koupe ford focus 1,6 16V

Pouze rady - žádná inzerce!
Moderátor:ZaQik
Uživatelský avatar
roberto
Junior
Junior
Příspěvky: 206
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 4

koupe ford focus 1,6 16V

Příspěvek od roberto » 21.07.2006 15:31

Muzete mi poradit na co si dát pozor pri koupi dovezeneho Focuse.Objednal jsem si u spolecnosti Autopp forda focuse 1,6 16V hatchbacka na dovoz.ma mi ho privest koncem cervence za cenu 160.000,-. Jelikož jsem laik ,tak nevím na co všechno si dát pozor. Sam. tam pojedu se svým automechanikem,ale stejně..prosím o radu .Díky roberto

Uživatelský avatar
romanm
Junior
Junior
Příspěvky: 377
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: JC

Příspěvek od romanm » 21.07.2006 15:48

zkus tady zapátrat, je tady spousta užitečných informací,já je taky našel a hodily se,ale z vlastní zkušenosti:
zkontroluj airbagy-krytky airbagů by měly být bez poškození a sedět hlavně ta u spolujezdce,aby tam nebyly po obvodu stopy jak to někdo páčil,podívej se vevnitř na podlaze pod přední sedadla jestli tam nejsou malé zbytky střepů z předního skla,nikdo to nedokáže 100% vyčistit!
-podívej se na zámky pásů na předních sedadlech.Jsou uchyceny na lanku k teré je v takové plastové harmonice.Ta harmonika nesmí být stažená a pokroucená,pokud ano tak při bouračce byly aktivovány airbagy a tyto zámky byly pyropatronou staženy směrem k podlaze a už tak nevykukují nad okraj sedadla nebo jsou pod okrajem sedadla.
Podívej se na čelní sklo na jeho výrobní značku musí tam být FORD stejně jako na ostatních sklech.
Podívaj se na bok auta(dveře,blatníky) odspodu proti světlu,jde odhalit sebelépe provedená oprava na laku,pokud ten díl není vyměněný celý.

Je toho mnohem víc a asi ti tohle poradí i tvůj mechanik ale tohle je vlastní zkušenost při hledání Focuse. :wink:
Ford Focus Kombi 1.6i(74kw) r.v.2002 Polar Silver


Obrázek

Uživatelský avatar
Jezek
Nováček
Nováček
Příspěvky: 119
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od Jezek » 21.07.2006 17:47