FF 1.6 benzín - engine malfunction
- solfan
- Test driver
- Příspěvky: 2985
- Registrován: 09.12.2008 10:01
- Bydliště: Praha
Re: FF 1.6 benzín - engine malfunction
takze nakoniec vdaka zaQik-ovi:
P2108, 61
P2176, A1
a idem zistovat
P2176 Throttle Actuator Control System - Idle Position Not Learned
P2108 throttle actuator control performance
P2108, 61
P2176, A1
a idem zistovat
P2176 Throttle Actuator Control System - Idle Position Not Learned
P2108 throttle actuator control performance
Focus II, 1.8i, 2010
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat
Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat
Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,
- jirkaj
- Člen klubu
- Příspěvky: 861
- Registrován: 28.04.2013 20:47
- Bydliště: Vsetín
Re: FF 1.6 benzín - engine malfunction
Trochu to tady oživím...
Kolegyni na FF2 před FL skočily ty samé chyby, spojené to bylo s výpadkek plynu a rozsvícením grilovaného kuřete. Druhý den kuře zhaslo a zatím vše funguje. V čem může být problém?
Chyby:
P2108, 61 - ThrottleActuator Control Modul Performance
P2176, E1 - ThrottleActuator Control System - Idle Position Not Learned
Něco s plynem, ale co? Vadný pedál? Kabel?
Díky
Kolegyni na FF2 před FL skočily ty samé chyby, spojené to bylo s výpadkek plynu a rozsvícením grilovaného kuřete. Druhý den kuře zhaslo a zatím vše funguje. V čem může být problém?
Chyby:
P2108, 61 - ThrottleActuator Control Modul Performance
P2176, E1 - ThrottleActuator Control System - Idle Position Not Learned
Něco s plynem, ale co? Vadný pedál? Kabel?
Díky
- Jurawood
- Junior
- Příspěvky: 302
- Registrován: 27.07.2016 10:25
- Bydliště: Brno
Re: FF 1.6 benzín - engine malfunction
...v rychlosti, nedívám se na typ auta atd, beru dle svého (pokud máš bovden - tak tohle neber v potaz) .. pedál by měl mít dva pocemtyvolemetry.
Napíchni je a změř co ti tam leze... (lze vyčíst i přes diagnostiku - není to však ve standardním OBD, musíš např.přes Forscan)
https://www.picoauto.com/images/uploads ... s_dual.png
v rychlodiagnostice na palubním PC lze odečítat taky hodnoty plynu, je to ale už vypočtená průměrná hodnota obou čidel vč. kabelového vedení do RJ.
Chodí hodnoty lineárně?
Napíchni je a změř co ti tam leze... (lze vyčíst i přes diagnostiku - není to však ve standardním OBD, musíš např.přes Forscan)
https://www.picoauto.com/images/uploads ... s_dual.png
v rychlodiagnostice na palubním PC lze odečítat taky hodnoty plynu, je to ale už vypočtená průměrná hodnota obou čidel vč. kabelového vedení do RJ.
Chodí hodnoty lineárně?
FoFo, 2009, duratec-he 2.0. LPG BRC
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23991
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: FF 1.6 benzín - engine malfunction
tyhle chyby jsou ze tri potenciometru, kde dva jsou v pedalu a jeden pod kapotou (skrtici klapka) ... vetsinou je to kvuli tomu pod kapotou
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- Jurawood
- Junior
- Příspěvky: 302
- Registrován: 27.07.2016 10:25
- Bydliště: Brno
Re: FF 1.6 benzín - engine malfunction
jj ale pod kapotou, tzn na klapce jsou taky dva
Jejich výstup při změně polohy klapky je přesně opačný
Já měl zase z ničeho nic chybu P2101 - ani po 50 se mi nepodařilo nastartovat. Při představě, že si mi to stane někde v černé hoře v Chorvatsku je děsivá, vlakem zpět?
Měli nechat bovden, tohle je prostě kurvítko
Jejich výstup při změně polohy klapky je přesně opačný
Já měl zase z ničeho nic chybu P2101 - ani po 50 se mi nepodařilo nastartovat. Při představě, že si mi to stane někde v černé hoře v Chorvatsku je děsivá, vlakem zpět?
Měli nechat bovden, tohle je prostě kurvítko
FoFo, 2009, duratec-he 2.0. LPG BRC
- jirkaj
- Člen klubu
- Příspěvky: 861
- Registrován: 28.04.2013 20:47
- Bydliště: Vsetín
Re: FF 1.6 benzín - engine malfunction
Rozumím tomu dobře, že klapkou hýbe nějaké servo podle pedálu plynu a potenciometr snímá polohu té klapky ovládané servem? Kde se to tak přibližně v motoru nachází?
- Jurawood
- Junior
- Příspěvky: 302
- Registrován: 27.07.2016 10:25
- Bydliště: Brno
Re: FF 1.6 benzín - engine malfunction
rozumíš dobře
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 81&t=45892
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 81&t=45892
FoFo, 2009, duratec-he 2.0. LPG BRC
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6779
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: FF 1.6 benzín - engine malfunction
Tak se taky hlasim s timhle problemem. V sobotu dojezd 60 km a motor v nouzaku. Vyctene P2176 P1696 P 2108. Asi napotreti to chytlo a jelo normalne. Vzal jsem plnou a smaznul chyby Torque diagnostikou. P1696 zustala. Ty chyby maji spojitost s skrtici klapkou a nenacteni zakl. polohy jsem zatim vygooglil. Tedy zrejmne i to servo, co pisete. Doresil jste to nekdo? Zatim tu nectu nic o vyreseni. Kuva 10-15 C kdyby aspon bylo.
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
- Jurawood
- Junior
- Příspěvky: 302
- Registrován: 27.07.2016 10:25
- Bydliště: Brno
Re: FF 1.6 benzín - engine malfunction
tak to je evidentně úplně zase jiná záležitost..
Ono to je celkem široký systém co do vzniku závady:
- řídící jednotka
- kabeláž
- napájení systému (taky viz kabeláž) - stabilní napětí, zvlnění , šum apod..
- potenciometry v pedálu
- potenciometry v klapce
- motorek v klapce - zkrat, přerušení uhlíky, zkrat jedné fáze - - velmi sporadické závady)
- jakákoliv jiná mechanická závada (vylomený zub, vůle ne hřídelkách, doraz, ...)
Ono to je celkem široký systém co do vzniku závady:
- řídící jednotka
- kabeláž
- napájení systému (taky viz kabeláž) - stabilní napětí, zvlnění , šum apod..
- potenciometry v pedálu
- potenciometry v klapce
- motorek v klapce - zkrat, přerušení uhlíky, zkrat jedné fáze - - velmi sporadické závady)
- jakákoliv jiná mechanická závada (vylomený zub, vůle ne hřídelkách, doraz, ...)
FoFo, 2009, duratec-he 2.0. LPG BRC
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů