jj, teď jsem ti chtěl psát sz, že jsem blb. Ale měl jsem zato, že se to šroubuje do něčeho jako závitové očko do dřeva se dnem. Jenže podle všeho - fakt nemůžu najít detail - je pod tím jen kus plastu. Nevím kolik mm by to muselo být, abych to dotažením šroubu (ne vrutu) prorval. Nejsem žádný šroubovací násilník - většinou jsem to utahoval rukou imbusem, ale určitě i ráčnou. Ale je pravda, že od toho ledna jsem bez krytu nejezdil. U kačmáčka slíbili, že se to pokusí zalepit, koukal jsem na automedik atd. nebo jsem myslel, že bych zajel do hodkovic na vrakáč. Ale už vidím jak tam budu rozebírat půlku motoru. Podle technika - kdyby se tam dal utemovaný šroub, tak to nebude ovlivňovat funkci. Ale když tam ten šroub není, tak s otevřenou haubnou mám olej až na skle...
No prostě jsem měl poslechnout a dát ty kratší šrouby nebo si vzít šupleru a prostě si to odměřit. Jestli volvo šrouby ano nebo ne nevím, nevím jak jsou dlouhý - ale ty moje nerez s imbusovou hlavou byly bez problému - asi až na tu délku
Jinak otázka jestli kryt ano nebo ne - tak já myslím, že určitě ano. Po nasazení žádná voda, sucho,... Tak buď to bude snad držet na 3 dírách nebo nevím co s tím provedou, technik říkal, že to tam nepatří... nikde to na 1.6 nedával atd. Ale orezlé svíčky pod vodou jsou určitě docela problém
update:
No tak mám na levých dírách šrouby v auto-silikonu, ale zase to necáká. Takže buď to časem znovu rozebrat (nevím jak) a přilepit tam štefty nebo zadělat tmelem nebo dvousložkovým epoxidem tak do půlky závitu a nebo nové víko... teď tam přes hlavy šrubů ten kryt ani nedám