Chod ventilátora chladiča po dosiahnutí pracovnej teploty

Odpovědět
Uživatelský avatar
marosnet55
Nováček
Nováček
Příspěvky: 106
Registrován: 30.01.2010 22:19

Chod ventilátora chladiča po dosiahnutí pracovnej teploty

Příspěvek od marosnet55 » 12.11.2011 21:43

Je to zadarmo ak máš na to nárok a sú ti to ochotný urobiť tak to absolvuj.

Uživatelský avatar
zuntak
Junior
Junior
Příspěvky: 252
Registrován: 25.12.2009 15:52

Re: Chod ventilátora chladiča po dosiahnutí pracovnej teploty

Příspěvek od zuntak » 12.11.2011 23:55

Ukaz foto at vim co mi vymění kde je odkaz mám c maxe 2006 tdci 2.0 má tamtaky doject na výměnu jakých aut se to týká

Uživatelský avatar
C-Maxis
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1820
Registrován: 21.07.2009 20:39
Bydliště: Praha 9

Re: Chod ventilátora chladiča po dosiahnutí pracovnej teploty

Příspěvek od C-Maxis » 13.11.2011 08:06

Tusim 1.6 TDCi s DPF. Je to akce 9C268.
Ford Focus C-MAX, GHIA 1,6 TDCi 80kW DPF, 2007 pred FL Obrázek

Uživatelský avatar
pavel28
Junior
Junior
Příspěvky: 447
Registrován: 10.09.2009 21:55
Bydliště: Jižní Morava

Re: Chod ventilátora chladiča po dosiahnutí pracovnej teploty

Příspěvek od pavel28 » 13.11.2011 09:31

Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973

pepé
Nováček
Nováček
Příspěvky: 174
Registrován: 16.02.2011 14:30

Re: Chod ventilátora chladiča po dosiahnutí pracovnej teploty

Příspěvek od pepé » 13.11.2011 17:31

Tak mám filtr DPF venku. Čidla byly obě v pořádku(jak teplotní, tak diferenciální). Diagnostika ukázala jenom ten filtr. Po cestě jsem párkrát zastavil a ventilátor ani jednou neběžel. Mám to tam asi 220km, cesta tam průměr 7,4 litru, zpět 5,1 litru(stejná jízda). Auto jede o něco lépe, větší výkon. Pokud nebude přibývat olej(což by neměl, ukazuje to už nová spotřeba), tak by mělo být vše OK.
Když to shrnu:jak Vám začne běhat neustále ventilátor sahary, zvyšuje se Vám spotřeba, přibývá olej(nespálená nafta se přes pístní kroužky dostane do oleje), motor po příjezdu z cesty je i přes dekl vařicí-tak vše navědčuje tomu, že neustále probíhá regenerace(ucpaný filtr, nebo čidla).
Jsem rád, že ho mám venku. :Dancer: :nazdravi: :nazdravi:
Mondeo MKIV combi 2011, 2.0 TDCi 103 kW Titanium, průměr 6,1 l/100Km
Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už zase s DPF), průměr 4,9 l/100Km
Focus I combi 2001, 1.8 TDCi 85 kW , průměr 5,6 l/100Km
Escort combi 1985

Uživatelský avatar
C-Maxis
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1820
Registrován: 21.07.2009 20:39
Bydliště: Praha 9

Re: Chod ventilátora chladiča po dosiahnutí pracovnej teploty

Příspěvek od C-Maxis » 23.11.2011 10:37

Tak jsem byl vcera v servisu na pruzkumu, jestli ta svolavacka padne i na me. A mam ten spatny kabelovy svazek, takze ho objednali a pristy tyden jedu na vymenu. Uplne se mi to nehodi, ale co uz.
Ford Focus C-MAX, GHIA 1,6 TDCi 80kW DPF, 2007 pred FL Obrázek

pepé
Nováček
Nováček
Příspěvky: 174
Registrován: 16.02.2011 14:30

Re: Chod ventilátora chladiča po dosiahnutí pracovnej teploty

Příspěvek od pepé » 23.11.2011 11:26

C-Maxis píše:Tak jsem byl vcera v servisu na pruzkumu, jestli ta svolavacka padne i na me. A mam ten spatny kabelovy svazek, takze ho objednali a pristy tyden jedu na vymenu. Uplne se mi to nehodi, ale co uz.

Nevíš jestli se to týká i 2008, aut po faceliftu. C o jsem zpětně četl, jestli si to dobře pamatuju, tak jsem nenašel nikoho kdo by o tom psal.
Mondeo MKIV combi 2011, 2.0 TDCi 103 kW Titanium, průměr 6,1 l/100Km
Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už zase s DPF), průměr 4,9 l/100Km
Focus I combi 2001, 1.8 TDCi 85 kW , průměr 5,6 l/100Km
Escort combi 1985

Uživatelský avatar
C-Maxis
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1820
Registrován: 21.07.2009 20:39
Bydliště: Praha 9

Re: Chod ventilátora chladiča po dosiahnutí pracovnej teploty

Příspěvek od C-Maxis » 23.11.2011 12:23

Ja dostal dopis primo z Francie, protoze 1. prodejce dostal info od vyrobce, ze u meho WIN neni zaznam o provedene kontrole. Ale nejaka databaze vozu na svolavacky je. V tom ti ale musi pomoci nekdo jiny, do toho ja nevidim. Stacilo by asi zavolat do servisu Ford a dat jim WIN...
Ford Focus C-MAX, GHIA 1,6 TDCi 80kW DPF, 2007 pred FL Obrázek

Uživatelský avatar
pavel28
Junior
Junior
Příspěvky: 447
Registrován: 10.09.2009 21:55
Bydliště: Jižní Morava

Re: Chod ventilátora chladiča po dosiahnutí pracovnej teploty

Příspěvek od pavel28 » 23.11.2011 19:14

Zaregistruj se a tady to najdeš, Já to tu taky zjistil.
https://www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do
Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973

Uživatelský avatar
C-Maxis
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1820
Registrován: 21.07.2009 20:39
Bydliště: Praha 9

Re: Chod ventilátora chladiča po dosiahnutí pracovnej teploty

Příspěvek od C-Maxis » 23.11.2011 21:34

Za tu registraci chteji 50 €. Ja tam maxe nasel bez registrace. Sice jsem zjistil, ze nemam ABS, ale to neva :)
Ford Focus C-MAX, GHIA 1,6 TDCi 80kW DPF, 2007 pred FL Obrázek

pepé
Nováček
Nováček
Příspěvky: 174
Registrován: 16.02.2011 14:30

Re: Chod ventilátora chladiča po dosiahnutí pracovnej teploty

Příspěvek od pepé » 24.11.2011 08:44

Vyjelo mi toto, podstatný jsou asi první 2 řádky, znamená to, že jsem žádnou svolávačku nezaspal?

Nedokončené servisní akce
Žádné zprávy o servisní akci

* Obrázky zobrazují pouze modely
Focus 2008-, 1,6 vznětový DOHC TCI (110 k), Sedá Sea (met)

Číslo VIN: WF0SXXGCDS8G20888
Číslo typu schválení (Type Approval Number – TAN) E13*2001/116*0144, E13*2001/116*0157
Primární charakteristiky
Datum výroby: 14.04.2008
Řada vozidla: Focus 2008-
Typ karoserie: Kombi
Verze: Série 32
Motor: 1,6 vznětový DOHC TCI (110 k)
Převodovka: 5rychl. manuální - MTX75
Strana řízení: LHD FWD
Emise: E3 Emissions
Klimatizace: Mauální Klimatizace
Území: (+)"I"
Lak: Sedá Sea (met)
Látka čalounění: Tic Toc (A-C)

Méně významné vlastnosti
Vyrobeno v závodě Saarlouis
Security Lock Group #1
Mondeo MKIV combi 2011, 2.0 TDCi 103 kW Titanium, průměr 6,1 l/100Km
Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už zase s DPF), průměr 4,9 l/100Km
Focus I combi 2001, 1.8 TDCi 85 kW , průměr 5,6 l/100Km
Escort combi 1985

Uživatelský avatar
C-Maxis
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1820
Registrován: 21.07.2009 20:39
Bydliště: Praha 9

Re: Chod ventilátora chladiča po dosiahnutí pracovnej teploty

Příspěvek od C-Maxis » 24.11.2011 10:57

Teoreticky ano.
Ale treba ja vcera tam jeste mel, ze nemam tu ohledne ventilatoru a dneska uz:
Outstanding Field Service Actions
No Campaign Message(s) found
.
Pritom do servisu na vyrizeni jedu az v utery. Treba jim staci, ze uz alespon zjistili, ze ten kabelovy svazek mam spatny a ze se s tim uz neco zacalo delat.
Ford Focus C-MAX, GHIA 1,6 TDCi 80kW DPF, 2007 pred FL Obrázek

Uživatelský avatar
pavel28
Junior
Junior
Příspěvky: 447
Registrován: 10.09.2009 21:55
Bydliště: Jižní Morava

Re: Chod ventilátora chladiča po dosiahnutí pracovnej teploty

Příspěvek od pavel28 » 24.11.2011 18:14

C-Maxis píše:Za tu registraci chteji 50 €. Ja tam maxe nasel bez registrace. Sice jsem zjistil, ze nemam ABS, ale to neva :)
Tak já se registroval a nic to nechtělo,ale tet se nemohu už spátky přihlásit,zapoměl jsem heslo :nixw: :dih:
Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973

Uživatelský avatar
pavel28
Junior
Junior
Příspěvky: 447
Registrován: 10.09.2009 21:55
Bydliště: Jižní Morava

Re: Chod ventilátora chladiča po dosiahnutí pracovnej teploty

Příspěvek od pavel28 » 24.11.2011 18:20

pavel28 píše:
C-Maxis píše:Za tu registraci chteji 50 €. Ja tam maxe nasel bez registrace. Sice jsem zjistil, ze nemam ABS, ale to neva :)
Tak já se registroval a nic to nechtělo,ale tet se nemohu už spátky přihlásit,zapoměl jsem heslo :nixw: :dih:
Tak už to zase funguje a nic neplatím. :Dancer: :Dancer:
Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973

Uživatelský avatar
C-Maxis
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1820
Registrován: 21.07.2009 20:39
Bydliště: Praha 9

Re: Chod ventilátora chladiča po dosiahnutí pracovnej teploty

Příspěvek od C-Maxis » 24.11.2011 22:30

No, ja se registrovat nezkousel, protoze bych nesplnoval jejich podminky. Ono bez toho poplatku neco fungovat bude, jen asi ne vsechno
Ford Focus C-MAX, GHIA 1,6 TDCi 80kW DPF, 2007 pred FL Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host