Právě je 19.12.2018 12:38



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 702 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47  Další
 Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu 
Autor Zpráva
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 18.07.2011 18:55
Příspěvky: 7211
Odeslat Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Ano, donedavna bral od NGK. Teraz od Bosch.
Asi ako s olejom. Po novom zmenil dodavatela na Castrol.

_________________
Grand C-max 2012 1.6 TDCi 85kW DPF
FoFo I 1999 Ghia sedan - 1.8 16V 85kW - galeria (link)
FoFo I 2002 Trend HB - 1.4 16V 55kW
FoFo II 2006 - 1.6 TDCi 66kW bezDPF


06.01.2016 10:45
Profil E-mail
Test driver
Test driver
Uživatelský avatar

Registrován: 25.02.2011 20:33
Příspěvky: 3914
Bydliště: Železný Brod
Odeslat Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
no a vidis..a proto se mne termin "originalni dil" vubec nelibi a rozdrazdi mne....proc tedy platit or.dil draz(moc pripadu u vsech automobilek) kdyz to uplne stejne jde koupit jinde mnohdy levneji akorad to ma jinou krabicku ale jinak to je nachlup stejne?
treba u oleje jak pises...kdyz leju do nejakeho ff castrol (napsano na kanystru) nebo formula f(taky psano na kanystru) jakej je tedy rozdil? orygo dil se pozna jen podle toho ze je ve vice pripadech daleko drazsi nez to same z jineho kramu? ...nechapu to....

_________________
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...


06.01.2016 12:08
Profil E-mail
Test driver
Test driver

Registrován: 16.10.2009 18:27
Příspěvky: 2003
Bydliště: střední čechy
Odeslat Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Zrovna u Fordu je ta cenová politika příznivější než u jinejch značek.Je to každýho věc jestli dá za svíčky o pár desetikorun víc nebo za olej Castrol Magnatec o 300,- víc než za origo Formulu.

_________________
Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek


06.01.2016 13:34
Profil E-mail
Test driver
Test driver
Uživatelský avatar

Registrován: 10.09.2011 08:51
Příspěvky: 3160
Bydliště: Přerov
Odeslat Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
O 300 vic? U nas se Ford nestiti chtit 600 za obycejnej tocenej, uz ani nevim presne kolik to bylo pri prvni garancce. Jinak ja mam na vicku oleje Castrol primo vylisek, takze ho davali uz pri vyrobe.

_________________
Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback


06.01.2016 14:50
Profil E-mail
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 18.07.2011 18:55
Příspěvky: 7211
Odeslat Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
vitr: Ked das olej Castrol Magnatec 5W-30 A1/B1, tak to mas to iste ako original. Ano. Ale nebudes davat do auta nejaky Carlson 5W-30 (kaufland) ako nieco totozne s originalom.
A to iste plati aj u sviecok.Ked tam das tu istu NGK, alebo ten isty Bosch, vsetko v poriadku. Ale ked tam das nieco ine, aj ked kompatibilne, mozu sa objavit problemy. A zvysok som uz pisal pred tym.

_________________
Grand C-max 2012 1.6 TDCi 85kW DPF
FoFo I 1999 Ghia sedan - 1.8 16V 85kW - galeria (link)
FoFo I 2002 Trend HB - 1.4 16V 55kW
FoFo II 2006 - 1.6 TDCi 66kW bezDPF


06.01.2016 15:38
Profil E-mail
Test driver
Test driver
Uživatelský avatar

Registrován: 18.08.2009 11:39
Příspěvky: 3069
Bydliště: Horní Počernice
Odeslat Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Carslon už má olej přímo s fordí specifikací: http://www.carlson-oil.cz/plne-syntetic ... 0-ford.htm

_________________
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0 benzín, 2004 (10/2015-dosud)
Ford Focus Turnier, 1.6 16V benzín, kombi, 2002 (05/2009-10/2015)


06.01.2016 16:29
Profil E-mail
moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 01.04.2009 17:21
Příspěvky: 7303
Bydliště: Třinec
Odeslat Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
oleje řešte jinde :wink:

_________________
FoFoI 1,6 16v combi,r.v.2000,100 stříbrných italských hřebečků v skromné Ghia výbavě
Všechno co děláme zmrvíte Vy!
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.


06.01.2016 16:37
Profil E-mail
Nováček
Nováček

Registrován: 21.06.2010 21:00
Příspěvky: 9
Odeslat Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Chlapi, poprvé jsem do tohoto fóra psal v r. 2010 s problémem s cukáním, jak jsem auto koupil.
Za tu dobu jsem už zase něco najezdil, teď mám 232tkm.

Můj problém teď je v tom, že po nastartování studeného motoru na benzín (mám i LPG),
občas motor zhasne, nebo se z toho tak tak vyhrabe, aby nezhasl. Pokud zhasne, tak po druhém startu už zpravidla nezhasne - udrží se, ale je fatální problém se s tímto studeným motorem hned rozjet.
Jakékoli přidání plynu způsobuje v lepším případě zadušení motoru (ikdyž motor nezhasne), v horším případě velmi nepříjemné střílení do sání. Pokud nechám studené auto po nastartování cca 2-3 min. na volnoběhu, tak mám šanci se s autem jakž takž rozjet, jinak to je opravdu skoro nemožné.

Pokud se motor alespoň trochu zahřeje, tak to bych řekl, že i jede.
V nižších otáčkách u teplého motoru na benzín to občas i zacuká, nejde to plynule do tahu po sešlápnutí z nižších otáček - cca kolem 1400.
Jak to automatika přepne na LPG, tak žádné cukání, plynulá akcelerace při přidání plynu ... prostě bez problémů.

Co jsem zkoušel:
Vzduchový filtr je OK.
Používal jsem na doporučení nějaké přípravky do benzínu na pročištění vstřiků, ale bez zásadního efektu.
Svíčky jsou skoro nové, max. 5000km.
Zkoušel jsem různé bezníny od různých dodavatelů jak 95 tak i 100 okt., ty 100 okt. působí méně problémů při studeném motoru, ale ani tak to není úplně v pohodě.
Dle mechanika není rozvodový řetěz slyšet, tak by měl být ještě OK. (údajně má životnost kolem 200tkm)
Na diagnostice to už bylo mnohokrát, nic se v závadách nenašlo, až na jeden údaj, který se mechanikovi nezdál: časování zapalování: 40st, údajně má být kolem 15-25. viz. příloha z diagnostiky (motor ještě nebyl úplně zahřátý)

Mám FF Cmax rv. 2006, 1,8 -92 Kw - motor QQDB

Nevím, co ještě kontrolovat, zda nějaké netěsnosti, "přeskočení" rozvodového řetězu ... fakt nevím, ale jezdit se studeným motorem se fakt nedá.

Nemáte nějakou radu nebo nasměrování?
Díky.


Přílohy:
IMG_20160211_155541.jpg
IMG_20160211_155541.jpg [ 711.31 KB | Zobrazeno 136 krát ]
18.02.2016 12:37
Profil E-mail
Test driver
Test driver

Registrován: 25.12.2011 16:56
Příspěvky: 2443
Bydliště: Novojičínsko
Odeslat Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Pokud ti to na LPG jede dobře, tak zapalování je v pořádku. Směs LPG je hůř zapálitelná a vyžaduje zapalování ve 100% stavu. Proto bych se zaměřil na problém ve vedení a dávkování benzínu. Palivové čerpadlo, filtr- pokud je osazen, voda v benzínu, vstřiky. Pokud už jsou načaté vstřiky- zalepené karbonem, směsí LPG která kolem nich proudí, tak přípravek v benzínu při pouhých startech a krátkou dobu jízdy než auto přepne na plyn nemůže pomoct. Právě benzínové vstřiky hodně trpí. Nejsou v provozu, nečistí se benzínem. Zkusit je vytáhnout a pročistit v ultrazvukové čističce...

_________________
je: Ford Mondeo, 09/2013, kombi, 2.0i 176kW, Titanium S
bylo: Ford Mondeo, 10/2005, liftback, 2.5 V6, Trend SE, LPG Elpigaz
bylo: Ford Escort, 08/1995, kombi, 1.6 16V, GHIA, LPG Elpigaz
bylo: Fiat Mirafiori, 07/1977, sedan, 1.6 OHV, 55kW


18.02.2016 20:51
Profil E-mail
Nováček
Nováček

Registrován: 21.06.2010 21:00
Příspěvky: 9
Odeslat Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Díky za reakci.
Přípravek na čištění jsem nalil do nádrže a najel jsem min. 200km jen na benzín na jeden zátah,
abych to pročistil, tak jsem si myslel, že by těch kontinuálních 200km mohlo něco pomoc, ale moc to teda nepomohlo.

S tou vodou v nádrži ... možná by to mohlo být, zkusím se domluvit s mechanikem,
zajímavé, že tyto příznaky s cukáním jsou asi nejvíce kolem 0 st venkovní teploty.

S tou ultrazvukvou čističkou, podívám se, kdo je to v okolí schopen udělat.
Jaké jsou orientační ceny za vyčištění?
Jde vůbec tímto čištěním vstřik zachránit do "skoro původního" stavu?

Náhodou nemá někdo ještě nějakou zkušenost s tím časováním, jak jsem psal?
Je to vůbec nějaká důležitá hodnota, kterou je třeba řešit?


19.02.2016 08:15
Profil E-mail
Test driver
Test driver
Uživatelský avatar

Registrován: 25.02.2011 20:33
Příspěvky: 3914
Bydliště: Železný Brod
Odeslat Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
pripravek na "cisteni vstriku" je uplne predrazena vec co jde koupit u kazde druhe benzinky...a jmenuje se E85-neznam nikoho kdo po pouzivani dlouhodobe E85ky si stezoval ze by se "neco" ucpalo....to same Velfobin...opet ho nahradi plne E85ka....vsechny tyhle predrazene sracky jen kvuli blbosti uzivatelu vyrobci vydelava penize....
o nejakem zazracnem pripravku do nafty se ani nebudu vyjadrovat....ale kazdej sveho stesti strujcem...

_________________
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...


19.02.2016 12:13
Profil E-mail
moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23.07.2011 10:32
Příspěvky: 7554
Bydliště: Liberec
Odeslat Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
vitr73 napsal:
o nejakem zazracnem pripravku do nafty se ani nebudu vyjadrovat....ale kazdej sveho stesti strujcem...


A čím se dají vyčistit, když ne přípravkem?

_________________
Je: Ford Focus III FL 1.0 EB r.v.2016
Byl: Ford Focus II 1.8 TDCI Kombi r.v. 2006
Facebook: Ford Club Liberec
Web: Ford Club Liberec


20.02.2016 11:37
Profil E-mail
Test driver
Test driver
Uživatelský avatar

Registrován: 10.09.2011 08:51
Příspěvky: 3160
Bydliště: Přerov
Odeslat Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Vem to komplet. http://www.plada.cz/carbon-clean/

_________________
Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback


20.02.2016 11:48
Profil E-mail
Junior
Junior
Uživatelský avatar

Registrován: 09.07.2009 15:02
Příspěvky: 496
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Odeslat Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
tomax napsal:
Můj problém teď je v tom, že po nastartování studeného motoru na benzín (mám i LPG),
občas motor zhasne, ...


Zkus jednoduchou vec:
- vecer pred zhasnutim motoru prepni na benzin a nech to 10 minut bublat na volnobeh
- pripadne obcas 10-20sec. pridrzet na 1200 otackach, pak zas nechat spadnout na volnobeh
- rano uvidis jestli to bude lepsi
- pokud ano, je plyn spatne nastaveny a jeho adaptace (ze vcerejsi jizdy) Ti pak rano kazi benzinovou smes

_________________
Tomin
Diagnostika ForDiag pro Ford motory, TDCI, CAN, ABS, Airbag, GEM, ...
Mondeo MK4, 2.5T + Mondeo MK2 1.8 blacktop + Sierra '90 DOHC turbo


20.02.2016 16:18
Profil E-mail
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 14.02.2013 09:07
Příspěvky: 67
Bydliště: Kladno
Odeslat Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
tak jen doplním info ohledně mého problému z před roka a půl (asi 3 stránky zpět)

předchozí text:"Tak jsem tedy vyměnil civku za originál fomoco z jineho auta a je to ok. Foki holt ví o cem mluvi.

Rekapitulace. Cukal mi motor při rychlém přidání plynu a po vymene svicek a civky za orig. Fomoco pomohlo. Bylo to civkou ale jelikoz ta znicila i svicky, menil jsem i je. Sehnal jsem je na netu za cca 80 kc za kus. Docela tezko se shánějí fomoco. Maji ngk ci bosch. Kdyby tedy nekdo chtel odkaz na ty stranky, muzu se podivat. Civku jsem koupil spolecne s celym autem na dily. Jinak orig. Stoji min 2500 nova a buhvi kolik z vrakace pouzita."


doplnění infa:

kabely jsem již neměnil, zapomněl jsem na to, nicméně od té doby s tím není žádný problém (ťuk, ťuk) - tzn. že je originál cívka (i použitá) prostě kvalitativně lepší, než třeba Valeo za 1700 Kč, nebo tím, že jsem vyměnil i ty svíčky (1,5 roku staré origo fomoco za nové original fomoco)

tzn - svíčky či cívka - a tím se vracíme na začátek tohoto celého vlákna, kdy přesně toto psal Foki

já už pro jistotu s sebou vozím obojí náhradní, kdyby se po cestě projevila stejná závada

PS: k tomuto přidám i jednu zajímavost ohledně katalyzátoru, když mi před lety vyplivla z podobných příčin 1. cívka, tak jsem takhle ujel asi 300 km s tím, že mi při prudší akceleraci motor jel jen na 3 válce (po vypálení čehosi v ŘJ pak už jen na válce 2 - vždy jdou spolu 1. a 4. válec a 2. a 3.) - no a podle toho jsem soudil, že jsem si tím zničil katalyzátor - u první TK to neprošlo emisemi (ale tenkrát to ještě neřešili s těmi diagnostikami jako dnes a dal mi to jen tak) a letos u druhé TK jsem se tedy obával, že už budu muset kaťák měnit - světe div se, kluk na emisích tak dlouho stál na plynu a hodnoty klesaly až do povoleného limitu, takže jsem měl radost a bylo to

toť vše :-) sorry za story

_________________
Ford Focus II 1.6i 16V 74 kW zetec 11/2004 combi stříbrná machine
Ford Focus I 1.6i 16V 74 kw zetec SE 11/2001 po FL combi ghia FYDD stříbrná moondust

Fiat Punto mk1; 1,2i; 3dver hatch 1997
Ford Mondeo mk3; 2.0 tddi hatch 2003
Fiat Croma 2.0 benzin 1989


03.05.2017 19:56
Profil E-mail
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 702 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47  Další


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přeskočit na:  
Powered by phpBB © phpBB Group.