Zvyšování otáček při řazení

Zamčeno
gregorio
Nováček
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 11.05.2018 16:41

Zvyšování otáček při řazení

Příspěvek od gregorio » 11.05.2018 16:57

Zdravím všechny,
pročítal jsem různá fóra a našel lidi s podobným problémem, ale nikde jsem nenašel jasné stanovisko jak problém vyřešit, tak mě prosím nekamenujte, že zakládám nové vlákno. Mám focus mk2 1.6 ti-vct a již delší dobu mám problém s otáčkami motoru při řazení. Otačky vždy vyletí o cca 500 - 1000 otáček a pak pomalu padají. Auto mám již 3 roky a bylo vše Ok ale z ničeho nic začlo toto dělat, nedošlo k žádnému pomalému zhoršování. Občas se stane, že po nastartování se motor 2-3 přeřazení chová notrmálně,ale po zahřátí je to zase špatné. Také se mi zdá, že je motor poněkud hlučný a to se postupně zhoršuje, ale nevím zda to spolu souvisí. Auto má necelých 150 tis.km a rozvody ještě nebyly vyměněny. Nemá někdo zkušenost s podobnými problémem a hlavně jak ho vyřešit? Děkuji
Focus 1.6 TI-vct 85 KW kombi

gregorio
Nováček
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 11.05.2018 16:41

Re: Zvyšování otáček při řazení

Příspěvek od gregorio » 14.05.2018 13:28

Tak problem s otáčkami vyřešen. Na jednom skodovackem foru byla uvedena mozna pricina ve spinaci u spojkoveho pedalu. A skutečně to byl i muj pripad. Spinac mel prasklou pruzinku. Asi ten sognal jde nekam do ridici jednotky, protoze po výměně je problem odstraněn. Co se tyce hlucnosti tak to pry muže byt vct mechanika ale tezko říci, ale budu letos měnit rozvody, tak by mě zajímalo jestli je rozumné rovnou vyměnít i kola k mechanismu vct nebo jestli je to zbytečné. Případně jestli už to někdo měnil jaká je přibližně cena, výměny rovodů+vodní pumpa+ mechanismus vct (bez těch selenoidů co jsou nahoře, ty by mělí jít vyměnit kdykoliv). Díky za odpověď
Focus 1.6 TI-vct 85 KW kombi

vladka1
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 599
Registrován: 09.01.2013 21:02

Re: Zvyšování otáček při řazení

Příspěvek od vladka1 » 14.05.2018 15:32

Rozvody + VCT se tu někde řešily... Mám pocit že lepší měnit všechno, obzvlášť pokud hlučí...
FF MK1 kombík 1,6 74 kW FYDD 2004, 260 kkm

gregorio
Nováček
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 11.05.2018 16:41

Re: Zvyšování otáček při řazení

Příspěvek od gregorio » 14.05.2018 17:32

vladka1 píše:Rozvody + VCT se tu někde řešily... Mám pocit že lepší měnit všechno, obzvlášť pokud hlučí...
No to jsem si myslel, když už to bude rozdělané, je to tedy toto?

http://www.fdiely.sk/Variator-saci-16L- ... 1796573%5D
a
http://www.fdiely.sk/Variator-vyfukovy- ... 1798086%5D

nebo je třeba ještě něco? Tedy samozřejmě plus díly na běžnou výměnu rozvodů.
Focus 1.6 TI-vct 85 KW kombi

Uživatelský avatar
Spathodus
Nováček
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 24.02.2018 22:33
Bydliště: Most

Re: Zvyšování otáček při řazení

Příspěvek od Spathodus » 16.05.2018 14:34

Ahoj, já to měnil minulý týden. Ještě mě to nijak nezlobilo, ale vyměnil jsem to preventivně v rámci výměny rozvodů. U nás ve Fordu v Mostě za to chtěli 22 000,- (neposkytují program 5+), tak jsem to nechal udělat v Praze u Maiera a komplet rozvody + machamika VCT + zkušební jízda a výměna chladící kapaliny vyšla na necelých 16 000,-
Focus II 1.6 Ti-VCT 85 KW Titanium 2010
Mondeo 2.0 TDCI 96 KW Ghia 2004
Mondeo 1.8 duratec 92 KW, Trend 2001
Mondeo 1.8 16V zetec 85 KW Ghia 1998

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 23377
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Zvyšování otáček při řazení

Příspěvek od ZaQik » 17.05.2018 07:22

Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

Zamčeno

Zpět na „Focus - benzínové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 4 hosti