Kryt pod motor FF2
- Moni
- Nováček
- Příspěvky: 16
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Jilemnice
Kryt pod motor FF2
Ahojky, máte někodo zkušenost z krytem pod motor, který prodávají v Elitu asi za 1600,-? Trochu mě zarazilo, že je univerzální. Ale ve Fordu ho mají asi za 8000,- což mě přijde hrozně moc.
FORD FUCUS kombi GHIA 1,8TDCi 85KW
FORD FUCUS kombi GHIA 1,8TDCi 85KW
- Bery
- Junior
- Příspěvky: 305
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Kolín
Mno taky bych o něj měl zájem. Nejen pro to že když nekdy vemu zatáčku víc při kryji tak abych neurval vanu atd,ale taky by to mohlo bránit stříkání bláta a podobných sajrajtů na motor ne?? Poraďte prosím jestli je to k něčemu??? Jo dáš sem ptosímtě ten link na tu vanu(nemužu ho najít),dík.
Fíkus 2.0 16v 130Ps ( momentálně trochu přidřenej motor,tak to moc nejede:( )
Jsem tlustej!!!
Protože nejsem línej se nažrat!!!
Jsem tlustej!!!
Protože nejsem línej se nažrat!!!
- Damon
- Test driver
- Příspěvky: 10357
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- romanm
- Junior
- Příspěvky: 377
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: JC
- pipin
- Nováček
- Příspěvky: 87
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Hranice
Spodní kryt motoru z elitu mám asi měsíc. Chlazení, to byla věc které jsem se taktéž obával ale rozhodl jsem se zkusit to. Takže mé zkušenosti - při prvním přisazení na spodek motoru jsem si nejdříve myslel že se v elitu spletli a dali mi něco jiného. Je to mkus pružného robusního plastu který je na hranách zhruba zbaven otřepů a značně zprohýbaný. Po důkladném přisazení se začalo zdát že bych tam kryt mohl namontovat a to se nakonec poměrně slušně podařilo. Doporučuji si zakoupit v mototechně plastové hmoždinky do obdelníkových otvorů asi rozměru 10x6 mm (bez problémů jsem vhodné sehnal)a příslušné samořesky vhodné velikosti včetně podložek. Montáž jsem provedl sám ale hlavně vzačátku bych druhého pomocníka uživil. Než se podaří kryt přichitit alespoň na jeden vrut je to síla. Po montáži kryt perfektně drží a nedovedu si představit že by se uvolnil i při nárazu. Přichycení jsem provedl 3x na nápravnici do hmoždinek,2x pod chladič do hmoždinek a navíc do každého podběho na tři samořezky , jednou do hmoždinky a 2x do plastového podběhu. Po přitažení se výrazně spevní plastové podběhy i nárazník o které se opírají takové plastové trny které z krytu vystupují. Co se týče chlazení v předí části krytu jsou tři vyřízlé otvory asi 15 x10 cm které jsou v místě před převodovkou a olejovou vanou motoru. Přes jeden z nich se dá poměrně snadno demontovat filtr oleje . Jeden otvor jsem vyřezal sám v místě olejové zátky protože pokaždé demontovat kryt při výměně oleje,tak to teda néééé V prvních kilometrech jsem bedlivě sledoval jestli se motor nebude přehřívat ale nic jsem ani při vyšších teplotách nezaznamenal. Samozřejmě jsem nemohl sledovat teplotu serva nebo něso podobného ale zdá se že vše bude ok. Motor je zvenku o něco méně slyšet a opravdu se příliš nešpiní . Zatím mám z celé ůpravy dobrý pocit a mohu doporučit.
Ford C Max 1.8 TDCI
- Bery
- Junior
- Příspěvky: 305
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Kolín
- Condor
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Kladno
Kryt motoru od Elitu mám namontovaný asi půl roku a zatím mám s touto úpravou pouze kladné zkušenosti. Problémy s teplotou motoru jsem nepozoroval ani při letošních vedrech. Co se týká hluku, nějak to nedokážu posoudit, ale v každém případě je nyní motorový prostor stále čistý a o to mi šlo především (super hlavně v zimě na našich přesolených silnicích). S Focusem jsem letos projel i několik nepěkných polních cest a žádný problém.
Faktem je, že kryt si koupíte spíše jako zdařilý polotovar, který je nutné trochu upravit a montáž je lepší provádět ve dvou.
Faktem je, že kryt si koupíte spíše jako zdařilý polotovar, který je nutné trochu upravit a montáž je lepší provádět ve dvou.
Ford Focus Combi 1.6 16V 2001
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 609
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
No tak do něj půjdu taky, před měsícem mi pod auto vletěl holub a docela to bouchlo, doma jsem vylezl a kouknul pod auto a nikde jsem ho neviděl, tak jsem říkal OK, autu se nic nestalo a holuba tam zapasovanýho nemám. No o víkendu jsem otevřel motor, abych mrknul na kapaliny a nestačil jsem se divit
mezi svíčkama lebka se zbytky křídel, na bloku motoru (či co toje) přivařený nohy a celej motorovej prostor vypadal jak rozdrbnutá peřina. Je zajímavý, že po masu nebyla ani památka (mně to nevadilo, hlad jsem ani neměl), ale peří bylo úplně neporušený a nespálený (proto se asi opeřenci před tepelnou úpravou škubají ).
Známej mě utěšoval, že mám o něco silnější motor 101koní a 1holub, ale to čištění nebylo zrovna příjemný.
mezi svíčkama lebka se zbytky křídel, na bloku motoru (či co toje) přivařený nohy a celej motorovej prostor vypadal jak rozdrbnutá peřina. Je zajímavý, že po masu nebyla ani památka (mně to nevadilo, hlad jsem ani neměl), ale peří bylo úplně neporušený a nespálený (proto se asi opeřenci před tepelnou úpravou škubají ).
Známej mě utěšoval, že mám o něco silnější motor 101koní a 1holub, ale to čištění nebylo zrovna příjemný.
Ford Focus 1.6 16V Combi Viva, cosmic-silver met., r.v. 2004
- elounek
- Nováček
- Příspěvky: 121
- Registrován: 02.02.2008 03:18
KRYT POD MOTOR
No pánové blíží se zimní období a také nemám kryt pod motor.Jelikož jezdím na hory a bude sních a jak se říká sračky mám strach aby se mě něco nestalo s olektromagnetickou spojkou na klimačce.Přeci jenom je to tím krytem chráněný!Koupit?Nekoupit?Poraďte.
- Ahmed
- Test driver
- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů