Chod ventilátora chladiča po dosiahnutí pracovnej teploty

Odpovědět
Uživatelský avatar
BobTDCi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1128
Registrován: 18.02.2009 10:34
Bydliště: NR kraj, Slovensko

Re: Chod ventilátora chladiča po dosiahnutí pracovnej teploty

Příspěvek od BobTDCi » 11.03.2010 18:47

Tak sa zastav v najbližšom Forde a požiadaj o uvedenie do databázy - ak by bola kedykoľvek ďalšia zvolávačka príde ti poštou alebo telefónom či mailom.
Ja tak viem, že môj absolvoval "inkriminovanú" zvolávačku 27.3.2008 v Nemecku. Aj to koľko mal vtedy km a čo všetko sa vtedy robilo.
Vytlačia ti to na požiadanie či zašlú mailom - ja som všetko riešil cez mail - nebol som tam fyzicky.
8) :roll: :idea: :idea: :idea:
Seat LEON II, 1.9TDI PD 105k, 06/2010´
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001

Uživatelský avatar
pavel28
Junior
Junior
Příspěvky: 447
Registrován: 10.09.2009 21:55
Bydliště: Jižní Morava

Re: Chod ventilátora chladiča po dosiahnutí pracovnej teploty

Příspěvek od pavel28 » 11.03.2010 21:05

BobTDCi píše:Nemôže za to ani DPF samotný - ale soft pre DPF.
Je to nejaký "vedľajší účinok" - hlúpy, nezmyselný - ale je.
Snáď by mi páni z Forda nechceli povedať, že je nutné chladiť chladič, či nebodaj teleso DPF pri vonkajšej teplote trebárs -10°C a teplote motora povedzme 70 či 60°C?!
Alebo by sa niekto mohol nazdávať, že za takýchto podmienok je možné aby bežala regenerácia DPF? To hádam nie...
Neboj aj môj dnes šiel a to som zďaleka nemal pracovnú teplotu - "milujem" tú novú riadiacu jednotku ventilátora chladiča. Najradšej by som ju dal "polepšovne" pre neposlušné riadiace jednotky... :!: :!: :!: :idea: :roll: :wink:
Ale vždyt ty máš DPF vykuchané,tak jak je možné,že se ti ten ventilátor zapíná sám od sebe:?: :?: :?:Jinak,už jsem do Fordu poslal email,tak jsem zvědav co mě pošlou. DÍKY.
Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973

Uživatelský avatar
BobTDCi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1128
Registrován: 18.02.2009 10:34
Bydliště: NR kraj, Slovensko

Re: Chod ventilátora chladiča po dosiahnutí pracovnej teploty

Příspěvek od BobTDCi » 12.03.2010 10:31

pavel28 píše: Ale vždyt ty máš DPF vykuchané,tak jak je možné,že se ti ten ventilátor zapíná sám od sebe:?: :?: :?:Jinak,už jsem do Fordu poslal email,tak jsem zvědav co mě pošlou. DÍKY.
To je súčasťou iného balíka softu v RJ - takže na to ešte p.Reckziegel neprišiel.
V podstate by to vyriešilo - skopírovanie softu z auta ktoré neprešlo zvolávačkou s upgrade SW/upgrade softu pre DPF sa robí kvôli problémom s narieďovaním oleja naftou/ a jeho nainštalovanie do takéhoto auta a potom úprava SW pre "opravený" DPF.
Inak mi povedal, že ventilátor si bude žiť vlastným životom i naďalej...aj on sám pred opravou DPF. :? 8O :cry:
Seat LEON II, 1.9TDI PD 105k, 06/2010´
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001

Uživatelský avatar
pavel28
Junior
Junior
Příspěvky: 447
Registrován: 10.09.2009 21:55
Bydliště: Jižní Morava

Re: Chod ventilátora chladiča po dosiahnutí pracovnej teploty

Příspěvek od pavel28 » 15.03.2010 20:05

pavel28 píše:
Komi píše:tie zvolavacky maju registrovane v systeme, takze by ti to mali vediet v servise Ford povedat ci to ma zvolavacku za sebou...ak ta to zaujima...
Díky,zajímá.
Dneska mě paslali z Fordu email,ohledně svolávaček.na té svolávačce to auto nebylo kod.9C268-kontrola popř.výměna řídící jednotky ventilátoru.Mám se dostavit a zdarma to vyřeší.Ale někdo tu píše,že ti co to mají už za sebou,tak si ventilátor stejně dělá co chce.Tak to nechápu,tak k čemu to teda je????
Naposledy upravil(a) pavel28 dne 30.03.2010 20:09, celkem upraveno 1 x.
Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973

Uživatelský avatar
Komi
Junior
Junior
Příspěvky: 414
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: Chod ventilátora chladiča po dosiahnutí pracovnej teploty

Příspěvek od Komi » 16.03.2010 07:20

...no je to k tomu aby neprislo k poziaru....
pisu totiz ze problemom je tesnenie tejto RJ, ktore netesni a najma v krajinach kde sa v zime soli tak sa moze dostat sol donutra a nasledne moze prist k prehrievaniu RJ a az k poziaru...
preco ale po vymene RJ je ventilator spustany hocikedy - to je firemne tajomstvo - asi pre istotu aby sme vedeli ze funguje
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009

Uživatelský avatar
BobTDCi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1128
Registrován: 18.02.2009 10:34
Bydliště: NR kraj, Slovensko

Re: Chod ventilátora chladiča po dosiahnutí pracovnej teploty

Příspěvek od BobTDCi » 16.03.2010 10:39

presne ako píše Komi - dôjde k oxidácii kontaktov a zvýšeniu prechodového odporu - čoho "produktom" môže byť "dar Danajský" - požiar.
Takže by som tak či tak nečakal...a šiel tam čím skôr.
No moja zvolávačka mala teda iný kód - potom si vypýtaj takýto protokol - musí byť pravdivo a korektne vyplnený a tam sa dozvieš čo všetko počas nej bolo vykonané.
Bude tam každopádne nejaká odlišnosť a aká to nám potom povieš ty(teda dúfam).
Veľa zdaru.
Přílohy
Zvolávačka 7C153
Zvolávačka 7C153
Seat LEON II, 1.9TDI PD 105k, 06/2010´
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001

Uživatelský avatar
pavel28
Junior
Junior
Příspěvky: 447
Registrován: 10.09.2009 21:55
Bydliště: Jižní Morava

Re: Chod ventilátora chladiča po dosiahnutí pracovnej teploty

Příspěvek od pavel28 » 17.03.2010 18:45

Určitě tam pojedu a pak dám vědět .
Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973

Uživatelský avatar
pavel28
Junior
Junior
Příspěvky: 447
Registrován: 10.09.2009 21:55
Bydliště: Jižní Morava

Re: Chod ventilátora chladiča po dosiahnutí pracovnej teploty

Příspěvek od pavel28 » 23.03.2010 19:43

pavel28 píše:Určitě tam pojedu a pak dám vědět .
Tak ve čtvrtek jdu měmit tu řídící jednotku ventilátoru vrámci svolávací akce.Říkali mě že vymění ŘJ a přidají nějaké relátko a ůdajně se umoudří i chod toho ventilároru co si dělá co chce.Tak su zvědav.
Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973

Uživatelský avatar
BobTDCi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1128
Registrován: 18.02.2009 10:34
Bydliště: NR kraj, Slovensko

Re: Chod ventilátora chladiča po dosiahnutí pracovnej teploty

Příspěvek od BobTDCi » 25.03.2010 09:39

Držím palce - a pozeraj čo kam dajú - nafoť poistkovú skrinku pri akumulátore pred a po oprave...
A povypytuj sa - či už nebude blbnúť a zapínať ako ho len napadne???
:idea: 8O :?
Seat LEON II, 1.9TDI PD 105k, 06/2010´
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001

Uživatelský avatar
pavel28
Junior
Junior
Příspěvky: 447
Registrován: 10.09.2009 21:55
Bydliště: Jižní Morava

Re: Chod ventilátora chladiča po dosiahnutí pracovnej teploty

Příspěvek od pavel28 » 25.03.2010 18:47

BobTDCi píše:Držím palce - a pozeraj čo kam dajú - nafoť poistkovú skrinku pri akumulátore pred a po oprave...
A povypytuj sa - či už nebude blbnúť a zapínať ako ho len napadne???
:idea: 8O :?
Bohužel,tak dnes to ještě nešlo,nedovezli jim obědnané součástky,tak mě přeobědnali na úterý.Tak snad v úterý.
Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973

Uživatelský avatar
pavel28
Junior
Junior
Příspěvky: 447
Registrován: 10.09.2009 21:55
Bydliště: Jižní Morava

Re: Chod ventilátora chladiča po dosiahnutí pracovnej teploty

Příspěvek od pavel28 » 30.03.2010 19:38

SVOLÁVACÍ AKCE kod.9C268 Stihl jsem jen pár fotek a nejsou moc kvalitní.
Přílohy
Obraz025.jpg
Naposledy upravil(a) pavel28 dne 30.03.2010 20:07, celkem upraveno 3 x.
Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973

Uživatelský avatar
pavel28
Junior
Junior
Příspěvky: 447
Registrován: 10.09.2009 21:55
Bydliště: Jižní Morava

Re: Chod ventilátora chladiča po dosiahnutí pracovnej teploty

Příspěvek od pavel28 » 30.03.2010 19:41

pavel28 píše:SVOLÁVACÍ AKCE kod.9C268 Stihl jsem jen pár fotek a nejsou moc kvalitní.
Přílohy
Obraz021.jpg
Naposledy upravil(a) pavel28 dne 30.03.2010 20:07, celkem upraveno 3 x.
Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973

Uživatelský avatar
pavel28
Junior
Junior
Příspěvky: 447
Registrován: 10.09.2009 21:55
Bydliště: Jižní Morava

Re: Chod ventilátora chladiča po dosiahnutí pracovnej teploty

Příspěvek od pavel28 » 30.03.2010 19:46

pavel28 píše:
pavel28 píše:SVOLÁVACÍ AKCE kod.9C268 Stihl jsem jen pár fotek a nejsou moc kvalitní.
Přílohy
Obraz024.jpg
Naposledy upravil(a) pavel28 dne 30.03.2010 20:07, celkem upraveno 3 x.
Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973

Uživatelský avatar
pavel28
Junior
Junior
Příspěvky: 447
Registrován: 10.09.2009 21:55
Bydliště: Jižní Morava

Re: Chod ventilátora chladiča po dosiahnutí pracovnej teploty

Příspěvek od pavel28 » 30.03.2010 19:47

pavel28 píše:
pavel28 píše:
pavel28 píše:SVOLÁVACÍ AKCE kod.9C268 Stihl jsem jen pár fotek a nejsou moc kvalitní.
Přílohy
Obraz023.jpg
Naposledy upravil(a) pavel28 dne 30.03.2010 20:08, celkem upraveno 3 x.
Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973

Uživatelský avatar
pavel28
Junior
Junior
Příspěvky: 447
Registrován: 10.09.2009 21:55
Bydliště: Jižní Morava

Re: Chod ventilátora chladiča po dosiahnutí pracovnej teploty

Příspěvek od pavel28 » 30.03.2010 19:52

Tuhle kabeláž mě tam napojily, a na řj.přidali nějaký plast.To relé je součástí té kabeláže.
Přílohy
Obraz022.jpg
Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host