Konverze na AWD

Rady, dotazy - podvozek, brzdy, atd.
Moderátor:foki
Uživatelský avatar
6666667
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 698
Registrován: 06.05.2011 17:25
Bydliště: od Olomóce
Kontaktovat uživatele:

Re: Konverze na AWD

Příspěvek od 6666667 » 01.03.2014 17:32

Když na to tak koukám, tak zase na obranu Wolfa musím napsat, že to nebude jen tak. Budou na to mít minimálně nějaký ty spešl přední poloosy. A některé pohoné částy jsou nejspíš zesílené. Přece jenom to pracuje s víc jak dvojnásobným výkonem než u Kugy. Tomu by i odpovídalo, že posílají na zadek tak málo, bude to asi maximum co to snese.
Byl Focus ST225-TimeAttack Brno 2:32
Byla Mazda RX-8-CrashAttack Brno 0:00
Je Fiesta ST180 new project

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Konverze na AWD

Příspěvek od V12 » 01.03.2014 18:37

Vykon je nezaujimavy. Prevodovky a hriadele sa navrhuju na prenasany krutiaci moment. Viem si ale predstavit, ze Wolf si tie poloosi vyraba sam. Ak potrebuje zmensit priemer, moze pouzit kvalitnejsi material. Na cestu to aj tak plnu porciu krutiaku nedostane. Kardan bude musiet mat asi tiez svoj, neverim, ze ten z Kugy by to uhral.

Nieco sa mi mari, ze na Slovensku jazdi (jazdil ?) s Focusom RS 4x4 Martin Kois zavody do vrchu a ma to tiez poskladane z Kugy. Neviem to ale naisto.

Na moj 2.0i by to z tej Kugy ale bohato stacilo, aj bez LSD a ostatnych veci.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
6666667
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 698
Registrován: 06.05.2011 17:25
Bydliště: od Olomóce
Kontaktovat uživatele:

Re: Konverze na AWD

Příspěvek od 6666667 » 01.03.2014 18:48

:mrgreen: Výkon a točivý moment je to stejné, akorát vyjádřeno dvěma různými způsoby :!:
Byl Focus ST225-TimeAttack Brno 2:32
Byla Mazda RX-8-CrashAttack Brno 0:00
Je Fiesta ST180 new project

Uživatelský avatar
vitut
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 3068
Registrován: 25.06.2008 13:03
Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
Kontaktovat uživatele:

Re: Konverze na AWD

Příspěvek od vitut » 01.03.2014 19:27

Nooo, tak tohle je minimalne na Nobelovku za fyziku ...
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004

byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

Obrázek

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Konverze na AWD

Příspěvek od V12 » 01.03.2014 19:38

6666667 :
Navrhni "na doraz" napr. spojku pre 2.0TDCI podla vykonu 100kW pri 4000 rpm. Rucim Ti za to, ze fungovat bude veeelmi kratko. Pretoze v realnej prevadzke bude systematicky pretazovana o cca 40%. Takze vykon si mozes strcit za klobuk. Musis poznat maximalny krutiak, nie maximalny vykon.
Samozrejme pravdu mas v tom, ze vykon je ine vyjadrenie krutiaku a opacne.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19273
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Konverze na AWD

Příspěvek od foki » 01.03.2014 21:15

Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
6666667
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 698
Registrován: 06.05.2011 17:25
Bydliště: od Olomóce
Kontaktovat uživatele:

Re: Konverze na AWD

Příspěvek od 6666667 » 02.03.2014 08:09

vitut píše:Nooo, tak tohle je minimalne na Nobelovku za fyziku ...
že :mrgreen:
V12 píše:6666667 :
Navrhni "na doraz" napr. spojku pre 2.0TDCI podla vykonu 100kW pri 4000 rpm. Rucim Ti za to, ze fungovat bude veeelmi kratko. Pretoze v realnej prevadzke bude systematicky pretazovana o cca 40%. Takze vykon si mozes strcit za klobuk. Musis poznat maximalny krutiak, nie maximalny vykon.
Samozrejme pravdu mas v tom, ze vykon je ine vyjadrenie krutiaku a opacne.
Ok, ok příště napíšu, že motor generuje zhruba dvakrát větší rotující energii.
Byl Focus ST225-TimeAttack Brno 2:32
Byla Mazda RX-8-CrashAttack Brno 0:00
Je Fiesta ST180 new project

PeS
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 836
Registrován: 01.08.2008 20:07

Re: Konverze na AWD

Příspěvek od PeS » 02.03.2014 20:46

6666667 píše: Výkon a točivý moment je to stejné, akorát vyjádřeno dvěma různými způsoby
No ne tak úplně . Práce = síla * dráha , výkon je práce za čas , síla je úměrná krouťáku.
Takže když pojedeš na stejný převodový stupeň po rovině 4000 otáček po dobu vteřiny bude motor dávat nějaký výkon a ujedeš nějakou dráhu. Když na ten samý převodový stupeň pojedeš do kopce 2000 otáček po dobu vteřiny ujedeš poloviční dráhu. Motor ale bude dávat stejný výkon a dvakrát větší sílu-krouťák.

Nobelovku prosím vrátit. :-)

vhanzl
.
.
Příspěvky: 86
Registrován: 09.09.2013 17:19
Bydliště: Frýdlant

Re: Konverze na AWD

Příspěvek od vhanzl » 24.03.2015 13:01

Tak se mi konečně včera vrátilo od Wolfa přestavěný RS na čtyřkolu :P
Ford Fiesta RX
Ford Focus RS MkII 4x4
Ford F150 Raptor
Ford Kuga 2,0 TDCI MkII

Uživatelský avatar
Atlis
Nováček
Nováček
Příspěvky: 111
Registrován: 16.07.2013 15:01
Bydliště: Szczecin, Polska

Re: Konverze na AWD

Příspěvek od Atlis » 24.03.2015 13:28

...a pritom stacilo objednat RS Mk3. :)
Focke-Wulf, 1.6 EcoBoost, 207k/333Nm.

Uživatelský avatar
TomVany
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 393
Registrován: 07.11.2013 20:17

Re: Konverze na AWD

Příspěvek od TomVany » 24.03.2015 13:34

Nevěřím :nunu: :mrgreen:

Uživatelský avatar
Nonid
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 5279
Registrován: 05.12.2012 21:07
Bydliště: Práááha - Vyšehrad!

Příspěvek od Nonid » 24.03.2015 13:47

Tohle musim videt!
Ford Focus ST170, 2002, 5dv, Panther Black, 2016-
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017

Uživatelský avatar
r0mik
.
.
Příspěvky: 9356
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Konverze na AWD

Příspěvek od r0mik » 24.03.2015 14:31

dvousloup mam, chci to zvednout :mrgreen:
Focus 2002 RS "WRC Ášín"-track car
Focus 2002 RS #1121-radost
Focus 2002 ST170 "BO!!!"-track car
Focus 2002 ST170
Focus 2003 ST170 kombi s tažným
Transit 2004 2.4tddi odtahovka
Smax 2006 2.5T LPG
Smax 2007 2.5T LPG
Smax 2007 2.5T

Uživatelský avatar
Dragic
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 3773
Registrován: 14.12.2010 19:36
Bydliště: Liberec

Re: Konverze na AWD

Příspěvek od Dragic » 24.03.2015 17:30

:shocked: foto :gott:
Ford Mustang r.v.1967
Ford Focus Combi, +-1.6i, r.v.2000 st170
Ford Focus Combi, r.v.2003 st170
Ford Transit 85 T300 r.v.2004

Ex:
Ford Focus 3dvéř, 1,8 TDDI 66kW, r.v.1999 Bombónek
Ford Focus Combi, 1,8 TDCI 85kW, r.v.2003 Fén ix
Galerie Focus
Galerie Mustang

vhanzl
.
.
Příspěvky: 86
Registrován: 09.09.2013 17:19
Bydliště: Frýdlant

Re: Konverze na AWD

Příspěvek od vhanzl » 24.03.2015 17:47

V pondělí jdu do servisu, potřebuju namontovat zpátky 3´´ výfuk, tak Vám udělám nějaký fotky.
Ford Fiesta RX
Ford Focus RS MkII 4x4
Ford F150 Raptor
Ford Kuga 2,0 TDCI MkII

Odpovědět

Zpět na „Podvozek“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů