Teplota u 1,8TDdi

Motor, převodovka ...
Moderátor:miki21
Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Re: Teplota u 1,8TDdi

Příspěvek od pelen » 08.01.2009 22:28

To, co topi, to je ztratove teplo. Motor, ktery mene topi, dava mensi ztratove teplo = ma vyssi ucinnost. :lol:
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
KTM
Junior
Junior
Příspěvky: 228
Registrován: 24.12.2008 16:31
Bydliště: Nový Jičín

Re: Teplota u 1,8TDdi

Příspěvek od KTM » 10.01.2009 13:52

pelen píše:To, co topi, to je ztratove teplo. Motor, ktery mene topi, dava mensi ztratove teplo = ma vyssi ucinnost. :lol:
Peléne asi něco na tom bude . Mám úpravu WOLF,že by tam někde něco bylo ??? Kámoš má FÁBII RS a dali tam ještě větší intekoler něž tam byl. Výkon šel nahoru ,ale zase se mu to pořádně nezahřeje. Říkal ,že motor je pořát podchlazený !!!!!!!! To bude ono. Někde něco upraveného ??? Termostat jsem dnes vyměnil za origo motorkraft . Dal mi to ve fordu přímo podle VINu a je bez direk !!! Aáááááááá možná máš pravdu Peléne,někdo chtěl aby byl motor podchlazen (+KW) !!!!!!!!!!!!!!! Ve starém termostatu mám dvě dirky (někdo vrtal 5 vrtákem). Tak tady je ten zakopaný pes :( Teď to určitě bude topit :D . Zítra pojedu na skušební jííííííííízdu.
Martin,Ford Focus kombi 1.8 TDDI, 115PS, 4/2000, WOLF

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Re: Teplota u 1,8TDdi

Příspěvek od pelen » 10.01.2009 14:47

Ten, kdo ti delal upravu Wolf, tak ti otevrel termostat. 2 diry prumer 5 mm znamena prakticky trvale otevreny termostat.
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

maras
Nováček
Nováček
Příspěvky: 108
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Teplota u 1,8TDdi

Příspěvek od maras » 10.01.2009 19:29

takže přecejen termostat. :)
FF 1,6/74kW LPG r.v.99

Uživatelský avatar
KTM
Junior
Junior
Příspěvky: 228
Registrován: 24.12.2008 16:31
Bydliště: Nový Jičín

Re: Teplota u 1,8TDdi

Příspěvek od KTM » 12.01.2009 20:20

Jupíííííííííííííííííííííí ,topíííííííííííííííííííííí :D :) :lol: :P Po 5 km se začne zvedat rafička a po 10 je cca uprostřed. To ale musím jet svižněji. Byl jsem na Pustevnách (ledové sochy-paráda). Při jízdě zpět od Raztoky jsedu šolich cca 50km/h-zkopce a trvá to celkem dost dlouho než se to dostane do půlky :cry: . Po výměně termostatu a opětovnému dolití nemrzky.Respektivě prvním nastartování vycházely hodně divé zvuky z motoru. Je to možné,že by ta voda dělala takový bordel (jak se to samo ovzdušňovalo) ??????? Jinak OK
Martin,Ford Focus kombi 1.8 TDDI, 115PS, 4/2000, WOLF

Uživatelský avatar
Permabond
Nováček
Nováček
Příspěvky: 104
Registrován: 03.04.2016 18:43

Re: Teplota u 1,8TDdi

Příspěvek od Permabond » 14.01.2018 09:45

Vytáhnu tohle staré téma.
Mám dotaz, na ff1 1.8 tdci 85kw které ma sice najeto 300+ ale šlape jako hodinky je totálně rezavá voda v okruhu chlazení, auto za posledních pět let víc stálo než jezdilo, je po invalidovi, který jezdil párkrát do roka do nemocnice, počítám tak 1500-2000/rok. Zdá se mi, že topení je málo účinné, na starším tdci jsem po nějaké době neudržel na výdechu ruku, pálelo to jako fén no tady to sice hřeje, ale málo. Motor se nepřehřívá, ručička stojí přesně uprostřed a to i když se tomu dává... Chystám se na vyčištění, vypláchnutí. Máte někdo nějakou zkušenost, dobrou, z nějakým přípravkem? Bohužel nemám zahradu, kde bych to propláchnul z hadice, takže budu muset nalévat, pojezdit a vylévat... Dočetl jsem se se, že je na to dobrý ocet, kasple a nebo gel do myčky, ty kapsle rozpustit a pak je hodit do nádobky, pojezdit a vypustit to. Mám, ale obavy, aby to nerozpustilo i nejaké větší kousky nabo dokonce nějaké těsnění, třeba pod hlavou. Vím, že auto nikdy nezamrzlo... Nějaké rady, nápady?
Děkuji
Ex: Escort 1.6 16V r.v.98
Ex: Mondeo 1.8 16V r.v. 94
Ex: Focus 1.6 16V r.v. 99
Ex: Focus 1.8 TDCi r.v. 01
Ex: Omega 2.6 V6 r.v. 01
Ex: Focus 1.8 TDCi r.v. 03
Je: Focus 1.6 TDCi r.v 05
Ex: Stilo 1.6 16V + LPG r.v. 03
Je: Focus 2.0 TDCi r.v. 12

Uživatelský avatar
TomFocus
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8239
Registrován: 12.05.2013 17:06
Bydliště: Praha

Re: Teplota u 1,8TDdi

Příspěvek od TomFocus » 14.01.2018 10:32

Já bych jen dělal vyplachy s nemrzkou bez ...chemie hlavně zkrz ty uvolněné kousky, aby neudělali neplechu.
FF II meziFL performance1600D upgrade +++ Color blue
Galerie
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Permabond
Nováček
Nováček
Příspěvky: 104
Registrován: 03.04.2016 18:43

Re: Teplota u 1,8TDdi

Příspěvek od Permabond » 14.01.2018 10:51

Je mi jasné, že ta vode už nikdy nebude čistá, bude tam všude takové blátíčko. Na mém ff2 je voda krásně červená..
Jo a dotaz, na chladiči je někde nějaký ventil? Něco jsem našel na straně kde je baterka, dole na chladiči...
Ex: Escort 1.6 16V r.v.98
Ex: Mondeo 1.8 16V r.v. 94
Ex: Focus 1.6 16V r.v. 99
Ex: Focus 1.8 TDCi r.v. 01
Ex: Omega 2.6 V6 r.v. 01
Ex: Focus 1.8 TDCi r.v. 03
Je: Focus 1.6 TDCi r.v 05
Ex: Stilo 1.6 16V + LPG r.v. 03
Je: Focus 2.0 TDCi r.v. 12

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů