Ford focus 1.6 Tdci nebo 1.8 tdci ?

Pouze rady - žádná inzerce!
Moderátor:ZaQik
NikolaNS
Nováček
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 25.04.2016 14:36

Ford focus 1.6 Tdci nebo 1.8 tdci ?

Příspěvek od NikolaNS » 25.04.2016 14:48

Ahoj :wink: , chtěla bych si koupit focuse, určitě naftu a r.v. okolo 2007, jezdím celkem každý den dálky, ale hodně lidí mě od focuse odrazuje. Pořád slýchám něco! A nejvíc, že když se mi po*ere DPF, tak že budu v háji!! Jenže to bych si nemohla koupit žádné auto, na každém autě je prostě něco!! Poradíte mi, prosím, co je lepší? 1.6 Tdci nebo 1.8 tdci ? :) děkuji moc za každou informaci :P

Uživatelský avatar
petulak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5653
Registrován: 06.02.2010 15:45
Bydliště: Liberec

Re: Ford focus 1.6 Tdci nebo 1.8 tdci ?

Příspěvek od petulak » 25.04.2016 15:04

FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback

Uživatelský avatar
TomFocus
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8239
Registrován: 12.05.2013 17:06
Bydliště: Praha

Re: Ford focus 1.6 Tdci nebo 1.8 tdci ?

Příspěvek od TomFocus » 25.04.2016 17:25

Jestli jezdíš hodně a koupíš starej diesel čekej výdaje. (turbo,čerpadlo,vstřiky,dvouhmota,)

A jestli 1,6 nebo 1,8l? Spíše bych se díval po konkrétním autě a v jakém je kondici samotný auto a i motor.

1,6d je tišší, jemnější, sofistikovanější a odchází na něm dražší součástky vlivem špatné nafty a dlouhých period výměn oleje.

1,8d je traktor, ale míň trpí na nekvalitní naftu a přetažený výměny oleje a co jsem si všiml, odcházejí na něm ve větší míře ,,blbosti,, co 1,6d moc netrápí.

1,6d 80kw je průser zkrz filtr pevných částic, já mám 66kw bez filtru a :perfect:

Spíše bych hledal auto o který bylo staráno a řidič se k němu ,,normálně,, choval a pak řešit jestli je tam benzín či nafta..vím zní to divně. Ale pokud koupíš auto s vyměněnou baterkou, spojkou, výfukem, rozvodama, brzdama a bude to benzín....pak jezdíš rok dva zadara..hmm
FF II meziFL performance1600D upgrade +++ Color blue
Galerie
Obrázek
Obrázek

NikolaNS
Nováček
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 25.04.2016 14:36

Re: Ford focus 1.6 Tdci nebo 1.8 tdci ?

Příspěvek od NikolaNS » 26.04.2016 06:33

Děkuji za rady! :) benzín mám teď a fakt to dost žere, možná to bude i tou "težkou nohou" :D ale denně jezdím přes 80 km, myslím, že nafta by byla nejideálnější řešení! Přemýšlela jsem i nad octavkou, ale bydlíme kousek od Polska, takže bych se nerada jednoho pěkného dne probudila a auto bylo fuc.. Taky mi hlavou prolítnul vw, ale ptostě ten ford <3 !! :bebng: no každopádně ještě uvidím a děkuju moc za rady! :)

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4026
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Příspěvek od vita_k » 27.04.2016 07:30

Jasny 1,6 80kw nebo 66kw bez dpf z výroby by sloužila dobře.
Nebo benzin a lpg
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

NikolaNS
Nováček
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 25.04.2016 14:36

Re:

Příspěvek od NikolaNS » 29.04.2016 10:56

A poradíš které dělaly bez DPF ?? :)
koukala jsem i na internet, ale nic moooc :)

Uživatelský avatar
Lunaris
Nováček
Nováček
Příspěvky: 189
Registrován: 01.03.2013 23:45
Bydliště: Čisovice <--> Praha

Re: Ford focus 1.6 Tdci nebo 1.8 tdci ?

Příspěvek od Lunaris » 29.04.2016 20:04

1.8 tdci filtr DPF nikdy neměl, 2.0 tdci s českým původem snad taky ne. 1.6 tdci nevím, ale spíš bych se tomu motoru vyhnul, přestože je kultivovanější a dřív se zahřeje než ta stará 1.8. Pokud nemůžeš zkontrolovat, co do toho kdo předtím tankoval a jak měnil olej, tak to bude větší loterie než oba větší motory. Jinak škodovka a vw je pro zloděje obojí lákavé, tam si nevybereš. Z tohohle hlediska je asi nejlepší fiat, který nikdo krást nebude a naftové motory špatné nemá. Akorát jsou u nich jistá nepraktická řešení, která dokážou leckoho otrávit.

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4026
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Příspěvek od vita_k » 30.04.2016 07:25

To ale platí ve všech případech, že se musí vybrat takový kus, o který se někdo staral.
1.6 80kW bez dpf se pozná pohledem pod kapotu, nemá klapku vzduchu navíc. A taky podle vin čísla zadáním do fordzona.sk.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
bee
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1261
Registrován: 31.03.2008 11:28
Bydliště: F, DE
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bee » 30.04.2016 09:14

mame vo firme Berlingo 1.6HDI, kupene nové na SK, servis len znackovy a pravidelny - skratka normalne firemne auto. Jazdilo bezne, ziadne pretazenie, tahanie privesov a pod. Nema ani 300 000 a ten dizel motor je v haji, zrely na zosrotovanie. Je to v podstate rovnaky motor ako pouziva aj Ford (Ford-PSA joint venture).
Stara Felda 1.6 MPI s VW motorom najazdila skoro 400 000km, furt tahala pretazeny vozik a furt v pohode. Zabila ju korozia karoserie.
Tolko k maloobjemovym, modernym dizlom :(

Sent from Galaxy S6 DUOS using Tapatalk

Uživatelský avatar
Lunaris
Nováček
Nováček
Příspěvky: 189
Registrován: 01.03.2013 23:45
Bydliště: Čisovice <--> Praha

Re:

Příspěvek od Lunaris » 01.05.2016 00:44

vita_k píše:To ale platí ve všech případech, že se musí vybrat takový kus, o který se někdo staral.
Samozřejmě, jen u tohohle motoru to platí dvojnásob. Ale to je nošení dříví do lesa.

Uživatelský avatar
tomason
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4248
Registrován: 02.03.2008 13:00
Bydliště: Praha na půl

Re: Ford focus 1.6 Tdci nebo 1.8 tdci ?

Příspěvek od tomason » 01.05.2016 16:11

Ten prispevek o kultivovanosti me dost pobavil.
Slysel jsi nekdy 1.6 se 150-200 na tacho?
Pokud se bavime o autu z roku 2007 ktere bude mit kolem 200 snad nikdo kdo trochu motorum rozumi nebude 1.6 doporucovat.
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI

Uživatelský avatar
TomFocus
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8239
Registrován: 12.05.2013 17:06
Bydliště: Praha

Re: Ford focus 1.6 Tdci nebo 1.8 tdci ?

Příspěvek od TomFocus » 01.05.2016 16:53

tomason.... ano slyšel jsem 1,6d s 210k km a více jak 100kw ....a přede mě jako polonová :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

A poslechni si 1,6d - 1,8d - 2,0d a pokud máš sluch na motory musíš slyšet své :hah:
FF II meziFL performance1600D upgrade +++ Color blue
Galerie
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4026
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Příspěvek od vita_k » 02.05.2016 10:21

Přijďte si můj stroj projet :)
Kolega z práce má přes 300 na 1.6 66 kW a nemá s ničím problém. Původní vstriky a zřejmě i turbo

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
kiblik
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 541
Registrován: 01.05.2012 14:57
Bydliště: CR

Re: Ford focus 1.6 Tdci nebo 1.8 tdci ?

Příspěvek od kiblik » 06.05.2016 21:50

Nas chrochta ma 250 000km a je no jak to rict, jak pojizdne zelezarstvi. Vykon ma stale slusny ale ty zvuky a opotrebeni motoru a jeho komponent je dost husty. Bohuzel sem ho dostal do ruky az s najetymy 160 000km a to udelalo zrejme svoje....myslim ze 300 000km uz neda. Kdybych ho mel od novoty, delal si servis sam jako ted a vyndal tu silenost jmenem DPF driv, byl by na tom o neco lepe ale nevim jestli by mu to pomohlo

dpf venku,egr ko zaslepeno,vstriky na vymenu, turbo kvili jak sanitka, olej cernej jak uhli, dvouhmota vymlacena, hadice zacinaji praskat.......no nevim cim jeste pokracovat

kvalitni motor to asi nebude 1.6tdci 80kw

vem 2.0tdci stim se aspon poradne svezes
KIBLIK007
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba :D
Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km

Uživatelský avatar
Wolodyjowsski
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1257
Registrován: 29.10.2010 20:15
Kontaktovat uživatele:

Re: Ford focus 1.6 Tdci nebo 1.8 tdci ?

Příspěvek od Wolodyjowsski » 07.05.2016 22:04

1,6 TDCI nad 150 000 km už předem odmítám s lidma řešit.
Párkrát jsem se nechal ukecat a vždycky to byl pr*ser... těch motorizací je v bazarech hafo a nikdo je nechce. Zakarbonovaný motory, váznoucí EGR, olej naředěný nespálenou naftou (rozhodně svědčí kluzným ložiskám kliky a ojnic), zatuhlá regulace turba nebo turbo rovnou před koncem... je toho většinou pytel...
Pokud někdo namítá "přijďte se podívat na moje 1,6 TDCI" tak říkám "ano, pokud se o ně staráte, pak vydrží třeba I 300 k, ale jinak cca do 200 a konečná.." zvláště pokud se olej mění co 20 a semtam přetáhne na 25 i víc...a to je většina bazarových kusů z vyjetých flotil a podobně.
Pak tam svítí na budíku "hezkých" 120 "pane, to je zajetej motor, s tím budete spokojenej moc a vony se ty rozvody dělaj až ve 200 tisících..." - a má třeba 200 k reálných a překvapení z levného turbodýzlu bývá po koupi nelíčené :palec_nahoru:

Pokud chrochtomotor, tak 2,0 TDCI nebo s výhradou 1,8 TDCI.
A filtru sazí už se tolik nebojte, to je dneska u Fordů proti dřívějšku pakatel a ani se už nevyplatí to nějak "regenerovat", o vykuchání nemluvě...

Odpovědět

Zpět na „Rady prodej - nákup“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů