ESP SYSTEM FAULT + dočasné škubání a klepání 1.6 tdci 80 kW

Odpovědět
The_Good
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 10.12.2017 09:10

ESP SYSTEM FAULT + dočasné škubání a klepání 1.6 tdci 80 kW

Příspěvek od The_Good » 10.12.2017 09:42

Zdravím, omlouvám se, bylo tu dost podobných článků ale žádný mne úplně neutvrdil v tom že by to měla být zrovna tato vada.. můj problém je takový: Když auto stojí déle jak půl dne, po nastartování začnou mírně kolísat otáčky, jakmile se motor začne ohřívat kolísání se stupňuje a přidá se divné klepání. často se stane že motor zdechne a vyskočí právě ESP SYSTEM FAULT, někdy i STEERING ASSIST FAILTURE ..při opětovném nastartování většinou vůbec neudrží volnoběh a znovu vyskočí chyba ESP po nějaké době (cca 20 min) ale klepání mizí a kolísání až na občasné malé škubnutí také .. diagnostika ukázala nízký/přerušovaný tlak na liště a po pár dnech odešel alternátor, ten je teď nový ale nic se nezměnilo

co jsem tu vyčetl tak to může být buď regulátor napetí, jestli je možné že z tohoto důvodu odešel alternáor, nebo čidlo tlaku paliva na liště ..


...........1.6 TDCI 80 kW 2005

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 23474
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: ESP SYSTEM FAULT + dočasné škubání a klepání 1.6 tdci 80 kW

Příspěvek od ZaQik » 10.12.2017 11:51

jake je napeti? kolisa?

a jake jsou chyby v PCM, ABS a EHPAS?
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

The_Good
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 10.12.2017 09:10

Re: ESP SYSTEM FAULT + dočasné škubání a klepání 1.6 tdci 80 kW

Příspěvek od The_Good » 10.12.2017 13:46

Napětí je v normě

Moc se v tom nevyznám ta druhá otázka byla na to co mi ukázala diagnostika ?
Ještě jsem zapoměl říct že mi na volnoběh ukazuje aktuální spotřeba 99,9l

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8442
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: ESP SYSTEM FAULT + dočasné škubání a klepání 1.6 tdci 80 kW

Příspěvek od lucky.jack » 10.12.2017 17:16

Kdy a jak měříš napětí baterie a dobíjení?
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
Obrázek

The_Good
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 10.12.2017 09:10

Re: ESP SYSTEM FAULT + dočasné škubání a klepání 1.6 tdci 80 kW

Příspěvek od The_Good » 10.12.2017 17:31

dělali mi to v Akumě a na nic nepřišli..
zachvíli sem hodím co mi ukázala diagnostika
předchvílí jsem to měl napíchnutý..

The_Good
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 10.12.2017 09:10

Re: ESP SYSTEM FAULT + dočasné škubání a klepání 1.6 tdci 80 kW

Příspěvek od The_Good » 10.12.2017 22:11

diagnostika Delphi
chyba - P0192 - Obvod snímače tlaku palivové rozdělovací lišty
- přerušovaný

- P0490 - 5ídící obvod recirkulace spalin - vysoký signál
- Trvale

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 23474
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: ESP SYSTEM FAULT + dočasné škubání a klepání 1.6 tdci 80 kW

Příspěvek od ZaQik » 11.12.2017 08:46

... takze zkusit jine cidlo na liste a vycistit EGR ... to pro zacatek postaci
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů