Ráno mám problém se startem prosím o radu
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2714
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: Ráno mám problém se startem prosím o radu
Já tam mám EJBRO2201Z.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
- StenliH
- Nováček
- Příspěvky: 122
- Registrován: 23.11.2010 10:58
- Bydliště: Přímo Pod Radhoštěm
Re: Ráno mám problém se startem prosím o radu
Dík já jsem se s tím nepohnul jaký tam mám jediný co jsem vyčetl tak že ty 4 tipy co jsem uvedl jsou záměnné . Tak nevím zda ano . Fakt jsem projel Gogole a nevyčetl nic . Každopádně díky . Už abych to měl v kopě . Mám naštěstí druhé auto tak Forda nechám stát do vyřešení .Jardak píše:Já tam mám EJBRO2201Z.
Ford Focus TDCi kombi Ghia 1.8 / 85 kW rv.8/2002
- StenliH
- Nováček
- Příspěvky: 122
- Registrován: 23.11.2010 10:58
- Bydliště: Přímo Pod Radhoštěm
Re: Ráno mám problém se startem prosím o radu
Zatím jsem s vstřikovačema nepohnul.
Nicméně po návštěvě forda kdy mě z jejich IDSky za 300k daly dva usmolené print screen za cenu nemravnou .. Jsem si koupil alespoň základ abych nemusel s každou věcí k Fordům .
A stáhl jsem si něco o TDCI http://www.harwes.com/techweb/CMNRL.pdf
+ Zkusil test základní kdy nejsem potěšen zjevným problémem :
"Fuel pressure desired" + "Fuel pressure actual". Požadovaný vs. Skutečný tlak v common railu
Trochu ty hodnoty se rozchází a čerpadlo nedává to co je požadováno . ( Já to už psal o Dieselu nevím zhola nic - zatím. ) To co vyvozuji - pouze předpokládám a píšu to sem třeba někdo poradí . A hlavně já chápu že vstřikovače sou kaput nesnažím se o nic mě jen zajímá daná problematika .
3 videa omlouvám se za 3x ale spojit to v 1 celek by bylo při tom rozlišení vražedné .
Vidíte tam něco špatně ? Byl by někdo z Valašska ochoten se stejným motorem k porovnání na kabelu ? Díky všem .
Video je trhané za jízdy ten netbook je pomalý nestíhá + stejně při rozlišení 1024x600 nejsou vidět všechny budíky + Program je Alfa verze
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=5VckWfbuZ34[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=mZoHluqHQzg[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=mI3vGyezRdE[/youtube]
Nicméně po návštěvě forda kdy mě z jejich IDSky za 300k daly dva usmolené print screen za cenu nemravnou .. Jsem si koupil alespoň základ abych nemusel s každou věcí k Fordům .
A stáhl jsem si něco o TDCI http://www.harwes.com/techweb/CMNRL.pdf
+ Zkusil test základní kdy nejsem potěšen zjevným problémem :
"Fuel pressure desired" + "Fuel pressure actual". Požadovaný vs. Skutečný tlak v common railu
Trochu ty hodnoty se rozchází a čerpadlo nedává to co je požadováno . ( Já to už psal o Dieselu nevím zhola nic - zatím. ) To co vyvozuji - pouze předpokládám a píšu to sem třeba někdo poradí . A hlavně já chápu že vstřikovače sou kaput nesnažím se o nic mě jen zajímá daná problematika .
3 videa omlouvám se za 3x ale spojit to v 1 celek by bylo při tom rozlišení vražedné .
Vidíte tam něco špatně ? Byl by někdo z Valašska ochoten se stejným motorem k porovnání na kabelu ? Díky všem .
Video je trhané za jízdy ten netbook je pomalý nestíhá + stejně při rozlišení 1024x600 nejsou vidět všechny budíky + Program je Alfa verze
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=5VckWfbuZ34[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=mZoHluqHQzg[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=mI3vGyezRdE[/youtube]
- StenliH
- Nováček
- Příspěvky: 122
- Registrován: 23.11.2010 10:58
- Bydliště: Přímo Pod Radhoštěm
Re: Ráno mám problém se startem prosím o radu
Prosím pěkně poradí někdo kdo měl dole aku + kryt . Jedná se mě o to že jsem dneska slyšel divné sání vzduchu jako by turbo ševelilo nevím jak to popsat . No a ten náfuk na foto označený zelenou šipkou vypadá uvolněný někde pod tou baterkou . Potvrdí mě někdo zda to je zakončený v air boxu a má to být pevně spojené než odpojím aku a vymažu si data ?
Děkuji
Děkuji
Ford Focus TDCi kombi Ghia 1.8 / 85 kW rv.8/2002
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2714
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: Ráno mám problém se startem prosím o radu
Ano,ta hadice vede pod aku ze spodu do air boxu.Když odpojíš aku bude auto chtít jen kód radia.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
- StenliH
- Nováček
- Příspěvky: 122
- Registrován: 23.11.2010 10:58
- Bydliště: Přímo Pod Radhoštěm
Re: Ráno mám problém se startem prosím o radu
Děkuji ti
Děkuji ti už jsem to odpojil jo a je to rozlámané. Nebylo to zapojeno v air boxu předpokládám že to nemá na funkci auta vliv . Nicméně měl jsem z diagnostiky zapsanou chybu Air . Tak jsem dneska procházel konektory a našel toto snad seženu ten plast z 2 ruky .
Inzerce nic tak asi home made oprava nemám to rád .
Jardak píše:Ano,ta hadice vede pod aku ze spodu do air boxu.Když odpojíš aku bude auto chtít jen kód radia.
Děkuji ti už jsem to odpojil jo a je to rozlámané. Nebylo to zapojeno v air boxu předpokládám že to nemá na funkci auta vliv . Nicméně měl jsem z diagnostiky zapsanou chybu Air . Tak jsem dneska procházel konektory a našel toto snad seženu ten plast z 2 ruky .
Inzerce nic tak asi home made oprava nemám to rád .
Ford Focus TDCi kombi Ghia 1.8 / 85 kW rv.8/2002
- StenliH
- Nováček
- Příspěvky: 122
- Registrován: 23.11.2010 10:58
- Bydliště: Přímo Pod Radhoštěm
Re: Ráno mám problém se startem prosím o radu
Zdravím
Dneska jsem hledal ještě proč a kde ševelí ten Air . Našel jsem prasklý rezonátor nad turbem viz:
Tak jsem volal k Fordům Valašské Meziříčí ( a fakt peklo to není snad servis ! ) Paní vyhledala cenu 1570 Kč tak jí říkám beru a ona no ale já vám to neobjednám budu chtít zálohu . V roce 2011 AutoKora př. SOCKA chce zálohu na 1 díl . No jistě jí pojedu 20 km složit zálohu pak budu x dnů čekat a zase 20 km pro díl SUX v životě nikdy tam . Ford formula 5L 1200kč Klima Odsát - naplnit bez filtru a desinfekce 1450 pro stálé zákazníky . Bodejť by tam pošly bídou zloději .
Omlouvám se . Prosím kde najdu slušný eshop na díly FORD kde mají např. i rezonátor ? Doporučíte ?
PS já nevím jak nebo zda vůbec rezonátor nad turbem má co dělat se startama . Jenže jsem poskládal prozatím svařený rezonátor vyčistil EGR potrubí atd. . A auto nastartovalo co líp ten zvuk je teď naprosto hladkej . // Předtím dost Zetor .
Auto jsem nestartoval cca 48 hodin . Start OK tak jsem zvědav zítra .
Dneska jsem hledal ještě proč a kde ševelí ten Air . Našel jsem prasklý rezonátor nad turbem viz:
Tak jsem volal k Fordům Valašské Meziříčí ( a fakt peklo to není snad servis ! ) Paní vyhledala cenu 1570 Kč tak jí říkám beru a ona no ale já vám to neobjednám budu chtít zálohu . V roce 2011 AutoKora př. SOCKA chce zálohu na 1 díl . No jistě jí pojedu 20 km složit zálohu pak budu x dnů čekat a zase 20 km pro díl SUX v životě nikdy tam . Ford formula 5L 1200kč Klima Odsát - naplnit bez filtru a desinfekce 1450 pro stálé zákazníky . Bodejť by tam pošly bídou zloději .
Omlouvám se . Prosím kde najdu slušný eshop na díly FORD kde mají např. i rezonátor ? Doporučíte ?
PS já nevím jak nebo zda vůbec rezonátor nad turbem má co dělat se startama . Jenže jsem poskládal prozatím svařený rezonátor vyčistil EGR potrubí atd. . A auto nastartovalo co líp ten zvuk je teď naprosto hladkej . // Předtím dost Zetor .
Auto jsem nestartoval cca 48 hodin . Start OK tak jsem zvědav zítra .
Ford Focus TDCi kombi Ghia 1.8 / 85 kW rv.8/2002
- StenliH
- Nováček
- Příspěvky: 122
- Registrován: 23.11.2010 10:58
- Bydliště: Přímo Pod Radhoštěm
Re: Ráno mám problém se startem prosím o radu
Nemá někdo tušení kam patří ty 2 dráty na foto je to u rezonátoru turba viz foto :
Jeden je červeno zelenej druhej černo zelenej / vychazí z orig kabeláže jsou to tlusté proudové kabely . Mohl by se někdo podívat do motoru v tom místě co tam má případně kam to vede ? je to povytaženo s orig. svazku a vypadá to jako tovární .
Předem dík za reakci .
PS diagnostika je ok . A nevšiml jsem si že by v autě něco nešlo , výbava je max tak bych zavrhnul extra dráty jako předpříprava zvláště když jsou to očka jako by kostra .
Jeden je červeno zelenej druhej černo zelenej / vychazí z orig kabeláže jsou to tlusté proudové kabely . Mohl by se někdo podívat do motoru v tom místě co tam má případně kam to vede ? je to povytaženo s orig. svazku a vypadá to jako tovární .
Předem dík za reakci .
PS diagnostika je ok . A nevšiml jsem si že by v autě něco nešlo , výbava je max tak bych zavrhnul extra dráty jako předpříprava zvláště když jsou to očka jako by kostra .
Ford Focus TDCi kombi Ghia 1.8 / 85 kW rv.8/2002
- StenliH
- Nováček
- Příspěvky: 122
- Registrován: 23.11.2010 10:58
- Bydliště: Přímo Pod Radhoštěm
Chyba P0401 / motor se ihned po nastartování vypne .
Dlouho bez problému ale po dovolené a nájezdu 3500km začal Focus zlobit . Diagnostika P0401 . Sednu do auta po ránu motor poslušně na drc chytne a pak se vypne . Musím párkrát než naskočí trvale . Na autě byly již dělány všechny věci co se palivové soustavy týče a motor má zvuk bezvadný kouřivost vůbec žádná a výkon je naprosto OK . Nájezd mám někde ku 350 000,-
Poradí někdo kam kouknout ( Do diesel servisu už ho nedám ale protože je auto ve výborné kondici chtěl bych to pořešit .)
Vstřikovače , čerpadlo , ani palivový filtr to není ! Předem vyloučeno Vždy Delphi Diesel servis .
Ještě doplním že jak už motor naběhne tak startuje na drc .
Poradí někdo kam kouknout ( Do diesel servisu už ho nedám ale protože je auto ve výborné kondici chtěl bych to pořešit .)
Vstřikovače , čerpadlo , ani palivový filtr to není ! Předem vyloučeno Vždy Delphi Diesel servis .
Ještě doplním že jak už motor naběhne tak startuje na drc .
Ford Focus TDCi kombi Ghia 1.8 / 85 kW rv.8/2002
- vitut
- Člen klubu
- Příspěvky: 3068
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chyba P0401 / motor se ihned po nastartování vypne .
P0401 je nedostatecny prutok EGR ventilem. Nejspis je ovladani v poradku, ale bude to mozna zarostle. Zkus sundat posledni koleno pred EGRem a kouknout na to. Pri nejhorsim bys mohl zkusit demontaz a vycisteni.
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá
- StenliH
- Nováček
- Příspěvky: 122
- Registrován: 23.11.2010 10:58
- Bydliště: Přímo Pod Radhoštěm
Re: Chyba P0401 / motor se ihned po nastartování vypne .
Díky s tím počítám že to dám dolů / rozborka a vyčištění . Zvláštní ale je že to udělá po obřím nájezdu km kdy jsem tahal karavan a jel 1500km v kuse na 4ku . Samozřejmě Nafta prémiová + vifko . Leda že bych nabral nějakou prémiovou ( Hnusku a je zanesen filtr to asi vyzkouším jako první )
Ford Focus TDCi kombi Ghia 1.8 / 85 kW rv.8/2002
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23377
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Chyba P0401 / motor se ihned po nastartování vypne .
priste hledat http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 36#p811936
-----------------
pokud zjistite pomoci HLEDAT, co znamena chyba (EGR), tak pokracujete pomoci HLEDAT jake chyby s EGR se tu resili ... a pokud to nenajdete, tak pridate prispevek do vlakna o EGR
protoze jinak tu bude tisice temat o EGR a nikdo se v nich nevyzna
(sam bych na to spis sel pres vyhledani popsaneho stavu)
-----------------
pokud zjistite pomoci HLEDAT, co znamena chyba (EGR), tak pokracujete pomoci HLEDAT jake chyby s EGR se tu resili ... a pokud to nenajdete, tak pridate prispevek do vlakna o EGR
protoze jinak tu bude tisice temat o EGR a nikdo se v nich nevyzna
(sam bych na to spis sel pres vyhledani popsaneho stavu)
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23377
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Ráno mám problém se startem prosím o radu
slouceno se starsim odpovidajicicm tematem
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- StenliH
- Nováček
- Příspěvky: 122
- Registrován: 23.11.2010 10:58
- Bydliště: Přímo Pod Radhoštěm
Re: Ráno mám problém se startem prosím o radu
Zdravím a všem děkuji za nápady . Chybu EGR jsem vymazal a kdo ví jak tam byla zapsána dlouho . Bych se trochu divil že po takovém nájezdu KM by byl zanesený spíš by se měl pročistit . Auto zazlobilo 2x . Další dny OK . Ty dva špatný starty byly když jsem parkoval ve strmém kopci kdo ví ... Dám nový filtr hned jak dorazí .
Aby nedošlo k omylu starší téma nyní sloučené sice popisují stejné symptomy ale rozhodně Předtím byl problém jako vždy . |Spojka / Vstřiky / Čerpadlo . To vše včetně turba mám nové dělané v diesel servisu a auto startuje v - 25 stejně dobře jako v +30 ( problém byl vyřešen )
To co popisuji včetně chybové hlášky ( Nedostatečný tlak v soustavě egr ) má naprosto odlišné chování . Auto nekouří ani trošku nedávno stk a na po 1 ok . Jede výkon ok . A zvuk motoru je bezvadný . Tady to tipuji na ten filtr že jsem v Bosně natankoval prémiový humus .
Rozhodně díky administrátorovi že moje téma nenechal uzamčené a umožnil mě tak získat nějakou tu radu . Pokud to vyřeším napíšu .
Aby nedošlo k omylu starší téma nyní sloučené sice popisují stejné symptomy ale rozhodně Předtím byl problém jako vždy . |Spojka / Vstřiky / Čerpadlo . To vše včetně turba mám nové dělané v diesel servisu a auto startuje v - 25 stejně dobře jako v +30 ( problém byl vyřešen )
To co popisuji včetně chybové hlášky ( Nedostatečný tlak v soustavě egr ) má naprosto odlišné chování . Auto nekouří ani trošku nedávno stk a na po 1 ok . Jede výkon ok . A zvuk motoru je bezvadný . Tady to tipuji na ten filtr že jsem v Bosně natankoval prémiový humus .
Rozhodně díky administrátorovi že moje téma nenechal uzamčené a umožnil mě tak získat nějakou tu radu . Pokud to vyřeším napíšu .
Ford Focus TDCi kombi Ghia 1.8 / 85 kW rv.8/2002
- StenliH
- Nováček
- Příspěvky: 122
- Registrován: 23.11.2010 10:58
- Bydliště: Přímo Pod Radhoštěm
Re: Ráno mám problém se startem prosím o radu
Zdravím
Problém považuji za vyřešený ( Parkuji na rovině a vždy nastartuji na první šup . ) Problém byl když jsem stál do prudkého kopce ( Nevím proč to blblo ) Vyměněn pro dobrý pocit palivový filtr . Diagnostika motoru ( Bez závad )
Každopádně díky a doufám že auto bude dále dobře sloužit jsem sním spokojený .
Problém považuji za vyřešený ( Parkuji na rovině a vždy nastartuji na první šup . ) Problém byl když jsem stál do prudkého kopce ( Nevím proč to blblo ) Vyměněn pro dobrý pocit palivový filtr . Diagnostika motoru ( Bez závad )
Každopádně díky a doufám že auto bude dále dobře sloužit jsem sním spokojený .
Ford Focus TDCi kombi Ghia 1.8 / 85 kW rv.8/2002
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti