » 16.10.2007 21:05

Po xenonech už taky začínám pomalu pokukovat a myslím si, že teplota o 4300 K je naprosto v poho a tady jsem našel včera na netu ještě tenhle názor - je to ale o používání o teplotě 8000 K:

"8.000K je sice krásné modré světlo, ale xenon má nejvyšší účinnost a vyzáření světelného toku v oblasti od 5.000K - 6.000K, výše už světlo přechází do modrého (jakoby rentgenového spektra), které je sice efektní - modré, ale svítí méně!!! Pro srovnání, myslíte si, že byste si posvítili na cestu rentgenem?"
ObrázekObrázek

Wolf2

Příspěvek od Wolf2 » 16.10.2007 21:15

Boban píše:Máš pravdu v těch pérech sou opravdu tvrdší :wink: , já mám taky tvrdší, mám auto ve předu o 45mm níž vzadu 40mm, mám to taky tvrdší, ale záleží hodně jestli vezu v zádu jen našeho pejska nebo ještě batožinu.jen zatím netuším kde zhánět to ostřikování?
Už se na těch ostřikovačích pracuje ,tak jak to dám dohromady tak se ti ozvu :wink:

Wolf2

Příspěvek od Wolf2 » 16.10.2007 21:19

jenda píše:Po xenonech už taky začínám pomalu pokukovat a myslím si, že teplota o 4300 K je naprosto v poho a tady jsem našel včera na netu ještě tenhle názor - je to ale o používání o teplotě 8000 K:

"8.000K je sice krásné modré světlo, ale xenon má nejvyšší účinnost a vyzáření světelného toku v oblasti od 5.000K - 6.000K, výše už světlo přechází do modrého (jakoby rentgenového spektra), které je sice efektní - modré, ale svítí méně!!! Pro srovnání, myslíte si, že byste si posvítili na cestu rentgenem?"
Jojo naprosto s tebou souhlasím ohledně požití xenonů 8000K a více.
Většinou se do origo xenon .světel dávají výbojky o teplotě světla 4300K a 5000K . Nejlépe je rozdíl ve svitu xenonů vidět na mokré vozovce .

Uživatelský avatar
jenda
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 940
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: JC

Příspěvek od jenda » 16.10.2007 21:24

Já si to taky myslím a ještě tam jeden týpek psal, že tohle světlo do 5000 K je to nejlepší co může z xenonů bejt, že to má vyzkoušený. Já co jsem měl modrý žárovky H4 na autě, tak jsem měl někdy pocit, že to svítí naprosto suprově ale někdy mi přišlo, že když byla tma jako v pytli, že naprosto houby vidím v tom namodralým světle ale to mohl bejt jenom subjektivní pocit :?
ObrázekObrázek

Uživatelský avatar
HonzaV
Junior
Junior
Příspěvky: 203
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: okr. Litoměřice

Příspěvek od HonzaV » 17.10.2007 07:13

Wolf2 píše:koukám kolik tady máme odborníků na xenony :lol: :lol: .Tak ohledně toho automatického sklonu světel ,jestli si někdo myslí ,že když jede auto s xenonama do kopce tak ta automatika něco zaregistruje ,tak se hodně plete a ani nepozná ,že se blíží na horizont a td. Reaguje jen na náklon při brzdění a akceleraci a při zatížení zavazadlového prostoru automaticky nastaví sklon světel ,proto ,když se zapnou xenony ,tak je vidět ,jak se to kalibruje. :wink:
Ostřikovače světel ,je dobrá věc ,ale u Focusu není až tak potřeba ,protože tvar světla zaručuje ,že se to tolik ten přední plast nezasírá ,něco jiného je třeba u vozů značky Škoda td. kde světla mají stupidní sklon a jsou pořád zasraný . :wink:
No to si snad nikdo nemyslí, že by se před horizontem světlo sklápělo, smozřejmě jde jen o kalibraci sklonu závislé na zatížení a tedy náklonu vozu kterou ale ovlivňuje právě rozjezd nebo brždění. Více o tom třeba zde: http://www.bencar.cz/navody37.htm
Ford Mondeo kombi 2.0 TDCi, 120kW, 2014
dříve Ford Mondeo kombi 2.0 TDCi, 85kW, 2008
Ford Focus kombi 1.8 TDCi, 74kW, 2003

Uživatelský avatar
zewl
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8645
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zewl » 17.10.2007 07:24

Honzav: dobrej clanek 8O
Ford Focus combi 1.8 TDDi, 90 PS, narozen 12/2002
Obrázek

Uživatelský avatar
nego
Nováček
Nováček
Příspěvky: 149
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Gottwaldov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od nego » 17.10.2007 09:39

takze radeji zadne vymenovani halogenek za xenony do standardnich svetel :?
C-Max 1.6 TDCi, 80kW, Trend, Moondust, 6/05

Uživatelský avatar
PepeCV
Junior
Junior
Příspěvky: 496
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PepeCV » 17.10.2007 09:52

No nevím v Chomutově znám pár lidiček co si to dodělávali a nemají žádný problém i na starém pasátu který má sklon předních světel 0, to žádný problém nedělalo. Ani mne když sem před ním jel to neoslňovalo. Řekl bych že dost záleží na montáži - takže bych to zas tolik nezatracoval. No do konce roku jdu do xenonů do originálních světel - takže po té budu vědět víc. A to jestli budu oslňovat nebo ne poznám dost rychle :wink: Pak podám info :!:
Ford Focus 1.6i 16V 74kW (100k) 5-dv. hatchback - červená PEPEER
Obrázek
Galerka ZDE https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... =94&t=2199
Další info o voze ZDE https://pepecv.wz.cz/

Uživatelský avatar
nego
Nováček
Nováček
Příspěvky: 149
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Gottwaldov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od nego » 17.10.2007 10:50

policajti to asi hrotit nebudou, ale problem muze byt spis na technicke
C-Max 1.6 TDCi, 80kW, Trend, Moondust, 6/05

Wolf2

Příspěvek od Wolf2 » 17.10.2007 11:00

HonzaV píše:
Wolf2 píše:koukám kolik tady máme odborníků na xenony :lol: :lol: .Tak ohledně toho automatického sklonu světel ,jestli si někdo myslí ,že když jede auto s xenonama do kopce tak ta automatika něco zaregistruje ,tak se hodně plete a ani nepozná ,že se blíží na horizont a td. Reaguje jen na náklon při brzdění a akceleraci a při zatížení zavazadlového prostoru automaticky nastaví sklon světel ,proto ,když se zapnou xenony ,tak je vidět ,jak se to kalibruje. :wink:
Ostřikovače světel ,je dobrá věc ,ale u Focusu není až tak potřeba ,protože tvar světla zaručuje ,že se to tolik ten přední plast nezasírá ,něco jiného je třeba u vozů značky Škoda td. kde světla mají stupidní sklon a jsou pořád zasraný . :wink:
No to si snad nikdo nemyslí, že by se před horizontem světlo sklápělo, smozřejmě jde jen o kalibraci sklonu závislé na zatížení a tedy náklonu vozu kterou ale ovlivňuje právě rozjezd nebo brždění. Více o tom třeba zde: http://www.bencar.cz/navody37.htm
Problematika xenonů a přestaveb mám prozkoumáno od A do Z. Ono záleží na značce auta a td .který má tyhle xenony zamontovaný ,něco jiného je třeba nějakej frantík ,kterej když zastavíš se ještě půl hodiny houpe a má měkké pérování a něco jiného je třeba tvrdej Focus ,kterej ,ani při rozjezdu se nehoupe :wink: Jinak všechny zkušenosti mám ze svých xenonů. Ono něco jiného je teorie a něco jiného je praxe :wink: :wink: :wink:

Uživatelský avatar
PepeCV
Junior
Junior
Příspěvky: 496
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PepeCV » 17.10.2007 11:08

nego píše:policajti to asi hrotit nebudou, ale problem muze byt spis na technicke
No řekl bych že když budou mít homologaci a certifikát tak ani tam ne !
Ford Focus 1.6i 16V 74kW (100k) 5-dv. hatchback - červená PEPEER
Obrázek
Galerka ZDE https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... =94&t=2199
Další info o voze ZDE https://pepecv.wz.cz/

Uživatelský avatar
djcorty
Nováček
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 02.02.2008 03:18

Caute

Příspěvek od djcorty » 23.10.2007 21:53

Tak kazdopadne by som sa chcel podakovat za vsetky odpovede, ktore ste mi zaslali. urcite som na svoju otazku nasiel odpoved.....este rad diky za ochotne odpovede

Odpovědět

Zpět na „Karoserie“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 hostů