Kolísání výkonu

Vše o motorech ST a RS
Moderátor:foki
Uživatelský avatar
ST Max
Nováček
Nováček
Příspěvky: 77
Registrován: 10.06.2012 21:45
Kontaktovat uživatele:

Re: Kolísání výkonu

Příspěvek od ST Max » 18.04.2015 20:45

Jo a software co mam ja je shodny jen s mondeem 2,5T a ne s focusem ST. U focuse je to proste vsechno jinak.
S-Max 2,5T,
Performance Chip Stage 3, DeCat, FMIC, otevřené sání CodeRed + filtr Simota, downpipe Moongose Focus RS, Spojka RS, Millers Oil CFS, EBC brzdy, 20" MS Design

bajk
Nováček
Nováček
Příspěvky: 53
Registrován: 21.03.2013 18:26

Re: Kolísání výkonu

Příspěvek od bajk » 05.06.2015 12:24

Mám také problém, za studena mi auto vystřelí jak z praku, ale když se ohřeje a oil tlak se sníží tak už to zrychlení není tak znát...Tlak turba mám na 0,9Baru , a oil pressure tak na 3,8Baru při plném knedlíku při zahřátí :))

Uživatelský avatar
Johnny ST
.
.
Příspěvky: 284
Registrován: 11.05.2010 02:09
Bydliště: Praha

Re: Kolísání výkonu

Příspěvek od Johnny ST » 07.06.2015 09:41

Toto by mohl zlepsit vetsi intercooler. Hlavne v teplych dnech je rozdil hodne znat. Original je nedostacujici.

BTW ty tomu nakladas jeste pred tim, nez se zahreje olej? :D
Ford Focus 2.0i

bajk
Nováček
Nováček
Příspěvky: 53
Registrován: 21.03.2013 18:26

Re: Kolísání výkonu

Příspěvek od bajk » 07.06.2015 19:05

nenakládam, ale nedávno sem musel předjíždět za studena, tak sem to pustil a zdálo se mi to že to tahá víc než když to je zahřátý :)
Jak se pozná že odchází Lambda ?

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Kolísání výkonu

Příspěvek od V12 » 04.08.2015 07:18

bajk :
Ked Ti motor bezi na volnobeh a na odzatkovany otvor na nalievanie oleja polozis ruku - necitis lahky podtlak ? Ak ano, tak to moze byt zacinajuci problem s PCV ventilom na odvetranie bloku motora. S tym moze suvisiet aj to cukanie auta.

Tento jav silne pocitujem prave teraz - mam to PCV vadne, kazdu chvilku by mi malo prist, s autom robim len najnutnejsie trasy a tiez som si vsimol, ze za studena ide podstatne lepsie, ako za tepla. A to mu nedavam ani plny knedlik - staci sa len jemne dotknut plynu a vystartuje, ked sa zohreje, uz sa mu nechce.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

bajk
Nováček
Nováček
Příspěvky: 53
Registrován: 21.03.2013 18:26

Re: Kolísání výkonu

Příspěvek od bajk » 07.08.2015 20:22

V12:
Ahoj, díky za odpověď. Ale bohužel Ovětrávání klikové skříně /pcv/ bylo měněno mistrem Fokim cca před půl rokem, to by mělo být v pořádku.
Nejde mi o cukání, jde spíš o to že když zabere turbo že tě to auto nekopne, prostě si jen tak v klidu přidává na rychlosti, ale že by tě zatlačilo do sedačky to ne.
Vyměnili jsme Boost solenoid a pořád beze změny, nyní mám auto u Fokiho tak uvidíme jestli to není ještě MAF nebo MAP senzor nebo jestli mi někde neutíká něco :)
Rozhodně kdyby někdo měl nějaký nápad, dělá to od doby co jsem měnil veškeré svíčky a filtry...
Díky :)

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Kolísání výkonu

Příspěvek od V12 » 09.08.2015 21:37

Moj voz tiez nekope, ale taha plynulo. Ziadny kopanec, iba plynuly zatah az do cca 5500 otacok, do 6000 dotaca uz iba z povinnosti. Motor Mondea je ladeny inak, ako rovnaky motor FFII ST.
A este jedna vec - za akej vonkajsej teploty pocitujes tu neochotu tahat ? Seriovy Intercooler je na 2.5l motor trochu primaly. Skus za jazdy sledovat teplotu nasavaneho vzduchu.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Odpovědět

Zpět na „Motory“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů