Ahoj všichni,
měl bych dotaz jestli neznáte nějakého dobrého elektrikáře, který by věděl, kam šáhnout.
Abych se dostal k věci. Auto začalo dělat to, že když mám otáčky motoru cca od 1700 do 2100 a jen z lehka přidávám, uberu plyn nebo se snažím držet konstantní rychlost, tak se skoro stále stává, že auto cuká. Diagnostika hlásí, že dostává špatné informace od váhy vzduchu (malé napětí). Výměna čidla nepomohla. Když dám čidlo mimo nasávání, auto chcípe (to je správná funkce, indikující, že čidlo je funkční). Když ale čidlo odpojím úplně od kabelu, auto se přepne do nouzového režimu přednastavených hodnot (bohužel se i rozsvítí kontrolka motru) a je pak funkční bez problémů. Jen vyšší spotřeba kvůli konstantnímu nastavení defaultní hodnoty odpojeného čidla.
Netušíte, kde může být problém?
Děkuji
FoFo 1.8TDCi 2008 - Cukání
-
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: FoFo 1.8TDCi 2008 - Cukání
Ahoj, mám stejný problém jak popisuješ.. ale taková zajímavost je že přes zimu je vše ok ale jakmile se oteplilo kolem 10 stupnu tak auto zaclo cukat.. Budu taky rád když někdo poradí.. Díky
Ford Focus combi 1.8TDCI, r.v.2006
- Airwavemagic
- Nováček
- Příspěvky: 31
- Registrován: 12.04.2018 19:18
- Bydliště: Němčičky, Prostějov, Urnäsch
- Kontaktovat uživatele:
Re: FoFo 1.8TDCi 2008 - Cukání
Ahoj, mám stejný problém jako vy, auto mi také cuká, ale jenom kolem cca 1200 ot. A navíc mi začalo asi pískat turbo. Mám podezření na díru v hadici a podsávání falešného vzduchu. Jak mám vyzkoušet, jestli mám někde v hadici díru. Pokud bude malá, asi ji jen tak pohledem nenajdu. Zkoušel jsem diagnostiku (ELMConfig) ale závada motoru žádná.
Ford S-Max 2.0, 103 kW, r.v. 2006
- Airwavemagic
- Nováček
- Příspěvky: 31
- Registrován: 12.04.2018 19:18
- Bydliště: Němčičky, Prostějov, Urnäsch
- Kontaktovat uživatele:
Re: FoFo 1.8TDCi 2008 - Cukání
Tak jsem se minulý víkend podíval na EGR ventil a zjistil jsem, že mi špatně funguje elektrická část zařízení (ventil se nevracel do původní polohy). Dneska jsem dal nový EGR ventil a mám po problému
Ford S-Max 2.0, 103 kW, r.v. 2006
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 4 hosti