Netěsnost rychlospojky palivové hadice vratného vedení

Motor, převodovka ...
Moderátor:miki21
Odpovědět
Uživatelský avatar
AL
Nováček
Nováček
Příspěvky: 25
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: BRNO

Netěsnost rychlospojky palivové hadice vratného vedení

Příspěvek od AL » 15.07.2008 11:59

Ahoj všem.
Řeším už dlouhou dobu neklidný chod motoru ve volnoběhu.Zkoušel jsem už všelico,
bez valných úspěchů. Včera jsem kotroloval funkci regulátoru tlaku paliva (je zhruba
nad snímacím potenciometrem sací klapky vpravo na konci kovového potrubí, kterým
se přivádí palivo ke vstřikovacím ventilům.Viz fotografie.Na spodním vyústění regulátoru
je rychlospojkou (s červeným "zámkem") připojena hadice vratného vedení paliva do
nádrže k palivovému čerpadlu.U této rychlospojky se mně ozývá mírné syčení, jako by
se tam přisával vzduch. Je to cítit i na prstrech přiložené ruky a když tou rychlospojkou
mírně zahýbu, mění se zvuk a intenzita toho syčení. Můžu poprosit majitele FOFO se
stejným motorem (nebo stejným provedením regulátoru a zpětného vedení), jestli by
se mohli podívat na tuto rychlospojku a poslechnout, jestli jim také v tomto místě syčí
přisávaný vzduch ? Koupil bych kdyžtak novou hadici, ale stojí kolem 800,- tak bych
rád věděl, jestli tento jev není normální stav.

Díky všem.
Zpetna paliv hadice.jpg
<div>FORD FOCUS 1.6 ZETEC, TURNIER, KLIMA, 1999</div><br>

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19272
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Netěsnost rychlospojky palivové hadice vratného vedení

Příspěvek od foki » 16.07.2008 16:55

vzhledem k tomu ze to je zpatecka do nadrze a je to benzin tak by ti tam strikal ven , spis bych to videl ze nekdo okolo je dira v hadicich sani a tim si to saje .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
sebi
Nováček
Nováček
Příspěvky: 92
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Holešov

Re: Netěsnost rychlospojky palivové hadice vratného vedení

Příspěvek od sebi » 16.07.2008 17:06

Tak sem tu rychlospojku omrkl, a taky mě tam v těch místech "fouká". Je mi líto, ale neporadím, páč sám nevím.
Petr

Fofo 1.6 16V r.v 99

Uživatelský avatar
AL
Nováček
Nováček
Příspěvky: 25
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: BRNO

Re: Netěsnost rychlospojky palivové hadice vratného vedení

Příspěvek od AL » 16.07.2008 20:42

Kluci děkuju za reakce. Ještě jsem do toho čučel, měl jsem venku celou tu hadici palivové
zpátečky, ale na nic jsem nepřišel. Ten syčivý zvuk se ozývá opravdu z místa toho regulátoru tlaku paliva a připojení té rychlospojky. Jedině že by ten syčivý zvuk vycházel z vnitřku toho
regulátoru, jak je částečně pootevřený ventil v tom regulátoru vlivem podtlaku ze sání. Pokud
to tak je, tak je vše v pořádku- akorát jsem zase vedle. Motor při sundání nohy z plynu, když
se vrací k volnoběhu,krátce sníží otáčky na hranici "zdechnutí", celý se roztřepe a pak se
většinou zase rozjede normálně, ale někdy se jeho otáčky ustálí (dá-li se to tak říct) na jakémsi hrčivém minimu, kdy se rozhodně nedá říct, že by jel klidně. Otáčkoměr ale ukazuje
prakticky pořád stejně.Horší to je,když jede třeba klima, nebo při jiném zatížení dalšími spotřebiči, ale ani to není pravidlem. Ale tyhle příznaky už se tady řeší v jiném vlákně, akorát
myslím u motorů 1,8. Ovšem žádný rozumný výstup (příčina závady) z toho neplyne :-(

To Foki: Koukal jsem do blokového schématu palivové soustavy a ta zpátečka je kreslená,
jako že vede zpátky do čerpadla. Na druhém vývodu čerpadla je připojena hadice, která
napájí motor palivem. Není tedy v té zpátečce spíš podtlak, než tlak ? Nenasává si to čerpadlo
zpátky to přebytečné palivo ? Pak by totiž z toho zpětného vedení palivo při netěsnosti
nestříkalo, ale tou netěsností by se právě přisával vzduch. Ale to je jen moje úvaha.

AL.
<div>FORD FOCUS 1.6 ZETEC, TURNIER, KLIMA, 1999</div><br>

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19272
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Netěsnost rychlospojky palivové hadice vratného vedení

Příspěvek od foki » 17.07.2008 00:13

ne je tam tlak protoze ten ventil drzi do nejakeho tlaku na traverze palivo a pri urcitem tlaku posti do zpatecky , nemci delaji to ze tam daji silnejsi ventil a tim si zvysi tlak paliva na te traverze
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

LukasK
Příspěvky: 1
Registrován: 07.08.2015 13:35

Re: Netěsnost rychlospojky palivové hadice vratného vedení

Příspěvek od LukasK » 07.08.2015 13:37

Fučí ti rýchlospojka alebo za rýchlospojkou? Keď rýchlospojka, skús si ju kúpiť v tomto e-shope za smiešny peniaz :ble2: :ble2: :ble2:. Stačí im poslať mail a oni ti niečo vymyslia.

Uživatelský avatar
petulak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5654
Registrován: 06.02.2010 15:45
Bydliště: Liberec

Re: Netěsnost rychlospojky palivové hadice vratného vedení

Příspěvek od petulak » 07.08.2015 15:18

LukasK píše:Fučí ti rýchlospojka alebo za rýchlospojkou? Keď rýchlospojka, skús si ju kúpiť v tomto e-shope za smiešny peniaz [url]http://eshop. :ble2: :ble2: :ble2:[/url]. Stačí im poslať mail a oni ti niečo vymyslia.


:arrow: :arrow: :arrow: :arrow: 15.07.2008 11:59
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13088
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: Netěsnost rychlospojky palivové hadice vratného vedení

Příspěvek od miki21 » 07.08.2015 15:40

zrušený účet a tipuju, že auto už bylo přetaveno na něco jiného... ale pokus o reklamu dobrý :totlsmile:
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti