Dobíjení
-
- Junior
- Příspěvky: 261
- Registrován: 25.01.2012 21:03
- Bydliště: Vejprnice
Dobíjení
Ahoj
Mám dotaz jaká je pojistka na řízené dobíjení v s-maxu mk1?
Chci aby to dobíjelo normálně ne jen když sundám nohu z plynu
Mám dotaz jaká je pojistka na řízené dobíjení v s-maxu mk1?
Chci aby to dobíjelo normálně ne jen když sundám nohu z plynu
je Ford S-Max 2,0TDCI 120kw Titanium
byl Ford Focus Titanium 1,6 ecoboost 134kw
je Ford Focus Trend 1,6 74kw 2005
byl Ford Focus c-max 2,0TDCI 100kw
byl Ford Sierra 2,0 DOHC 88kw
byl Ford Escort 1,6 66kw 1989
byl Ford Taunus Ghia 2,0 V6 66kw 1980
byl Ford Focus Titanium 1,6 ecoboost 134kw
je Ford Focus Trend 1,6 74kw 2005
byl Ford Focus c-max 2,0TDCI 100kw
byl Ford Sierra 2,0 DOHC 88kw
byl Ford Escort 1,6 66kw 1989
byl Ford Taunus Ghia 2,0 V6 66kw 1980
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23677
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Dobíjení
vypinam to diagnostikou v centralni konfiguraci auta
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
- Junior
- Příspěvky: 261
- Registrován: 25.01.2012 21:03
- Bydliště: Vejprnice
Re: Dobíjení
škoda že jsem si na to nevzpomněl když jsem byl u tebe
je Ford S-Max 2,0TDCI 120kw Titanium
byl Ford Focus Titanium 1,6 ecoboost 134kw
je Ford Focus Trend 1,6 74kw 2005
byl Ford Focus c-max 2,0TDCI 100kw
byl Ford Sierra 2,0 DOHC 88kw
byl Ford Escort 1,6 66kw 1989
byl Ford Taunus Ghia 2,0 V6 66kw 1980
byl Ford Focus Titanium 1,6 ecoboost 134kw
je Ford Focus Trend 1,6 74kw 2005
byl Ford Focus c-max 2,0TDCI 100kw
byl Ford Sierra 2,0 DOHC 88kw
byl Ford Escort 1,6 66kw 1989
byl Ford Taunus Ghia 2,0 V6 66kw 1980
- Kaizer
- Nováček
- Příspěvky: 173
- Registrován: 20.01.2010 00:38
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Dobíjení
Jak se jmenuje to políčko pro řízene dobíjení které vypínáš ?
Audi A7 Sportback 3.0 BiTDI 2016 současné
Mondeo Liftback Titanium 2008 1.8TDCI 92kW. Chip Camp Performance 100KW/365NmSoučasnost
Focus II 1.6 Ti-VCT combi Titanium 2005.Chip 104KW/175Nm
Minulost
Mondeo Liftback Titanium 2008 1.8TDCI 92kW. Chip Camp Performance 100KW/365NmSoučasnost
Focus II 1.6 Ti-VCT combi Titanium 2005.Chip 104KW/175Nm
Minulost
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23677
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Dobíjení
battery monitor sensor ... ale u Smax mk1 (mondeo mk4) neni omezovani dobijeni tak vyrazne jako u novejsich aut
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 20.08.2018 19:12
Re: Dobíjení
Ahoj ve spolek,chci se zeptat, jestli je normální, když mi auto po nastartování dobíjí kolem 13,9V, ale při delší jízdě dobíjení klidně padne až na 13,1V. Něco sem tady vyčetl, že auto je vybaveno smart charge, ale tohle se mi zdá opravdu málo. Dělá vám to někomu taky tak? Díky za info
Ford S-max 2.5T
- Ondrej1
- Junior
- Příspěvky: 274
- Registrován: 08.02.2010 11:27
- Bydliště: Praha
Re: Dobíjení
Mám to na S-MAXu s dobíjením podobně. V zimě tam je to vyšší napětí déle a klesne většinou při delší cestě. Nebo naopak se zvýší při větší proudové zátěži (vyhřívané sklo, sedadla, el. topení) k těm 14.5V.
