1.25 ve fieste mk7
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23447
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
1.25 ve fieste mk7
... prodava se ve dvou vykonech - nevite, jestli jsou fyzicky motory odlisne?
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23447
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: 1.25 ve fieste mk7
odpoved: nejsou ... prepinani vykonu 44kW <-> 60kW jde bez problemu
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- Mlyeko
- Junior
- Příspěvky: 347
- Registrován: 01.05.2011 14:48
- Bydliště: Zdiby
Re: 1.25 ve fieste mk7
takže mohu za tebou poslat pár lidí ?
- gorillaz87
- Nováček
- Příspěvky: 97
- Registrován: 20.03.2010 22:03
- Bydliště: Příbram/Praha
Re: 1.25 ve fieste mk7
Ahoj budu shánět Fiestu s tímto motorem a vzhledem k tomu, že je více verzí 44 KW tak budu muset asi sáhnout po této verzi. Proto mě také zajímá jak se dá tedy zvýšit ten výkon na 60 KW. Je nutné něco koupit měnit nebo je to jen software? A na kolik to vyjde díky moc
Je Ford Focus MK2 2009 1.6
Byl Ford Focus MK1 1999 1.6 Eibach prokit, Stainless steel manifold 1.8 middle box+end ST170, https://moje.auto.cz/Gorillaz/mater-1.html https://www.youtube.com/user/MichalFofo/ https://www.spritmonitor.de/en/detail/267533.html
Byl Ford Focus MK1 1999 1.6 Eibach prokit, Stainless steel manifold 1.8 middle box+end ST170, https://moje.auto.cz/Gorillaz/mater-1.html https://www.youtube.com/user/MichalFofo/ https://www.spritmonitor.de/en/detail/267533.html
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23447
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: 1.25 ve fieste mk7
"jen" firmware; cena? kde co sezenes
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- gorillaz87
- Nováček
- Příspěvky: 97
- Registrován: 20.03.2010 22:03
- Bydliště: Příbram/Praha
Re: 1.25 ve fieste mk7
A ty máš nějaký kontakt?
Je Ford Focus MK2 2009 1.6
Byl Ford Focus MK1 1999 1.6 Eibach prokit, Stainless steel manifold 1.8 middle box+end ST170, https://moje.auto.cz/Gorillaz/mater-1.html https://www.youtube.com/user/MichalFofo/ https://www.spritmonitor.de/en/detail/267533.html
Byl Ford Focus MK1 1999 1.6 Eibach prokit, Stainless steel manifold 1.8 middle box+end ST170, https://moje.auto.cz/Gorillaz/mater-1.html https://www.youtube.com/user/MichalFofo/ https://www.spritmonitor.de/en/detail/267533.html
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23447
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: 1.25 ve fieste mk7
viz SZ
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- zdenyvm
- Pokročilý
- Příspěvky: 583
- Registrován: 09.03.2010 15:29
- Bydliště: Zlínský kraj
Re: 1.25 ve fieste mk7
Ahoj všichni, tak tzu pátrám po informacích a rozhodl jsem se zeptat... Přítelkyni postupně umírá její Focus 1.8tdci 2004 (85kW), tak se pomalu poohlížíme po obnově. Volba zatím padla na Fiestu (prý musí být vínová barva... ), ale také s podobným výkonem jako její focus. A tady vidím problém, protože motory jsou nejvíc 1.25 60kW a ten se mi podle parametrů moc nezdá. Jaké s ním máte praktické zkušenosti, nejlépe v porovnání s 1.8tdci?
Poslední facelift nechce, nelíbí se velká "tlama", takže ecoboost asi taky nepřichází do úvahy... Ale v každém případě už bych šel do benzínu. Díky moc za pomoc!!!
Poslední facelift nechce, nelíbí se velká "tlama", takže ecoboost asi taky nepřichází do úvahy... Ale v každém případě už bych šel do benzínu. Díky moc za pomoc!!!
- 321910336
- Zkušený
- Příspěvky: 1071
- Registrován: 20.01.2012 23:10
- Bydliště: Přerov
- zdenyvm
- Pokročilý
- Příspěvky: 583
- Registrován: 09.03.2010 15:29
- Bydliště: Zlínský kraj
Re: 1.25 ve fieste mk7
jojo, to je ona akorát teda třídvéř neprojde...
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23447
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: 1.25 ve fieste mk7
jsme v sekci motor
(konkretni inzeraty, karoserii a barvu reste jinde)
rozdil oproti nafte tu je - v benzinove fieste musis slapat na plyn, to u naftoveho focuse nebylo zas tak moc potreba
(a pokud chces vykonnou predFL, tak hledej benzinovou 1.4)
(konkretni inzeraty, karoserii a barvu reste jinde)
rozdil oproti nafte tu je - v benzinove fieste musis slapat na plyn, to u naftoveho focuse nebylo zas tak moc potreba
(a pokud chces vykonnou predFL, tak hledej benzinovou 1.4)
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- pkadecka
- Test driver
- Příspěvky: 4754
- Registrován: 18.08.2009 12:39
- Bydliště: Kostelec nad Labem
Re: 1.25 ve fieste mk7
Nojo, ženská si vybírá auto podle barvy To si může člověk dovolit u novýho, že si ho nakliká v konfigurátoru a pak jen čeká, než mu ho vyroběj. U ojetiny bych se na to nevázal, protože to může být dost omezující parametr.
Ale k věci, zrovna Zaqik má fiestu 1.25 v rodině a je s ní spokojenej: http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 50&start=0
Jinak pokud jsi do teď jezdil s turbodieslem a přesedneš do benzínu (a ještě celkem malého), budeš asi zklamanej. S dieslem jezděj lidi těsně nad hranicí volnoběhu a libujou si v nízký spotřebě nafty a brutálním zátahu... zatímco benzín se musí vytočit, to je normální a spotřeba benzínu bude vyšší, to je taky normální.
Ale k věci, zrovna Zaqik má fiestu 1.25 v rodině a je s ní spokojenej: http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 50&start=0
Jinak pokud jsi do teď jezdil s turbodieslem a přesedneš do benzínu (a ještě celkem malého), budeš asi zklamanej. S dieslem jezděj lidi těsně nad hranicí volnoběhu a libujou si v nízký spotřebě nafty a brutálním zátahu... zatímco benzín se musí vytočit, to je normální a spotřeba benzínu bude vyšší, to je taky normální.
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
- zdenyvm
- Pokročilý
- Příspěvky: 583
- Registrován: 09.03.2010 15:29
- Bydliště: Zlínský kraj
Re: 1.25 ve fieste mk7
Jojo, s tím zátahem je mi to jasné, ale nevím jak to zvládne přítelkyně...
Ještě možná i 1,6 by nebyla špatná. Já mám teď 1,0 EB ve Focusu a to je taky celkem pohoda, jenom teda zase design problém... nechce poslední verzi s "velkou tlamou", ale tu před ní a tam mám pocit ještě EB motory nejsou. Toš děs...
Ještě možná i 1,6 by nebyla špatná. Já mám teď 1,0 EB ve Focusu a to je taky celkem pohoda, jenom teda zase design problém... nechce poslední verzi s "velkou tlamou", ale tu před ní a tam mám pocit ještě EB motory nejsou. Toš děs...
-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 19.07.2015 20:04
Re: 1.25 ve fieste mk7
Dobrý deň,
Chcel by som sa opýtať na Vaše skúsenosti s Fiestou MK.7 , ktoré ocenia zrejme aj ostatní záujemcovia a kúpu tohto autíčka.
Hlavne ma zaujímajú reálne skúsenosti od majiteľov, ku ktorým sa človek len tak ľachko nedostane ....
Na jednom webovom portáli som sa dozvedel, že motor 1,25 duratec v prípade "ak sa blíži hranica 200 000, môže byť motor už mechanicky nadmerne opotrebovaný, čo sa napr. prejavuje zvýšenou spotrebou oleja a nižším výkonom"
Máte niekto skúsenosti s Fiestou s takým nájazdom ? Aká je vaša bežná spotreba oleja pri akých kilometroch a tak, a vlastne či je toto tvrdenie pravdivé.
Ďakujem
Chcel by som sa opýtať na Vaše skúsenosti s Fiestou MK.7 , ktoré ocenia zrejme aj ostatní záujemcovia a kúpu tohto autíčka.
Hlavne ma zaujímajú reálne skúsenosti od majiteľov, ku ktorým sa človek len tak ľachko nedostane ....
Na jednom webovom portáli som sa dozvedel, že motor 1,25 duratec v prípade "ak sa blíži hranica 200 000, môže byť motor už mechanicky nadmerne opotrebovaný, čo sa napr. prejavuje zvýšenou spotrebou oleja a nižším výkonom"
Máte niekto skúsenosti s Fiestou s takým nájazdom ? Aká je vaša bežná spotreba oleja pri akých kilometroch a tak, a vlastne či je toto tvrdenie pravdivé.
Ďakujem
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23447
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: 1.25 ve fieste mk7
motor je stejny jako 1.6 u FF1, jen ma nizsi objem
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů