Ford focus 1.6 Tdci nebo 1.8 tdci ?
-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 25.04.2016 14:36
Ford focus 1.6 Tdci nebo 1.8 tdci ?
Ahoj , chtěla bych si koupit focuse, určitě naftu a r.v. okolo 2007, jezdím celkem každý den dálky, ale hodně lidí mě od focuse odrazuje. Pořád slýchám něco! A nejvíc, že když se mi po*ere DPF, tak že budu v háji!! Jenže to bych si nemohla koupit žádné auto, na každém autě je prostě něco!! Poradíte mi, prosím, co je lepší? 1.6 Tdci nebo 1.8 tdci ? děkuji moc za každou informaci
- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5653
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: Ford focus 1.6 Tdci nebo 1.8 tdci ?
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: Ford focus 1.6 Tdci nebo 1.8 tdci ?
Jestli jezdíš hodně a koupíš starej diesel čekej výdaje. (turbo,čerpadlo,vstřiky,dvouhmota,)
A jestli 1,6 nebo 1,8l? Spíše bych se díval po konkrétním autě a v jakém je kondici samotný auto a i motor.
1,6d je tišší, jemnější, sofistikovanější a odchází na něm dražší součástky vlivem špatné nafty a dlouhých period výměn oleje.
1,8d je traktor, ale míň trpí na nekvalitní naftu a přetažený výměny oleje a co jsem si všiml, odcházejí na něm ve větší míře ,,blbosti,, co 1,6d moc netrápí.
1,6d 80kw je průser zkrz filtr pevných částic, já mám 66kw bez filtru a
Spíše bych hledal auto o který bylo staráno a řidič se k němu ,,normálně,, choval a pak řešit jestli je tam benzín či nafta..vím zní to divně. Ale pokud koupíš auto s vyměněnou baterkou, spojkou, výfukem, rozvodama, brzdama a bude to benzín....pak jezdíš rok dva zadara..hmm
A jestli 1,6 nebo 1,8l? Spíše bych se díval po konkrétním autě a v jakém je kondici samotný auto a i motor.
1,6d je tišší, jemnější, sofistikovanější a odchází na něm dražší součástky vlivem špatné nafty a dlouhých period výměn oleje.
1,8d je traktor, ale míň trpí na nekvalitní naftu a přetažený výměny oleje a co jsem si všiml, odcházejí na něm ve větší míře ,,blbosti,, co 1,6d moc netrápí.
1,6d 80kw je průser zkrz filtr pevných částic, já mám 66kw bez filtru a
Spíše bych hledal auto o který bylo staráno a řidič se k němu ,,normálně,, choval a pak řešit jestli je tam benzín či nafta..vím zní to divně. Ale pokud koupíš auto s vyměněnou baterkou, spojkou, výfukem, rozvodama, brzdama a bude to benzín....pak jezdíš rok dva zadara..hmm
-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 25.04.2016 14:36
Re: Ford focus 1.6 Tdci nebo 1.8 tdci ?
Děkuji za rady! benzín mám teď a fakt to dost žere, možná to bude i tou "težkou nohou" ale denně jezdím přes 80 km, myslím, že nafta by byla nejideálnější řešení! Přemýšlela jsem i nad octavkou, ale bydlíme kousek od Polska, takže bych se nerada jednoho pěkného dne probudila a auto bylo fuc.. Taky mi hlavou prolítnul vw, ale ptostě ten ford <3 !! no každopádně ještě uvidím a děkuju moc za rady!
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4026
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Jasny 1,6 80kw nebo 66kw bez dpf z výroby by sloužila dobře.
Nebo benzin a lpg
Nebo benzin a lpg
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- Lunaris
- Nováček
- Příspěvky: 189
- Registrován: 01.03.2013 23:45
- Bydliště: Čisovice <--> Praha
Re: Ford focus 1.6 Tdci nebo 1.8 tdci ?
1.8 tdci filtr DPF nikdy neměl, 2.0 tdci s českým původem snad taky ne. 1.6 tdci nevím, ale spíš bych se tomu motoru vyhnul, přestože je kultivovanější a dřív se zahřeje než ta stará 1.8. Pokud nemůžeš zkontrolovat, co do toho kdo předtím tankoval a jak měnil olej, tak to bude větší loterie než oba větší motory. Jinak škodovka a vw je pro zloděje obojí lákavé, tam si nevybereš. Z tohohle hlediska je asi nejlepší fiat, který nikdo krást nebude a naftové motory špatné nemá. Akorát jsou u nich jistá nepraktická řešení, která dokážou leckoho otrávit.
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4026
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
To ale platí ve všech případech, že se musí vybrat takový kus, o který se někdo staral.
1.6 80kW bez dpf se pozná pohledem pod kapotu, nemá klapku vzduchu navíc. A taky podle vin čísla zadáním do fordzona.sk.
1.6 80kW bez dpf se pozná pohledem pod kapotu, nemá klapku vzduchu navíc. A taky podle vin čísla zadáním do fordzona.sk.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- bee
- Zkušený
- Příspěvky: 1261
- Registrován: 31.03.2008 11:28
- Bydliště: F, DE
- Kontaktovat uživatele:
mame vo firme Berlingo 1.6HDI, kupene nové na SK, servis len znackovy a pravidelny - skratka normalne firemne auto. Jazdilo bezne, ziadne pretazenie, tahanie privesov a pod. Nema ani 300 000 a ten dizel motor je v haji, zrely na zosrotovanie. Je to v podstate rovnaky motor ako pouziva aj Ford (Ford-PSA joint venture).
Stara Felda 1.6 MPI s VW motorom najazdila skoro 400 000km, furt tahala pretazeny vozik a furt v pohode. Zabila ju korozia karoserie.
Tolko k maloobjemovym, modernym dizlom
Sent from Galaxy S6 DUOS using Tapatalk
Stara Felda 1.6 MPI s VW motorom najazdila skoro 400 000km, furt tahala pretazeny vozik a furt v pohode. Zabila ju korozia karoserie.
Tolko k maloobjemovym, modernym dizlom
Sent from Galaxy S6 DUOS using Tapatalk
- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: Ford focus 1.6 Tdci nebo 1.8 tdci ?
Ten prispevek o kultivovanosti me dost pobavil.
Slysel jsi nekdy 1.6 se 150-200 na tacho?
Pokud se bavime o autu z roku 2007 ktere bude mit kolem 200 snad nikdo kdo trochu motorum rozumi nebude 1.6 doporucovat.
Slysel jsi nekdy 1.6 se 150-200 na tacho?
Pokud se bavime o autu z roku 2007 ktere bude mit kolem 200 snad nikdo kdo trochu motorum rozumi nebude 1.6 doporucovat.
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: Ford focus 1.6 Tdci nebo 1.8 tdci ?
tomason.... ano slyšel jsem 1,6d s 210k km a více jak 100kw ....a přede mě jako polonová
A poslechni si 1,6d - 1,8d - 2,0d a pokud máš sluch na motory musíš slyšet své
A poslechni si 1,6d - 1,8d - 2,0d a pokud máš sluch na motory musíš slyšet své
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4026
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Přijďte si můj stroj projet
Kolega z práce má přes 300 na 1.6 66 kW a nemá s ničím problém. Původní vstriky a zřejmě i turbo
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Kolega z práce má přes 300 na 1.6 66 kW a nemá s ničím problém. Původní vstriky a zřejmě i turbo
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- kiblik
- Pokročilý
- Příspěvky: 541
- Registrován: 01.05.2012 14:57
- Bydliště: CR
Re: Ford focus 1.6 Tdci nebo 1.8 tdci ?
Nas chrochta ma 250 000km a je no jak to rict, jak pojizdne zelezarstvi. Vykon ma stale slusny ale ty zvuky a opotrebeni motoru a jeho komponent je dost husty. Bohuzel sem ho dostal do ruky az s najetymy 160 000km a to udelalo zrejme svoje....myslim ze 300 000km uz neda. Kdybych ho mel od novoty, delal si servis sam jako ted a vyndal tu silenost jmenem DPF driv, byl by na tom o neco lepe ale nevim jestli by mu to pomohlo
dpf venku,egr ko zaslepeno,vstriky na vymenu, turbo kvili jak sanitka, olej cernej jak uhli, dvouhmota vymlacena, hadice zacinaji praskat.......no nevim cim jeste pokracovat
kvalitni motor to asi nebude 1.6tdci 80kw
vem 2.0tdci stim se aspon poradne svezes
dpf venku,egr ko zaslepeno,vstriky na vymenu, turbo kvili jak sanitka, olej cernej jak uhli, dvouhmota vymlacena, hadice zacinaji praskat.......no nevim cim jeste pokracovat
kvalitni motor to asi nebude 1.6tdci 80kw
vem 2.0tdci stim se aspon poradne svezes
KIBLIK007
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba
Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba
Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km
- Wolodyjowsski
- Zkušený
- Příspěvky: 1257
- Registrován: 29.10.2010 20:15
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ford focus 1.6 Tdci nebo 1.8 tdci ?
1,6 TDCI nad 150 000 km už předem odmítám s lidma řešit.
Párkrát jsem se nechal ukecat a vždycky to byl pr*ser... těch motorizací je v bazarech hafo a nikdo je nechce. Zakarbonovaný motory, váznoucí EGR, olej naředěný nespálenou naftou (rozhodně svědčí kluzným ložiskám kliky a ojnic), zatuhlá regulace turba nebo turbo rovnou před koncem... je toho většinou pytel...
Pokud někdo namítá "přijďte se podívat na moje 1,6 TDCI" tak říkám "ano, pokud se o ně staráte, pak vydrží třeba I 300 k, ale jinak cca do 200 a konečná.." zvláště pokud se olej mění co 20 a semtam přetáhne na 25 i víc...a to je většina bazarových kusů z vyjetých flotil a podobně.
Pak tam svítí na budíku "hezkých" 120 "pane, to je zajetej motor, s tím budete spokojenej moc a vony se ty rozvody dělaj až ve 200 tisících..." - a má třeba 200 k reálných a překvapení z levného turbodýzlu bývá po koupi nelíčené
Pokud chrochtomotor, tak 2,0 TDCI nebo s výhradou 1,8 TDCI.
A filtru sazí už se tolik nebojte, to je dneska u Fordů proti dřívějšku pakatel a ani se už nevyplatí to nějak "regenerovat", o vykuchání nemluvě...
Párkrát jsem se nechal ukecat a vždycky to byl pr*ser... těch motorizací je v bazarech hafo a nikdo je nechce. Zakarbonovaný motory, váznoucí EGR, olej naředěný nespálenou naftou (rozhodně svědčí kluzným ložiskám kliky a ojnic), zatuhlá regulace turba nebo turbo rovnou před koncem... je toho většinou pytel...
Pokud někdo namítá "přijďte se podívat na moje 1,6 TDCI" tak říkám "ano, pokud se o ně staráte, pak vydrží třeba I 300 k, ale jinak cca do 200 a konečná.." zvláště pokud se olej mění co 20 a semtam přetáhne na 25 i víc...a to je většina bazarových kusů z vyjetých flotil a podobně.
Pak tam svítí na budíku "hezkých" 120 "pane, to je zajetej motor, s tím budete spokojenej moc a vony se ty rozvody dělaj až ve 200 tisících..." - a má třeba 200 k reálných a překvapení z levného turbodýzlu bývá po koupi nelíčené
Pokud chrochtomotor, tak 2,0 TDCI nebo s výhradou 1,8 TDCI.
A filtru sazí už se tolik nebojte, to je dneska u Fordů proti dřívějšku pakatel a ani se už nevyplatí to nějak "regenerovat", o vykuchání nemluvě...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 hostů