Snížit hlavu na FF 1.8
-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 01.02.2012 15:43
Snížit hlavu na FF 1.8
Zdravím všechny o kolik se dá snížit hlava na FoFo Zetec 1.8 85kw.
Chci aby to mělo význam ale ne abych to snížil moc a mohl hlavu vyhodit.
Díky za názory...
Chci aby to mělo význam ale ne abych to snížil moc a mohl hlavu vyhodit.
Díky za názory...
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8442
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Snížit hlavu na FF 1.8
Jestli chceš začít a skončit se slíznutou hlavou tak se na to vybodni.
Jestli budeš leštit svody, dávat vostrý vačky, sportovní výfuk, filtr a podobný blbinky tak proč ne...
Jestli budeš leštit svody, dávat vostrý vačky, sportovní výfuk, filtr a podobný blbinky tak proč ne...
-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 01.02.2012 15:43
Re: Snížit hlavu na FF 1.8
Hlava je jen začátek.. Svody, vačky, atd. ... je samozdřejmě v plánu.
- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5653
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
- pbjun
- Test driver
- Příspěvky: 5869
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Snížit hlavu na FF 1.8
Tak u te 1,8 bych se az tak nebal, ale udelej to na 1,6 ktera je delana tak ze kdyz zvysis tlaky tak to spodek neda stopro, otazka jestli ta 1,8 bude na tom lip
-
- Junior
- Příspěvky: 432
- Registrován: 05.02.2009 23:05
- Bydliště: Praha 10
Re: Snížit hlavu na FF 1.8
To přece nemá žádný význam.shreks35 píše:Zdravím všechny o kolik se dá snížit hlava na FoFo Zetec 1.8 85kw.
Chci aby to mělo význam ale ne abych to snížil moc a mohl hlavu vyhodit.
Pokud zvýšíš kompresi, budeš muset zase ubrat předstih (nebo ti ho poshazuje čidlo klepání) a budeš tam kde jsi byl, jen budeš zbytečně namáhat písty.
Podstatné je časování vačkových hřídelů.
K nim je pak třeba nastavit správnou kompresi.
Vačky a komprese - to je třeba řešit společně.
Pokud budeš stavět motor 1,8 l s výkonem 240 koní, použiješ zřejmě vačky s časováním 308/300 (nebo možná 316/308) a postavíš motor s kompresí 13,4.
Pracovní cyklus motoru má pořád celkem 720 stupňů.
Pokud prodloužíš doby, kdy jsou ventily otevřené, zrcadlově tím zkrátíš dobu komprimace směsi.
Pak je nutné zvýšit kompresi.
Jinak ne.
A kdybys pak do svého 240-koňového motoru dal zpátky sériové vačky, mohl bys skoro jezdit na naftu - tak bude motor překomprimovaný.
Fiesta ST IV/15 3dv.
Dříve:
Focus ST 170 III/02 5dv.
Dříve:
Focus ST 170 III/02 5dv.
- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5653
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: Snížit hlavu na FF 1.8
To přece nemá žádný význam.Tonda-B píše:shreks35 píše:Zdravím všechny o kolik se dá snížit hlava na FoFo Zetec 1.8 85kw.
Chci aby to mělo význam ale ne abych to snížil moc a mohl hlavu vyhodit.
Pokud zvýšíš kompresi, budeš muset zase ubrat předstih (nebo ti ho poshazuje čidlo klepání) a budeš tam kde jsi byl, jen budeš zbytečně namáhat písty.
Asi tak!! Jen bych podotkl: nejvíce by to namáhalo kliku.
U turba, třeba-1.9 TDI/škodovka/-bylo naměřeno na "hup" na klice až 5 000 kg/cm2.
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5653
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: Snížit hlavu na FF 1.8
longtian006 píše:Nazdarek chtěl jsem se zeptat kde se daji sehnat dily z mondea st220 plechařina sedačky atd. nějak jsem to nikde nemohl sehnat
Seš trošku mimo sekci.
----------------------------------------------------------------------
obd2 scan tool |obd2 cable usb |ECU Chip Tuning
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
- spanel
- Pokročilý
- Příspěvky: 915
- Registrován: 02.09.2009 17:32
Re: Snížit hlavu na FF 1.8
Já bych to ani neviděl na mimo sekci, ale na pokus o reklamu - viz odkazy místo podpisu.
Do 3.5.2020 byl: FoFo II COMBI, 2006, 1.8 TDCi, 85 kW, Diamond White
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů