Posilovač řízení - servo
- ScorpionSX
- Zkušený
- Příspěvky: 1734
- Registrován: 29.01.2011 18:05
- Bydliště: Trenčín, SR
Re: Posilovač řízení - servo
Mesiac dozadu som menil kvapalinu v FF2 2005 aj ja. Bola zelená (pôvodne, teraz už skôr taká "blatová" ) - nová išla zelená.
Takže asi tam bolo viacero čerpadiel, resp. možno záleží aj od mesiaca výroby / miesta výroby / motorizácie a výbavy.
Takže asi tam bolo viacero čerpadiel, resp. možno záleží aj od mesiaca výroby / miesta výroby / motorizácie a výbavy.
-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 12.07.2018 08:40
Re: Posilovač řízení - servo
Scorpion- pozerám že máš 1.8tdci tam bolo elektro- hydraulické servo. V tvojom prípade to je jasné, takže si tam musel mať zelenú, a aj dobre že si ju dal, pretože v tomto prípade by červená nerobila dobrotu. Rozdiely boli len u 1.4 a 1.6 lebo tam bolo klasické hydraulické servo, kde som už videl zelenú a aj červenú.
- petersbond
- Test driver
- Příspěvky: 2880
- Registrován: 27.02.2008 17:50
- Bydliště: kousek od Plzně
- Kontaktovat uživatele:
Re: Posilovač řízení
Napíšu to sem.
Mám problém s posilovačem řízení. Vynechává, spíš víc nejde než jde.
Baterka je úplně nová, oleje mám dost, porušené kabely nikde není vidět. Ještě chci zkusit pojistku.
Když měřím baterku, tak při vypnutí a zpětném zapnutí posilovače je na baterce stále stejné napětí 14,3 V.
Co jsem vypozoroval, tak při jízdě pod plynem posilovač nejde, většinou naskočí, když stojím a jsem na volnoběhu. ?????
Na diagnostice to ještě nebylo, mají čas až v novém roce.
Mám problém s posilovačem řízení. Vynechává, spíš víc nejde než jde.
Baterka je úplně nová, oleje mám dost, porušené kabely nikde není vidět. Ještě chci zkusit pojistku.
Když měřím baterku, tak při vypnutí a zpětném zapnutí posilovače je na baterce stále stejné napětí 14,3 V.
Co jsem vypozoroval, tak při jízdě pod plynem posilovač nejde, většinou naskočí, když stojím a jsem na volnoběhu. ?????
Na diagnostice to ještě nebylo, mají čas až v novém roce.
byl Ford Focus I combi 1.8, 85kW Ghia 07/99
byl Ford Focus II combi 2.0 107 kW Titanium 09/2005
Ford Grand Cmax 2.0 TDCI 07/2015
byl Ford Focus II combi 2.0 107 kW Titanium 09/2005
Ford Grand Cmax 2.0 TDCI 07/2015
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23444
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Posilovač řízení
uhnilej kabel? pohne se pri jizde a nema spojeni s jednotkou posilovace - koukni na konektory na posilovaci, jestli nejsou rozpadle/zoxidovane
chtelo by to vycist chyby, bez toho je to vesteni z koule ...
chtelo by to vycist chyby, bez toho je to vesteni z koule ...
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- petersbond
- Test driver
- Příspěvky: 2880
- Registrován: 27.02.2008 17:50
- Bydliště: kousek od Plzně
- Kontaktovat uživatele:
Re: Posilovač řízení
Vyčetli jsme chyby z diagnostiky. Díky stand.
P0460 Obvod senzoru úrovně paliva: Porucha
U1900 CAN Communication Bus Fault: Receive Error
P1000 OBD testy nejsou kompletní
P0460 Obvod senzoru úrovně paliva: Porucha
U1900 CAN Communication Bus Fault: Receive Error
P1000 OBD testy nejsou kompletní
byl Ford Focus I combi 1.8, 85kW Ghia 07/99
byl Ford Focus II combi 2.0 107 kW Titanium 09/2005
Ford Grand Cmax 2.0 TDCI 07/2015
byl Ford Focus II combi 2.0 107 kW Titanium 09/2005
Ford Grand Cmax 2.0 TDCI 07/2015
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23444
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Posilovač řízení
z kterych jednotek to je?
a bylo neco v posilovaci (jednotka EHPAS)?
a bylo neco v posilovaci (jednotka EHPAS)?
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- stand
- Zkušený
- Příspěvky: 1010
- Registrován: 06.10.2008 09:09
- Bydliště: Plzeň
Re: Posilovač řízení
Popravdě sem vyndal diag. po letech..
Vyčtení ze všech jednotek FoComem, závadou z jednotky EPS si nejsem jistý,
K jednotce EPS se nešlo připojit (jednotka EPS neodpovídá, chyba komunikace).
2 chyby nešly smazat, 1 se znova objevovala, jsou nejspíš následek neoriginální diagnostiky, teda krom té P0460
Petře, kdyžtak můžeme zkusit vyčíst znovu ..(uvidíme jestli tam něco nepřibylo, také jsem udělal update firmware)
P0460 Obvod senzoru úrovně paliva: Porucha - PCM Řídicí jednotka motoru
U1900 CAN Communication Bus Fault: Receive Error IPC - Panel přístrojů
P1000 OBD testy nejsou kompletní - PCM Řídicí jednotka motoru
Vyčtení ze všech jednotek FoComem, závadou z jednotky EPS si nejsem jistý,
K jednotce EPS se nešlo připojit (jednotka EPS neodpovídá, chyba komunikace).
2 chyby nešly smazat, 1 se znova objevovala, jsou nejspíš následek neoriginální diagnostiky, teda krom té P0460
Petře, kdyžtak můžeme zkusit vyčíst znovu ..(uvidíme jestli tam něco nepřibylo, také jsem udělal update firmware)
P0460 Obvod senzoru úrovně paliva: Porucha - PCM Řídicí jednotka motoru
U1900 CAN Communication Bus Fault: Receive Error IPC - Panel přístrojů
P1000 OBD testy nejsou kompletní - PCM Řídicí jednotka motoru
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23444
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Posilovač řízení
pokud nefungovalo spojeni s jednotkou posilovace rizeni, je potreba zjistit proc; tzn. promerit napajeni a sbernici v konektoru jednotky
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- petersbond
- Test driver
- Příspěvky: 2880
- Registrován: 27.02.2008 17:50
- Bydliště: kousek od Plzně
- Kontaktovat uživatele:
Re: Posilovač řízení
Dnes jsme zkusili diagnostiku znovu.
EPS - Elektronický posilovač řízení (EPS 2004,Ford Focus)
C1099 Electronic power steer motor
Když EPS šel, tak jsme vyčetli chybu i dokázali smazat, když nešel(chyba na displeji přístrojové desky) nešlo se diagnosticky s jednotkou spojit.
Je to stejné jako tento případ: http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... &start=135
Konektor napájení u serva jsme kontrolovali, ten se zdá být čistý. Kde najdu druhý konec, v pojistkovce ??
EPS - Elektronický posilovač řízení (EPS 2004,Ford Focus)
C1099 Electronic power steer motor
Když EPS šel, tak jsme vyčetli chybu i dokázali smazat, když nešel(chyba na displeji přístrojové desky) nešlo se diagnosticky s jednotkou spojit.
Je to stejné jako tento případ: http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... &start=135
Konektor napájení u serva jsme kontrolovali, ten se zdá být čistý. Kde najdu druhý konec, v pojistkovce ??
byl Ford Focus I combi 1.8, 85kW Ghia 07/99
byl Ford Focus II combi 2.0 107 kW Titanium 09/2005
Ford Grand Cmax 2.0 TDCI 07/2015
byl Ford Focus II combi 2.0 107 kW Titanium 09/2005
Ford Grand Cmax 2.0 TDCI 07/2015
- stand
- Zkušený
- Příspěvky: 1010
- Registrován: 06.10.2008 09:09
- Bydliště: Plzeň
Re: Posilovač řízení
Jeden konec v pojistkovce, z které pokračuje k baterii a druhý černý bude někde ukostřený(ten bych určitě zkontroloval), zkus jít po svazku a hledat..
Kontroloval jsi oxidaci konektorů na baterce? I když teda startér točí normálně, tak by mělo být asi ok..
Kontroloval jsi oxidaci konektorů na baterce? I když teda startér točí normálně, tak by mělo být asi ok..
- petersbond
- Test driver
- Příspěvky: 2880
- Registrován: 27.02.2008 17:50
- Bydliště: kousek od Plzně
- Kontaktovat uživatele:
Re: Posilovač řízení
Tak kostry jsem zkontroloval. jedna je hned u serva (tam si myslím, že vede ten černý z konektoru napájení) , k té se tedy moc nemůže, ale nevypadá, že by tam byla oxidace. Dalši dvě jsem očistil, i když také nebyly zoxidovaný.
Nepomohlo.
Nepomohlo.
byl Ford Focus I combi 1.8, 85kW Ghia 07/99
byl Ford Focus II combi 2.0 107 kW Titanium 09/2005
Ford Grand Cmax 2.0 TDCI 07/2015
byl Ford Focus II combi 2.0 107 kW Titanium 09/2005
Ford Grand Cmax 2.0 TDCI 07/2015
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23444
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Posilovač řízení
C1099 je predzvesti umrti posilovace - sezen jiny a vymen ho
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- petersbond
- Test driver
- Příspěvky: 2880
- Registrován: 27.02.2008 17:50
- Bydliště: kousek od Plzně
- Kontaktovat uživatele:
Re: Posilovač řízení
To není dobrá zpráva.
byl Ford Focus I combi 1.8, 85kW Ghia 07/99
byl Ford Focus II combi 2.0 107 kW Titanium 09/2005
Ford Grand Cmax 2.0 TDCI 07/2015
byl Ford Focus II combi 2.0 107 kW Titanium 09/2005
Ford Grand Cmax 2.0 TDCI 07/2015
- petersbond
- Test driver
- Příspěvky: 2880
- Registrován: 27.02.2008 17:50
- Bydliště: kousek od Plzně
- Kontaktovat uživatele:
Re: Posilovač řízení
Tak servo vyměněno a zatím dobrý.
byl Ford Focus I combi 1.8, 85kW Ghia 07/99
byl Ford Focus II combi 2.0 107 kW Titanium 09/2005
Ford Grand Cmax 2.0 TDCI 07/2015
byl Ford Focus II combi 2.0 107 kW Titanium 09/2005
Ford Grand Cmax 2.0 TDCI 07/2015
- petersbond
- Test driver
- Příspěvky: 2880
- Registrován: 27.02.2008 17:50
- Bydliště: kousek od Plzně
- Kontaktovat uživatele:
Re: Posilovač řízení
Tak se servo ozvalo znovu, respektive chyba. Ale je divné, že to nastalo při nakloněném stání. Pak po ujetí pár km, jsem vypnul a znovu nastartoval a zatím ok. Nevěděl by někdo ? Nechce se mi věřit, že by bylo vyměněné (byť jeté) servo taky špatné.
Mohlo by to být neodvzdušněním ??
Mohlo by to být neodvzdušněním ??
byl Ford Focus I combi 1.8, 85kW Ghia 07/99
byl Ford Focus II combi 2.0 107 kW Titanium 09/2005
Ford Grand Cmax 2.0 TDCI 07/2015
byl Ford Focus II combi 2.0 107 kW Titanium 09/2005
Ford Grand Cmax 2.0 TDCI 07/2015
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti