Kolísání otáček a zhasnutí motoru
- Jurawood
- Junior
- Příspěvky: 302
- Registrován: 27.07.2016 10:25
- Bydliště: Brno
Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru
I když z fly-by-wire systému nadšený nejsem (např. při rozjíždění a momentu puštění spojky doprovází přivření klapky - což způsobuje rozjezdy jako v autoškole - pěkně mě to vytáčí)
Tak ten problém co ty popisuješ nemám, ale normální to nebude
Co vstřikovače, dávkují všechny 4 stejně? Tlak paliva si měřil? Komprese máš ok?
Tak ten problém co ty popisuješ nemám, ale normální to nebude
Co vstřikovače, dávkují všechny 4 stejně? Tlak paliva si měřil? Komprese máš ok?
FoFo, 2009, duratec-he 2.0. LPG BRC
-
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: 06.11.2016 20:32
Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru
Zdravím,
mám problém s Fordem Focus (1.8 Duratec, 92 kw, 2008).
Problém spočívá v kolísajících otáčkách na volnoběh.
Na diskuzních fórech po celém internetu čtu, že je to častá vada těchto motorů, ale nikde jsem se prozatím nedozvěděl, zda má tato vada nějaké spolehlivé řešení.
Nemáte s tím prosím zkušenost?
Pokusím se trochu detailněji popsat můj problém níže.
Pokud je motor již zahřátý, kolísání otáček na volnoběh je pouze lehké, tzn. ručička se občas pohybuje v rozpětí 800-1000, občas drží 800.
Pokud je motor studený a dojedu např. k první křižovatce, kde vyřadím, otáčky začnou často padat až někam ke 400. Včera se mi stalo, že motor chcípnul úplně. Dnes se na první křižovatce sice udržel v chodu, ale opět to kleslo natolik, že již problikla kontrolka baterie.
Auto mám chvíli, tzn., že o něm moc nevím (nevím co bylo měněno apod.). Auto má najeto lehce přes 100 tisíc km.
Autorizovaný servis Ford (Maier) mi sdělil, že je to na 90% vadná škrtící klapka a bude potřeba její výměna. Cenově by to vycházelo přibližně na 13 tisíc i s prací.
Myslíte si, že je to opravdu nutné a že to zabere nebo je to jen typický přístup autorizovaných servisů a mohlo by pomoci i něco jiného (levnějšího)?
Díky za názory.
mám problém s Fordem Focus (1.8 Duratec, 92 kw, 2008).
Problém spočívá v kolísajících otáčkách na volnoběh.
Na diskuzních fórech po celém internetu čtu, že je to častá vada těchto motorů, ale nikde jsem se prozatím nedozvěděl, zda má tato vada nějaké spolehlivé řešení.
Nemáte s tím prosím zkušenost?
Pokusím se trochu detailněji popsat můj problém níže.
Pokud je motor již zahřátý, kolísání otáček na volnoběh je pouze lehké, tzn. ručička se občas pohybuje v rozpětí 800-1000, občas drží 800.
Pokud je motor studený a dojedu např. k první křižovatce, kde vyřadím, otáčky začnou často padat až někam ke 400. Včera se mi stalo, že motor chcípnul úplně. Dnes se na první křižovatce sice udržel v chodu, ale opět to kleslo natolik, že již problikla kontrolka baterie.
Auto mám chvíli, tzn., že o něm moc nevím (nevím co bylo měněno apod.). Auto má najeto lehce přes 100 tisíc km.
Autorizovaný servis Ford (Maier) mi sdělil, že je to na 90% vadná škrtící klapka a bude potřeba její výměna. Cenově by to vycházelo přibližně na 13 tisíc i s prací.
Myslíte si, že je to opravdu nutné a že to zabere nebo je to jen typický přístup autorizovaných servisů a mohlo by pomoci i něco jiného (levnějšího)?
Díky za názory.
- jarous350
- Pokročilý
- Příspěvky: 670
- Registrován: 22.11.2008 17:15
- Bydliště: Pardubice, (Liberec)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru
Já bych spíš řekl, že to na 90 % klapkou nebude. A pokud by to klapkou bejt mělo tak mi to za ty prachy snad ani nestojí. Dneska zase venku chladnějc, takže jsem z kopce nemohl vyřazovat, jinak by to chcíplo (i při zahřátém motoru po 100km jízdy). Je zajímavý, že dokud se auto pohybuje, tak to kmitá a chcípe, když už stojím na místě, tak je volnoběh jako beránek.
- Jurawood
- Junior
- Příspěvky: 302
- Registrován: 27.07.2016 10:25
- Bydliště: Brno
Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru
13000?
800,- a 4 minuty s jednim oriskem.
800,- a 4 minuty s jednim oriskem.
FoFo, 2009, duratec-he 2.0. LPG BRC
-
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: 06.11.2016 20:32
Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru
Nerozumím.Jurawood píše:13000?
800,- a 4 minuty s jednim oriskem.
800 za výměnu klapky?
-
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: 06.11.2016 20:32
Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru
Nemohl by ten problém s otáčkama způsobovat alternátor?
Diagnostika mi ukázala tuto chybu:
P1246 - Zatížení alternátoru - nízký vstupní signál (viz P0625)
- Trvale
Diagnostika mi ukázala tuto chybu:
P1246 - Zatížení alternátoru - nízký vstupní signál (viz P0625)
- Trvale
- Jurawood
- Junior
- Příspěvky: 302
- Registrován: 27.07.2016 10:25
- Bydliště: Brno
Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru
Tak sorry, sekl jsem se.
Je to 630,-
a 4 minuty prace.
http://m.ebay.com/itm/Sensor-4F9U-9E928 ... 0408.m2460
Je to 630,-
a 4 minuty prace.
http://m.ebay.com/itm/Sensor-4F9U-9E928 ... 0408.m2460
FoFo, 2009, duratec-he 2.0. LPG BRC
- jarous350
- Pokročilý
- Příspěvky: 670
- Registrován: 22.11.2008 17:15
- Bydliště: Pardubice, (Liberec)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru
A ten díl cos poslal vyřeší konkrétně co? Podle mě vůbec nic, ale byl bych rád, kdyby jo.
-
- Nováček
- Příspěvky: 20
- Registrován: 21.11.2013 13:10
- Bydliště: vysoke tatry
Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru
tak tento problem postihol aj mna focus 1,8 92kw,auto po vyhodeni rychlosti alebo podradeni na krizovatke zdochlo popripade otacky klesli na cca 500ot. preblikla kontrolka dobijania motor uz chcel zdochnut ale potom sa opat vysvihli na 800ot.
takisto som mal problem s plynulym rozbiehanim sa na jednotke alebo dvojke stale to trhalo,ked som napriklad vychadzal z parkoviska stale jednotka potom dvojka a zase jednotka pri pomalej jazde som sa zdvojky nevedol plynulo rozbehnut bez trhnutia
aby som presiel k veci vycistil som skrtiacu klapku a vsetky tieto problemi su prec autu uz vobec nekolisu otacky ziadne prebliknutie dobijania a otacky sa pekne drzia na 800 a auto sa krasne plynulo rozbehne,pri cisteni som odpojil bateriu
takisto som mal problem s plynulym rozbiehanim sa na jednotke alebo dvojke stale to trhalo,ked som napriklad vychadzal z parkoviska stale jednotka potom dvojka a zase jednotka pri pomalej jazde som sa zdvojky nevedol plynulo rozbehnut bez trhnutia
aby som presiel k veci vycistil som skrtiacu klapku a vsetky tieto problemi su prec autu uz vobec nekolisu otacky ziadne prebliknutie dobijania a otacky sa pekne drzia na 800 a auto sa krasne plynulo rozbehne,pri cisteni som odpojil bateriu
ford focus combi II fl 2008,1.8 benzin
-
- Nováček
- Příspěvky: 21
- Registrován: 28.07.2017 09:28
Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru
Zdravím,
prošel jsem si celé téma, ale kloudnou odpověď jsme nenašel.
Mám motor 2.0 SYDA s továrním LPG a když ráno nastartuju, zkrátka auto dlouho stojí a je studený motor, tak po sešlápnutí plynu začnou padat otáčky a když držim plyn déle, tak i chcípne. Musim chvíli počkat a až pak se rozjet.
Kolísání otáček mě trápilo taky, diagnostika ukázala chybu Misfire na třetím válci a po výměně cívky to je ok, až na ten start.
Nějaká rada by byla prosím? Děkuji
prošel jsem si celé téma, ale kloudnou odpověď jsme nenašel.
Mám motor 2.0 SYDA s továrním LPG a když ráno nastartuju, zkrátka auto dlouho stojí a je studený motor, tak po sešlápnutí plynu začnou padat otáčky a když držim plyn déle, tak i chcípne. Musim chvíli počkat a až pak se rozjet.
Kolísání otáček mě trápilo taky, diagnostika ukázala chybu Misfire na třetím válci a po výměně cívky to je ok, až na ten start.
Nějaká rada by byla prosím? Děkuji
FoFo II 2009, 2.0 SYDA LPG
-
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 29.04.2017 13:53
Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru
Typicky chronický problém, týká se to asi skoro všech motorizací Duratec HE 1.8, 2.0 i benzín, čili netýká se to vyloženě jen plynu, co jsem tedy tak zde vyčetl. Obecně tato motorizace je taková "nekultivovaná." Pokládal bych to i v jistým měřítku za vlastnost. Překontrolovat sání, filtr, jeho čistotu, škrtící klapku vyčistit, vymontovat celou, ne jen spláchnout sprejem motoru, pak to nechat vyresetovat odpojením - kabelu na baterce cca na hod. Klapka se pak nastaví na jiný lom naklopení a ustálí se. Mě to pomohlo, ono stejně chvíli trvá před zahřátím, než se otáčky ustálí, obvykle jsou na 1100 ot., poté to klesne až nacurrahee píše:Zdravím,
prošel jsem si celé téma, ale kloudnou odpověď jsme nenašel.
Mám motor 2.0 SYDA s továrním LPG a když ráno nastartuju, zkrátka auto dlouho stojí a je studený motor, tak po sešlápnutí plynu začnou padat otáčky a když držim plyn déle, tak i chcípne. Musim chvíli počkat a až pak se rozjet.
Kolísání otáček mě trápilo taky, diagnostika ukázala chybu Misfire na třetím válci a po výměně cívky to je ok, až na ten start.
Nějaká rada by byla prosím? Děkuji
cca 850-900 ot., nemělo by ti to haprovat. Jinak nevím, jak dlouho musíš čekat, aby ti nevypl motor, ale mě to stačilo cca 10-20 vteřin, což já stejně chvilinku z principu věci nechávám, jestli jsem třeba půl dne nejel, nebo ráno po noci startuju. Mohl by to dělat i EGR ventil, řešil jsem zde obdonbný probléms výkonem po zahřátí. Ale mě stačilo poladit tu klapku, a můžu takřka hned vyrazit, má to ihned tu tendenci taky klesat, ale stačí opravdu přidat víc a chytne se to, potom už to zcela vymizí.
- Jemar
- Zkušený
- Příspěvky: 1660
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: čáslavsko
Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru
Mám tuto motorizaci (2.0 - AODE) a s volnoběhem, padáním otáček nebo jinými pikantnostmi nemám problém.
Když jsem auto kupoval, zjistil jsem, že ještě v záruce zřejmě nějaké problémy tohoto druhu byly a ve Fordu byl přehráván software.
Momentálně mám tuto kombinaci a problémy nejsou žádné:
Na tacho je cca 91 000 km, jaká je skutečnost, netuším....
Problém může být to, že můj motor již podporuje Euro V a tak nevím, jestli je tento firmware použitelný pro Euro IV.
Nicméně z doslechu vím, že obecně přehrání firmware na novější, tenhe problém většinou vyřeší.
Když jsem auto kupoval, zjistil jsem, že ještě v záruce zřejmě nějaké problémy tohoto druhu byly a ve Fordu byl přehráván software.
Momentálně mám tuto kombinaci a problémy nejsou žádné:
Na tacho je cca 91 000 km, jaká je skutečnost, netuším....
Problém může být to, že můj motor již podporuje Euro V a tak nevím, jestli je tento firmware použitelný pro Euro IV.
Nicméně z doslechu vím, že obecně přehrání firmware na novější, tenhe problém většinou vyřeší.
-
- Nováček
- Příspěvky: 21
- Registrován: 28.07.2017 09:28
Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru
Tak bohužel problém přetrvává a chyba Misfire na třetím válci se vrací. Servis hned strašil rozhozením motoru a kontrolou ventilů kvůli karbonizaci, podložky s vůlí apod s částkou tak 25 tisíc
Nějakej tip krom zapalovací cívky a svíček, po čem jít?
Díky
Nějakej tip krom zapalovací cívky a svíček, po čem jít?
Díky
FoFo II 2009, 2.0 SYDA LPG
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13063
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru
Tlaky ve válcích se měřily?
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
-
- Nováček
- Příspěvky: 21
- Registrován: 28.07.2017 09:28
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů