Kontrolka tlaku oleje bliká při vyšších otáčkách (vyřešeno)

Motor, převodovka ...
Moderátor:miki21
Odpovědět
PetrHa
Nováček
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 26.12.2008 16:31

Kontrolka tlaku oleje bliká při vyšších otáčkách (vyřešeno)

Příspěvek od PetrHa » 26.12.2008 16:43

Ahoj vespolek, mám naléhavý problém (něco podobného se tu už řešilo, ale to bylo po bouračce, což u mě není) a nevím si s ním moc rady.
U známého mi byl vyměněn olej (5W30, odpovídá Ford WSS-nevím-kolik, A1/B1, prostě ten "správný") a rozvody. Od té doby mi po zahřátí motoru (cca. po 10-15 km) začne při vyšších otáčkách (při tahu) svítit symbol olejničky (tlak oleje ?), při běhu na volnoběh po chvíli zase zhasne. Čidlo tlaku oleje (které bylo první podezřelé) jsme vyměnili, ale bez úspěchu. Zítra chci zkontrolovat olejovou vanu na případné deformace (což je jediná rada, kterou jsem našel na netu). Má někdo ještě nějaký nápad?

Děkuju moc za odpovědi.

FF 1.8 TDdi 66kW combi 10/1999
Naposledy upravil(a) PetrHa dne 28.12.2008 16:17, celkem upraveno 1 x.

chmelko
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9136
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Re: Kontrolka tlaku oleje problikává při vyšších otáčkách

Příspěvek od chmelko » 26.12.2008 16:59

bud ta vana,alebo čerpadlo..

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19273
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Kontrolka tlaku oleje problikává při vyšších otáčkách

Příspěvek od foki » 26.12.2008 22:50

opravdu je tam riziko vadneho olejoveho cerpadla a nasledne 4ojnice z bloku z nedostatku mazani .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

PetrHa
Nováček
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 26.12.2008 16:31

Re: Kontrolka tlaku oleje bliká při vyšších otáčkách (vyřešeno)

Příspěvek od PetrHa » 28.12.2008 16:26

Bylo to opravdu promáčklou olejovou vanou, sací koš olejového čerpadla doléhal zcela na olejovou vanu (zevnitř ;) ). Po vypuštění oleje mi mechanik kusem ohnutého drátu pár krát zatlačil zevnitř (vypouštěcím otvorem) na vanu a ozval se charakteristický zvuk. Rázem vzniklo pár milimetrů (!) místa mezi košem a vanou. A sací koš může nasávat olej jak za mlada ;)

Díky všem za rady.
- FF 2006 stříbrný combi 1.6 TDCi / 80kW - Chomutov -

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 hostů