Právě je 18.09.2018 20:03



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 BOV ventil 
Autor Zpráva
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar

Registrován: 07.05.2012 14:31
Příspěvky: 1042
Bydliště: Nové Zámky
Odeslat BOV ventil
Co narobis, no. Zivot je pes a nie som syn Billa Gatesa. :-)


26.07.2012 18:08
Profil E-mail
Nováček
Nováček

Registrován: 11.05.2016 20:45
Příspěvky: 23
Odeslat Re: BOV ventil
Ahoj
jen se zeptam kdyz tam mam bow ventil tak se tam neco zaslepuje??
Ja ho nasadil na puvodni hadici a nasadil tu malou podtlakovou hadicku Do zberase v sani
Jde o to ze tam ma soft kde ma turbo tlacit 1.3-1.4 bar
ale misto toho mi tlaci jen 1.1bar max
A na brzde jsem nameril 227hp a 397nm
pritom vykon by mel byt okolo 280hp a kroutak okolo 490nm cca
pak jsem este prisel na to ze ta podtlakova hadicka co vede zrejmne od turba,tak nebyla zapojena,dal jsem mezy bow a tu hadicku od turba takove plastove T ale furt stejny
ale rucicka mela snahu jit az ns 1.2bar
nevim co to muze byt :-(
Nevite nekdo?


31.10.2016 23:46
Profil E-mail
.
.

Registrován: 09.09.2013 16:19
Příspěvky: 86
Bydliště: Frýdlant
Odeslat Re: BOV ventil
Mám sice RS, ale mělo by to být stejný. Na autě je originál BOW vyvedený do sání - je to vedle turba. Když jsem si pořídil otevřený BOW, tak jsem chvíli jezdil na oba. Originální BOW jsem po čase vyndal, zaslepil a používám pouze ten otevřený. Ta hadička o který píšeš je na ovládání BOW. Pokud zaklapneš plyn, hadička podtlakem otevře BOW a ten vypustí tlak mezi turbem a klapkou. To je celá jeho funkce. Na výkon nebo tlak turba to nemá vliv.

_________________
Ford Focus RS MkII 4x4
Ford Ranger 3,2 TDCI WILDTRAK
Ford Kuga 2,0 TDCI MkII
Ford Transit Custom Kombi 2,2 TDCI


07.11.2016 14:30
Profil E-mail
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar

Registrován: 02.02.2008 03:18
Příspěvky: 1478
Bydliště: Liberecko
Odeslat Re: BOV ventil
Optam se, zvazuju instalaci BloW Off ventilu otevreneho na Focus RS MK III.

Ten original mi nepride uplne bytelnej + nejsem uplne proti tomu zvuku u otevreneho ventilu.

Ale, mam obavu z nastaveni a chovani po instalaci.
Ted jde odfuk do sani, ale kdyz dam otevrenej, pude ven, takze bude bohatsi smes. Samo RJ muze vyhazovat chyby...

Kdyz nastavim predpeti pruziny na malo, tak bude odpoustet tlak drive, ale aby se to pak nechovalo tak, jako kdyby byla derava hadice a nepretocilo se turbo.
Kdyz bude pruzina nastavena na vetsi silu, tak zase bude odfrkovat pri vetsim tlaku a bude se brzdit turbo....

Resil nekdo nejak nastaveni, je tu nekdo kdo daval ventil a spokojen a nekdo kdo nespojen a sel ven...?

Nechci snizovat spolehlivost mootru, uz takhle je clovek rad, ze te bezi...

Neni to vec, kterou za 500,- pak hodim do supliku

_________________
Ford Focus RS r.v. 2016, bilá frozen
Ford Mondeo Combi 2,2 TDCi Titanium X, r.v. 2006, black panther
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopic.php?f=173&t=17650

Bylo: Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, r.v. 1997, black panther


10.03.2018 21:29
Profil E-mail
.
.

Registrován: 09.09.2013 16:19
Příspěvky: 86
Bydliště: Frýdlant
Odeslat Re: BOV ventil
Koukni se třeba sem, tam mají na Tvoje auto různé varianty.
http://www.pumaspeed.co.uk/car-Focus-RS ... _3_479.jsp

_________________
Ford Focus RS MkII 4x4
Ford Ranger 3,2 TDCI WILDTRAK
Ford Kuga 2,0 TDCI MkII
Ford Transit Custom Kombi 2,2 TDCI


13.03.2018 06:48
Profil E-mail
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar

Registrován: 02.02.2008 03:18
Příspěvky: 1478
Bydliště: Liberecko
Odeslat Re: BOV ventil
Tak koupit si ho umim, me slo spise o zkusenosti, ale uz sem info s tim, ze otevrenej je na MK3 uplne na p**u.

_________________
Ford Focus RS r.v. 2016, bilá frozen
Ford Mondeo Combi 2,2 TDCi Titanium X, r.v. 2006, black panther
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopic.php?f=173&t=17650

Bylo: Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, r.v. 1997, black panther


13.03.2018 07:25
Profil E-mail
Nováček
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 15.04.2013 20:18
Příspěvky: 57
Bydliště: Planá nad Lužnicí, okr. Tábor
Odeslat Re: BOV ventil
Ahoj,
mam sice tento motor v S-maxu, ale na podzim jde z auta ven na víceméně preventivní GO, turbo na repas, tak je ideální příležitost osadit BOV a wastegate. Asi i zesílení mezi válce.
Které BOV a wastegate se nejlépe osvědčil a a jakými pružinami?
Teď je turbo na 1,4 baru, ale po GO jde na nové odoladění.
Děkuji.

_________________
S-MAX Titanium S - 2,5 ST, 2/2009
NR Chip 280/440, RS vstřiky, 2,75" downpipe, IC FMIC, 76mm Al sání FMIC+Simota, Eibach Pro-Kit+IVDC, 18"a19" Ford+20a25mm Eibach a H&R, sport cat.


15.07.2018 15:42
Profil E-mail
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přeskočit na:  
Powered by phpBB © phpBB Group.