Chod ventilátora chladiča po dosiahnutí pracovnej teploty
- BobTDCi
- Zkušený
- Příspěvky: 1128
- Registrován: 18.02.2009 10:34
- Bydliště: NR kraj, Slovensko
Re: Chod ventilátora chladiča po dosiahnutí pracovnej teploty
Tak sa zastav v najbližšom Forde a požiadaj o uvedenie do databázy - ak by bola kedykoľvek ďalšia zvolávačka príde ti poštou alebo telefónom či mailom.
Ja tak viem, že môj absolvoval "inkriminovanú" zvolávačku 27.3.2008 v Nemecku. Aj to koľko mal vtedy km a čo všetko sa vtedy robilo.
Vytlačia ti to na požiadanie či zašlú mailom - ja som všetko riešil cez mail - nebol som tam fyzicky.
Ja tak viem, že môj absolvoval "inkriminovanú" zvolávačku 27.3.2008 v Nemecku. Aj to koľko mal vtedy km a čo všetko sa vtedy robilo.
Vytlačia ti to na požiadanie či zašlú mailom - ja som všetko riešil cez mail - nebol som tam fyzicky.
Seat LEON II, 1.9TDI PD 105k, 06/2010´
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
- pavel28
- Junior
- Příspěvky: 447
- Registrován: 10.09.2009 21:55
- Bydliště: Jižní Morava
Re: Chod ventilátora chladiča po dosiahnutí pracovnej teploty
Ale vždyt ty máš DPF vykuchané,tak jak je možné,že se ti ten ventilátor zapíná sám od sebe:?: :?:Jinak,už jsem do Fordu poslal email,tak jsem zvědav co mě pošlou. DÍKY.BobTDCi píše:Nemôže za to ani DPF samotný - ale soft pre DPF.
Je to nejaký "vedľajší účinok" - hlúpy, nezmyselný - ale je.
Snáď by mi páni z Forda nechceli povedať, že je nutné chladiť chladič, či nebodaj teleso DPF pri vonkajšej teplote trebárs -10°C a teplote motora povedzme 70 či 60°C?!
Alebo by sa niekto mohol nazdávať, že za takýchto podmienok je možné aby bežala regenerácia DPF? To hádam nie...
Neboj aj môj dnes šiel a to som zďaleka nemal pracovnú teplotu - "milujem" tú novú riadiacu jednotku ventilátora chladiča. Najradšej by som ju dal "polepšovne" pre neposlušné riadiace jednotky...
Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
- BobTDCi
- Zkušený
- Příspěvky: 1128
- Registrován: 18.02.2009 10:34
- Bydliště: NR kraj, Slovensko
Re: Chod ventilátora chladiča po dosiahnutí pracovnej teploty
To je súčasťou iného balíka softu v RJ - takže na to ešte p.Reckziegel neprišiel.pavel28 píše: Ale vždyt ty máš DPF vykuchané,tak jak je možné,že se ti ten ventilátor zapíná sám od sebe:?: :?:Jinak,už jsem do Fordu poslal email,tak jsem zvědav co mě pošlou. DÍKY.
V podstate by to vyriešilo - skopírovanie softu z auta ktoré neprešlo zvolávačkou s upgrade SW/upgrade softu pre DPF sa robí kvôli problémom s narieďovaním oleja naftou/ a jeho nainštalovanie do takéhoto auta a potom úprava SW pre "opravený" DPF.
Inak mi povedal, že ventilátor si bude žiť vlastným životom i naďalej...aj on sám pred opravou DPF.
Seat LEON II, 1.9TDI PD 105k, 06/2010´
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
- pavel28
- Junior
- Příspěvky: 447
- Registrován: 10.09.2009 21:55
- Bydliště: Jižní Morava
Re: Chod ventilátora chladiča po dosiahnutí pracovnej teploty
Dneska mě paslali z Fordu email,ohledně svolávaček.na té svolávačce to auto nebylo kod.9C268-kontrola popř.výměna řídící jednotky ventilátoru.Mám se dostavit a zdarma to vyřeší.Ale někdo tu píše,že ti co to mají už za sebou,tak si ventilátor stejně dělá co chce.Tak to nechápu,tak k čemu to teda je????pavel28 píše:Díky,zajímá.Komi píše:tie zvolavacky maju registrovane v systeme, takze by ti to mali vediet v servise Ford povedat ci to ma zvolavacku za sebou...ak ta to zaujima...
Naposledy upravil(a) pavel28 dne 30.03.2010 20:09, celkem upraveno 1 x.
Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
- Komi
- Junior
- Příspěvky: 414
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: Chod ventilátora chladiča po dosiahnutí pracovnej teploty
...no je to k tomu aby neprislo k poziaru....
pisu totiz ze problemom je tesnenie tejto RJ, ktore netesni a najma v krajinach kde sa v zime soli tak sa moze dostat sol donutra a nasledne moze prist k prehrievaniu RJ a az k poziaru...
preco ale po vymene RJ je ventilator spustany hocikedy - to je firemne tajomstvo - asi pre istotu aby sme vedeli ze funguje
pisu totiz ze problemom je tesnenie tejto RJ, ktore netesni a najma v krajinach kde sa v zime soli tak sa moze dostat sol donutra a nasledne moze prist k prehrievaniu RJ a az k poziaru...
preco ale po vymene RJ je ventilator spustany hocikedy - to je firemne tajomstvo - asi pre istotu aby sme vedeli ze funguje
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009
- BobTDCi
- Zkušený
- Příspěvky: 1128
- Registrován: 18.02.2009 10:34
- Bydliště: NR kraj, Slovensko
Re: Chod ventilátora chladiča po dosiahnutí pracovnej teploty
presne ako píše Komi - dôjde k oxidácii kontaktov a zvýšeniu prechodového odporu - čoho "produktom" môže byť "dar Danajský" - požiar.
Takže by som tak či tak nečakal...a šiel tam čím skôr.
No moja zvolávačka mala teda iný kód - potom si vypýtaj takýto protokol - musí byť pravdivo a korektne vyplnený a tam sa dozvieš čo všetko počas nej bolo vykonané.
Bude tam každopádne nejaká odlišnosť a aká to nám potom povieš ty(teda dúfam).
Veľa zdaru.
Takže by som tak či tak nečakal...a šiel tam čím skôr.
No moja zvolávačka mala teda iný kód - potom si vypýtaj takýto protokol - musí byť pravdivo a korektne vyplnený a tam sa dozvieš čo všetko počas nej bolo vykonané.
Bude tam každopádne nejaká odlišnosť a aká to nám potom povieš ty(teda dúfam).
Veľa zdaru.
Seat LEON II, 1.9TDI PD 105k, 06/2010´
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
- pavel28
- Junior
- Příspěvky: 447
- Registrován: 10.09.2009 21:55
- Bydliště: Jižní Morava
Re: Chod ventilátora chladiča po dosiahnutí pracovnej teploty
Určitě tam pojedu a pak dám vědět .
Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
- pavel28
- Junior
- Příspěvky: 447
- Registrován: 10.09.2009 21:55
- Bydliště: Jižní Morava
Re: Chod ventilátora chladiča po dosiahnutí pracovnej teploty
Tak ve čtvrtek jdu měmit tu řídící jednotku ventilátoru vrámci svolávací akce.Říkali mě že vymění ŘJ a přidají nějaké relátko a ůdajně se umoudří i chod toho ventilároru co si dělá co chce.Tak su zvědav.pavel28 píše:Určitě tam pojedu a pak dám vědět .
Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
- BobTDCi
- Zkušený
- Příspěvky: 1128
- Registrován: 18.02.2009 10:34
- Bydliště: NR kraj, Slovensko
Re: Chod ventilátora chladiča po dosiahnutí pracovnej teploty
Držím palce - a pozeraj čo kam dajú - nafoť poistkovú skrinku pri akumulátore pred a po oprave...
A povypytuj sa - či už nebude blbnúť a zapínať ako ho len napadne???
A povypytuj sa - či už nebude blbnúť a zapínať ako ho len napadne???
Seat LEON II, 1.9TDI PD 105k, 06/2010´
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
- pavel28
- Junior
- Příspěvky: 447
- Registrován: 10.09.2009 21:55
- Bydliště: Jižní Morava
Re: Chod ventilátora chladiča po dosiahnutí pracovnej teploty
Bohužel,tak dnes to ještě nešlo,nedovezli jim obědnané součástky,tak mě přeobědnali na úterý.Tak snad v úterý.BobTDCi píše:Držím palce - a pozeraj čo kam dajú - nafoť poistkovú skrinku pri akumulátore pred a po oprave...
A povypytuj sa - či už nebude blbnúť a zapínať ako ho len napadne???
Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
- pavel28
- Junior
- Příspěvky: 447
- Registrován: 10.09.2009 21:55
- Bydliště: Jižní Morava
Re: Chod ventilátora chladiča po dosiahnutí pracovnej teploty
SVOLÁVACÍ AKCE kod.9C268 Stihl jsem jen pár fotek a nejsou moc kvalitní.
Naposledy upravil(a) pavel28 dne 30.03.2010 20:07, celkem upraveno 3 x.
Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
- pavel28
- Junior
- Příspěvky: 447
- Registrován: 10.09.2009 21:55
- Bydliště: Jižní Morava
Re: Chod ventilátora chladiča po dosiahnutí pracovnej teploty
pavel28 píše:SVOLÁVACÍ AKCE kod.9C268 Stihl jsem jen pár fotek a nejsou moc kvalitní.
Naposledy upravil(a) pavel28 dne 30.03.2010 20:07, celkem upraveno 3 x.
Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
- pavel28
- Junior
- Příspěvky: 447
- Registrován: 10.09.2009 21:55
- Bydliště: Jižní Morava
Re: Chod ventilátora chladiča po dosiahnutí pracovnej teploty
pavel28 píše:pavel28 píše:SVOLÁVACÍ AKCE kod.9C268 Stihl jsem jen pár fotek a nejsou moc kvalitní.
Naposledy upravil(a) pavel28 dne 30.03.2010 20:07, celkem upraveno 3 x.
Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
- pavel28
- Junior
- Příspěvky: 447
- Registrován: 10.09.2009 21:55
- Bydliště: Jižní Morava
Re: Chod ventilátora chladiča po dosiahnutí pracovnej teploty
pavel28 píše:pavel28 píše:pavel28 píše:SVOLÁVACÍ AKCE kod.9C268 Stihl jsem jen pár fotek a nejsou moc kvalitní.
Naposledy upravil(a) pavel28 dne 30.03.2010 20:08, celkem upraveno 3 x.
Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
- pavel28
- Junior
- Příspěvky: 447
- Registrován: 10.09.2009 21:55
- Bydliště: Jižní Morava
Re: Chod ventilátora chladiča po dosiahnutí pracovnej teploty
Tuhle kabeláž mě tam napojily, a na řj.přidali nějaký plast.To relé je součástí té kabeláže.
Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host