Batorku to podle mě dobíjí dobře. Zkoušel jsem jí jednou dobít a nabíječka nabíjela cca 30minut, než se přepla do udržovacího režimu.
Batorku to podle mě dobíjí dobře. Zkoušel jsem jí jednou dobít a nabíječka nabíjela cca 30minut, než se přepla do udržovacího režimu.
-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 20.08.2018 19:12
Re: Dobíjení
A taky ti někdy v těch vedrech dobíjení padne na 13,6V nebo dokonce i k těm 13,1V? Já mám baterku už právě horší, drží jen něco kolem 12V, ale zatím startuje v pohodě, tak sem byl přesvědčenej o tom, že by si právě měla brát z alternátoru těch voltů víc...
Ford S-max 2.5T
- Ondrej1
- Junior
- Příspěvky: 274
- Registrován: 08.02.2010 11:27
- Bydliště: Praha
Re: Dobíjení
Těma 13.1V si teď nejsem úplně jistej. O víkendu na to kouknu. Ještě je zvláštní, že údaj o napětí na palubáku je o cca 0.5V nižší než skutečné naměřené voltmetrem, nebo co ukazuje diagnostika.
-
- Nováček
- Příspěvky: 150
- Registrován: 19.10.2016 10:26
Re: Dobíjení
Moje Mondeo umí i 11,8V Na 12V to padá docela často a když delší dobu jedu po dálnici aniž bych přibrzdil motorem, tak to dokáže klesnou z 12V až na těch zmíněných 11,8-11,9Vcharlie007 píše:A taky ti někdy v těch vedrech dobíjení padne na 13,6V nebo dokonce i k těm 13,1V?
Na druhou stranu, když běží 20 minut před startem Webasto, tak to první kilometry po startu umí i 15,4V
Mondeo kombi MK IV, 2012, 2.2TDCi 147kW, Titanium+Webasto+Winter packet (od 2016)
Fabia I, 2004, 1,4 16V 55kW, Elegance+ESP+AUTOMAT (od 2018)
Fabia I, 2005, 1,2HTP 47kW, holobyt (od 2021)
Scania G450, 2022, 331kW, Opticruise + retardér (od 2022)
Fabia I, 2004, 1,4 16V 55kW, Elegance+ESP+AUTOMAT (od 2018)
Fabia I, 2005, 1,2HTP 47kW, holobyt (od 2021)
Scania G450, 2022, 331kW, Opticruise + retardér (od 2022)
-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 20.08.2018 19:12
Re: Dobíjení
Tak to jste mě trochu uklidnili ,budu to sledovat. Pokud palubák proměřuje cca o těch 0,5V, tak by to relativně odpovídalo předepsaným mezním hodnotám. Díky chlapi
Ford S-max 2.5T
-
- Junior
- Příspěvky: 245
- Registrován: 24.07.2017 18:59
- Bydliště: ValMez
Re: Dobíjení
jak je nabíjení řízeno , když na autě nemám BMS? A jak toto řešit při výměně baterky..
Ford Galaxy Ghia, rv 2008, 2.2 TDCi (129kW)
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9412
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dobíjení
Nemusíš to vůbec řešit, pouze vyměníš baterku, maximálně zadáš kód rádia a naučíš dojezdy oken.
Klasickým regulátorem
Klasickým regulátorem
- foker
- Pokročilý
- Příspěvky: 536
- Registrován: 15.01.2012 14:27
- Bydliště: Nitra
Re: Dobíjení
Ahoj.
Neni toto "inteligentne" dobijanie chobotina? Auto mi startuje v pohode,ale ked chvilu mam zapnute zapalovanie tak mi hlasi slabu baterku.Svietia tusim vtedy ledky na aute ale to predsa nema taky odber aby to vyrazne scuclo baterku.Stve ma to lebo auto startuje tak naco kupovat novu baterku.Odporuca to niekto vypnut?
Odoslané z LG G7
Neni toto "inteligentne" dobijanie chobotina? Auto mi startuje v pohode,ale ked chvilu mam zapnute zapalovanie tak mi hlasi slabu baterku.Svietia tusim vtedy ledky na aute ale to predsa nema taky odber aby to vyrazne scuclo baterku.Stve ma to lebo auto startuje tak naco kupovat novu baterku.Odporuca to niekto vypnut?
Odoslané z LG G7
Ford S-Max 2014 2.0TDCi 120kW
-
- Junior
- Příspěvky: 245
- Registrován: 24.07.2017 18:59
- Bydliště: ValMez
Re: Dobíjení
Dobrý den,
mám Galaxy MKIII. Cca měsíc zpátky jsem si všiml podivného chování auta při startování, jakoby odcházela baterka. Motor se chvilku převaloval a moc se mu nechtělo se probrat. Začal jsem tomu věnovat pozornost a baterku pro jistotu nabil a jezdil dál. Koupil jsem si jen tak i čínský voltmetr do zapalovače a všiml jsem si, že s rostoucí venkovní teplotou venku klesalo napětí i na 13,5-13,8V a nevylezlo výš než na 14,1V. Je to sice čínský šunt, ale i tak podezření narůstalo.
Pak jsem si všiml, že mi nejde zapnout tempomat. A při odemykání auta mě cvakají nějaké relátka vzadu v kufru. Při startování na mě pak svítila kontrolka ESP a ABS. Tak jsem to dnes napichl na diagnostiku a viděl jsem mimo jiné chybu "nízké dobíjení v CCMii - Modul tempomatu", číslo chyby si teď nepamatuji.
Připojil jsem baterku na voltmetr a nastartoval. Startovací napětí OK = něco pod 11V, ale alternátor nedával víc jak cca 12,9-13,2V v podstatě v tomto rozmezí se pohyboval v zátěži (klima + ventilátor, světla, vyhřívání předního +zadního skla) i bez a na volnoběh a pak i na 2-2,5 tis otáček. Dá se říct, že se zátěží napětí lehce klesá. Více na videu https://uloz.to/file/QOlUnU8u9Wqo/vid-2 ... 195334-mp4 (omlouvám se za kvalitu a za délku - má cca 7minut)
Baterku mám novou od letošního ledna. V autě není battery monitoring system BMS. Kontrolka dobíjení se chová standardně = svítí kdy má a nesvítí kdy nemá.
Po prostudování fora a prolezení internetu mám podezření na regulátor nebo diodový blok v alternátoru. Máte s tímto někdo zkušenosti?
mám Galaxy MKIII. Cca měsíc zpátky jsem si všiml podivného chování auta při startování, jakoby odcházela baterka. Motor se chvilku převaloval a moc se mu nechtělo se probrat. Začal jsem tomu věnovat pozornost a baterku pro jistotu nabil a jezdil dál. Koupil jsem si jen tak i čínský voltmetr do zapalovače a všiml jsem si, že s rostoucí venkovní teplotou venku klesalo napětí i na 13,5-13,8V a nevylezlo výš než na 14,1V. Je to sice čínský šunt, ale i tak podezření narůstalo.
Pak jsem si všiml, že mi nejde zapnout tempomat. A při odemykání auta mě cvakají nějaké relátka vzadu v kufru. Při startování na mě pak svítila kontrolka ESP a ABS. Tak jsem to dnes napichl na diagnostiku a viděl jsem mimo jiné chybu "nízké dobíjení v CCMii - Modul tempomatu", číslo chyby si teď nepamatuji.
Připojil jsem baterku na voltmetr a nastartoval. Startovací napětí OK = něco pod 11V, ale alternátor nedával víc jak cca 12,9-13,2V v podstatě v tomto rozmezí se pohyboval v zátěži (klima + ventilátor, světla, vyhřívání předního +zadního skla) i bez a na volnoběh a pak i na 2-2,5 tis otáček. Dá se říct, že se zátěží napětí lehce klesá. Více na videu https://uloz.to/file/QOlUnU8u9Wqo/vid-2 ... 195334-mp4 (omlouvám se za kvalitu a za délku - má cca 7minut)
Baterku mám novou od letošního ledna. V autě není battery monitoring system BMS. Kontrolka dobíjení se chová standardně = svítí kdy má a nesvítí kdy nemá.
Po prostudování fora a prolezení internetu mám podezření na regulátor nebo diodový blok v alternátoru. Máte s tímto někdo zkušenosti?
Ford Galaxy Ghia, rv 2008, 2.2 TDCi (129kW)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů