Svíčky
- jarod72pm
- Test driver
- Příspěvky: 2220
- Registrován: 18.05.2012 21:51
- Bydliště: Otrokovice
Re: Svíčky
Ano taky bych to tak viděl ,prostě po dotažení kdy klade odpor bych použl 15° otočení na dotáhnutí nebo pokud mám momentový klíč dotahuji na 20Nm.
Kia Carens 2014 1.6 GDI 99kW Exclusive +winter packet +bufík
Ford Focus 2006 1.6 Ti-VCT Kombi Trend Plus - prodáno 24.8.2020
Byl - Opel Astra Kombi 1.4 16V
Byl - Škoda Forman 1.3i
Ford Focus 2006 1.6 Ti-VCT Kombi Trend Plus - prodáno 24.8.2020
Byl - Opel Astra Kombi 1.4 16V
Byl - Škoda Forman 1.3i
- jenikHK
- Moderátor
- Příspěvky: 2991
- Registrován: 10.03.2008 14:30
- Bydliště: Praha
Re: Svíčky
Ahoj,
Pro Duratec 1.8 92kW mi microcat ukazuje na svíčku Ford 1369704, resp. 5M5G 12405 AA (cca 400 Kc/ks), od BOSCH ekvivalent 0 242 240 620 (cca 150 Kc/ks), Double platinum
Jezdíte je nekdo? Peníze netisknu a s bosch svíčkami mam dobre zkušenosti v motorkách...
Nebo NGK, zde konkrétně 5809, platinum - taky mi NGN fungovaly vždy dobře.?
Pro Duratec 1.8 92kW mi microcat ukazuje na svíčku Ford 1369704, resp. 5M5G 12405 AA (cca 400 Kc/ks), od BOSCH ekvivalent 0 242 240 620 (cca 150 Kc/ks), Double platinum
Jezdíte je nekdo? Peníze netisknu a s bosch svíčkami mam dobre zkušenosti v motorkách...
Nebo NGK, zde konkrétně 5809, platinum - taky mi NGN fungovaly vždy dobře.?
Naposledy upravil(a) jenikHK dne 20.12.2017 11:36, celkem upraveno 1 x.
Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Svíčky
Já mám právě ty fordí, kupované zde:
https://eshop.autopalace.cz/svicka-zap-dur-he-8-05
co na to říct...funguje
Obecně jsem nikdy se svíčkami problém neměl, jednou za čas jsem je vyměnil za originály a jezdil vesele dál.
https://eshop.autopalace.cz/svicka-zap-dur-he-8-05
co na to říct...funguje
Obecně jsem nikdy se svíčkami problém neměl, jednou za čas jsem je vyměnil za originály a jezdil vesele dál.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4026
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Svíčky
Ford je bere u těch výrobců, kde dostane nejlepší ceny. Custom znak Fordu přijde na 2 Kč navíc
Edit : a ford si na to přihodí 200 na kus
Edit : a ford si na to přihodí 200 na kus
Naposledy upravil(a) vita_k dne 20.12.2017 20:10, celkem upraveno 1 x.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Svíčky
To je tak se vsim. Ale zrovna svicky mi prijdou ok. A asi lepsi Japan nez Mexico nebo Russia
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- LuckyLuk
- Nováček
- Příspěvky: 81
- Registrován: 05.06.2014 13:14
- Bydliště: Praha 4
Re: Svíčky
Pánové - mých 0,05USD ke svíčkám - našel jsem fakturu od původního majitele, že měnil svíčky v 11/2011. PN je 0242229785 - tj. https://www.autodily-cardo.cz/nic/zapal ... 242229785/. Podle http://aa.bosch.cz/download/SuperPlus_prevodni.pdf je 0242229785 HR8MEV, nové označení HR8MCV+. Podle dalších propočtů datumů měnění rozvodového řemene atd. mi vychází (protože na té faktuře nejsou km), že na Boschky jezdí už asi 40t+ km.
Čili - za a) sedm let, b) 40t km - takže jsem si říkal, že když už jsem dal pár peněz za spodek (silentbloky, ramena atd.), že bych vyměnil i svíčky (filtry a olej jsem už taky udělal). Jenže v tomhle threadu píšete, že fomoco jsou/byly jen přelogovaný Boshky HR8MEV (v roce 2012, v roce 2014, i u konkurence http://fusion.fordclubs.org/forum/viewt ... 3f3ade89d4). To ale znamená, že pokud si Ford podle prdu nevzal speciální várku, tak originál jsou niklové Boschky.
Na autocardo stojí stejně (+- koruny) https://www.autodily-cardo.cz/nic/zapal ... 242229785/ jako NGK TR5B-13 https://www.autodily-cardo.cz/-5/zapalo ... k-tr5b-13/ (co je řada V-line 45?). Oboje troje niklová elektroda.
Nemám pocit, že by auto škubalo, kašlalo, nespalovalo, emise teď bez ztráty kytičky atd. Možná je na současných nebo kolem trochu rzi předtím než jsem dal kryt na motor. Ale jinak to nezmínil ani servis před STK, rpm stabilní, volnoběh stabilní atd. Ale pokud to je pro mého Fíka dobré, tak mu klidně nové dám. Nicméně - zatím tedy jezdil na Boschky a fomoco jsem našel za 180/ks - nevím jak moc se dá věřit tomu odkazu na cardo za 88/ks (https://www.autodily-cardo.cz/nic/zapal ... d-1493001/ staré číslo, není v katalogu po výběru auta atd.). Jen se ptám, když všichni valí "platinové" originály....
Čili - za a) sedm let, b) 40t km - takže jsem si říkal, že když už jsem dal pár peněz za spodek (silentbloky, ramena atd.), že bych vyměnil i svíčky (filtry a olej jsem už taky udělal). Jenže v tomhle threadu píšete, že fomoco jsou/byly jen přelogovaný Boshky HR8MEV (v roce 2012, v roce 2014, i u konkurence http://fusion.fordclubs.org/forum/viewt ... 3f3ade89d4). To ale znamená, že pokud si Ford podle prdu nevzal speciální várku, tak originál jsou niklové Boschky.
Na autocardo stojí stejně (+- koruny) https://www.autodily-cardo.cz/nic/zapal ... 242229785/ jako NGK TR5B-13 https://www.autodily-cardo.cz/-5/zapalo ... k-tr5b-13/ (co je řada V-line 45?). Oboje troje niklová elektroda.
Nemám pocit, že by auto škubalo, kašlalo, nespalovalo, emise teď bez ztráty kytičky atd. Možná je na současných nebo kolem trochu rzi předtím než jsem dal kryt na motor. Ale jinak to nezmínil ani servis před STK, rpm stabilní, volnoběh stabilní atd. Ale pokud to je pro mého Fíka dobré, tak mu klidně nové dám. Nicméně - zatím tedy jezdil na Boschky a fomoco jsem našel za 180/ks - nevím jak moc se dá věřit tomu odkazu na cardo za 88/ks (https://www.autodily-cardo.cz/nic/zapal ... d-1493001/ staré číslo, není v katalogu po výběru auta atd.). Jen se ptám, když všichni valí "platinové" originály....
Ford Focus II combi - 1.6 16V 74kW, Colorado Red, manual, pre-facelift (2006)
130 - 90 - 50
130 - 90 - 50
- jenikHK
- Moderátor
- Příspěvky: 2991
- Registrován: 10.03.2008 14:30
- Bydliště: Praha
Re: Svíčky
Jen teda potvrzuju s odstupem casu - Ford 1369704 ma na sobe oznaceni TR6AP-13, cili je to NGK TR6AP-13, aneb v katalogu snaze dohledatelne NGK 5809.jenikHK píše:Ahoj,
Pro Duratec 1.8 92kW mi microcat ukazuje na svíčku Ford 1369704, resp. 5M5G 12405 AA (cca 400 Kc/ks), od BOSCH ekvivalent 0 242 240 620 (cca 150 Kc/ks), Double platinum
Jezdíte je nekdo? Peníze netisknu a s bosch svíčkami mam dobre zkušenosti v motorkách...
Nebo NGK, zde konkrétně 5809, platinum - taky mi NGK fungovaly vždy dobře.?
Kupoval jsem Ford svicky z ebay.de, +- za stejne penize jako zde bezne dostupne NGK, abych se presvedcil, ze nakonec v autodilech koupim totez
Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
- LuckyLuk
- Nováček
- Příspěvky: 81
- Registrován: 05.06.2014 13:14
- Bydliště: Praha 4
Re: Svíčky
Mám nově znovu HR8MCV+ a i když nemám srovnání s originálem, tak subjektivně auto jede parádně, akceleruje, necuká a jede tiše
Ford Focus II combi - 1.6 16V 74kW, Colorado Red, manual, pre-facelift (2006)
130 - 90 - 50
130 - 90 - 50
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Svíčky
Co mohu poradit, tak NGK již nedávat. Vyzkoušeno na desítkách aut a motorek. Tyto svíčky již předběhla DENSA, jak kvalitou tak znatelným přínosem pro motor. Jsou cenově trochu výše, ale odmění se nižší spotřebou, motor má kultivovanější chod a lépe tahá ve vyšších otáčkách. Osobně vyzkoušeno a namontováno kámošům co nevěřili a pak čuměli.
Také vyzkoušeno na jiném motoru, že i ten náš BRISK je lepší než NGK.
Nevím jestli ještě nyní, ale Brisky byly montovány v prvovýrobě do Porsche.
Také vyzkoušeno na jiném motoru, že i ten náš BRISK je lepší než NGK.
Nevím jestli ještě nyní, ale Brisky byly montovány v prvovýrobě do Porsche.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
- jarod72pm
- Test driver
- Příspěvky: 2220
- Registrován: 18.05.2012 21:51
- Bydliště: Otrokovice
Re: Svíčky
Denso je dobré leda do vyšších otáček jinak volnoběh je neklidný a rozjezdy spíš rozpačité (osobní zkušenost) naopak NGK se hodí víc pro klidnou jízdu kde jsou jisté . Nakonec jsem tyto dražší svíčky prodal dál a koupil originály a světe div se od volnoběhu který drží jak přibitý až po omezovač žádné cuknutí a auto šlo přesně za plynem -tah výborný = nešpekulovat nad blbostma a koupit origo svíce (nejsou drahé) tam je 100% jistota pokud nejsou vadné od výroby.
Kia Carens 2014 1.6 GDI 99kW Exclusive +winter packet +bufík
Ford Focus 2006 1.6 Ti-VCT Kombi Trend Plus - prodáno 24.8.2020
Byl - Opel Astra Kombi 1.4 16V
Byl - Škoda Forman 1.3i
Ford Focus 2006 1.6 Ti-VCT Kombi Trend Plus - prodáno 24.8.2020
Byl - Opel Astra Kombi 1.4 16V
Byl - Škoda Forman 1.3i
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6600
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Svíčky
Je to porad a porad dokola, vzdy se najde nekdo, kdo laboruje nad svicema, pritom do fordackejch motoru uz od nepameti patri origo svice. Lety osvedcena zkusenost.
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: Svíčky
Přesně tak. Už na fordfans, když jsem měl Escorta to byl jasný výsledek věškerých pokusů o náhradu.
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4026
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Svíčky
Ngk jsou original. To je jedno, že k original svícce ngk přidají logo Fordu.
Je to stejná věc
Je to stejná věc
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- jarod72pm
- Test driver
- Příspěvky: 2220
- Registrován: 18.05.2012 21:51
- Bydliště: Otrokovice
Re: Svíčky
Chceš mi říct že NGK dělá original v Mexiku na Bosch lince? A značí to Motorcraft? Pak je další original FoMoCo co dělá NGK?
Značení na krabičce je 1493001/1787829/2050957
Svíčky pro můj motor obojí original ale značení jedné je
FoMoCo CYFS-12VN4 (na spodní elektrodě je takový zářez z vnitřní strany)
a druhé je
Motorcraft AYFS22PP nebo AYFS22F1 tyhle mám momentálně na FF2 1.6 Ti-VCT rv.2006 a perfektní !
Zvláštní že tyto druhé jsou starší model ale přitom na autě jedou subjektivně líp jak ty nejnovější co tam byli předtím
a zdá se oproti tĚm co jsem tam měl před tím(ty horní první) že mají kratší závit.
mají stejné značení na krabičce 4M5BJ-12405-AA
Značení na krabičce je 1493001/1787829/2050957
Svíčky pro můj motor obojí original ale značení jedné je
FoMoCo CYFS-12VN4 (na spodní elektrodě je takový zářez z vnitřní strany)
a druhé je
Motorcraft AYFS22PP nebo AYFS22F1 tyhle mám momentálně na FF2 1.6 Ti-VCT rv.2006 a perfektní !
Zvláštní že tyto druhé jsou starší model ale přitom na autě jedou subjektivně líp jak ty nejnovější co tam byli předtím
a zdá se oproti tĚm co jsem tam měl před tím(ty horní první) že mají kratší závit.
mají stejné značení na krabičce 4M5BJ-12405-AA
Kia Carens 2014 1.6 GDI 99kW Exclusive +winter packet +bufík
Ford Focus 2006 1.6 Ti-VCT Kombi Trend Plus - prodáno 24.8.2020
Byl - Opel Astra Kombi 1.4 16V
Byl - Škoda Forman 1.3i
Ford Focus 2006 1.6 Ti-VCT Kombi Trend Plus - prodáno 24.8.2020
Byl - Opel Astra Kombi 1.4 16V
Byl - Škoda Forman 1.3i
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů