Problém se startováním

Moderátor:phofy
Odpovědět
juraj11
Příspěvky: 1
Registrován: 24.03.2014 17:43

Problém se startováním

Příspěvek od juraj11 » 24.03.2014 17:53

Zasunu klíček, otočím a naskočí všechny kontrolky, otočím klíček do polohy startu, motor točí, ale nenastartuji, je zablokované palivo. Vypnu klíček. Podruhé otočím klíček, naskočí kontrolky a problikuje kontrolka žhavení. Vypnu klíček. Potřetí už normálně nastartuji. Dělá to tak 1x za měsíc a vždy před startem.

Nevíte čím to může být? Díky

Uživatelský avatar
ACEMajky
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1576
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Liberecko
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém se startováním

Příspěvek od ACEMajky » 21.01.2015 00:00

Tak uz mam take problemy se starty...
Pred tydnem v pondeli jsem jel cestu cca 110km tamba 110zpet,vse OK, cestou zpet sem natankoval vervu (mesic nazpet sem na stejne pumpe tankoval a vse OK). V patek (4 dny pote) jsem jel autem do prace. Rano start OK, po cca 7hodinach stani motor pro prvnim atartu nenaskocil - toceni cca 2s,pri opetovbem zhaveni a startu vse OK, naskocil. Pak uz pri popojizdeni po meste vse OK. Dalsi den jsme jeli do bazenu a rano sem to nahodil az na potreti. Po 2,5 hodinach stani se mu opwt nechtelo, tak sem si rekl, ze ho potrapim jinak a podrzel sem klicek v poloze startu a cca po 10s motor naskocil (zadna rana se neozvala-jako kdyz ve valcich je moc nafty, dym v zrcatku jsem nevidel).
Doma jsem zastavil, vypl motor a po cca 15min.nastartoval OK a zajel do garaze a pripojil nabijecku. Po cca 2hod. Nabijeni mela baterka cca 75% a clanek u minus polu cca 55% (klasika, ten ma vzdy mene). Nastartoval jsem a motor naskocil OK, vyjel z garaze a auto nechal venku (potreboval sem prazdnou garaz). Po cca 2hodinach sem auto nastartoval opet OK a zaparkoval. Druhy den se mi svara postavil k vyfuku a ja sel startovat, opet chytil OK (to uz byla nedele)-opet zadny dym. V pondeli jela zena cca 25km do Cesky Lipy, tam popojizdela po meste a pak domu, vse OK. Dnes (v utery) jsem jel do prace autem (cca 1,5km),nakoll sem autak v pohode, stani cca 8 hodin a zase problem nastartovat. Startoval sem asi 6x po cca 3-4s toceni motorem, uz sem to vzdaval, ze pudu pesky a motor naskocil (nepomohlo ani pridavani plynu) - opet zadny viditelny dym, ani rana z nespalene nafty. Pri tretim startovani mi merak napeti (dodelany v kabine) ukazoval 9V na baterce (pri toceni motorem), po vypnuti klicku cca 11,8V.Odjel sem do mesta cca 700m a zaparkoval a dal se na modlení. Po cca 2hodinach du k autu (prijel kamos s kabelama) a rikam, kdyz nechytne, dame kabely a pokud chytne, tak je to jasny-baterka.kouknu na merak a 12,4V,zacnu startovat, motor se 2x prevali a krasne chytne. Vypnu ho a po cca 20minutach opet startuji a opet vse OK-na drnc. Doma zmerim elektrolit, clanky maji cca 55% a u minus polu cca 45%.hodil sem to na nabijecku, napeti alo relativne rychle nahoru, do 10minut tam bylo cca 14,5V. A ted babo rad... :)

Kdyz jedu, dobijeni mi ukazuje na autozapalovaci cca 14,5-14,6V
Nafta verva
venku cca 1-4 nad nulou
vypada to na padani nafty, ale proc jen nekdy
kdyby to byla baterka, tak snad po 6tym startu uz bude tak prazdna, ze motor nenaskoci...
Je mozny ze muj motor 2,2TDCi by pri nizkych otackach nepustul naftu?
Pripojil sem Fordiag kabel + diagnostiju a zadne chyby
kontrolka zhaveni neblika, autak jede stale OK
po nastartovani de hned plynule, valce se behadaj
Naftovy filtr menen cca pred 2,5 rokem, ale bylo nejaky liny obdobi, takze je na nem najeto cca 17kkm
tankovana vzdy verva
pred filtrem mam cca 2-3 roky instalovany predehrev nafty - trubka, ktera bere cca 10A kdyz je nafta studenejsi nez 8stupnu.po nastartovani na tom ohrevu po 10s neudrzite ruku, jak topi....
Baterka je origo, prvni nabiti na ni je psano 45tyden roku 2005,cili cca 9 let
koupil bych novou, ale nechce se mi zbytecne vyhazovat 2300,- za baterku

Omluvte preklepy, psal sem to na mobilu
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006

Uživatelský avatar
ACEMajky
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1576
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Liberecko
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém se startováním

Příspěvek od ACEMajky » 21.01.2015 08:58

Takze vcera sem dobil baterku, napeti na baterce pred odpojenim nabijecky cca 15,7V.

Rano na baterce 12,5V, zkusim startovat a po 1-2s uz mi bylo jasny, ze to nechytne (nechytlo to hned jak normalne). Pripojil sem nabijecku, prepl na start v tu chvili po zapnuti klicku vyleteli rucicky na max (jako kdyz pripojite baterku k autu). Na baterce bylo 17,8V a hura startovat (trochu sem se bal)
No 1-2s to tocilo a pak chytlo, cili baterkou to asi nebude (kdyz to bylo OK, auto startovalo na brnknuti). Dnes sem autem v praci, tak zkusim kdyz to nebude startovat to pichnout na druhy auto (pokud nekoho sezenu). Snad to zase zablbne.

Vidim to na padajici naftu v sobotu jedu do Prahy, tak zkusim jeste doplnit nadrz vervou z jine pumpy, ale mam vyjeto cca 200km, takze otoh moc nedoplnim, ale jelikoz auto po nastartovani je hned klidne (volnobeh) a jede OK, tak to asi naftou nebude - jeste do ni muzu nalit VIF zimni
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006

Odpovědět

Zpět na „Motor - Mondeo“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 hostů