hej, hej

s usmevom ....
ci vykon alebo krutiak podla toho, co chces od auta. Taky typicky priklad moze byt motorka, ktora sice ma vykon povedzme 140 koni, ale maly krutiaci moment a tvoje auto by asi neutiahla. Krutiak je dobry na tah. Cim mas vacsi krutiak, tym vacsiu vahu dokazes potiahnut (pripadne nezbadas tolko, ze mas zatazene auto). V mojom aute ked je 4-5 ludi, tak je to uz citit a v spodnych otackach (pod 4000) je uz lemrave. Ked vsak zvysim otacky (teda ako ze podradim

), tak to uz ide lepsie, povedzme. Diesel by s tymto az taky problem nemal mat, pretoze ma vacsi krutiaci moment.
Vykon neviem presne, ale zda sa mi, ze sa vysvetluje ako dosiahnutie maximalnej rychlosti. Urcite tu bude niekto mudrejsi, pockam si aj ja na vysvetlenie.
A s tymi otackami je to pravda, pri benzine (teda aspon pri tom mojom)mas k dispozicii velky rozsah, povedzme od 2000 do 6500, pri traktore (diesel) je ten rozsah omnoho mensi.