1,6 tdci cuká

Odpovědět
Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9412
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: 1,6 tdci cuká

Příspěvek od phofy » 18.03.2014 17:08

Tak to je jeden vstřik v háji :bebng:

Barda
Nováček
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 25.11.2012 18:11

Re: 1,6 tdci cuká

Příspěvek od Barda » 19.03.2014 08:41

Mám podobný problém, s tím rozdílem, že mi to dělá i při zahrátém motoru. Jakmile jedu pod plynem tak je vše ok, ale pokud jedu s lehkou nohou tak mi to občas vynechá. Řek bych že to netrvá ani sekundu, spolujezdci nic nepoznají, ale já to prostě cítím. Mám 2005 "kombajn" 1.6TDCi 80Kw, rozvody, pal. filtr, vzduchovej měněny před 24 000 km, olej + olej. filtr tak pred 10 000km (ted se chystam znovu na pal., vzduchovej, olej. fitr + olej). Nějak před 15 000km mi podfukoval jeden vstřik, takže mi ho vyčistili a na komplet vstřicích proběhla výměna těsnění. Týpek v servisu zkoušel za jízdy diagnostiku, ale žádný výsledek :(

paranmax
Junior
Junior
Příspěvky: 253
Registrován: 24.07.2010 10:06
Bydliště: Slavkov u Brna

Re: 1,6 tdci cuká

Příspěvek od paranmax » 19.03.2014 17:40

nedělá ti to náhodou tak že jedeš třeba na 5. otáčky pod 2000 a lehce přidáš a auto chvilku nic a pak zabere nebo lehce cukne a zabere?
Ford Focus C-Max 2004,Ghia,1.6 tdci,80kw.Bez DPF
a druhé aby se ford netrápil sám Mercedes Benz A160,74kw,benzín
předtím:Ford Mondeo mkII 1998,Ghia ,2.0i, 96kw

Barda
Nováček
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 25.11.2012 18:11

Re: 1,6 tdci cuká

Příspěvek od Barda » 19.03.2014 20:54

Dělá to právě když dodržuji konstantní rychlost. Na jakýkoliv rychl. stupeň. Noha lehce na plynu ani s ní nepohnu, ale motor vynechá.

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8442
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: 1,6 tdci cuká

Příspěvek od lucky.jack » 19.03.2014 21:05

Diagnostika něco neukazuje? Tohle vypadá buď na EGR nebo regeneraci DPFka.
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
Obrázek

Barda
Nováček
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 25.11.2012 18:11

Re: 1,6 tdci cuká

Příspěvek od Barda » 19.03.2014 21:32

V servise na dignostice nic nezjistili. Předpokládám že mám verzi bez DFP (respektive nikde jsem to nevyčet). Takže jedině to EGR...
Přílohy
fofofo.jpg

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8442
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: 1,6 tdci cuká

Příspěvek od lucky.jack » 19.03.2014 21:34

Na 99% máš.
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
Obrázek

paranmax
Junior
Junior
Příspěvky: 253
Registrován: 24.07.2010 10:06
Bydliště: Slavkov u Brna

Re: 1,6 tdci cuká

Příspěvek od paranmax » 19.03.2014 21:39

jestli máš euro 3 tak DPF nemáš, Euro 4 DPF na 100%. Ještě to může dělat ovládání lopatek turba. Mě to teda dělalo něco podobného.
Ford Focus C-Max 2004,Ghia,1.6 tdci,80kw.Bez DPF
a druhé aby se ford netrápil sám Mercedes Benz A160,74kw,benzín
předtím:Ford Mondeo mkII 1998,Ghia ,2.0i, 96kw

Barda
Nováček
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 25.11.2012 18:11

Re: 1,6 tdci cuká

Příspěvek od Barda » 19.03.2014 21:42

No dle zapisu v technicaku mám SMěrnici EHS/ES č.: 2003/76A což odpovídá normě EURO 3... Nevím jestli je to nějak směrodatné...

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8442
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: 1,6 tdci cuká

Příspěvek od lucky.jack » 19.03.2014 21:53

V tom případě by si skutečně dpfko neměl mít.
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
Obrázek

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4026
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Příspěvek od vita_k » 21.03.2014 07:50

To mas štěstí. Pro ostatní co maji dpf,je treba zjistit, zda auto regeneruje. Jak to zjistit? Elm327 plus torque pro android plus PID na teplotu filtru plus hledat;)
Filtr s teplotou nad 400 stupnu uz je obvykle regenerace. Paklize to není regenerace, tak nahrávat data maf map tlak v railu a dat to na forum a tady se na to prijde :)
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
Jurasek1977
Nováček
Nováček
Příspěvky: 25
Registrován: 26.12.2012 18:41
Bydliště: Liberec

Re: 1,6 tdci cuká

Příspěvek od Jurasek1977 » 21.03.2014 09:09

Všemožně se snažím uvěřit tomu, že u mě to nebudou vadné vstřiky. Půjčil jsem si tedy EGR z jiného vozu a světe div se,...., dělá to pořád. Už mi moc možností nezbývá a hlavně se to začíná zhoršovat.
:Dancer: mám to ale veselé vozítko :Dancer:
Ford mondeo mk3, 2,0 tdci ghia, provoz 2007.

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: 1,6 tdci cuká

Příspěvek od V12 » 21.03.2014 09:12

Ja opat hlasujem za vstrekovace. Treba ich dat na test do dieselservisu, potom budes mudrejsi.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

majklito
Nováček
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 17.03.2014 17:22

Re: 1,6 tdci cuká

Příspěvek od majklito » 22.03.2014 17:50

Tak ted jsem jel a zase to zacalo cukat ......na diagnostice jsem zatim nebyl .......ale novy poznatekje ze to cuka a plyn na podleze a nic ...... a jen divny skripavy a ztenajici zvuk od motoru jakoby turbo nebo neco .......nevim

michal1706
Nováček
Nováček
Příspěvky: 48
Registrován: 10.02.2013 14:24

Re: 1,6 tdci cuká

Příspěvek od michal1706 » 29.03.2014 21:35

Chalani ja mam ten isty problem, mam 1.6TDCi 80KW 2008 s vykuchanym DPF filtrom. Nerobi to vzdy a ani neviem co to ovplivnuje ale tiez ked ani nepridavam ani nebrzdim, tak mi s autom jemne trha. Vypnem motor, znovu nastartujem a uz to nerobi. Mne to vie tak cca 2x do mesiaca urobit a to som takmer kazdy den v aute. A viem ze mi to robilo aj cez leto.
Najazdenych 140tis ale robilo to uz ked som ho kupil pri 120tis

Vsimol som si ze ked vypnem motor vtedy ked to cuka tak ventilator na chladici ide na plne obratky. Pritom niekedy nemam motor ani poriadne zohriaty. Moc sa v tom nevyznam ale ci ked ten ventilator bezi naplno ci nahodou neberie vecsi vykon z alternatora a potom trha s autom.

Otec mal na citroene c4 2.0hdi slabu bateriu a s autom mu tiez trhalo ale podstatne viac hlavne pri druhom prevodovom stupni, pri nizkej rychlosti. Vraj alternator dava vecsinu vykonu do baterie a potom s autom skube. Vymenil bateriu za novu a trhanie prestalo. Ja vo forde mam bateriu este od vyroby. Neviem ci to moze byt teda aj slabou bateriou. Nemam ju ako zmerat ale zatial som zo startovanim problem nemal ani v mrazoch.

Tolko moj poznatok...
Ford Focus II FL 2008 1.6TDCi 80KW

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů