focus 1,0 92 kw vs. octavia 3 1,2 tsi 77 kw
- Anduril
- Test driver
- Příspěvky: 5087
- Registrován: 07.11.2009 16:56
- Bydliště: Ostrava
Re: focus 1,0 92 kw vs. octavia 3 1,2 tsi 77 kw
Tak zalezi, jak jsi prostorove reseny Mne treba Focus nijak stisnujici neprijde, je pro me tak akorat. Naopak v prilis prostornych interierech se necitim tak utulne jako ve Focusu, kde je vsechno takove robustni a dosazitelne. A dozadu si sednu sam za sebe naprosto bez problemu, jeste neco zbyva, merim 184cm...
A archaicke displeje? Ktere mas na mysli? Podle me jsou displeje ve FF3 na vyssi urovni (zvlaste po FL), nez v Octe, pokud nejde uplne o zakladni vybavy. Treba rozsliseni, jemnost grafiky displeju v VW/Octe je docela trapna.
A archaicke displeje? Ktere mas na mysli? Podle me jsou displeje ve FF3 na vyssi urovni (zvlaste po FL), nez v Octe, pokud nejde uplne o zakladni vybavy. Treba rozsliseni, jemnost grafiky displeju v VW/Octe je docela trapna.
-
- Nováček
- Příspěvky: 36
- Registrován: 18.01.2012 15:01
- Bydliště: SVK - BA
Re: focus 1,0 92 kw vs. octavia 3 1,2 tsi 77 kw
mam teraz Alteu XL a som zvyknuty na celkovu vzdusnost interieru. v octavke som sa nejak obmedzujuco necitil, u focusu mam mensie obavy.
co sa tyka displajov neviem. islo by o verziu pred FL a tam sa to s napr. dotykovym Bolerom resp. plnegrafickym Maxi DOTom u octavii neda porovnavat.
co sa tyka displajov neviem. islo by o verziu pred FL a tam sa to s napr. dotykovym Bolerom resp. plnegrafickym Maxi DOTom u octavii neda porovnavat.
Ford cakatel
- Anduril
- Test driver
- Příspěvky: 5087
- Registrován: 07.11.2009 16:56
- Bydliště: Ostrava
Re: focus 1,0 92 kw vs. octavia 3 1,2 tsi 77 kw
To neni az tak pravda - mrkni treba na moji galerku - varianta s barevnym palubakem ma daleko lepsi displej, nez octavia (je stejny, jako po FL). A treba radio Sony nebo navigace maji pro radio barevny displej a ten ma taky dosti jemnou grafiku. Mrkej: palubak, radio, navi, navi 2. Proste take zalezi na vybave - zakladni palubak je pravda trosku slabsi, stejne tak zakladni radio, ale zase to pak k sobe ladi a o funkce/informace ochuzen nejsi.
Octa ma sice casto barevne radio, ale displej ma hruby rastr a vypada to dost lacine.
Octa ma sice casto barevne radio, ale displej ma hruby rastr a vypada to dost lacine.
-
- Nováček
- Příspěvky: 145
- Registrován: 09.03.2015 23:07
- Bydliště: Praha
Re: focus 1,0 92 kw vs. octavia 3 1,2 tsi 77 kw
Pokud srovnavas pro nakup skoro/noveho tak si urcite prohlidni a hlavne projed i tu 92kw verzi Focuse osobne, nejlip hned pred nebo po 1.2 TSI.
Nova verze F po faceliftu vypada mnohem lip co se tyce tlacitek a palubovky jako takove, rozhodne nic archaickeho. Motor samotny byl zrejme dobry, ze nebylo dalsi verze potreba delat, ne nadarmo to sbira nekolik let oceneni. Tech 100tis+ km na nem uz ma hodne aut pred FL, tak pokud by to melo detske nemoci jak u TSI tak by uz to bylo po servisech vsude proflakle, coz zatim moc neni.
Osobne jsem jezdil krom Focusa, v praci jeste s Octavkou I. mpi a pak II. 1.8 TSI, pripadalo mi ze ten Focus na to jak je stary (mk1) sedi podvozkem porad lip, kdyz jsem pak sednul do sveho, ta 1.8TSI skakala jak koza pri rychlejsi jizde. Focus mk3 nedavno pri testovaci jizde - bomba, jak je na tom Octavia 3 ted netusim.
Pokud potrebujes vozit hodne veci/lidi a vzduch tak urcite vyhrava Oktavka, pokud spis pro sebe tak jizdnima vlastnostma a vybavenim v zakladu ma Focus navrch (hodne veci je uz v zakladni nabidce, u Oktavky za priplatek)
Tomu trojlitru jsem driv neveril, ale asi bych do nej uz sel. Jak to vypada tak stare atmosfery brzo prestanou v EU vyrabet/prodavat a pro normalni provoz ta 92kw dobra volba. Pokud tedy nechces jit cestou nafty a vsema radostma s tim spojene (vetsi turbo, DPF)
Nova verze F po faceliftu vypada mnohem lip co se tyce tlacitek a palubovky jako takove, rozhodne nic archaickeho. Motor samotny byl zrejme dobry, ze nebylo dalsi verze potreba delat, ne nadarmo to sbira nekolik let oceneni. Tech 100tis+ km na nem uz ma hodne aut pred FL, tak pokud by to melo detske nemoci jak u TSI tak by uz to bylo po servisech vsude proflakle, coz zatim moc neni.
Osobne jsem jezdil krom Focusa, v praci jeste s Octavkou I. mpi a pak II. 1.8 TSI, pripadalo mi ze ten Focus na to jak je stary (mk1) sedi podvozkem porad lip, kdyz jsem pak sednul do sveho, ta 1.8TSI skakala jak koza pri rychlejsi jizde. Focus mk3 nedavno pri testovaci jizde - bomba, jak je na tom Octavia 3 ted netusim.
Pokud potrebujes vozit hodne veci/lidi a vzduch tak urcite vyhrava Oktavka, pokud spis pro sebe tak jizdnima vlastnostma a vybavenim v zakladu ma Focus navrch (hodne veci je uz v zakladni nabidce, u Oktavky za priplatek)
Tomu trojlitru jsem driv neveril, ale asi bych do nej uz sel. Jak to vypada tak stare atmosfery brzo prestanou v EU vyrabet/prodavat a pro normalni provoz ta 92kw dobra volba. Pokud tedy nechces jit cestou nafty a vsema radostma s tim spojene (vetsi turbo, DPF)
Ford Focus III Titanium Sedan, 2015, 1.5 Ecoboost (110 kW) Magnetic Grey
Ford Focus I kombi, 1999, 1.8i, v duchodu (vylety do Hornbachu)
Ford Focus I kombi, 1999, 1.8i, v duchodu (vylety do Hornbachu)
-
- Nováček
- Příspěvky: 36
- Registrován: 18.01.2012 15:01
- Bydliště: SVK - BA
Re: focus 1,0 92 kw vs. octavia 3 1,2 tsi 77 kw
v mojom pripade by islo urcite o zakladne radio a palubak. u octavky sa daju relativne lacno poriesit a vyssie rady - bolero, amudsen... Vo focuse by vymena za nieco lepsie bola komplikovanejsia
to Kimic: hej najradsej by som si ich oba vyskusal. octaviu nie je problem pozhanat cez pozicovne a poriadne ju vyskusat, u focusa je to horsie. jedine skusobna par kilometrova jazda. ak by som riesil focusa po FL asi by vyhral...bohuzial pojde o pred FL.
nepotrebujem nic velke prevazat. proste auto pre rodinu z dvoma detmi, hlavne mesto, nejake vylety a pod.
to Kimic: hej najradsej by som si ich oba vyskusal. octaviu nie je problem pozhanat cez pozicovne a poriadne ju vyskusat, u focusa je to horsie. jedine skusobna par kilometrova jazda. ak by som riesil focusa po FL asi by vyhral...bohuzial pojde o pred FL.
nepotrebujem nic velke prevazat. proste auto pre rodinu z dvoma detmi, hlavne mesto, nejake vylety a pod.
Ford cakatel
- Stanley_vy
- Člen klubu
- Příspěvky: 5339
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
Re: focus 1,0 92 kw vs. octavia 3 1,2 tsi 77 kw
No, koukám, že už máš vybráno, tak hodně štěstí s tím pertinaxem (Octávií).
- Skodax
- Pokročilý
- Příspěvky: 542
- Registrován: 02.12.2012 22:01
- Bydliště: Plzeň
Re: focus 1,0 92 kw vs. octavia 3 1,2 tsi 77 kw
Pokud mluvíš o Octavii II tak tam se dají rádia měnit, ale jsou neskuečně pomalý a k ničemu. U Forda taky... To bych měnil za Čínu a ta se dá jednoduše vyměnit vždycky. V případě Octavie II je výměna mnohem složitější než dříve.
Je: Ford B-Max 1.4 66kW
Byl: Ford Ka 1.2 2013 51kW
Byl: Ford Focus Bordeaux 2.0 16V Duratec HE 107kW
- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: focus 1,0 92 kw vs. octavia 3 1,2 tsi 77 kw
Musim rict, ze skodovka ma politiku zvladnutou asi hodne mistrne, protoze rozhodnout se po zrale uvaze, ze chci pro ctyrclennou rodinu Octavii sedan, se 100 konmi a brat to jako nejlepsi variantu z ostatni konkurence... To mne do moji logiky nepasuje. Hodne lidem ale ano, napriklad i moje kolegyne vyplazla 400 tisic za skoro social vybavu, taky sedan. Nema to ani ledky. Dokonce se priplaci i za chromovane linky oken atd.. Kdyz si vezmu, ze ona dala 400 tisic za novou octavii a ja dal 240 tisic za 5 let stare mondeo. A porad je to mondeo uplne jinde. Jake by asi bylo za 400?
Ale tak n druhou stranu, k cemu presvedcovat? Kazdeho vec:-)
Ale tak n druhou stranu, k cemu presvedcovat? Kazdeho vec:-)
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23444
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: focus 1,0 92 kw vs. octavia 3 1,2 tsi 77 kw
jsou lidi, co si koupi jen sedana, protoze se jim ta kastle proste libi
jsou lidi, co si koupi jen nove auto, protoze auto po nekom proste nechteji
kazdy ma jine priority a nic s tim nenadelas ... proto je porad jeste tolik automobilek a tvaru aut ... to jen vyrobcu jednotlivych dilu ubyva (kliky, svetla, sedacky, motory, el. konektory) a dochazi tak k nevizualni "standardizaci"
ale nerozumim rozhodovani zakladatele tohoto vlakna
kdyz si to shrnu
1. ford - nesedel v nem NIKDY, ale uz slysel, ze se v nem nekteri citili stisnene; ecoboost neni overeny casem, ale pri 150kkm uz bude pryc
2. octavia - mel ji pujcenou den a je z ni nadsen (chapu, oproti stavajicimu autu je to velky krok dopredu); predpoklada vyssi spolehlivost druhe generace TSI
takze srovnava neco, co nikdy nepouzival a ani poradne nevidel, s necim, co je oproti stavajicimu povozu jina generace ... tady bude problem ve vyberove komisi
jsou lidi, co si koupi jen nove auto, protoze auto po nekom proste nechteji
kazdy ma jine priority a nic s tim nenadelas ... proto je porad jeste tolik automobilek a tvaru aut ... to jen vyrobcu jednotlivych dilu ubyva (kliky, svetla, sedacky, motory, el. konektory) a dochazi tak k nevizualni "standardizaci"
ale nerozumim rozhodovani zakladatele tohoto vlakna
kdyz si to shrnu
1. ford - nesedel v nem NIKDY, ale uz slysel, ze se v nem nekteri citili stisnene; ecoboost neni overeny casem, ale pri 150kkm uz bude pryc
2. octavia - mel ji pujcenou den a je z ni nadsen (chapu, oproti stavajicimu autu je to velky krok dopredu); predpoklada vyssi spolehlivost druhe generace TSI
takze srovnava neco, co nikdy nepouzival a ani poradne nevidel, s necim, co je oproti stavajicimu povozu jina generace ... tady bude problem ve vyberove komisi
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
- Nováček
- Příspěvky: 36
- Registrován: 18.01.2012 15:01
- Bydliště: SVK - BA
Re: focus 1,0 92 kw vs. octavia 3 1,2 tsi 77 kw
Skodax: myslim octaviu 3
enjoy: pri vyssej cene verzie combi a uplne postacujucich 590 litroch kufru v kratkej verzii pre mna nie je o com.
ZaQik: presne ako hovoris, a preto som zalozil toto vlakno
enjoy: pri vyssej cene verzie combi a uplne postacujucich 590 litroch kufru v kratkej verzii pre mna nie je o com.
ZaQik: presne ako hovoris, a preto som zalozil toto vlakno
Ford cakatel
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23444
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: focus 1,0 92 kw vs. octavia 3 1,2 tsi 77 kw
jedna dobra rada - minimalne si v bazaru do focuse sedni a kousek jed
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19273
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: focus 1,0 92 kw vs. octavia 3 1,2 tsi 77 kw
a za dva roky tu bude dotaz jestli je lepsi H i40 nebo fabie 6te generace , protoze v roce 2012 se rozhodovalo mezi focusem a c-maxem pak tam probehlo nejake mondeo , pak zase docus ale resily se motory
sorry za OT
sorry za OT
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: focus 1,0 92 kw vs. octavia 3 1,2 tsi 77 kw
Ted se prosimte nezlob, nemyslim to zle, ale 590l jakeho prostoru? Jako pokud do nej budes skladat krabice mlika tak ok, ale jinak je ta vyuzitelnost proti kombi docela sporna.sonick píše:Skodax: myslim octaviu 3
enjoy: pri vyssej cene verzie combi a uplne postacujucich 590 litroch kufru v kratkej verzii pre mna nie je o com.
ZaQik: presne ako hovoris, a preto som zalozil toto vlakno
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
-
- Nováček
- Příspěvky: 36
- Registrován: 18.01.2012 15:01
- Bydliště: SVK - BA
Re: focus 1,0 92 kw vs. octavia 3 1,2 tsi 77 kw
pri dvoch malych detoch (oblecenie, hracky, sragoviny...) a vyletoch, dovolenkach, cestovanie 450 km za babkami, mi to staci. nic velke typu nabytok prevazat nepotrebujem. takato potreba vznikne raz za cas a to sa da poriesit inak.
Ford cakatel
-
- Test driver
- Příspěvky: 4797
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: focus 1,0 92 kw vs. octavia 3 1,2 tsi 77 kw
Viděl si tu macochu v OIII?Spíš bych se ptal na co tak velkej kufr.Když ti něco zapadne k opěradlům nedošáhneš na to.Každopádně se schce ve focusu projet a fyzicky ho vůbec vidět než dělat ukvapený závěry.O Hnojdé o tom se tady vůbec nezmiňuj to je jen pro lidi co maj nervy ze železa.enjoy píše:Ted se prosimte nezlob, nemyslim to zle, ale 590l jakeho prostoru? Jako pokud do nej budes skladat krabice mlika tak ok, ale jinak je ta vyuzitelnost proti kombi docela sporna.sonick píše:Skodax: myslim octaviu 3
enjoy: pri vyssej cene verzie combi a uplne postacujucich 590 litroch kufru v kratkej verzii pre mna nie je o com.
ZaQik: presne ako hovoris, a preto som zalozil toto vlakno
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Majestic-12 [Bot] a 20 hostů