Právě je 19.12.2018 12:44



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 374 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 21, 22, 23, 24, 25
 Engine system fault 
Autor Zpráva
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 19.05.2009 06:59
Příspěvky: 121
Bydliště: Belgie
Odeslat Re: Engine system fault
Takže mám update: došel mi z Číny diagnostický kabel. Sice nepracuje s ELM Config, ale dodaný software (Focom) se rozběhl a ukázal číslo chyby. Bohužel se jedná o jinou chybu, než ukázalo u Fokiho (P0089-61 vs. P0090).
Aby toho nebylo málo, tak dneska opět v pravotočivé zatáčce do kopce zacukalo - a to byla nádrž plná! Takže teorie o přisátí vzduchu z poloprázdné nádrže padá. Ještě nějaký nápad? Asi mi už zbývá jen ten palivový filtr co mi měnil Foki...


Přílohy:
chyba0090.jpg
chyba0090.jpg [ 147.96 KB | Zobrazeno 131 krát ]

_________________
byl - Ford Focus II Titanium (hatchback), 1.8 TDCi - 85 kW, Tonic Blue, 02/2007
je - Toyota C-HR 1.8 hybrid, 09/2017
11.09.2016 19:05
Profil E-mail
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar

Registrován: 02.09.2009 16:32
Příspěvky: 886
Odeslat Re: Engine system fault
Podle této chyby to ukazuje na nízký tlak paliva. Je nádobka s filtrem dobře uzavřená? Jsou hadičky pevně nacvaknuté? Není někde na hadičkách prasklina?
Pokud to dělá až od výměny filtru, tak bych to asi hledal někde v té oblasti.
Pokud je to tam OK, pak senzor tlaku a případně čerpadlo.

_________________
FoFo II COMBI, 2006, 1.8 TDCi, 85 kW, Diamond White


13.09.2016 07:48
Profil E-mail
Junior
Junior
Uživatelský avatar

Registrován: 21.10.2011 09:42
Příspěvky: 467
Bydliště: Praha 8
Odeslat Re: Engine system fault
Zkusil bych ten filtr vyndat, jestli náhodou nedal těsnění pod filtr, patří totiž nad něj. Pak to přisává vzduch. Nemyslím si, že by to snad nevěděl, ale člověk jest tvor chybující a tak se stačí zamyslet a je to. Taky se mi to stává ;-)

_________________
Ford Focus II kombi po faceliftu (2008)
Motor: 1,8 TDCi
Výbava: GHIA


13.09.2016 15:58
Profil E-mail
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 19.05.2009 06:59
Příspěvky: 121
Bydliště: Belgie
Odeslat Re: Engine system fault
spanel napsal:
Podle této chyby to ukazuje na nízký tlak paliva....

Tuhle chybu jsem si vygeneroval sám tím, že jsem šel po kabelech a drnknul do konektoru u chcípáku palivového čerpadla. Čili vím přesně, co ji způsobilo. Doufal jsem, že to bude stejná chyba jako ta, která mě trápí - tj. P0089-61 - viz předchozí stránka. Kdyby totiž byla stejná, tak mám původce... Jelikož není stejná, musím hledat dál, proč mi auto chcípá v ostré pravotočivé zatáčce do kopce :(


Andymaniac napsal:
Zkusil bych ten filtr vyndat, ...

To asi bohužel nebude něco, co si dokážu udělat sám v polních podmínkách... budu s tím zase muset dojet zpátky do ČR a prověřit...

_________________
byl - Ford Focus II Titanium (hatchback), 1.8 TDCi - 85 kW, Tonic Blue, 02/2007
je - Toyota C-HR 1.8 hybrid, 09/2017


13.09.2016 21:52
Profil E-mail
Admin
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 02.02.2008 03:18
Příspěvky: 19693
Bydliště: České Budějovice
Odeslat Re: Engine system fault
Andymaniac napsal:
Zkusil bych ten filtr vyndat, jestli náhodou nedal těsnění pod filtr, patří totiž nad něj. Pak to přisává vzduch. Nemyslím si, že by to snad nevěděl, ale člověk jest tvor chybující a tak se stačí zamyslet a je to. Taky se mi to stává ;-)


a nemelo by byt pod filtrem ?


Přílohy:
filtr 1,8 tdci.JPG
filtr 1,8 tdci.JPG [ 265.88 KB | Zobrazeno 311 krát ]

_________________
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
19.09.2016 09:19
Profil E-mail
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 19.05.2009 06:59
Příspěvky: 121
Bydliště: Belgie
Odeslat Re: Engine system fault
Možná mám příčinu chyby P0089. Dnes jsem to nechal v kladenském servisu, ať mi vymění palivový filtr (kdyby byl náhodou špatný). Popsal jsem jim své problémy a tak se na to podívali blíž. Našli možného podezřelého - zmáčknutý "O" kroužek někde pod filtrem (viz foto). Vyměnili za nový a uvidíme ve čtvrtek, až to budu zase v Německu testovat.

update: tak to asi bylo ono. Žádný problém se na cestě nevyskytl :huraa:


Přílohy:
O kroužek.jpg
O kroužek.jpg [ 107.9 KB | Zobrazeno 101 krát ]

_________________
byl - Ford Focus II Titanium (hatchback), 1.8 TDCi - 85 kW, Tonic Blue, 02/2007
je - Toyota C-HR 1.8 hybrid, 09/2017
25.10.2016 13:47
Profil E-mail

Registrován: 08.01.2017 12:06
Příspěvky: 1
Bydliště: Česká Lípa
Odeslat 2,0 TDCi 100kw DPF nejde nastartovat
Ahoj Forďáci mám problém auto píše ENGINE SYSTEMS FAULT, řešil jsem to před měsícem byla špatná hadička od palivového filtru do čerpadla, koupil jsem novou ve Fordu a vše v pohodě až do dnešního dne opět píše ENGINE SYSTEMS FAULT jde nastartovat jen přes start sprej když si čuchne tak pak nastartuje bez problému, po dvou hodinách zkouším nastartovat a zase nic jen přes start sprej. Máte někdo zkušenosti? Díky


08.01.2017 12:21
Profil E-mail
Admin
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 30.05.2010 16:33
Příspěvky: 14711
Bydliště: exit 82 na D0
Odeslat Re: Engine system fault
palivovy fitr je meneny?

_________________
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.


08.01.2017 21:44
Profil
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 05.11.2010 17:55
Příspěvky: 3735
Bydliště: Brno a okoli
Odeslat Engine system fault
TYU napsal:
Možná mám příčinu chyby P0089. Dnes jsem to nechal v kladenském servisu, ať mi vymění palivový filtr (kdyby byl náhodou špatný). Popsal jsem jim své problémy a tak se na to podívali blíž. Našli možného podezřelého - zmáčknutý "O" kroužek někde pod filtrem (viz foto). Vyměnili za nový a uvidíme ve čtvrtek, až to budu zase v Německu testovat.

update: tak to asi bylo ono. Žádný problém se na cestě nevyskytl :huraa:

Někde pod filrem je široký pojem. Šlo by to přesněji?

_________________
Galerie: Mondeo 1.6 ecoboost viewtopic.php?f=256&t=46148
focus II 07', 1.6tdci 80kw, no DPF
byl: escort 97', 1.8tdi 66kw


08.01.2017 23:05
Profil E-mail
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 19.05.2009 06:59
Příspěvky: 121
Bydliště: Belgie
Odeslat Re: Engine system fault
vita_k napsal:
Někde pod filrem je široký pojem. Šlo by to přesněji?


No to by právě nešlo, pač jsem u toho nebyl. Říkal to akorát technik, který se v tom hrabal.

_________________
byl - Ford Focus II Titanium (hatchback), 1.8 TDCi - 85 kW, Tonic Blue, 02/2007
je - Toyota C-HR 1.8 hybrid, 09/2017


22.01.2017 20:25
Profil E-mail
Nováček
Nováček

Registrován: 06.08.2016 21:40
Příspěvky: 2
Odeslat Re: Engine system fault
Zdravím,
zažívám dost podobné příznaky jako TYU. Motor umře, většinou při plynulé jízdě, nikdy při plném záběru, najednou přestane reagovat na plyn. pedál, někdy se podaří podřazením a vytočením do otáček chcípnutí předejít. Když motor zdechne už pak většinou nejde nastartovat, můžu točit poměrně dlouho a nic, startovací sprej do sání nakonec vždy pomohl. Diagnostika hlásí P0089-Tlak v zásobníku paliva - mimo předepsaný rozsah a P0087-Tlak v zásobníku paliva - Příliš velký signál (jiná diagnostika píše nízký tlak). Palubovka při problému neukazuje žádnou chybu.

Řeším to už cca rok, začalo to dělat po výměně filtrů + oleje, auto koupeno cca 2500km před výměnou filtrů a při nájezdu těch 2,5k se nic podobného nestalo. Potom postupně ve snaze o nápravu vyměněn altík, baterka, nová vložka palivového filtru, pak filtr včetně obalu, nakonec se k tomu přidal jeden vstřik na diagnostice (alespoň dle servisu), takže s vizí fungující opravy výměna všech vstřiků. Bohužel auto zdechlo zase. Až po výměně vstřiků jsem došel na určitou pravidelnost - auto zatím neumřelo s více než půl nádrží, resp. několikrát umřelo těsně nad rezervou a několikrát s cca 20l v nádrži.

Poslední tip byl na problém v nádrži - vyměněn plovák, ale auto opět chcípe. Už mi to docela leze na mozek tak se obracím sem, jestli někoho něco napadne a zvláště na TYU jestli od výměny toho pokrouceného těsnění je pořád vše OK, případně jestli někdo další neměl podobný problém - budu vděčný.

Dle mechaniků to může být kde co dalšího a když se to nedá pořádně navodit tak ani neví co spravit - je to běs.

_________________
Ford Focus II FL (2008) kombi
1.8 TDCI 85kW


23.10.2017 19:57
Profil E-mail
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 19.05.2009 06:59
Příspěvky: 121
Bydliště: Belgie
Odeslat Re: Engine system fault
Od výměny palivového filtru a hlavně té gumičky pod ním jsem neměl žádný problém. Sice se vyskytly jiné, spojené s chybami o vadné váze vzduchu, turbo a EGR (auto přestalo reagovat na plyn). To bylo dost na palici. Po vyčištění EGR auto chvíli šlapalo, ale po měsíci zase pro změnu hodily žhaviče motor do nouzovýho režimu, přičemž opět chyba váhy vzduchu, turbo, egr... Po výměně všech 4 žhavičů se už absolutně ŽÁDNÝ problém neukázal a auto bylo naprosto spolehlivé za všech okolností (testováno velmi hrubě na německých dálnicích). Takže zdánlivě nesouvicející závažné chyby mohou být vyřešeny i banální opravou...


28.10.2017 17:56
Profil E-mail
Junior
Junior
Uživatelský avatar

Registrován: 16.07.2012 10:52
Příspěvky: 333
Bydliště: Praha - západ
Odeslat Re: Engine system fault
Problem vyresen..

_________________
je: (Žabička) Focus II 1.6Ti-VCT 85kw, 2006, combi, sublime green, 166tis km
Obrázek
byl: Focus 1.8 TDCi 74kw, 2002, stříbrný, combi
byl: (Stříbrák) Escort 1.8 TD 66kw, 1997, stříbrný, combi, 320tis km RIP


02.12.2018 13:27
Profil E-mail
Zkušený
Zkušený
Uživatelský avatar

Registrován: 21.07.2009 19:39
Příspěvky: 1672
Bydliště: Praha 9
Odeslat Re: Engine system fault
Ahoj, asi před 2 měsícema system engine fault, pokles výkonu/ akcelerace. Po asi dalších 15 km to samo zhaslo (celou dobu jsem jel dál bez nového startu). Včera opět, ale po 5 km s červenou kontrolkou jsem zastavil na nákup a po 20 min. už zase vše OK. Přiznávám, že mám asi 145.000 km a DPF na 99% nebyl měněn. Auto mám od 74.000 a já nic neměnil. Je běžné, že to "přestane" samo? Na diagnostiku se chystám, ale to auto teď používám málo, tak mě to moc nenutí.

Díky.

_________________
Ford Focus C-MAX, GHIA 1,6 TDCi 80kW DPF, 2007 pred FL Obrázek


12.12.2018 19:08
Profil E-mail
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 374 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 21, 22, 23, 24, 25


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přeskočit na:  
Powered by phpBB © phpBB Group.