Chod ventilátora chladiča po dosiahnutí pracovnej teploty
- marosnet55
- Nováček
- Příspěvky: 106
- Registrován: 30.01.2010 22:19
Chod ventilátora chladiča po dosiahnutí pracovnej teploty
Je to zadarmo ak máš na to nárok a sú ti to ochotný urobiť tak to absolvuj.
- zuntak
- Junior
- Příspěvky: 252
- Registrován: 25.12.2009 15:52
Re: Chod ventilátora chladiča po dosiahnutí pracovnej teploty
Ukaz foto at vim co mi vymění kde je odkaz mám c maxe 2006 tdci 2.0 má tamtaky doject na výměnu jakých aut se to týká
- C-Maxis
- Zkušený
- Příspěvky: 1820
- Registrován: 21.07.2009 20:39
- Bydliště: Praha 9
Re: Chod ventilátora chladiča po dosiahnutí pracovnej teploty
Tusim 1.6 TDCi s DPF. Je to akce 9C268.
- pavel28
- Junior
- Příspěvky: 447
- Registrován: 10.09.2009 21:55
- Bydliště: Jižní Morava
Re: Chod ventilátora chladiča po dosiahnutí pracovnej teploty
Tak jsem to našel http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... a&start=60
Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
-
- Nováček
- Příspěvky: 174
- Registrován: 16.02.2011 14:30
Re: Chod ventilátora chladiča po dosiahnutí pracovnej teploty
Tak mám filtr DPF venku. Čidla byly obě v pořádku(jak teplotní, tak diferenciální). Diagnostika ukázala jenom ten filtr. Po cestě jsem párkrát zastavil a ventilátor ani jednou neběžel. Mám to tam asi 220km, cesta tam průměr 7,4 litru, zpět 5,1 litru(stejná jízda). Auto jede o něco lépe, větší výkon. Pokud nebude přibývat olej(což by neměl, ukazuje to už nová spotřeba), tak by mělo být vše OK.
Když to shrnu:jak Vám začne běhat neustále ventilátor sahary, zvyšuje se Vám spotřeba, přibývá olej(nespálená nafta se přes pístní kroužky dostane do oleje), motor po příjezdu z cesty je i přes dekl vařicí-tak vše navědčuje tomu, že neustále probíhá regenerace(ucpaný filtr, nebo čidla).
Jsem rád, že ho mám venku.
Když to shrnu:jak Vám začne běhat neustále ventilátor sahary, zvyšuje se Vám spotřeba, přibývá olej(nespálená nafta se přes pístní kroužky dostane do oleje), motor po příjezdu z cesty je i přes dekl vařicí-tak vše navědčuje tomu, že neustále probíhá regenerace(ucpaný filtr, nebo čidla).
Jsem rád, že ho mám venku.
Mondeo MKIV combi 2011, 2.0 TDCi 103 kW Titanium, průměr 6,1 l/100Km
Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už zase s DPF), průměr 4,9 l/100Km
Focus I combi 2001, 1.8 TDCi 85 kW , průměr 5,6 l/100Km
Escort combi 1985
Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už zase s DPF), průměr 4,9 l/100Km
Focus I combi 2001, 1.8 TDCi 85 kW , průměr 5,6 l/100Km
Escort combi 1985
- C-Maxis
- Zkušený
- Příspěvky: 1820
- Registrován: 21.07.2009 20:39
- Bydliště: Praha 9
Re: Chod ventilátora chladiča po dosiahnutí pracovnej teploty
Tak jsem byl vcera v servisu na pruzkumu, jestli ta svolavacka padne i na me. A mam ten spatny kabelovy svazek, takze ho objednali a pristy tyden jedu na vymenu. Uplne se mi to nehodi, ale co uz.
-
- Nováček
- Příspěvky: 174
- Registrován: 16.02.2011 14:30
Re: Chod ventilátora chladiča po dosiahnutí pracovnej teploty
C-Maxis píše:Tak jsem byl vcera v servisu na pruzkumu, jestli ta svolavacka padne i na me. A mam ten spatny kabelovy svazek, takze ho objednali a pristy tyden jedu na vymenu. Uplne se mi to nehodi, ale co uz.
Nevíš jestli se to týká i 2008, aut po faceliftu. C o jsem zpětně četl, jestli si to dobře pamatuju, tak jsem nenašel nikoho kdo by o tom psal.
Mondeo MKIV combi 2011, 2.0 TDCi 103 kW Titanium, průměr 6,1 l/100Km
Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už zase s DPF), průměr 4,9 l/100Km
Focus I combi 2001, 1.8 TDCi 85 kW , průměr 5,6 l/100Km
Escort combi 1985
Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už zase s DPF), průměr 4,9 l/100Km
Focus I combi 2001, 1.8 TDCi 85 kW , průměr 5,6 l/100Km
Escort combi 1985
- C-Maxis
- Zkušený
- Příspěvky: 1820
- Registrován: 21.07.2009 20:39
- Bydliště: Praha 9
Re: Chod ventilátora chladiča po dosiahnutí pracovnej teploty
Ja dostal dopis primo z Francie, protoze 1. prodejce dostal info od vyrobce, ze u meho WIN neni zaznam o provedene kontrole. Ale nejaka databaze vozu na svolavacky je. V tom ti ale musi pomoci nekdo jiny, do toho ja nevidim. Stacilo by asi zavolat do servisu Ford a dat jim WIN...
- pavel28
- Junior
- Příspěvky: 447
- Registrován: 10.09.2009 21:55
- Bydliště: Jižní Morava
Re: Chod ventilátora chladiča po dosiahnutí pracovnej teploty
Zaregistruj se a tady to najdeš, Já to tu taky zjistil.
https://www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do
https://www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do
Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
- C-Maxis
- Zkušený
- Příspěvky: 1820
- Registrován: 21.07.2009 20:39
- Bydliště: Praha 9
Re: Chod ventilátora chladiča po dosiahnutí pracovnej teploty
Za tu registraci chteji 50 €. Ja tam maxe nasel bez registrace. Sice jsem zjistil, ze nemam ABS, ale to neva
-
- Nováček
- Příspěvky: 174
- Registrován: 16.02.2011 14:30
Re: Chod ventilátora chladiča po dosiahnutí pracovnej teploty
Vyjelo mi toto, podstatný jsou asi první 2 řádky, znamená to, že jsem žádnou svolávačku nezaspal?
Nedokončené servisní akce
Žádné zprávy o servisní akci
* Obrázky zobrazují pouze modely
Focus 2008-, 1,6 vznětový DOHC TCI (110 k), Sedá Sea (met)
Číslo VIN: WF0SXXGCDS8G20888
Číslo typu schválení (Type Approval Number – TAN) E13*2001/116*0144, E13*2001/116*0157
Primární charakteristiky
Datum výroby: 14.04.2008
Řada vozidla: Focus 2008-
Typ karoserie: Kombi
Verze: Série 32
Motor: 1,6 vznětový DOHC TCI (110 k)
Převodovka: 5rychl. manuální - MTX75
Strana řízení: LHD FWD
Emise: E3 Emissions
Klimatizace: Mauální Klimatizace
Území: (+)"I"
Lak: Sedá Sea (met)
Látka čalounění: Tic Toc (A-C)
Méně významné vlastnosti
Vyrobeno v závodě Saarlouis
Security Lock Group #1
Nedokončené servisní akce
Žádné zprávy o servisní akci
* Obrázky zobrazují pouze modely
Focus 2008-, 1,6 vznětový DOHC TCI (110 k), Sedá Sea (met)
Číslo VIN: WF0SXXGCDS8G20888
Číslo typu schválení (Type Approval Number – TAN) E13*2001/116*0144, E13*2001/116*0157
Primární charakteristiky
Datum výroby: 14.04.2008
Řada vozidla: Focus 2008-
Typ karoserie: Kombi
Verze: Série 32
Motor: 1,6 vznětový DOHC TCI (110 k)
Převodovka: 5rychl. manuální - MTX75
Strana řízení: LHD FWD
Emise: E3 Emissions
Klimatizace: Mauální Klimatizace
Území: (+)"I"
Lak: Sedá Sea (met)
Látka čalounění: Tic Toc (A-C)
Méně významné vlastnosti
Vyrobeno v závodě Saarlouis
Security Lock Group #1
Mondeo MKIV combi 2011, 2.0 TDCi 103 kW Titanium, průměr 6,1 l/100Km
Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už zase s DPF), průměr 4,9 l/100Km
Focus I combi 2001, 1.8 TDCi 85 kW , průměr 5,6 l/100Km
Escort combi 1985
Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už zase s DPF), průměr 4,9 l/100Km
Focus I combi 2001, 1.8 TDCi 85 kW , průměr 5,6 l/100Km
Escort combi 1985
- C-Maxis
- Zkušený
- Příspěvky: 1820
- Registrován: 21.07.2009 20:39
- Bydliště: Praha 9
Re: Chod ventilátora chladiča po dosiahnutí pracovnej teploty
Teoreticky ano.
Ale treba ja vcera tam jeste mel, ze nemam tu ohledne ventilatoru a dneska uz:
Outstanding Field Service Actions
No Campaign Message(s) found.
Pritom do servisu na vyrizeni jedu az v utery. Treba jim staci, ze uz alespon zjistili, ze ten kabelovy svazek mam spatny a ze se s tim uz neco zacalo delat.
Ale treba ja vcera tam jeste mel, ze nemam tu ohledne ventilatoru a dneska uz:
Outstanding Field Service Actions
No Campaign Message(s) found.
Pritom do servisu na vyrizeni jedu az v utery. Treba jim staci, ze uz alespon zjistili, ze ten kabelovy svazek mam spatny a ze se s tim uz neco zacalo delat.
- pavel28
- Junior
- Příspěvky: 447
- Registrován: 10.09.2009 21:55
- Bydliště: Jižní Morava
Re: Chod ventilátora chladiča po dosiahnutí pracovnej teploty
Tak já se registroval a nic to nechtělo,ale tet se nemohu už spátky přihlásit,zapoměl jsem hesloC-Maxis píše:Za tu registraci chteji 50 €. Ja tam maxe nasel bez registrace. Sice jsem zjistil, ze nemam ABS, ale to neva
Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
- pavel28
- Junior
- Příspěvky: 447
- Registrován: 10.09.2009 21:55
- Bydliště: Jižní Morava
Re: Chod ventilátora chladiča po dosiahnutí pracovnej teploty
Tak už to zase funguje a nic neplatím.pavel28 píše:Tak já se registroval a nic to nechtělo,ale tet se nemohu už spátky přihlásit,zapoměl jsem hesloC-Maxis píše:Za tu registraci chteji 50 €. Ja tam maxe nasel bez registrace. Sice jsem zjistil, ze nemam ABS, ale to neva
Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
- C-Maxis
- Zkušený
- Příspěvky: 1820
- Registrován: 21.07.2009 20:39
- Bydliště: Praha 9
Re: Chod ventilátora chladiča po dosiahnutí pracovnej teploty
No, ja se registrovat nezkousel, protoze bych nesplnoval jejich podminky. Ono bez toho poplatku neco fungovat bude, jen asi ne vsechno
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host