Vyčtené chyby z diagnostiky
-
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: 15.04.2017 17:01
- Bydliště: Liberec
P0171
Diagnostika hlásí chybu P0171 prý chudou směs. Auto při akceleraci občas cukne jako by vynechal motor. Taky mi ukazatel aktualni spotřeby začal při brzdění motorem ukazovat spotřebu např 3,5 litrů místo nuly. Spotřeba šla nahoru. Neví někdo kde je chyba? Najeto mám bezmála 220000 km. Je to Focus II 2006 1,6 74kw. V minulosti se také objevovala chyba C1750, ale ta už dala sama od sebe pokoj.
Focus II 1,6 74kW
- Jemar
- Zkušený
- Příspěvky: 1659
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: čáslavsko
-
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: 15.04.2017 17:01
- Bydliště: Liberec
Re: P0171
A kde bych měl přesně hledat? Může to ovlivnit falešny vzduch už před škrtící klapkou nebo to spíš vypadá za ni. Četl jsem že by to mohla dělat váha vzduchu, jenže já ji mam umístěnou za svodama sání a přístup je tedy hroznej. Ale zpátky k mému hlavnimu dotazů. Mám hledat mezi air boxem a klapkou, nebo spíše za klapkou? Stačí když to bude na volnoběh nebo mam hledat při zvýšených otáčkách? Mockrát díky.Jemar píše:Nepřisává někde falešný vzduch?
Focus II 1,6 74kW
- Jemar
- Zkušený
- Příspěvky: 1659
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: čáslavsko
Re: P0171
Samozřejmě za klapkou, před ní to nemá cenu. Pokud by byl špatný MAP, asi by se to objevilo v chybách ŘJ. Zatím bych hledal závady, které jsou tzv. levné, na ty drahé je dost času. Pod sáním by měly být hadičky emisního systému, pokud jsou prasklé nebo sploštělé, pak je vyměň. Přesné umístění tu bude někde na fotkách, je to docela častý problém, že praskají.
-
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: 15.04.2017 17:01
- Bydliště: Liberec
Re: P0171
Tak jsem dnes prohlídnul veškeré hadice a zdá se že všechny jsou v pořádku a nikde nic to nenasává. Tak jsem tedy přeci jen vyndal to čidlo na váhu vzduchu (MAF či co to je). Byly tam dva drátky a tak jsem čidlo podložil hadrem a z blízka prostříkaval ze všech stran WD40. Potom jsem taky zkusil povytahovat kdejakej kabel co jsem našel. Vynuloval jsem pamět závad a zatim se žádná neobjevila. Tak doufám že to tak zůstane. Ujel jsem na to jednu asi 3 km trasu a potom cestu domů cca 35km. Pokud to tak zůstane tak to bud byla oxidace na nějakém čidle, nebo to bylo vyčištěním té váhy, ale ta mi opravdu přišla čistá, leda by tam byl nějaký slabý film nečistot který nebyl ani okem vidět. Každopádně díky za nasměrování kde jsem měl hledat.
Focus II 1,6 74kW
- Jurawood
- Junior
- Příspěvky: 302
- Registrován: 27.07.2016 10:25
- Bydliště: Brno
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
máš torque? - tak si zobraz průběhy lambdy ne? Můžeš je sem postnout. Vsdím se že lambda běhá...
Podle mé zkušenosti 90% lidí lambdu mění naprosto zbytečně v hesle tonoucí se stébla chytá.
Je to prostě identifikace chudé směsi, RJ vyběhne z mezních hodnot a musí nestandardně obohacovat.
Vstřikovač, svíčka, čerpadlo, kabeláže, i ta lambda - kabeláž, kostra, sání, netěsnosti, hadičky, senzor podtlaku... cokoliv.... diagnostika není všelék, chce to postupovat krok za krokem a měřit a diagnostikovat jednotlivé systémy.
V prvé řadě změř lambdasondu.
Podle mé zkušenosti 90% lidí lambdu mění naprosto zbytečně v hesle tonoucí se stébla chytá.
Je to prostě identifikace chudé směsi, RJ vyběhne z mezních hodnot a musí nestandardně obohacovat.
Vstřikovač, svíčka, čerpadlo, kabeláže, i ta lambda - kabeláž, kostra, sání, netěsnosti, hadičky, senzor podtlaku... cokoliv.... diagnostika není všelék, chce to postupovat krok za krokem a měřit a diagnostikovat jednotlivé systémy.
V prvé řadě změř lambdasondu.
FoFo, 2009, duratec-he 2.0. LPG BRC
-
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: 15.04.2017 17:01
- Bydliště: Liberec
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12850
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
Torque prve je za studena, druhe po zohriati?
-
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: 15.04.2017 17:01
- Bydliště: Liberec
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
Po zahřátí jsou oboje. Ta první při jízdě a ta druhá při stání na červenou. Volnoběh.
Focus II 1,6 74kW
- Jurawood
- Junior
- Příspěvky: 302
- Registrován: 27.07.2016 10:25
- Bydliště: Brno
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
Lambda vypada ok i meze regulace. Katik fukcni.
Jeste bych se mrkl na adaptace, klidne na torque.
Dej si rafikove budiky vedle sebe, kratkodoba musi porad behat kolem nuly, max +-5
Dlohodoba vic,, ale tak max 10 az 15.. No a to uz jen okrajove.
Jeste bych se mrkl na adaptace, klidne na torque.
Dej si rafikove budiky vedle sebe, kratkodoba musi porad behat kolem nuly, max +-5
Dlohodoba vic,, ale tak max 10 az 15.. No a to uz jen okrajove.
FoFo, 2009, duratec-he 2.0. LPG BRC
- Jurawood
- Junior
- Příspěvky: 302
- Registrován: 27.07.2016 10:25
- Bydliště: Brno
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
Ted jeste koukam lip, ten signal 0.5 az 0.6V je celkem nizky. Bud je zoxidovanej konektor, nebo lambda uz min vyrobi....musel bych mrknout u sebe kolik to dava me, jsem na dovci, jestli pojedem nakopit hodim screenshot.
FoFo, 2009, duratec-he 2.0. LPG BRC
-
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: 15.04.2017 17:01
- Bydliště: Liberec
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
Zkusím hned jak mi někdo vysvetli co to ty adaptace jsou a kde to mám hledat.Jurawood píše:Lambda vypada ok i meze regulace. Katik fukcni.
Jeste bych se mrkl na adaptace, klidne na torque.
Dej si rafikove budiky vedle sebe, kratkodoba musi porad behat kolem nuly, max +-5
Dlohodoba vic,, ale tak max 10 az 15.. No a to uz jen okrajove.
Focus II 1,6 74kW
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12850
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
Prva lambda dava iba 0.6V. A druha za katom nema podla mna oscilovat.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti