focus 1,0 92 kw vs. octavia 3 1,2 tsi 77 kw
- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: focus 1,0 92 kw vs. octavia 3 1,2 tsi 77 kw
Mno nevím ,ale já bych si klidně koupil Seat Leon ST je to hezčí než Octávka a za méně peněz je sexy.
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 08.05.2016 14:08
Re: focus 1,0 92 kw vs. octavia 3 1,2 tsi 77 kw
Díky za rychlé reakce.
U FF2 bude asi pro mamku problém, že budou mít už velké nájezdy... A malé nájezdy jsou zas podezřelé.
Ano, Astrou jsme se taky byli projet. Ta 1.4 jela pěkně. Ale je tu problém: musel bych překousnout zbytečně zprohýbanou záď. Svislou hranu uprostřed na nárazníku nepochopím... Zepředu je ok.
Chvilku jsem si hrál s palubním systémem a nějak mi Opelovsky neseděl. Význam některých tlačítek jsem předpokládal jiný než měla.
A taky bych se Opelu dnes už trochu bál co do kvality. Nechci soudit dle krytu kufru (pod sklem), ale když srovnám ten náš v Corse s Astrou, tak v Corse je z tvrdého plastu a v Astře K mi připadal jak plato na vajíčka. Podle mě to trochu svědčí o celkovém šetření na autě, ale možná jsem jen zaslepen jedním detailem. Nejblíž jí byl FF3, u Golfu i Kii působil pevnějším dojmem.
Mám v blízké rodině ještě Insignii r. v. 2011. Nehledě na problém se spojkou zadní nápravy, který servis v záruce jaksi neřešil a pak ho to vyšlo pěkně draho, to mělo problém s vyhříváním sedadla řidiče, teď pro změnu spolujezdce. No a pak uživatelsky nepříjemné nastavování a tak.
Nicméně tady těch drobností se bojím vlastně u všech značek.
Leon mi připadá v interiéru lacině snad jak ta Kia... :/
Jen připomínám že jsem vlákno odklonil na FF3 vs Golf VII.
U FF2 bude asi pro mamku problém, že budou mít už velké nájezdy... A malé nájezdy jsou zas podezřelé.
Ano, Astrou jsme se taky byli projet. Ta 1.4 jela pěkně. Ale je tu problém: musel bych překousnout zbytečně zprohýbanou záď. Svislou hranu uprostřed na nárazníku nepochopím... Zepředu je ok.
Chvilku jsem si hrál s palubním systémem a nějak mi Opelovsky neseděl. Význam některých tlačítek jsem předpokládal jiný než měla.
A taky bych se Opelu dnes už trochu bál co do kvality. Nechci soudit dle krytu kufru (pod sklem), ale když srovnám ten náš v Corse s Astrou, tak v Corse je z tvrdého plastu a v Astře K mi připadal jak plato na vajíčka. Podle mě to trochu svědčí o celkovém šetření na autě, ale možná jsem jen zaslepen jedním detailem. Nejblíž jí byl FF3, u Golfu i Kii působil pevnějším dojmem.
Mám v blízké rodině ještě Insignii r. v. 2011. Nehledě na problém se spojkou zadní nápravy, který servis v záruce jaksi neřešil a pak ho to vyšlo pěkně draho, to mělo problém s vyhříváním sedadla řidiče, teď pro změnu spolujezdce. No a pak uživatelsky nepříjemné nastavování a tak.
Nicméně tady těch drobností se bojím vlastně u všech značek.
Leon mi připadá v interiéru lacině snad jak ta Kia... :/
Jen připomínám že jsem vlákno odklonil na FF3 vs Golf VII.
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: focus 1,0 92 kw vs. octavia 3 1,2 tsi 77 kw
Golf je lepší.
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6591
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: focus 1,0 92 kw vs. octavia 3 1,2 tsi 77 kw
Jenze rozum rika Golf a srdce Focus. Je to jak s novym RS, neni nejrychlejsi, ale je nezabavnejsi.
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
- 321910336
- Zkušený
- Příspěvky: 1071
- Registrován: 20.01.2012 23:10
- Bydliště: Přerov
Re: focus 1,0 92 kw vs. octavia 3 1,2 tsi 77 kw
může mi někdo popsat v čem je ten golf lepší?
- Nonid
- Člen klubu
- Příspěvky: 5279
- Registrován: 05.12.2012 21:07
- Bydliště: Práááha - Vyšehrad!
Re: focus 1,0 92 kw vs. octavia 3 1,2 tsi 77 kw
Golf je komfortnejsi a vizualne kvalitnejsi, je to ale zase desne nudny auto. Kdyz se bavime o basic verzich.
Ford Focus ST170, 2002, 5dv, Panther Black, 2016-
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017
- jack-3d
- Pokročilý
- Příspěvky: 602
- Registrován: 30.01.2010 20:37
- Bydliště: Brno / někdy Frýdlant v Čechách
Re: focus 1,0 92 kw vs. octavia 3 1,2 tsi 77 kw
To jsme to dopracovali, když se na Fordím fóru většinově doporučuje Golf...
Budu tedy za exota a doporučím Focuse. To uvedené titánko má hezkou výbavu, kde by mi snad chyběla jen navigace. Motor si většina lidí chválí a já se k nim hlásím, fakt to jede parádně.
Budu tedy za exota a doporučím Focuse. To uvedené titánko má hezkou výbavu, kde by mi snad chyběla jen navigace. Motor si většina lidí chválí a já se k nim hlásím, fakt to jede parádně.
Je: Ford Mondeo Kombi MK4 1,6 118 kW
Byl: Ford Focus HB MK2 1,6 85kW
Byl: Ford Focus HB MK1 1,8 85kW
Byl: Ford Focus HB MK2 1,6 85kW
Byl: Ford Focus HB MK1 1,8 85kW
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: focus 1,0 92 kw vs. octavia 3 1,2 tsi 77 kw
Ja som za Ceed 1.6 GDI 99kW. Poctiva dobre vyladena atmosfera.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Test driver
- Příspěvky: 4797
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: focus 1,0 92 kw vs. octavia 3 1,2 tsi 77 kw
Za mne Golf a pak focus.Atmosféra je retro a s euro 6 tuplem.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- ominina
- Junior
- Příspěvky: 356
- Registrován: 09.01.2014 23:45
- Bydliště: Teplice
Re: focus 1,0 92 kw vs. octavia 3 1,2 tsi 77 kw
Atmosféra možná retro, ale neco do sebe to má. Můj papá ma E36 318iS coupe, ve svý době jedna z nej jednaosmiček s Hondou... A dodnes jeho 103kw je velmi slušných. Dneska to má litrovej motor s turbem, ale až budou mít natočíno co to báwo... Kolegyně dostala teď služebního golfa, jako pěkný, ale jak piše Nonid - nuda. Má v tom 1.6 Tdi 77kw a to je nuda na druhou. Před tím měla octu dvojku 1.9tdi taky 77kw, ale jela líp (ne podvozkově, ale motoricky). Ukázka že objem ničím...zkrátka litrovej motor mi přijde jak z motorky.
Mondeo mk4 1.8 Tdci 2007 92kw EGR off
Kawasaki ZX10-R 147Kw
Kawasaki ZX10-R 147Kw
- Nonid
- Člen klubu
- Příspěvky: 5279
- Registrován: 05.12.2012 21:07
- Bydliště: Práááha - Vyšehrad!
Jde o konkretni motory... Litrovej EB je dost vyjimecnej kousek technickyho umu
Odesláno z mého PLK-L01 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého PLK-L01 pomocí Tapatalk
Ford Focus ST170, 2002, 5dv, Panther Black, 2016-
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017
- pbjun
- Test driver
- Příspěvky: 5869
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: focus 1,0 92 kw vs. octavia 3 1,2 tsi 77 kw
Ceeda v žádném případě nemůžu doporučit. Je to drahý kus korejského šrotu... Nepohodlné, nepraktické, nepoužitelné auto... 3x mi řešili sedačku řidiče co se propadla dozadu, zadní náprava je už taky v háji, z motoru teče olej přes těsnění vany a to mám najeto teprve 22tis Ber toho focuse, pohodlné, bezpečné auto.
- LR81
- Nováček
- Příspěvky: 124
- Registrován: 02.04.2014 18:09
Re: focus 1,0 92 kw vs. octavia 3 1,2 tsi 77 kw
By mě zajímalo podle čeho soudíš? Možná že v něčem je lepší, ale v něčem zase horší, takže celkově se to těžko hodnotí... Ale hlavně focus je o dost hezčí A na tom záleží hodně, málo kdo chce jezdit v autě které se mu nelíbí...TomFocus píše:Golf je lepší.
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: focus 1,0 92 kw vs. octavia 3 1,2 tsi 77 kw
LR81...soudím dle několikaleté zkušenosti s Golfama 6,7 všech motorizací krom GTI a R. A v tom čase i se I30 a Focusama 2. (Autopůjčovna) To znamená jak fleetový odběratelé (jeden řidič po x let) tak běžná půjčovací auta se statisícema km a stovky řidičů. ...Golf jasná jednička
Já si po odchodu z půjčovny musel pořídit jistící auto a vybral jsem díky zkušenostem ,,našich,, mechaniků tenhle můj držák. Golf byl drahej.
A jinak co je hezké pro tebe nemusí být hezký pro jinný...
Já si po odchodu z půjčovny musel pořídit jistící auto a vybral jsem díky zkušenostem ,,našich,, mechaniků tenhle můj držák. Golf byl drahej.
A jinak co je hezké pro tebe nemusí být hezký pro jinný...
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 08.05.2016 14:08
Re: focus 1,0 92 kw vs. octavia 3 1,2 tsi 77 kw
Ahojte,
díky za všechny vaše rady!
Zvolili jsme nakonec roční Golf Comfort Edition. Byl upřednostněn jako lehčí, trochu menší a s větší výbavou. Přidávat do Focuse xenony, to bychom se nedoplatili.
Přední parkovací senzory a zadní parkovací kameru většinou Focus taky nemá. Převážila to též umírněnost palubní desky, ve Fordu je plocha před spolujezdcem hodně mohutná. Mamka zas ocení elektrickou parkovací brzdu.
Dále mi připadá dotaženější řešení zavazadlového prostoru: průvlak pro dlouhé předměty, způsob odjišťování zadních sedadel při sklápění, uložení trojúhelníku ve víku kufru, přihrádky na boku...
Až čas ukáže, jestli jsme zvolili dobře. Je to roční auto a může být hodně blbě zajeté, čímž by se smazala nepatrně nižší spotřeba.
Jediné, co mi na něm trochu vadí, je bílá barva, ale budu si muset zvyknout, neboť jiný podobně vybavený Comfort Edition už v republice není a kdybychom chtěli funglovku Maraton Edition, tak ta už nemá např. natáčecí xenony, jen obyčejné, taky nemá sklápěcí zrcátka a parkovací kameru. Za to vše se musí připlatit.
Je za 410 tisíc + 6000 za servisní prohlídku. Senzor světel a deště a vyhřívané trysky ostřikovačů tento Golf nemá, jsou tam uvedeny špatně.
Tak ještě jednou díky.
díky za všechny vaše rady!
Zvolili jsme nakonec roční Golf Comfort Edition. Byl upřednostněn jako lehčí, trochu menší a s větší výbavou. Přidávat do Focuse xenony, to bychom se nedoplatili.
Přední parkovací senzory a zadní parkovací kameru většinou Focus taky nemá. Převážila to též umírněnost palubní desky, ve Fordu je plocha před spolujezdcem hodně mohutná. Mamka zas ocení elektrickou parkovací brzdu.
Dále mi připadá dotaženější řešení zavazadlového prostoru: průvlak pro dlouhé předměty, způsob odjišťování zadních sedadel při sklápění, uložení trojúhelníku ve víku kufru, přihrádky na boku...
Až čas ukáže, jestli jsme zvolili dobře. Je to roční auto a může být hodně blbě zajeté, čímž by se smazala nepatrně nižší spotřeba.
Jediné, co mi na něm trochu vadí, je bílá barva, ale budu si muset zvyknout, neboť jiný podobně vybavený Comfort Edition už v republice není a kdybychom chtěli funglovku Maraton Edition, tak ta už nemá např. natáčecí xenony, jen obyčejné, taky nemá sklápěcí zrcátka a parkovací kameru. Za to vše se musí připlatit.
Je za 410 tisíc + 6000 za servisní prohlídku. Senzor světel a deště a vyhřívané trysky ostřikovačů tento Golf nemá, jsou tam uvedeny špatně.
Tak ještě jednou díky.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti