Zdravím, omlouvám se, bylo tu dost podobných článků ale žádný mne úplně neutvrdil v tom že by to měla být zrovna tato vada.. můj problém je takový: Když auto stojí déle jak půl dne, po nastartování začnou mírně kolísat otáčky, jakmile se motor začne ohřívat kolísání se stupňuje a přidá se divné klepání. často se stane že motor zdechne a vyskočí právě ESP SYSTEM FAULT, někdy i STEERING ASSIST FAILTURE ..při opětovném nastartování většinou vůbec neudrží volnoběh a znovu vyskočí chyba ESP po nějaké době (cca 20 min) ale klepání mizí a kolísání až na občasné malé škubnutí také .. diagnostika ukázala nízký/přerušovaný tlak na liště a po pár dnech odešel alternátor, ten je teď nový ale nic se nezměnilo
co jsem tu vyčetl tak to může být buď regulátor napetí, jestli je možné že z tohoto důvodu odešel alternáor, nebo čidlo tlaku paliva na liště ..
...........1.6 TDCI 80 kW 2005
ESP SYSTEM FAULT + dočasné škubání a klepání 1.6 tdci 80 kW
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 10.12.2017 09:10
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23474
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: ESP SYSTEM FAULT + dočasné škubání a klepání 1.6 tdci 80 kW
jake je napeti? kolisa?
a jake jsou chyby v PCM, ABS a EHPAS?
a jake jsou chyby v PCM, ABS a EHPAS?
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 10.12.2017 09:10
Re: ESP SYSTEM FAULT + dočasné škubání a klepání 1.6 tdci 80 kW
Napětí je v normě
Moc se v tom nevyznám ta druhá otázka byla na to co mi ukázala diagnostika ?
Ještě jsem zapoměl říct že mi na volnoběh ukazuje aktuální spotřeba 99,9l
Moc se v tom nevyznám ta druhá otázka byla na to co mi ukázala diagnostika ?
Ještě jsem zapoměl říct že mi na volnoběh ukazuje aktuální spotřeba 99,9l
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8442
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: ESP SYSTEM FAULT + dočasné škubání a klepání 1.6 tdci 80 kW
Kdy a jak měříš napětí baterie a dobíjení?
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 10.12.2017 09:10
Re: ESP SYSTEM FAULT + dočasné škubání a klepání 1.6 tdci 80 kW
dělali mi to v Akumě a na nic nepřišli..
zachvíli sem hodím co mi ukázala diagnostika
předchvílí jsem to měl napíchnutý..
zachvíli sem hodím co mi ukázala diagnostika
předchvílí jsem to měl napíchnutý..
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 10.12.2017 09:10
Re: ESP SYSTEM FAULT + dočasné škubání a klepání 1.6 tdci 80 kW
diagnostika Delphi
chyba - P0192 - Obvod snímače tlaku palivové rozdělovací lišty
- přerušovaný
- P0490 - 5ídící obvod recirkulace spalin - vysoký signál
- Trvale
chyba - P0192 - Obvod snímače tlaku palivové rozdělovací lišty
- přerušovaný
- P0490 - 5ídící obvod recirkulace spalin - vysoký signál
- Trvale
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23474
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: ESP SYSTEM FAULT + dočasné škubání a klepání 1.6 tdci 80 kW
... takze zkusit jine cidlo na liste a vycistit EGR ... to pro zacatek postaci
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů