BOV ventil

Vše o motorech ST a RS
Moderátor:foki
Uživatelský avatar
p4ra
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1040
Registrován: 07.05.2012 15:31
Bydliště: Nové Zámky
Kontaktovat uživatele:

BOV ventil

Příspěvek od p4ra » 26.07.2012 19:08

Co narobis, no. Zivot je pes a nie som syn Billa Gatesa. :-)

ST-1
Nováček
Nováček
Příspěvky: 23
Registrován: 11.05.2016 21:45

Re: BOV ventil

Příspěvek od ST-1 » 31.10.2016 23:46

Ahoj
jen se zeptam kdyz tam mam bow ventil tak se tam neco zaslepuje??
Ja ho nasadil na puvodni hadici a nasadil tu malou podtlakovou hadicku Do zberase v sani
Jde o to ze tam ma soft kde ma turbo tlacit 1.3-1.4 bar
ale misto toho mi tlaci jen 1.1bar max
A na brzde jsem nameril 227hp a 397nm
pritom vykon by mel byt okolo 280hp a kroutak okolo 490nm cca
pak jsem este prisel na to ze ta podtlakova hadicka co vede zrejmne od turba,tak nebyla zapojena,dal jsem mezy bow a tu hadicku od turba takove plastove T ale furt stejny
ale rucicka mela snahu jit az ns 1.2bar
nevim co to muze byt :-(
Nevite nekdo?

vhanzl
.
.
Příspěvky: 86
Registrován: 09.09.2013 17:19
Bydliště: Frýdlant

Re: BOV ventil

Příspěvek od vhanzl » 07.11.2016 14:30

Mám sice RS, ale mělo by to být stejný. Na autě je originál BOW vyvedený do sání - je to vedle turba. Když jsem si pořídil otevřený BOW, tak jsem chvíli jezdil na oba. Originální BOW jsem po čase vyndal, zaslepil a používám pouze ten otevřený. Ta hadička o který píšeš je na ovládání BOW. Pokud zaklapneš plyn, hadička podtlakem otevře BOW a ten vypustí tlak mezi turbem a klapkou. To je celá jeho funkce. Na výkon nebo tlak turba to nemá vliv.
Ford Fiesta RX
Ford Focus RS MkII 4x4
Ford F150 Raptor
Ford Kuga 2,0 TDCI MkII

Uživatelský avatar
ACEMajky
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1576
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Liberecko
Kontaktovat uživatele:

Re: BOV ventil

Příspěvek od ACEMajky » 10.03.2018 21:29

Optam se, zvazuju instalaci BloW Off ventilu otevreneho na Focus RS MK III.

Ten original mi nepride uplne bytelnej + nejsem uplne proti tomu zvuku u otevreneho ventilu.

Ale, mam obavu z nastaveni a chovani po instalaci.
Ted jde odfuk do sani, ale kdyz dam otevrenej, pude ven, takze bude bohatsi smes. Samo RJ muze vyhazovat chyby...

Kdyz nastavim predpeti pruziny na malo, tak bude odpoustet tlak drive, ale aby se to pak nechovalo tak, jako kdyby byla derava hadice a nepretocilo se turbo.
Kdyz bude pruzina nastavena na vetsi silu, tak zase bude odfrkovat pri vetsim tlaku a bude se brzdit turbo....

Resil nekdo nejak nastaveni, je tu nekdo kdo daval ventil a spokojen a nekdo kdo nespojen a sel ven...?

Nechci snizovat spolehlivost mootru, uz takhle je clovek rad, ze te bezi...

Neni to vec, kterou za 500,- pak hodim do supliku
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006

vhanzl
.
.
Příspěvky: 86
Registrován: 09.09.2013 17:19
Bydliště: Frýdlant

Re: BOV ventil

Příspěvek od vhanzl » 13.03.2018 06:48

Koukni se třeba sem, tam mají na Tvoje auto různé varianty.
http://www.pumaspeed.co.uk/car-Focus-RS ... _3_479.jsp
Ford Fiesta RX
Ford Focus RS MkII 4x4
Ford F150 Raptor
Ford Kuga 2,0 TDCI MkII

Uživatelský avatar
ACEMajky
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1576
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Liberecko
Kontaktovat uživatele:

Re: BOV ventil

Příspěvek od ACEMajky » 13.03.2018 07:25

Tak koupit si ho umim, me slo spise o zkusenosti, ale uz sem info s tim, ze otevrenej je na MK3 uplne na p**u.
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006

Uživatelský avatar
ZLOU
Nováček
Nováček
Příspěvky: 58
Registrován: 15.04.2013 21:18
Bydliště: Planá nad Lužnicí, okr. Tábor
Kontaktovat uživatele:

Re: BOV ventil

Příspěvek od ZLOU » 15.07.2018 16:42

Ahoj,
mam sice tento motor v S-maxu, ale na podzim jde z auta ven na víceméně preventivní GO, turbo na repas, tak je ideální příležitost osadit BOV a wastegate. Asi i zesílení mezi válce.
Které BOV a wastegate se nejlépe osvědčil a a jakými pružinami?
Teď je turbo na 1,4 baru, ale po GO jde na nové odoladění.
Děkuji.
S-MAX Titanium S - 2,5 ST, 2/2009
NR Chip 280/440, RS vstřiky, 2,75" downpipe, IC FMIC, 76mm Al sání FMIC+Simota, Eibach Pro-Kit+IVDC, 18"a19" Ford+20a25mm Eibach a H&R, sport cat.

Odpovědět

Zpět na „Motory“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů