Konstrukční chyba sání DURATEC HE
-
- Test driver
- Příspěvky: 4825
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Enjoy Ty s tím nedáš pokoj.Je vidět, když to furt řešíš,že to vadí,ale jenom tobě.V objemu kufru lžou všichni někdo vylejvá kapalinou,vysejpá míčkama někdo míň kvádrama,započítává i prostor na rezervu,pod podlážkou kterou nevyndáš,v kapsách po stranách apod.Třeba po přeměření v porovnání Focus 2 vs Focus 4 kombi byl kufr ve čtyřce užší o 5cm a nižší po střechu o cca 10cm a litrama 480 vs 600 ve prospěch čtyřky a pohledově menší od dvojky.A myslel jsem,že status člověka a jakej je podle aut dělají čtyřletí kluci v MŠ.Kdo uzme lepší a větší je king.
Konec ot
Konec ot
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12953
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Stare mondeo meni zauzivanu legendu kokcafka ftedei kombajn fmetle na hlinach?
-
- Nováček
- Příspěvky: 69
- Registrován: 14.09.2020 18:45
- Bydliště: Mělník
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Strašně se mi líbí , jak si ty vaše paštiky pochvalujete a pravdu si upravujete podle sebe Jeden si myslí ,že 13 leté auto je stejně kvalitní / spolehlivé jak třeba roční . Další přepočítává velikost kufru / pindíka ,jako kdyby každý den vozil celou rodinu tisíce km a td.
Jasný je, že všechno je o penězích - máš peníze můžeš koupit co chceš , nemáš peníze nekupuješ a chválíš si to co máš doma na dvorku
to enjoy - máš pravdu 4 leté auto je již ojetina ,ale ještě mu dám rok čas a pak pápá
+ FF IV combi ACTIVE 2,0 - 110kW - r.v. 2020
- FF III 1,5 EB - 110kW - r.v. 2017
- FF III 1,5 EB - 110kW - r.v. 2017
- oscaar
- Pokročilý
- Příspěvky: 794
- Registrován: 18.10.2011 20:09
- Bydliště: Zlín
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
A proč řešíte velikost kufru a ojetá auta v diskuzi o konstrukční chybě viřivích klapek sání motoru Duratec HE?
Galaxy Trend-Business Edition 1.5 EcoBoost,118 kW, 2016, šedá metal. (Magnetic)
Transit Connect 1.8 TdCi 81 kw, r.v. 2010
Mondeo Sedan, r.v. 01, 1.8 Duratec HE, 81 Kw, Ghia, Silver
Focus kombi, r.v. 99, 1.8,85 kw, - prodáno
Transit Connect 1.8 TdCi 81 kw, r.v. 2010
Mondeo Sedan, r.v. 01, 1.8 Duratec HE, 81 Kw, Ghia, Silver
Focus kombi, r.v. 99, 1.8,85 kw, - prodáno
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Pises spravne "koupis co chces". Takze to nemusí byt nove auto, ktere za rok ztrati 100k oproti moznosti, kdy tech 100k treba vydelas. Mne treba nove auto neprinese nic navic a zrovna ta spolehlivost je otazník. Co mi je platne, ze mam zaruku.
Hodnota auta fakt nijak moc nekoreluje s tim, kolik kdo ma penez. Uplny extrem jsou magori s uverem na nove auto, se kterym jedou rocne 2x na Sumavu a 2x tydne do Kauflandu.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- gecko-x
- Pokročilý
- Příspěvky: 672
- Registrován: 08.04.2015 00:38
- Bydliště: Holešov
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Ahoj bando. Vysvitla mi naděje, ze zvuk co slysim z meho 2,0i LPG ve focusu z r 2009 neni klika, ale "jen" klapky v sání.... popíši vam, co slyším a rad bych, kdyby se mi k tomu nekdo zkusenej vyjádřil....
Studeny motor jede krasne tiše. Jak se trochu zahreje, cca 3 minuty klidne jizdy, tak pri otackach nad 2000 se zacne ozyvat klepavy zvuk, prijde mi, ze z horni casti motoru.
V zatahu nebo pri poklesu otacek ubranim plynu zvuky zmizi.
Je to slyset hlavne pri konstantni rychlosti v podstate bez zátěže, jen pri lehkym plynu na udrzeni rychlosti.
Puvodne jsem se pripravoval na vymenu motoru, uz jsem i domluveny s Jirkou Hoňkem, myslel jsem, ze mi mlátí klika (byť mam pocit, ze jde zvuk z hora, ne zespodu, kde bych cekal zvuk od kliky)
Navic pro kkapky mluvi i to, ze by klika asi mlatila furt, bez ohledu na otáčky, zátěž....
Nebo se pletu?
Studeny motor jede krasne tiše. Jak se trochu zahreje, cca 3 minuty klidne jizdy, tak pri otackach nad 2000 se zacne ozyvat klepavy zvuk, prijde mi, ze z horni casti motoru.
V zatahu nebo pri poklesu otacek ubranim plynu zvuky zmizi.
Je to slyset hlavne pri konstantni rychlosti v podstate bez zátěže, jen pri lehkym plynu na udrzeni rychlosti.
Puvodne jsem se pripravoval na vymenu motoru, uz jsem i domluveny s Jirkou Hoňkem, myslel jsem, ze mi mlátí klika (byť mam pocit, ze jde zvuk z hora, ne zespodu, kde bych cekal zvuk od kliky)
Navic pro kkapky mluvi i to, ze by klika asi mlatila furt, bez ohledu na otáčky, zátěž....
Nebo se pletu?
FoFo II 1,6 16V 74kW rv 2007 byl
FoFo II 2,0i 107kW rv 2009
Ford C-max 1,6 ti-vct 77kW rv 2012
FoFo II 2,0i 107kW rv 2009
Ford C-max 1,6 ti-vct 77kW rv 2012
- oscaar
- Pokročilý
- Příspěvky: 794
- Registrován: 18.10.2011 20:09
- Bydliště: Zlín
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Ahoj, vířivé klapky jsou zavřené do cca 2800 ot/min. A nejvíc klapají při volnoběhu. Kdy jsou otáčky motoru nízké, jak písty vytváří v sání podtlak na jednotlivé klapky. Vydávají klapky s vůli v uložení klapek typické klapání.
Galaxy Trend-Business Edition 1.5 EcoBoost,118 kW, 2016, šedá metal. (Magnetic)
Transit Connect 1.8 TdCi 81 kw, r.v. 2010
Mondeo Sedan, r.v. 01, 1.8 Duratec HE, 81 Kw, Ghia, Silver
Focus kombi, r.v. 99, 1.8,85 kw, - prodáno
Transit Connect 1.8 TdCi 81 kw, r.v. 2010
Mondeo Sedan, r.v. 01, 1.8 Duratec HE, 81 Kw, Ghia, Silver
Focus kombi, r.v. 99, 1.8,85 kw, - prodáno
- gecko-x
- Pokročilý
- Příspěvky: 672
- Registrován: 08.04.2015 00:38
- Bydliště: Holešov
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Může mi tu nekdo s jistotou rict, jestli se daji koupit ty klapky s těma futrama na Focus mk2 2009. Nebo jestli pasuji ty, co jsou v mondeu mk3
Nasel jsem nějaké kody, ale je to na mondeo. Na focus jsem nenašel
1119833 těsnící kroužek
1119284 tesneni sání
1317276 klapka + domeček
1317278 pouzdro tyčky
Nasel jsem nějaké kody, ale je to na mondeo. Na focus jsem nenašel
1119833 těsnící kroužek
1119284 tesneni sání
1317276 klapka + domeček
1317278 pouzdro tyčky
FoFo II 1,6 16V 74kW rv 2007 byl
FoFo II 2,0i 107kW rv 2009
Ford C-max 1,6 ti-vct 77kW rv 2012
FoFo II 2,0i 107kW rv 2009
Ford C-max 1,6 ti-vct 77kW rv 2012
- oscaar
- Pokročilý
- Příspěvky: 794
- Registrován: 18.10.2011 20:09
- Bydliště: Zlín
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
To asi nebudou klapky. Při jízdě ve vyšších otáčkách to není slyšet.
Galaxy Trend-Business Edition 1.5 EcoBoost,118 kW, 2016, šedá metal. (Magnetic)
Transit Connect 1.8 TdCi 81 kw, r.v. 2010
Mondeo Sedan, r.v. 01, 1.8 Duratec HE, 81 Kw, Ghia, Silver
Focus kombi, r.v. 99, 1.8,85 kw, - prodáno
Transit Connect 1.8 TdCi 81 kw, r.v. 2010
Mondeo Sedan, r.v. 01, 1.8 Duratec HE, 81 Kw, Ghia, Silver
Focus kombi, r.v. 99, 1.8,85 kw, - prodáno
- gecko-x
- Pokročilý
- Příspěvky: 672
- Registrován: 08.04.2015 00:38
- Bydliště: Holešov
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Byly to klapky
Vule minimalne 1mm v obou směrech
Objednal jsem celý nový sání, cena 3500 myslim v pohodě...
Vule minimalne 1mm v obou směrech
Objednal jsem celý nový sání, cena 3500 myslim v pohodě...
FoFo II 1,6 16V 74kW rv 2007 byl
FoFo II 2,0i 107kW rv 2009
Ford C-max 1,6 ti-vct 77kW rv 2012
FoFo II 2,0i 107kW rv 2009
Ford C-max 1,6 ti-vct 77kW rv 2012
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
nejsou náhodou při nižších otáčkách otevřené?
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12953
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Ano. A pri plnom plyne zatvorene Pan je znalec
- gecko-x
- Pokročilý
- Příspěvky: 672
- Registrován: 08.04.2015 00:38
- Bydliště: Holešov
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Dost mi dalo zabrat, nez jsem tu vyselektoval příspěvky, ktere, dle meho nazoru, jsou uplny nesmysly....
Jakoze to, ze klapky nejsou slyset ve vyssich otáčkách nebo vyse zmíněný, ze se klapky do 2800ot neotevrou....
Jakoze to, ze klapky nejsou slyset ve vyssich otáčkách nebo vyse zmíněný, ze se klapky do 2800ot neotevrou....
FoFo II 1,6 16V 74kW rv 2007 byl
FoFo II 2,0i 107kW rv 2009
Ford C-max 1,6 ti-vct 77kW rv 2012
FoFo II 2,0i 107kW rv 2009
Ford C-max 1,6 ti-vct 77kW rv 2012
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Lepší znalec nez debil. Klapky se nikdy nezaviraji uplne.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12953
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Uz si sa tituloval aj sam
Na volnobehu je tiahlo nadoraz, su uplne zatvorene.
Na volnobehu je tiahlo nadoraz, su uplne zatvorene.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti