Extra nafta a aditiva - zkušenosti, testy

Moderátor:phofy
Odpovědět

Pouzivate aditiva?

Nemám DPF a nepoužívám aditiva
87
16%
Nemám DPF a občas používám aditiva
84
16%
Nemám DPF a vždy používám aditiva
131
25%
Mám DPF a nepoužívám aditiva
73
14%
Mám DPF a občas používám aditiva
66
12%
Mám DPF a vždy používám aditiva
89
17%
 
Celkem hlasů: 530

Uživatelský avatar
zewl
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8645
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Extra nafta a aditiva - zkušenosti, testy

Příspěvek od zewl » 15.08.2007 20:03

extra nafta,aditiva,co vy na to?skusenosti, testy

ja mam jen malou (4500 km dlouhou) zkusenost s Shell V Power diesel, ktery me nadchnul v tom, ze sice nevidim extra rozdil v Shell Diesel extra a V Poweru Diesel, ale co se tyce spotreby tak ano. 0.7 litru / 100 km hovori za vse. Predtim jsem jel na naftu z Globusu, spotreba byla vyssi.
Ford Focus combi 1.8 TDDi, 90 PS, narozen 12/2002
Obrázek

Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Ahmed » 15.08.2007 21:22

Kdyz jsem koupil auto, tak jsem prvni dva mesice tankoval ruzne (Eso, OMW, Shell). Kdyz jsem tam nalil V-Power Diesel, tak byl motor znatelne tizsi a lepe sel do otacek (zadny rozdil v radech kW), ale vsimavy clovek to zpozoruje, potom jsem uz pravidelne tankoval jenom shell a z nejakych cca 25 tankovani jsem bral jenom 3x Diesel Extra, jinak porad V-P a u jinych vubec. Znamy s Golfem IV, jak jsem tu uz nekolikrat psal na V-P najezdil nejakych cca 280000km, nikdy nemel jediny problem s palivem, soustavou, ci v zime, apod. Rikal, ze kdyz uz se nedalo, tak nabral parkrat u hypermarketu a ze to byla katastrofa - silene to kourilo, stoupla spotreba, motor klepal hlasiteji a znatelne klesl vykon a pruznost.
Kdyz tak nad tim uvazuju, mozna by bylo jednodussi vyjet par nadrzi V-P, at se to procisti a pak natankovat nejaky shit, pak by se to mozna dalo lepe poznat. Jinak rozdil mezi Diesel Extra a V-P jen tak jednoduse rozpoznat nepujde. Ja jsem s nim mel nizsi spotrebu, ale to nemuzu brat moc vazne, protoze jsem ho tankoval jenom 3x a to jsem zrovna mohl jezdit delsi trasy, nebo bez klimy, atd.
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

Uživatelský avatar
Partizan
Junior
Junior
Příspěvky: 314
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Viničné Šumice(Brno-venkov)

Příspěvek od Partizan » 15.08.2007 21:32

Musím říct,že ať jsem natankoval Shell diesel extra,nebo v power diesel tak jsem nic nepoznal.Ale po natankování Diesel topQ u benziny jsem poznal rozdíl hned.Auto jelo lépe,klima není vůbec poznat.takže moje volba je jasná.Takže žádnou spešl naftu netankuju,ale teď ještě přidávám aditivum po vzoru pelena a též je to poznat.spotřeba jde hodně dolů.Momentálně 5,5 l
s klimou.
:D :D :!:
Focus 1.8 TDdi,r.v.2001,66 KW,tmavá modrá metal

chmelko
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9136
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od chmelko » 15.08.2007 21:36

pridavam do nazvu vlakna slovo aditivum :lol: :wink:

Uživatelský avatar
polkiboj
Junior
Junior
Příspěvky: 226
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Slovensko, Liptovský Mikuláš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od polkiboj » 16.08.2007 13:54

Hosi je nejaky rozdeil a dost citelny ked clovek da aditiva a ked nie. Ja berem na Shell ten Diesel Extra. Pocul som vraj vsedky ich paliva su aditivovane, tak co je na tom pravda. Lebo nechcel by som zbytocne pridavat aditiva ked uz su tam 1x dane. A ak nie je tak aku zbnacku aditiv by ste odporucali.
Ford Focus kombi, 1.8 TDCi 74kW 100PS, r.v. 12/2003, bleck metla

Uživatelský avatar
Partizan
Junior
Junior
Příspěvky: 314
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Viničné Šumice(Brno-venkov)

Příspěvek od Partizan » 16.08.2007 21:12

Můžu ti jen říct to,že jsem na začátku testování aditiv,ale už při prvním nalití jsem měl spotřebu o litr nižší,bylo to asi pěkně zasr....To jsem tam nalil STP diesel treatment.to se nelilo do každé nádrže,ale každých 2000km.Teď jsem si koupil aditivum na přidávání do každé nádrže je to na zvýšení cetanového čísla a čištění trysek a takové ty bláboly a spotřeba šla ještě o 0,3l/100 dolů.Mám to dole v autě tak nevím přesný název,ale prodávají to v Makru.spočítal jsem to,že to balení vyjde na 350litrů.Uvidím jak se bude spotřeba pohybovat po vyprázdnění.Pak zkusím Castrol TDA
Focus 1.8 TDdi,r.v.2001,66 KW,tmavá modrá metal

chmelko
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9136
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od chmelko » 16.08.2007 21:19

stale ked na nieco odkazujte piste presne nazvy,alebo rovno odkazy,pomoze to dik :wink:

chmelko
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9136
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od chmelko » 17.08.2007 08:21

Foqus napísal:
Foqus píše:začíná mi to připomínat pohádku o TDI.... :D :D

chylo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 98
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od chylo » 17.08.2007 08:41

No ja tankujem Shell extra a pridavam Castrol TDA. Kedze som FOFO novacik tak som stihol vyjazdit len jednu nadrz a aditivum som dolieval az do polky nadrze lebo nevedel zohnat Castrol. Zatial spotreba 6 L. 35% mesto 35% okresky a 30% dialnica. Mesto normalne podla predpisov okresky tak 120 a dialnica 140. Po par vyprazdnenych nadrziach zacnem tankovat Diesel power . Hlavne na zimu nech sa lahsie startuje a potom sa uvidi pri com ostanem. Inak Pelen dava nejake aditivum od ceskej HEKRY ale u nas na slovensku som ho nezohnal.
FOFO 1.8 Tdci 74 kW r.v. 2004

Uživatelský avatar
zewl
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8645
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zewl » 17.08.2007 08:44

pochopil jsem, ze ted davas Shell Diesel extra a po par nadrzich chces prejit na Shell V Power Diesel? Protoze pises o "Shell extra" a "Diesel power", tak at si jsem jistej, o cem mluvis :wink:
Ford Focus combi 1.8 TDDi, 90 PS, narozen 12/2002
Obrázek

chylo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 98
Registrován: 02.02.2008 03:18

Zewl

Příspěvek od chylo » 17.08.2007 08:59

Sorry za neuplne znenia. :D Ano je to tak Shell diesel extra+ aditivum Castrol a potom prejdem na Shell V Power diesel a budem sledovat rozdiel.
FOFO 1.8 Tdci 74 kW r.v. 2004

chmelko
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9136
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od chmelko » 17.08.2007 09:21

polkiboj píše:aj ja by som stal za to, aby sa tu nemiešal benzin s naftou a tak by to bolom prehladnejsie pre oba tipy pohonných látok. Ináč ešte ste mi neodpovedali na tie aditíva. Nepoškodím tím motor ak pridám aditíva do vraj už aditivovanej nafty od Shell? Vdaka za odpoved
PS: dajte sem potom aj linky na naftu a benzin

chmelko
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9136
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od chmelko » 17.08.2007 09:22

polkiboj:temy su už rozdelene, takže tu možeš všetko riešit ohladne nafty :wink:

Uživatelský avatar
polkiboj
Junior
Junior
Příspěvky: 226
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Slovensko, Liptovský Mikuláš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od polkiboj » 17.08.2007 09:26

vdaka. Vieš len teraz som vstal tak som trochu prispatí. Ešte raz sa ospravedlnujem
Ford Focus kombi, 1.8 TDCi 74kW 100PS, r.v. 12/2003, bleck metla

Uživatelský avatar
misakxt
Junior
Junior
Příspěvky: 234
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Čáslav

nafta

Příspěvek od misakxt » 17.08.2007 09:29

já mám zkušenosti že když do Tranzita 2.5D natankuju od benziny diesel TOP Q tak je motor mnohem kultivovanější a hlavně tišší!!!
Focus 1.6 74kW 3dv silver Trend od 7.1.2008
Fiesta 1.3 LPG
Felicia 1.3 LPG
Fabia 1.4 LPG

Odpovědět

Zpět na „Pohonné hmoty, benzin, nafta...“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti