Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Motor, převodovka ...
Moderátor:miki21
Odpovědět
Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od V12 » 03.11.2014 20:45

Dalsi dokaz o vyhodnosti repasov...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 12848
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od stano. » 03.11.2014 20:55

Ano, pomerovo to moze byt.

marosmanik25
Junior
Junior
Příspěvky: 482
Registrován: 03.01.2013 19:57
Bydliště: Bardejov

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od marosmanik25 » 07.11.2014 21:06

Asi nejak tak to vyzeralo, keď som robil skušku vstrekovačov ja:

http://www.youtube.com/watch?v=fc4pRi2y3z8
FOFO 1,6 TdCI 2007 80kw DPF off, EGR off, 103kw
Punto 1,8 HgT 2003 96kw
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=40537

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 12848
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od stano. » 07.11.2014 22:52

To ako pacient v Chicago Hope :lol:

Uživatelský avatar
Fordeo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 150
Registrován: 18.10.2014 09:09
Bydliště: České Budějovice

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od Fordeo » 08.11.2014 17:54

Taky se zeptam na nazor.
Byl jsem v Servise v Trebici, nekteri asi budete vedet u koho, na zelenym foru je nespocet chvaly.

Byl jsem se zeptat na klapani od motoru, hydrostely se vyloucily, proste 99% jeden vstrik, klape to na jednu dobu. Nic nepada do nouzaku, nic nekolisa, proste nic, jen to klapani mi vadilo, proto jsem se zajimal. Vyzkouselo se to na jizde z kopce, kdy pri jizde na rychlost bez plynu bylo ticho a po prida i plynu jak nafta sla do valce pod plynem, tak to zacalo..

Pokud chci at to dam opravit kdyz je to na zacatku, nebude to tak drahy. Kdyz bude v haji cerpadlo cena 6000kc+ kdyz vstrik tak max 3800kc. Je mozny, ze se vstriky jen vycisti a bude to za par korun.

Co si myslite vy, mam to udelat a mit klid???
je: Ford Mondeo 2.2 tdci 114kw 2005 Ghia X Zetec S kombi
bylo: Ford Escort 1.6 rv.99, Ford Escort 1.8 TD rv. 00 v plné palbě

Uživatelský avatar
P1azer
Nováček
Nováček
Příspěvky: 21
Registrován: 09.02.2015 14:15
Bydliště: Brno

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od P1azer » 20.07.2015 15:18

Zdravím.
Mám dotaz. Potřeboval bych vyměnit komplet vstřiky na focuse 1.6 tdci 80kW G8DB, na netu jsem našel nějakej repas, ale je to z C-Maxe G8DA tak se chci zeptat, jestli ty vstřiky jsou stejný? A rovnou asi i čerpadlo. Děkuji.
Ford Focus II 1.6TDCi ghia kombi r.v. 2007 80kW, DPF:off, EGR:on
Škoda felicia LXi

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4026
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od vita_k » 21.07.2015 09:41

hm, asi je to to stejne, ale i tak bys nam k tomu mohl dat nejakou story:)
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od V12 » 22.07.2015 10:01

Aka story ? Tipnem si, ze bude takato :
Nedavno kupeny naaadherne nalesteny 3- rocny diesel za super cenu (tak 1/3 povodnej) s lakavymi 80k km na tacho. Ale v realite naftou smrdiaci dolietany vrak s motorom v klinickej smrti.

Ked uz budes riesit tie vstrekovace - skontroluj stav palivoveho filtra, ci v nom nie su piliny. Ak su, nachystaj si dalsiu cca tisiceurovku na CR cerpadlo a kompletnu dokladnu ocistu kompletneho palivoveho systemu - vsetky trubky, hadicky, vedenia. Inak das nove / repasnute vstreky a po 10k km si v stave, ktory mas teraz.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
P1azer
Nováček
Nováček
Příspěvky: 21
Registrován: 09.02.2015 14:15
Bydliště: Brno

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od P1azer » 22.07.2015 14:01

Tak s tou story nemáš pravdu. Je to vylítanej fokus od tchána, ale mám ho v podstatě zadarmiko. Už jsem se tady kdysi ptal na životnost motoru, ale jelikož jsem teď ještě kupoval byt, tak jsem fokuse nechal stát. Story by byla asi takhle: Je to povoz kterej už má najeto asi 6x kolem světa, takže protíná magickou hranici 400tkm. Vyměněný turbo, alternátor (v posledním roce). Bude to chtít rozvody, který se mění tuším každých 200tkm a ty vstřiky a rovnou někde seženu i čerpadlo... a možná klidně z bouračky, protože asi všechno bude lepší než to co tam je teď původní... Jako bylo mi líto to dávat do šrotu, když je to pojizdný a ve fajn výbavě (GHIA) a není to nějak hnilý. Tak i kdybych měl za nějakou dobu nechat měnit třeba celej blok motoru, tak se mi to furt vyplatí, než si koupit z třechÁček leštěnej prd, kterej bude mít nájezd stejnej, jen pořizovací cena bude tak stonásobek. Navíc na delší trasy lepší, než teď popojíždění feldou (hlavně bezpečnější s prckem). Měl jsem Mondeo, ale když jsem se stěhoval od rodičů, tak byla potřeba každá koruna a tak jsem ho prodal a časem na dojíždění koupil felíci... ta byla v tak pěkným stavu, že po 4 letech pořád lítá jak drak a STK prochází bez ztráty hvězdičky. Ale chce to něco rodinnýho a nechtějí se mi dívat celý úspory za auto, jakožto pokladničku na peníze.

Takže sháním náhradní díly po netu a až bych někde vyrazil na služebku, tak bych to vyzvednul. Já mám v techničkáku kód motoru G8DB a našel jsem právě díly z C-MAXe G8DA a moc jsem na netu nenašel rozdíly, tak se ptám tady.
Ford Focus II 1.6TDCi ghia kombi r.v. 2007 80kW, DPF:off, EGR:on
Škoda felicia LXi

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4026
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Příspěvek od vita_k » 22.07.2015 19:10

G8DA nemá myslím dpf. Chtělo by to potvrdit
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
P1azer
Nováček
Nováček
Příspěvky: 21
Registrován: 09.02.2015 14:15
Bydliště: Brno

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od P1azer » 23.07.2015 08:57

No co jsem tak četl, tak někdo (možná zrovna tady na foru) to psal, že G8DA nemá DPF, nicméně na tom mým je stejně taky vyndanej, EGR ventil je funkční a přetěsněný.
Ford Focus II 1.6TDCi ghia kombi r.v. 2007 80kW, DPF:off, EGR:on
Škoda felicia LXi

riccotekk
Nováček
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 21.04.2015 19:57

Re: Čerpadlo tdci výměna .

Příspěvek od riccotekk » 24.07.2015 16:56

Ahoj, prosim o radu.

Pri vymene palivoveho cerpadla, nastaveni rozvodu atd.. mi zacal tect olej kolem tesneni palivoveho cerpadla. Ten plechovy kryt s tim tesnenim jsem koupil novy a i tak to tece skrz ten takovy "stiraci" krouzek. Nesetkal se nekdo s tim ? :roll:
Přílohy
pol_pm_uszczelniacz-pompy-wtryskowej-Reinz-1-8-DIESEL-15849_1.jpg
pol_pm_uszczelniacz-pompy-wtryskowej-Reinz-1-8-DIESEL-15849_1.jpg (13.45 KiB) Zobrazeno 5839 x

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19273
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Čerpadlo tdci výměna .

Příspěvek od foki » 24.07.2015 20:35

a daval jsi to tam pomoci toho bileho pripravku ?
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

riccotekk
Nováček
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 21.04.2015 19:57

Re: Čerpadlo tdci výměna .

Příspěvek od riccotekk » 25.07.2015 14:37

ano daval... mozna mi prijde, ze jsem objednal PL smejd :x ten krouzek je takovy "nepresny" a hlavne z nejakeho jakoby plastu. Ten orig. co tam byl mel normalne gumu.

Uživatelský avatar
viduka55
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1985
Registrován: 17.03.2013 13:38
Bydliště: Plzeň

Re: Čerpadlo tdci výměna .

Příspěvek od viduka55 » 25.07.2015 19:36

Neco podobneho se mi stalo kdyz jsem montoval gufero kliky u setrvaku na jedne dodavce. Stacilo povolit vsechny ty srouby a srovnat to podle otisku predchoziho gufera. Protoze ty diry jsou vetsi nez srouby a pri montazi to ma vuli tak se muze stat ze to tam nesedi jak to predchozi. Je taky mozne ze je to opravdu smejd.
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”

Viduka55 - Ford Focus II Duratec HE 2.0, r.v. 2006, 107 KW, GHIA - Galerie
Obrázek Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 6 hostů