Vaše nejvyšší rychlost s Fordem :)
- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5653
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: Vaše nejvyšší rychlost s Fordem :)
Ha--kde by jsi nabral """pár tisíc km """
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
- Cimi
- Zkušený
- Příspěvky: 1073
- Registrován: 23.03.2013 11:15
- Bydliště: Křemže/Plzeň
Re: Vaše nejvyšší rychlost s Fordem :)
:Dtak možná po generálcepetulak píše:Ha--kde by jsi nabral """pár tisíc km """
Ford Focus ST225 2.5T Duratec 166kW r.v. 2007
Ford Focus mk1 turnier 1.6 16v Zetec-S 81kW, r.v. 06/2004 ST170 paket
ex: Ford Escort mk4 1.6 CVH XR3 77kW 1990
Ford Focus mk1 turnier 1.6 16v Zetec-S 81kW, r.v. 06/2004 ST170 paket
ex: Ford Escort mk4 1.6 CVH XR3 77kW 1990
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6591
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Vaše nejvyšší rychlost s Fordem :)
petulak: hadat, ani presvedcovat te neminim ,jen tvrdim, ze jsem jednou vytocil skodovku do cervenech cisel, z KOPCE a na tacchometru bylo 185 a to jen diky 5 stupni, kterej to dovoloval, po rovince vsak tak tak 140-145. Znovu rikam, ze motor byl tip-top+ta, podle tebe, bezvyznamna upravicka. Mm. ventily byly opravdu serizene na hodinky. Ja nepsal o zrychleni, ani o vetsim vykonu, k tomu by me dopomohla ta ostra vacka a snizena hlava + benzin super. Znovu opakuju, ze to bylo z velkyho kopce a jen diky 5 stupni. Tohle je ale mimo tohle tema. Bohuzel fotku nemam.
P.s. Staci zadat do tabulky z tveho odkazu prevodovku a otacky, pak ti ukaze rychlost spocitanou podle prevodu.
P.s. Staci zadat do tabulky z tveho odkazu prevodovku a otacky, pak ti ukaze rychlost spocitanou podle prevodu.
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
- OndraMT
- Pokročilý
- Příspěvky: 969
- Registrován: 14.11.2012 20:53
- Bydliště: Olomouc Nova Ulice
Re: Vaše nejvyšší rychlost s Fordem :)
Jo to se sice zivotnost snizi...ale o tak zanedbatelny pocet km ze se o tom ani nema cenu bavit... A porad je lepsi jezdit v otackach nez si vyklepat valce do ovalu podtacenimCimi píše:Sice nejsem inženýr z fordu ale logika mi říká že nejde ani tak o to že by se v určitém bodě motor zadřel nebo tak něco to je věc náhody, ale je třeba brát v úvahu že veškeré pohyblivé díly motoru jsou stavěné na určitý předpokládaný počet otáček za dobu své životnosti. Pokud tedy toto cyklování urychlíme tím že budeme dlouhodobě jezdit nad 5000 otáček je logické že se životnost toho a toho dílu nebo celého motoru snižuje. v souvislosti stím roste míra pravděpodobnosti že někde něco rupne nebo se zadře....U závodních aut se to dá pozorovat ve zrychleném záznamu kdy takový vůz po celou dobu jezdí téměř za hranicí limitů a vydrží pár tisíc kilometrů.OndraMT píše:Muzes byt v naprostem klidu, pokud vis ze mas motor technicky v poradku. Maixmalni vykon motoru 1,6 je v 6000otackach... na techto musi byt schopen dlouhodobeho provozu. Takze jizda nad 5 uplne v poho.
a nevim no...zminovat tu zavodni auta....porovnej si jejich litrove vykony treba s motorem 1,6 ve fokalu Nebo treba dnesni pohonne jednotky F1... V6 1,6l a vykon pres 600k a jen kvuli omezenemu prutoku paliva....samozrejme ze tam maj jine provozni vule a pouzite materialy... ale porad maj nase 1,6 celkem smesnej vykon a atmosfericke plneni
Ford Kuga ST-Line X 1.5 Ecoboost 110kW 240Nm "poloviční šestiválec"
...
Ford Focus II Trend X 1.6 74kW Avalon po FL, Eibach, Chip
Ford Focus II Trend 1.6 74kW Red Tango před FL
...
Ford Focus II Trend X 1.6 74kW Avalon po FL, Eibach, Chip
Ford Focus II Trend 1.6 74kW Red Tango před FL
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Vaše nejvyšší rychlost s Fordem :)
Není to tak jednoznačné, je tam více faktorů. ale ten hlavní je, že 16V Fordí motor je stavěn na provozní otáčky 4000 - 5000 ot/min, což v tomto rozsahu je posazen i největší krouťák. Motor točený v tomto rozsahu je méně zatížený, než dlábený na 2500 otáček, tam jsou prokazatelně větší tlaky na klice, kde jako první z motoru odchází šálky, vytláčí se olej z nich a je průser. při točení na vyšší točky je menší tlak a klika jde po olejovém filmu a neničí vystýlku šálků. Další faktor je ten , jak je otevřena škrtící klapka , která ovlivňuje plnění motoru. Tam se pak schází více faktorů, které motoru prospívají nebo ne. Záleží na tom jestli těch 5000 ot/min je točeno na čtvrt plynu, nebo s pedálem na podlaze.Cimi píše:Sice nejsem inženýr z fordu ale logika mi říká že nejde ani tak o to že by se v určitém bodě motor zadřel nebo tak něco to je věc náhody, ale je třeba brát v úvahu že veškeré pohyblivé díly motoru jsou stavěné na určitý předpokládaný počet otáček za dobu své životnosti. Pokud tedy toto cyklování urychlíme tím že budeme dlouhodobě jezdit nad 5000 otáček je logické že se životnost toho a toho dílu nebo celého motoru snižuje. v souvislosti stím roste míra pravděpodobnosti že někde něco rupne nebo se zadře....U závodních aut se to dá pozorovat ve zrychleném záznamu kdy takový vůz po celou dobu jezdí téměř za hranicí limitů a vydrží pár tisíc kilometrů.OndraMT píše:Muzes byt v naprostem klidu, pokud vis ze mas motor technicky v poradku. Maixmalni vykon motoru 1,6 je v 6000otackach... na techto musi byt schopen dlouhodobeho provozu. Takze jizda nad 5 uplne v poho.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
-
- Zkušený
- Příspěvky: 1097
- Registrován: 25.02.2014 21:11
- Bydliště: Letovice
Re: Vaše nejvyšší rychlost s Fordem :)
Borci Jezděte normálně, po městě 50-60, mimo do 160 a nemusíte toto vůbec řešit
Je: Ford Focus III, 1.0 Ecoboost, 92 kw, r.v. září 2013, Stříbrná Moondust
Bylo: Ford Focus II, 1.6 benzín, 74 kw, r.v. 2006, Red Rango
Bylo: Ford Focus II, 1.6 benzín, 74 kw, r.v. 2006, Red Rango
- Cimi
- Zkušený
- Příspěvky: 1073
- Registrován: 23.03.2013 11:15
- Bydliště: Křemže/Plzeň
Re: Vaše nejvyšší rychlost s Fordem :)
jasný, s polohou klapky to souvisí, když na to nešlapu tak se dá jet i v obci na pětku (spíš na čtyrku -dlouhé převody) přikrmením bych mohl i podpálit ventil. těch 2000-2500 při cestovních rychlostech na pětku v ekonomickým stylu je optimálních. A je fakt že je znát jak se ECU ten styl zapamatuje, pak když člověk potřebuje nějaký rychlý manévr tak se 1.6 nechce. Ale když to proženu přes okresky tak se mu to líbí. Dokonce mi přijde že se mu líbí vyšší nadmořská výška což mi trochu nedává smysl.ballu píše:Není to tak jednoznačné, je tam více faktorů. ale ten hlavní je, že 16V Fordí motor je stavěn na provozní otáčky 4000 - 5000 ot/min, což v tomto rozsahu je posazen i největší krouťák. Motor točený v tomto rozsahu je méně zatížený, než dlábený na 2500 otáček, tam jsou prokazatelně větší tlaky na klice, kde jako první z motoru odchází šálky, vytláčí se olej z nich a je průser. při točení na vyšší točky je menší tlak a klika jde po olejovém filmu a neničí vystýlku šálků. Další faktor je ten , jak je otevřena škrtící klapka , která ovlivňuje plnění motoru. Tam se pak schází více faktorů, které motoru prospívají nebo ne. Záleží na tom jestli těch 5000 ot/min je točeno na čtvrt plynu, nebo s pedálem na podlaze.Cimi píše:Sice nejsem inženýr z fordu ale logika mi říká že nejde ani tak o to že by se v určitém bodě motor zadřel nebo tak něco to je věc náhody, ale je třeba brát v úvahu že veškeré pohyblivé díly motoru jsou stavěné na určitý předpokládaný počet otáček za dobu své životnosti. Pokud tedy toto cyklování urychlíme tím že budeme dlouhodobě jezdit nad 5000 otáček je logické že se životnost toho a toho dílu nebo celého motoru snižuje. v souvislosti stím roste míra pravděpodobnosti že někde něco rupne nebo se zadře....U závodních aut se to dá pozorovat ve zrychleném záznamu kdy takový vůz po celou dobu jezdí téměř za hranicí limitů a vydrží pár tisíc kilometrů.OndraMT píše:Muzes byt v naprostem klidu, pokud vis ze mas motor technicky v poradku. Maixmalni vykon motoru 1,6 je v 6000otackach... na techto musi byt schopen dlouhodobeho provozu. Takze jizda nad 5 uplne v poho.
Ford Focus ST225 2.5T Duratec 166kW r.v. 2007
Ford Focus mk1 turnier 1.6 16v Zetec-S 81kW, r.v. 06/2004 ST170 paket
ex: Ford Escort mk4 1.6 CVH XR3 77kW 1990
Ford Focus mk1 turnier 1.6 16v Zetec-S 81kW, r.v. 06/2004 ST170 paket
ex: Ford Escort mk4 1.6 CVH XR3 77kW 1990
- OndraMT
- Pokročilý
- Příspěvky: 969
- Registrován: 14.11.2012 20:53
- Bydliště: Olomouc Nova Ulice
Re: Vaše nejvyšší rychlost s Fordem :)
Ja si tak budu jezdit dal...pekne to budu honit a zdimat z nej maximum... neplanuju ho mit do smrti. Max tak dva roky a pujde...takze nejake "snizeni" zivotnosti neresimfordavid píše:Borci Jezděte normálně, po městě 50-60, mimo do 160 a nemusíte toto vůbec řešit
Ford Kuga ST-Line X 1.5 Ecoboost 110kW 240Nm "poloviční šestiválec"
...
Ford Focus II Trend X 1.6 74kW Avalon po FL, Eibach, Chip
Ford Focus II Trend 1.6 74kW Red Tango před FL
...
Ford Focus II Trend X 1.6 74kW Avalon po FL, Eibach, Chip
Ford Focus II Trend 1.6 74kW Red Tango před FL
- Váňa
- Člen klubu
- Příspěvky: 147
- Registrován: 19.07.2012 16:39
- Bydliště: České Budějovice
- Anduril
- Test driver
- Příspěvky: 5086
- Registrován: 07.11.2009 16:56
- Bydliště: Ostrava
Re: Vaše nejvyšší rychlost s Fordem :)
Váňa: S tim nadelas..Za dva roky to auto bude mit najeto tolik km a jeho zustatkova cena bude tak nizka, ze to pripadnemu dalsimu majiteli ani nemuze vadit.. Ja to auto (je po mne) taky nejak extra nesetril a nic se mu nestalo Co vis, jak se chovalo k tvemu autu (pokud ho teda nemas od novoty?) - nebo proste obecne k ojetym autum... mnoha ani nemela v minulosti poradny servis, coz tady je naopak.
- Cimi
- Zkušený
- Příspěvky: 1073
- Registrován: 23.03.2013 11:15
- Bydliště: Křemže/Plzeň
Re: Vaše nejvyšší rychlost s Fordem :)
přesně na tohle jsem chtěl narazit svým předešlým přízpěvkem o snižování životnosti. Ale to je každýho věc. Záleží jestli má člověk odvahu nebo lépe řečenu tu drzost to auto pak někomu dál nabízet a tvrdit že mu nic neni. Bohužel většinou další majitel objeví ty důsledkyVáňa píše:Chudák další majitel...
Ford Focus ST225 2.5T Duratec 166kW r.v. 2007
Ford Focus mk1 turnier 1.6 16v Zetec-S 81kW, r.v. 06/2004 ST170 paket
ex: Ford Escort mk4 1.6 CVH XR3 77kW 1990
Ford Focus mk1 turnier 1.6 16v Zetec-S 81kW, r.v. 06/2004 ST170 paket
ex: Ford Escort mk4 1.6 CVH XR3 77kW 1990
- Sobull
- Zkušený
- Příspěvky: 1393
- Registrován: 24.08.2009 18:09
- Bydliště: Polička
Re: Vaše nejvyšší rychlost s Fordem :)
Auto si snad kupuju pro sebe a ne pro dalšího majitele, ne?
FFII kombi 2,0TDCI, 2006
- OndraMT
- Pokročilý
- Příspěvky: 969
- Registrován: 14.11.2012 20:53
- Bydliště: Olomouc Nova Ulice
Re: Vaše nejvyšší rychlost s Fordem :)
Navic...co by tomu autu melo byt? Ale...nema cenu se o tom bavit... Presne mi to pripomina reci jednoho kolegy ridice-uzivatele
Ford Kuga ST-Line X 1.5 Ecoboost 110kW 240Nm "poloviční šestiválec"
...
Ford Focus II Trend X 1.6 74kW Avalon po FL, Eibach, Chip
Ford Focus II Trend 1.6 74kW Red Tango před FL
...
Ford Focus II Trend X 1.6 74kW Avalon po FL, Eibach, Chip
Ford Focus II Trend 1.6 74kW Red Tango před FL
- jenda^^
- Nováček
- Příspěvky: 97
- Registrován: 13.03.2014 10:43
- Bydliště: Karlovarsko
Re: Vaše nejvyšší rychlost s Fordem :)
Celkem chápu, jak je to myšleno, ale přijde mi to podobně uhozený jako když má někdo na mobilu nalepenou nějakou hroznou fólii, přes kterou se to ještě blbě ovládá, a odůvodňuje tím, že až to pak sundá, tak ten telefon bude moct prodat ve stavu skoro jako novej.
- pkadecka
- Test driver
- Příspěvky: 4754
- Registrován: 18.08.2009 12:39
- Bydliště: Kostelec nad Labem
Re: Vaše nejvyšší rychlost s Fordem :)
Na mobilech si lidi typicky nechávaj tu fólii, co je tam z výroby jako ochrana, ale výrobce předpokládá, že to lidi před použitím strhnou a zahoděj. Přitom je tam i takovej růžek za kterej se to má sundat. Jenže lidi si to tam nechaj, v rozích se to odlupuje, dělaj se tam bubliny a vypadá to jak bolavá noha A nakonec ten mobil stejně ztratěj...
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 7 hostů