Baterie / autobaterie / nabijecka
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9395
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Baterie
UPSky nepoužíváme, ale různé požární zdroje (elmdene, pulsar...)
Jinak jak psal Jarod, tak baterka je v dnešní době spotřebák
Jinak jak psal Jarod, tak baterka je v dnešní době spotřebák
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
- ACEMajky
- Zkušený
- Příspěvky: 1576
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Liberecko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Baterie
To vis, mame hovno co delat...
Jasny, oproti cene auta je to o nicem cena baterky,a le pokud ji muzu pomoci, proc ne - jak jak sem psal, autak mi stava i 2 - 3 tydny v garazi - dneska sem vyjel, jen abych vytahl vozejk a zase zajel a apk vozejk uklidil, takze zase vyjel a azse zajel. Odemceni na FF3 znamena na cca 10-20 20A odber a pak i po zamceni na 10 minut odber 10A - to umi baterce ubrat stavu
Jasny, oproti cene auta je to o nicem cena baterky,a le pokud ji muzu pomoci, proc ne - jak jak sem psal, autak mi stava i 2 - 3 tydny v garazi - dneska sem vyjel, jen abych vytahl vozejk a zase zajel a apk vozejk uklidil, takze zase vyjel a azse zajel. Odemceni na FF3 znamena na cca 10-20 20A odber a pak i po zamceni na 10 minut odber 10A - to umi baterce ubrat stavu
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen
Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen
Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: Baterie
Tak to udělej jak ZaQ a Phofy.
To dobijení přibijení je o ničem, vyřeš hw jak kluci.
To dobijení přibijení je o ničem, vyřeš hw jak kluci.
- ACEMajky
- Zkušený
- Příspěvky: 1576
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Liberecko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Baterie
Nepamatuji jak to vyresili...
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen
Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen
Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23373
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Baterie
po zamceni 10A
cims to meril? neni to vic jak 3A
cims to meril? neni to vic jak 3A
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- ACEMajky
- Zkušený
- Příspěvky: 1576
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Liberecko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Baterie
Merakem, 20A cca 10s a pak 10A po podu cca 5minut nebo jak to bylo a pak to kleslo na 5A a pak na cca 2-3A ale i tak je to dost
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen
Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen
Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006
- Quickie
- Moderátor
- Příspěvky: 7223
- Registrován: 10.03.2008 21:18
- Bydliště: Revúca, Trnava
Re: Baterie
poistku F22 som tiez vybral ešte koncom minuleho tyzdna.. teraz mi to na krátke trasy do mesta čo je cca 8km, studeny motor, dobíja 14,8 V stabilne .. uvidim čo to spraví ked pojdem na dlhsiu jazdu..
predtym s poistkou som meral pocas jednej suvislej cesty cca 120 km za tmy, čiže zapnuté svetlá, ventilácia (nie klíma) nastavena na 22 stupnov a rádio a robilo mi to robilo nasledovne:
po zahriatí motora pri zapnutom tempomate tachometrovych 100 km/h dobíjalo okolo 13,5 V
akonáhle som vypol tempomat, alebo zabrzdil alebo išiel z kopca alebo bez plynu tak dobijalo 14,6 V
merané takymto čudom
predtym s poistkou som meral pocas jednej suvislej cesty cca 120 km za tmy, čiže zapnuté svetlá, ventilácia (nie klíma) nastavena na 22 stupnov a rádio a robilo mi to robilo nasledovne:
po zahriatí motora pri zapnutom tempomate tachometrovych 100 km/h dobíjalo okolo 13,5 V
akonáhle som vypol tempomat, alebo zabrzdil alebo išiel z kopca alebo bez plynu tak dobijalo 14,6 V
merané takymto čudom
- Spathodus
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 24.02.2018 22:33
- Bydliště: Most
Re: Baterie
Ahojte, může mi prosím někdo vysvětlit, jak je to s tou vhodnou aku pro focuse? Uvádí se, že je nutná kalciovka, kvůli tomu, že altík ve focusu baterii přebíjí. Hodně se ale také doporučuje baterie Exide premium (kterou jsem právě zakoupil) a byla mi nabídnuta i v různých katalozích dle typu auta. To by ale kalciovka být neměla. Je to baterie s nějakou carbon boost technologií... Díky za osvětu
Focus II 1.6 Ti-VCT 85 KW Titanium 2010
Mondeo 2.0 TDCI 96 KW Ghia 2004
Mondeo 1.8 duratec 92 KW, Trend 2001
Mondeo 1.8 16V zetec 85 KW Ghia 1998
Mondeo 2.0 TDCI 96 KW Ghia 2004
Mondeo 1.8 duratec 92 KW, Trend 2001
Mondeo 1.8 16V zetec 85 KW Ghia 1998
- hihi
- Pokročilý
- Příspěvky: 989
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Baterie
Když už je koupená, tak jezdit a neřešit.
FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
- LeonardoTM
- Junior
- Příspěvky: 320
- Registrován: 10.04.2012 23:11
Re: Baterie
Tak nějaké čtení k tomu můžeš najít zde:Spathodus píše:Ahojte, může mi prosím někdo vysvětlit, jak je to s tou vhodnou aku pro focuse? Uvádí se, že je nutná kalciovka, kvůli tomu, že altík ve focusu baterii přebíjí. Hodně se ale také doporučuje baterie Exide premium (kterou jsem právě zakoupil) a byla mi nabídnuta i v různých katalozích dle typu auta. To by ale kalciovka být neměla. Je to baterie s nějakou carbon boost technologií... Díky za osvětu
http://eshop.tza.cz/autobaterie-co-vas- ... echnologie
http://www.auto.cz/autobaterie-udrzba-v ... nost-64786
Obecně jde o to, jak je sladěná sestava alternátor-baterie. Tato Ca-Ca technologie je používána už od FFI. Když si do něj kamarád koupil obyčejnou olověnou baterku, tak byla do roka oddělaná vysokým nabíjecím napětím (prý až 14,8V). Tak uvidíš...
Escort 5dv., 1.6 16V, 66kW, 1996 (2002-2008), ~6,5l/100km
Focus I 5dv., 1.6 16V, 74kW, 2003 (2008-2012), ~6,9l/100km
Focus II 5dv., 1.6 16V, 85kW, 2008 (2012-), ~7l/100km
Fusion, 1.6 16V, 74kW, 2006 (2020-), ~7l/100km (podle trasy +/- 1l)
Focus I 5dv., 1.6 16V, 74kW, 2003 (2008-2012), ~6,9l/100km
Focus II 5dv., 1.6 16V, 85kW, 2008 (2012-), ~7l/100km
Fusion, 1.6 16V, 74kW, 2006 (2020-), ~7l/100km (podle trasy +/- 1l)
- Standa
- Nováček
- Příspěvky: 75
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Baterie
Taky přidám mé zkušenosti. S původní baterii mi dobíjecí napětí ukazovalo na měřáku v zásuvce zapalovače 14,3 -14,6V. Večer před Silvestrem mi odešel akumulátor a muselo se startovat přes kabely. Na Silvestra jsem sháněl nový akumulátor, ale všechny speciálky měly zavřeno, tak jsem nakonec zakoupil Vartu Blue dynamic 60 Ah v Globusu. Doma jsem ji plně nabil a vyměnil v autě. Od té doby mám najeto asi 400 km a dobíjecí napětí po stratu je 15.1V a během jízdy neklesne pod 14,8 V. Na mínus pólu baterie je pořád původní regulátor napětí.
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec 136 PS
Ghia 07/ 1996, klima, palubní počítač
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec 136 PS
Ghia 07/ 1996, klima, palubní počítač
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23373
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Baterie
BMS musis resetovat, pamatuje si parametry stare baterie
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- Standa
- Nováček
- Příspěvky: 75
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Baterie
Pamatuje si původní baterii a proto má teď tak vysoké napětí. No zkusím resetovat a uvidíme.
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec 136 PS
Ghia 07/ 1996, klima, palubní počítač
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec 136 PS
Ghia 07/ 1996, klima, palubní počítač
- Standa
- Nováček
- Příspěvky: 75
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Baterie
BMS resetován a po 2 minutách jízdy klesne napětí na 13,6 V . ZaQik díky za radu.
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec 136 PS
Ghia 07/ 1996, klima, palubní počítač
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec 136 PS
Ghia 07/ 1996, klima, palubní počítač
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 hostů