Alternátor
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4026
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Proč tedy nezkusit správné nastavení?
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23445
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Alternátor
12,3V je zatracene malo ... neni alternator nejaka druhovyroby?
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- bembek
- Člen klubu
- Příspěvky: 175
- Registrován: 08.05.2014 17:06
- Bydliště: KE
Re: Alternátor
Viem, že 12,3V je málo. Kontrolka dobíjania mi nesvietila a prišiel som na to, až keď som nenaštartoval a baterka bola vybitá. Preto je alternátor teraz vonku z auta. Je to originál Valeo od výroby. Zháňam teraz regulátor, ale je to boj zohnať originál Valeo. Náhradu nechcem.
Focus III, 2,0TDCi, 103 kW, Titanium
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12876
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Alternátor
A co tak nastavit to najprv poriadne. A az potom menit.
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23445
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Alternátor
nevysledoval jsem, ze by vystupni napeti alternatoru zaviselo na jeho vykonu zadanem v parametrech auta
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- bembek
- Člen klubu
- Příspěvky: 175
- Registrován: 08.05.2014 17:06
- Bydliště: KE
Re: Alternátor
Tiež si myslím, že na výstupné napätie to nemôže mať vplyv. Dnes som namontoval nový regulátor a napätie pekne drží na 14,0-14,1V. Lenže asi po 30 sekundách sa rozsvieti kontrolka dobíjania hoci alternátor dobíja. Takže teraz mám opačný stav, ako som mal na začiatku - dobíjanie funguje, kontrolka svieti. Je treba po výmene regulátora robiť nejaký reset alebo kalibráciu diagnostikou?
Podotýkam, že regulátor nebol presne rovnaký ako pôvodný, nakoľko ten sa nedá zohnať.
Podotýkam, že regulátor nebol presne rovnaký ako pôvodný, nakoľko ten sa nedá zohnať.
Focus III, 2,0TDCi, 103 kW, Titanium
- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alternátor
a prave tohle se mi na tehle autech libi...kontrolka dobijeni jiste dobijeni nekontroluje...vidis sam..nedobiji a nesviti..a dobiji a sviti...konstrukter musi hulit strasny svinstvo
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12876
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Alternátor
Ta kontrolka skor signalizuje problem komunikacie medzi alternatorom (regulatorom) a riadiacou jednotkou.
(Ne)dobijanie veru nesignalizuje
(Ne)dobijanie veru nesignalizuje
- bembek
- Člen klubu
- Příspěvky: 175
- Registrován: 08.05.2014 17:06
- Bydliště: KE
Re: Alternátor
Dnes namontovaný regulátor z iného, ale rovnakého alternátora. Dobíjanie funguje, kontrolka nesvieti.bembek píše:Tiež si myslím, že na výstupné napätie to nemôže mať vplyv. Dnes som namontoval nový regulátor a napätie pekne drží na 14,0-14,1V. Lenže asi po 30 sekundách sa rozsvieti kontrolka dobíjania hoci alternátor dobíja. Takže teraz mám opačný stav, ako som mal na začiatku - dobíjanie funguje, kontrolka svieti. Je treba po výmene regulátora robiť nejaký reset alebo kalibráciu diagnostikou?
Podotýkam, že regulátor nebol presne rovnaký ako pôvodný, nakoľko ten sa nedá zohnať.
Konečne po dvojitom vymontovávaní alternátora všetko funguje ako má.
Focus III, 2,0TDCi, 103 kW, Titanium
- hihi
- Pokročilý
- Příspěvky: 998
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Alternátor
Oživím téma.
Začíná být ráno chladněji (12°C) a po nastartování kolísá palubní napětí (pulsuje např. podsvícení rádia, stropní lampičky..). Proto to poznám a vím, že je to tu. To trvá do doby, než se motor (alternátor ?) zahřeje. V létě se to neděje, poprvé jsem si toho všiml loni v zimě. Alternátor jsem měnil za Denso asi před...třemi (čtyřmi ?) lety a hned po namontování to bylo v pořádku. Teď je někde za chladu chyba. Kde hledat? Ukostření, uhlíky, regulátor, diodový můstek... Co z toho v chladu může způsobovat disfunkci dobíjení? Neřešil jste někdo něco podobného?
Kde jsou kostřící body?
Začíná být ráno chladněji (12°C) a po nastartování kolísá palubní napětí (pulsuje např. podsvícení rádia, stropní lampičky..). Proto to poznám a vím, že je to tu. To trvá do doby, než se motor (alternátor ?) zahřeje. V létě se to neděje, poprvé jsem si toho všiml loni v zimě. Alternátor jsem měnil za Denso asi před...třemi (čtyřmi ?) lety a hned po namontování to bylo v pořádku. Teď je někde za chladu chyba. Kde hledat? Ukostření, uhlíky, regulátor, diodový můstek... Co z toho v chladu může způsobovat disfunkci dobíjení? Neřešil jste někdo něco podobného?
Kde jsou kostřící body?
FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
- Andymaniac
- Junior
- Příspěvky: 480
- Registrován: 21.10.2011 10:42
- Bydliště: Praha 8
Re: Alternátor
Napadaji me dve veci. Neprokluzuje volnobezka alternatoru ? Nebo neklouze primo remen ?
Ford Focus II kombi po faceliftu (2008)
Motor: 1,8 TDCi
Výbava: GHIA
Motor: 1,8 TDCi
Výbava: GHIA
- hihi
- Pokročilý
- Příspěvky: 998
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Alternátor
Díky za tip. Tak to zkusím prohlédnout, ale poslechově neprokluzuje. Nicméně to by se dělo podle mě při všech teplotách.
FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
- hihi
- Pokročilý
- Příspěvky: 998
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Alternátor
Znám pseudo příčinu. Mám elektrické topení a to se v chladu aktivuje automaticky a altík nestíhá.... Divné je, že se evidentně aktivuje asi vždy, když je venkovní teplota pod požadovanou. A divnější, že altík nestíhá. Neprokluzuje, alespoň to tak vypadá...
FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
- Stanley_vy
- Člen klubu
- Příspěvky: 5339
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 hostů