Kryt motoru 1.6l

Odpovědět
Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8442
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: Horní kryt motoru 1,6 74 - pro všechny kterým teče na svíčky

Příspěvek od lucky.jack » 24.10.2013 20:54

Četl jsi tohle vlákno?
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
Obrázek

Uživatelský avatar
caval
.
.
Příspěvky: 453
Registrován: 27.07.2013 23:27
Bydliště: Štatl

Re: Kryt motoru 1.6l

Příspěvek od caval » 24.10.2013 21:03

noo, taky bych se nezlobil. s tim deklem z dieselu to nema nekdo vyzkouseny?
byl :Focus II Hatchback r.v. 2005 1,6 16V Ti-VCT Ghia Naira edition Fokinek
je : ST220 Blue performance

Uživatelský avatar
FLA
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1385
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od FLA » 28.10.2013 15:51

Na TiVct neexistuje nic. Neda sa to nikam pripevnit... :@
ObrázekKuga 2.0 Tdci AWD Spirit X
predtým:
C-Max 1.6 85kW TDCi Titanium X
Focus Combi Ghia 2007 1.6L Duratec-16V Ti-VCT
Focus Combi Trend '99 1.8TDdi

ondrass
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1070
Registrován: 27.02.2011 17:19
Bydliště: Praha

Re: Kryt motoru 1.6l

Příspěvek od ondrass » 28.10.2013 21:31

potvrzuji, že návštěva železářství se v tom případě rozhodně vyplatí :palec_nahoru:

šestihranný šroub M8x15 s podložkou pasuje přesně..Celkem náklady na pojící materiál pod 10 kč :lol:
Ford Puma ST-LINE X 125k AT 2021
Byl Ford Focus Zetec S 1.6i, r.v. 2008 po FL, hatchback 5dv, moondust, Trend ++
>>Final Gallery<<

Uživatelský avatar
grundyg
Nováček
Nováček
Příspěvky: 78
Registrován: 14.08.2011 13:27
Bydliště: Praha

Re: Kryt motoru 1.6l

Příspěvek od grundyg » 28.10.2013 21:47

Doporučuju spíš nerez imbus s válcovou hlavou, vypadá to víc cool 8) Ale rozměr fakt sedí.
FoFo 1.6 74kW Trend+ kombi black 12/2010
Obrázek

Uživatelský avatar
spojla1
Nováček
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 27.10.2013 16:51

Re: Horní kryt motoru 1,6 74 - pro všechny kterým teče na svíčky

Příspěvek od spojla1 » 12.11.2013 12:57

Super prace. Objednal jsem kryt za 460,- u Volva a chtel jsem jeste srouby ale cena je 74,- za kus coz jsem nebral a ted cekam az mi zavolaji a namontuju.
Diky za radu. :Dancer:

allex1
Nováček
Nováček
Příspěvky: 34
Registrován: 18.02.2013 16:44

Re: Horní kryt motoru 1,6 74 - pro všechny kterým teče na svíčky

Příspěvek od allex1 » 13.11.2013 13:10

Letos jsem řešil celý rok problém se zatopenýma svíčkama. Nejdřív jsem se tady dočetl o krytu od Volva. Tak jsem koupil kryt v domění že voda na svíčkách je snad z vody od ostřikovačů. V létě v dobách největších veder jsem měl opět celé svíčky pod vodou. Po odsátí bylo jasné že se jedná o červenou chladící kapalinu. Pak jsem tedy zjistil ( opět díky foru) že existují jakési mrazové zátky. Koupil jsem tedy zátky protože ty staré byly opravdu zkorodované a propouštěly. Po výměně zátek jsem po týdnu prohlížel svíčky a ejhle stále vlhko. Řekl jsem si že asi nové zátky netěsní dokonale a proto jsem nechal vysoustružit takové vršky ( jakoby zátku na zátky) které jsem na zátky nasadil a celé utěsnil tmelem. Po týdnu klasická kontrola a klasicky také vlhkost na svíčkách. Nicméně už se začínalo dělat jasno. Zatopený byl jen chlívek vprávo kde je také jakýsi závit na čidlo které můj motor nemá. Levý chlívek se zbývajícíma dvěma svíčkama byl v suchu. Nakonec to vypadá na to že celá tahle patálie vzniká tak že: v místě závitu pro čidlo je na jeho samém konci také zátka. Prostě kdo tam nemá čidlo má ten závit ucpaný což je logické. A v tom závitu ta zátka asi zkorodovala a začla propouštět vodu jako první. Od toho se odvíjelo vše ostatní: Koroze mrazových zátek, jejich proděravění, zkratování svíček atd. Můj závěr zní že vlhkost na svíčkách určitě není z nějaké vody v ostřikovači.Ten kdo tohle bude řešit a bude měnit mrazové zátky ať taky rozhodně utěsní ten závit po čidle .
Ford Focus II 1,6 74kw kombi 2009

Uživatelský avatar
spojla1
Nováček
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 27.10.2013 16:51

Re: Horní kryt motoru 1,6 74 - pro všechny kterým teče na svíčky

Příspěvek od spojla1 » 25.11.2013 12:25

Hotovo a na montovano a porad je pod kódem 30650468 a cena 423,- :hhura:

joohny_cz
Nováček
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 21.01.2014 18:23

Re: Kryt motoru 1.6l

Příspěvek od joohny_cz » 02.03.2014 12:57

Tak už mám taky horní kryt motoru (kolem ostřikovačů mi protéká kapalina a při dešti i voda a kapala na svíčky)
IMAG0468.jpg
Akorát po oddělání pravé příchytky mi zůstal volný kabel, který se za jízdy klepe a opírá se o kryt:
IMAG0470.jpg
Vyřešil jsem to přichycením kabelu k oku za motorem - mám to tak nechat nebo pořešit jinak?
IMAG0475.jpg
PS: Narychlo jsem nesehnal šrouby M8x15, takže jsem koupil M8x20 a s podložkou se mi to bez problémů povedlo přidělat.
Edit 8.4.2014: M8x20 jsou moc dlouhý - jdou na doraz do díry, takže jsou potřeba kratší.
IMAG0471.jpg
Naposledy upravil(a) joohny_cz dne 08.04.2014 22:18, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Anduril
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5087
Registrován: 07.11.2009 16:56
Bydliště: Ostrava

Re: Kryt motoru 1.6l

Příspěvek od Anduril » 02.03.2014 13:02

Ja jsem ten kabel mel uchyceny stejne, k tomu oku. Bez problemu.
Je: Ford Focus IV Active X 1.5 EcoBoost 110kW Metallic (galerie)
Byl: Ford Focus III Titanium 1.6 EcoBoost 134kW Colorado (galerie)
Byl: Ford Focus II Trend X 1.6 74kW Avalon (galerie)

beran
Příspěvky: 1
Registrován: 25.04.2015 15:28

Re: Kryt motoru 1.6l

Příspěvek od beran » 13.05.2015 14:37

Kryt na motor ford vyrábí, ale stojí zbytečně moc

http://www.european-parts.net/catalog/p ... ts_id/1025

Uživatelský avatar
ly-lu
Junior
Junior
Příspěvky: 346
Registrován: 16.07.2012 11:52
Bydliště: Praha - západ

Re: Kryt motoru 1.6l

Příspěvek od ly-lu » 10.07.2015 16:40

oživuju diskuzi, hledala jsem pro ti-vct a našla toto ale neumim ani ťuk německy, a po přeložení googlem je to katastrofa :mrgreen:

http://www.ford-forum.de/showthread.php ... lgeschaden
je: (Žabička) Focus II 1.6Ti-VCT 85kw, 2006, combi, sublime green, 166tis km
Obrázek
byl: Focus 1.8 TDCi 74kw, 2002, stříbrný, combi
byl: (Stříbrák) Escort 1.8 TD 66kw, 1997, stříbrný, combi, 320tis km RIP

mirek n.
Nováček
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 17.08.2014 21:35
Bydliště: Ostrava

Re: Kryt motoru 1.6l

Příspěvek od mirek n. » 20.08.2015 07:17

Zdravím, hlásím že kryt od volva sedí i na 1.4 59kW. Konec utopeným svíčkám :) Cena 479 s DPH u Sven Cars v Ostravě. Šrouby 8x16 na imbus + podložky asi 15 kč v hornbachu.

Díky Beranovu odkazu, kde ford prodavá kryt rovnou na tři motorizace(1,25 1,4 a 1,6) jsem se odhodlal to koupit a sedi dobře. Rozdíl horní části motoru podle fotek mezi 1,4 a 1,6 je řekl bych nulový. Pokud to tu už někdo psal, tak se omlouvám ale nenarazil jsem na to.
Focus II, 1.4 16V 59kW, 2005, sublime

Uživatelský avatar
mrazik78
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 540
Registrován: 11.11.2012 19:19
Bydliště: Liberec-Vesec Kašparova

Re: Kryt motoru 1.6l

Příspěvek od mrazik78 » 20.08.2015 08:21

:palec_nahoru: mas to super

Uživatelský avatar
ybuba
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 560
Registrován: 31.01.2009 00:39

Re: Kryt motoru 1.6l

Příspěvek od ybuba » 07.04.2016 19:33

Ahoj všem, aktuálně řeším stejný problém, auto občas ztratí výkon, jede jakoby na 3 válce, škytá a střílí do výfukového potrubí ... :wallbash:
Kabel na 2. válci uvnitř zoxidovaný, takže nějaká vlhkost. Po pročtení celého vlákna mi vyvstávají dotazy:

1) Pokud nebude problém v mrazových zátkách, odkud se tam ta vlhkost dostane, když je kabel svým provedením utěsněn?

2) Podezření na zátky nemám, ta chladicí kapalina by se musela v nádržce snad ztrácet ne a musel bych občas dolévat? Vůbec jsem ale nezjistil sebemenší pokles hladiny v nádržce!? Jak mohou vůbec ty zátky zreznout, když je chladicí okruh stále plný? Spíše mám podezření na ty ostřikovače nebo voda přes dolní plast pod čelním sklem při dešti, sněhu ...

3) Jsem rozhodnutý jít do toho krytu od Volva, ale někdo psal, že "dokonale těsní". Tím tesněním je myšlena dosedací plocha na rozhraní kryt - vršek motoru, je tam přímo nějaké těsnění nebo je to jen konstatování, že prostě kryt dobře pasuje?

Mám totiž v horní části motoru namontovány LPG vstřiky a myslím si, že budou krytu zavazet. Proto jsem chtěl podle potřeby kryt připevnit nad nimi, tedy přizvednutý pomocí vymezovacích podložek. Má pak smysl ten kryt vůbec montovat, protože to bude sloužit jen jako jakási "stříška", bude to stačit?

Děkuji za rady a názory :gott:
Ford Focus Combi II, 1,6 benzín + LPG (74 kW), 6/2006, Blue Tonic
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů