Vyčtené chyby z diagnostiky
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12876
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
1.8 Duratec, po FL:
Co sa deje nad 50% zatazenim, ze tam je to ok? Co moze sposobit takto uletene adaptacie?-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12876
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
Uz som z toho zufaly. Dnesne zistenia:
Dal som si live data. Pri rozbiehani dvojka-plny plyn, trojka-plny, stvorka-plny, sa drzal budik LOAD na 40%, raz skocil myslim na 42%. Preco nejde vyssie? To by aj vysvetlovalo, preco adaptacna mapa je len do 50%.
Dalej prikladam budiky za jazdy ustalenou rychostou: Pri brzdeni motorom kratkodoba korekcia 1. a 2. lambdy (STFT) je presne 1.00 (to je ok).
A volnobeh: Nejaky napad co s tym?
Fordiag pise:
Nemoze ist o nejaky upraveny soft? Preco nepise SW version?
Dal som si live data. Pri rozbiehani dvojka-plny plyn, trojka-plny, stvorka-plny, sa drzal budik LOAD na 40%, raz skocil myslim na 42%. Preco nejde vyssie? To by aj vysvetlovalo, preco adaptacna mapa je len do 50%.
Dalej prikladam budiky za jazdy ustalenou rychostou: Pri brzdeni motorom kratkodoba korekcia 1. a 2. lambdy (STFT) je presne 1.00 (to je ok).
A volnobeh: Nejaky napad co s tym?
Fordiag pise:
Kód: Vybrat vše
Model : Focus/C-Max 2003+/Focus MKII
Type : I4
Subtype : 1.8L
VIN : WF0SXXGCDS9D72660
Catch CODE :
SW version :
SW date : 3. 9. 2010
Calibr.ID :
Part number: 7M51-12A650-VJ
Hardware : ESU-411
ROM size : 2048
Copyright :
-
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 23.03.2012 17:34
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
Vcera jsem poridil OBD2 a nacetl chybove kody:
P0341
P042F
P0490
P1402
P1412
Focus 1,6 TDCi 66kW, problem s obcasnou ztratou vykonu, auto nereaguje na plyn (po dlouhe jizde na tempomat ustalenou rychlosti), pri startech obcas vyfoukne saze, vic nez je bezne (kolega ma stejny motor)
Jestli se nemylim, tak krom prvniho kodu jsou zbyle k EGR. Takze nezbyde nez navsteva servisu, nejdrive asi neznackovy na vymontova a kontrolu, pokud bude potreba tak asi Ford a vymenu a nakodovani.
P0341
P042F
P0490
P1402
P1412
Focus 1,6 TDCi 66kW, problem s obcasnou ztratou vykonu, auto nereaguje na plyn (po dlouhe jizde na tempomat ustalenou rychlosti), pri startech obcas vyfoukne saze, vic nez je bezne (kolega ma stejny motor)
Jestli se nemylim, tak krom prvniho kodu jsou zbyle k EGR. Takze nezbyde nez navsteva servisu, nejdrive asi neznackovy na vymontova a kontrolu, pokud bude potreba tak asi Ford a vymenu a nakodovani.
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23447
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
proc davas jeden prispevek 2x?!?
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 23.03.2012 17:34
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
Sekci o chybach z diagnostiky jsem nasel az posleze, rikal jsem si, ze je lepsi ty chyby napsat sem, proto. V druhem vlaknu uz v tom nebudu pokracovat.
Kody jsem vymazal a udelal testovaci jizdu, zatim zadna chyba. Budu situaci monitorovat a uvidim zda se chyba objevi v pripade problemu popsaneho vyse.
Kody jsem vymazal a udelal testovaci jizdu, zatim zadna chyba. Budu situaci monitorovat a uvidim zda se chyba objevi v pripade problemu popsaneho vyse.
- Jemar
- Zkušený
- Příspěvky: 1660
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: čáslavsko
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
===RKE DTC B2AE3-60===
Kód: B2AE3 - Pravý přední spínač západky spojky/odblokování tahem - korelace
Stav:
- DTC přítomno v okamžiku požadavku
- Pro tento DTC je kontrolka chyby motoru vypnutá
Jednotka: Bezklíčový vstup
===END RKE DTC B2AE3-60===
===RKE DTC B2AE7-20===
Kód: B2AE7 - Levý přední spínač západky spojky/odblokování tahem - korelace
Stav:
- Uložené DTC - v okamžiku požadavku se nevyskytují
- Pro tento DTC je kontrolka chyby motoru vypnutá
Jednotka: Bezklíčový vstup
===END RKE DTC B2AE7-20===
Nesetkal jste se s tím někdo? Na funkci jednotky se nic nezměnilo, alespoň jsem si ničeho nevšiml. Ani hledání těchto chyb na netu nepřineslo žádný výsledek. Zatím zkusím reset modulu, třeba si dá říct
Kód: B2AE3 - Pravý přední spínač západky spojky/odblokování tahem - korelace
Stav:
- DTC přítomno v okamžiku požadavku
- Pro tento DTC je kontrolka chyby motoru vypnutá
Jednotka: Bezklíčový vstup
===END RKE DTC B2AE3-60===
===RKE DTC B2AE7-20===
Kód: B2AE7 - Levý přední spínač západky spojky/odblokování tahem - korelace
Stav:
- Uložené DTC - v okamžiku požadavku se nevyskytují
- Pro tento DTC je kontrolka chyby motoru vypnutá
Jednotka: Bezklíčový vstup
===END RKE DTC B2AE7-20===
Nesetkal jste se s tím někdo? Na funkci jednotky se nic nezměnilo, alespoň jsem si ničeho nevšiml. Ani hledání těchto chyb na netu nepřineslo žádný výsledek. Zatím zkusím reset modulu, třeba si dá říct
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23447
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
auto nema bezklicovy pristup - zaskrtls v parametrech, ze ho mas? pak by to mohly byt tyto chyby
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- Jemar
- Zkušený
- Příspěvky: 1660
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: čáslavsko
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
Parametry neměním bezhlavě, když jsem auto koupil, nastavení jsem si zálohoval. Jednou se mi stalo, že nešlo zamykat tlačítkem na liště kufru. Nejdřív jsem myslel, že odešel mikrospínač, ale napadl mě restart jednotky a ten pomohl. Od té doby zase zamykání na kufru opět funguje. Nyní jsem si nevšiml, že by byly nějaké problémy, snad možná se mi zdála nižší citlivost systému na klíč, tedy klíč musel být blíž než obvykle. Není to nijak změřené nebo zmapované, jen dojem. Chyby jsem smazal, restatroval jednotku a budu sledovat.
Nastavení v GEM - KVM feature mám zatrženo
Nastavení v KVM - Keyless entry and start mám uloženo
O dalších možných nastaveních nevím a ani jsem nikdy nic neměnil, nebyl důvod.
Nastavení v GEM - KVM feature mám zatrženo
Nastavení v KVM - Keyless entry and start mám uloženo
O dalších možných nastaveních nevím a ani jsem nikdy nic neměnil, nebyl důvod.
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23447
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
aha, takze mas i bezklicovy vstup ... pak by to mohlo byt neco s cidlama na klice, ktere signalizuji, zes zatahl za kliku
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- jirkaj
- Člen klubu
- Příspěvky: 855
- Registrován: 28.04.2013 20:47
- Bydliště: Vsetín
- Mates94
- Junior
- Příspěvky: 221
- Registrován: 01.02.2015 13:29
- Bydliště: Brodek u Přerova
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
1.8 16v 85kw 99rok (svíčky, kabely, paliv filtr rok z5) Tankuje se jen na Benzině + aditiva.
Za plynem auto jde, nepřijde mi, že by netáhlo nějak
Proč, ale do 3000ot je to barevný jak dětská omalávánka a pak nic ?? Kdyby tam byl občas zápis. Auto lineárně táhne až do 5tis. Je pravda, že jsem z ST zvyklý na jiný výkon.
Smazat tabulku a projet nějaký okruh na různé styly jízdy ?
Za plynem auto jde, nepřijde mi, že by netáhlo nějak
Proč, ale do 3000ot je to barevný jak dětská omalávánka a pak nic ?? Kdyby tam byl občas zápis. Auto lineárně táhne až do 5tis. Je pravda, že jsem z ST zvyklý na jiný výkon.
Smazat tabulku a projet nějaký okruh na různé styly jízdy ?
Focus ST170 2.0i 127kw-weekend car
S-Max STline AWD 132kW TDCi 2018 - daily car
ex - Focus turnier 1.8 TDCi "Beats packet" - R.I.P 9.8.2020
ex - Focus turnier 1.8i 85kw 1999
S-Max STline AWD 132kW TDCi 2018 - daily car
ex - Focus turnier 1.8 TDCi "Beats packet" - R.I.P 9.8.2020
ex - Focus turnier 1.8i 85kw 1999
- Jemar
- Zkušený
- Příspěvky: 1660
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: čáslavsko
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
Používám Fordiag a nějakou tabulku už jsem v životě viděl. Tomin k tomu asi řekne víc, ale já bych to zatím neřešil. Do odchylky 10% to nemá smysl. Zajímavé je, že ty "nejhorší" buňky jsou vesměs osamocené, ty sousední jsou naprosto v pořádku. Podle mě to může být jen chybný přepočet.
- Mates94
- Junior
- Příspěvky: 221
- Registrován: 01.02.2015 13:29
- Bydliště: Brodek u Přerova
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
Jemar Tak motor má 279.8xx km na hrbu. O adaptaci jsem si něco načetl a stejně vím houbelec. Jestli do 10% neřešit..... Zatím děkuju
Focus ST170 2.0i 127kw-weekend car
S-Max STline AWD 132kW TDCi 2018 - daily car
ex - Focus turnier 1.8 TDCi "Beats packet" - R.I.P 9.8.2020
ex - Focus turnier 1.8i 85kw 1999
S-Max STline AWD 132kW TDCi 2018 - daily car
ex - Focus turnier 1.8 TDCi "Beats packet" - R.I.P 9.8.2020
ex - Focus turnier 1.8i 85kw 1999
- MajklHe
- Člen klubu
- Příspěvky: 1042
- Registrován: 16.05.2015 19:37
- Bydliště: Humenné SR
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
čauko, dnes nudzový režim, po zohriatí motora, vypnutí a zapnutí ok, chyba z FORscan:
===PCM DTC P0380-21===
Code: P0380 - Glowplug control circuit
Additional Fault Symptom:
- Signal is Above Maximum Threshold
Status:
- Previously Set DTC - Not Present at Time of Request
- Malfunction Indicator Lamp is Off for this DTC
Module: Powertrain Control Module
Diagnostic Trouble Code details
Glowplug control circuit
This DTC is set when one or more of the following conditions occur.
Glow control unit-glow plug failure, relay failure, plug short or over-current.
This DTC may be caused by :
Inspect connectors for signs of damage, water ingress, corrosion, etc.
Wiring harness chafe in the area of the transmission.
Open Circuit
Short circuit to ground or battery
Glowplug control circuit
Glow plug relay.
Glow plug relay coil short circuit to battery positive.
Glow plug relay coil open/short circuit to ground.
Faulty glow plugs
Glow Plug open circuit
Glow plug short circuit to ground
Refer to TSB 17/2005.
Refer to TSB 40/2005.
čo to presne znamená?
===PCM DTC P0380-21===
Code: P0380 - Glowplug control circuit
Additional Fault Symptom:
- Signal is Above Maximum Threshold
Status:
- Previously Set DTC - Not Present at Time of Request
- Malfunction Indicator Lamp is Off for this DTC
Module: Powertrain Control Module
Diagnostic Trouble Code details
Glowplug control circuit
This DTC is set when one or more of the following conditions occur.
Glow control unit-glow plug failure, relay failure, plug short or over-current.
This DTC may be caused by :
Inspect connectors for signs of damage, water ingress, corrosion, etc.
Wiring harness chafe in the area of the transmission.
Open Circuit
Short circuit to ground or battery
Glowplug control circuit
Glow plug relay.
Glow plug relay coil short circuit to battery positive.
Glow plug relay coil open/short circuit to ground.
Faulty glow plugs
Glow Plug open circuit
Glow plug short circuit to ground
Refer to TSB 17/2005.
Refer to TSB 40/2005.
čo to presne znamená?
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23447
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
ptas se na to same v dalsim vlaknu - porusujes pravidla - ban na 24 hodin
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti