Stránka 1 z 3

kde v autě najdeme...

Napsal: 09.08.2006 08:49
od hihi
první dotaz: Kde je v autě PCM?

Napsal: 09.08.2006 15:30
od hihi
No, nerikejte, ze z 28 shlednuti nikdo nevi?

Napsal: 09.08.2006 18:50
od pavelk
Co je to PCM? :D

Napsal: 09.08.2006 21:31
od foki
vpravo za kastlikem

a vis co je HEC , nebo CTM ?

Napsal: 09.08.2006 21:43
od Ferino
koukám nějaký kvízový vlákno, zatím nevím ani jednu odpověď :cry:

Napsal: 09.08.2006 21:52
od hihi
CTM? no.. typuji cerna krabicka pod pojistkami (Central Timer cosi), HEC nevim.

Napsal: 09.08.2006 21:56
od Beri
PCM = Powertrain Control Module
CTM = Central Timer Module

Napsal: 09.08.2006 21:56
od hihi
Za kastlikem na sloupku? Tam, co je jednotka ABS?

Napsal: 09.08.2006 22:23
od pavelk
MCBP??? :D

Napsal: 09.08.2006 22:32
od pelen
hihi píše:CTM? no.. typuji cerna krabicka pod pojistkami (Central Timer cosi), HEC nevim.
PCM ... Powertrain Control Module (ridici jednotka motoru)

http://www.focushacks.com/index.php?modid=32

CTM ... Central Train Module (centralni casovy modul)
HEC ... Hybrid Electronic Cluster
Hydrogen Environmental Chamber
Hydrogen Engine Center

Tady myslim, ze Foki nadhodil tu prvni variantu - asi "hybridni elektronicky pristroj".
Jinak mne asi opravi. :wink: :wink: :wink:

Napsal: 09.08.2006 22:41
od pelen
pavelk píše:MCBP??? :D
MCBP = the manufacturing cost per unit of power of the battery
vyrobni naklady na jednotku vykonu akumulatoru
(u elektrickeho pohonu)

Napsal: 10.08.2006 02:16
od hihi
otázka druhá

Pojistka č. 10 u motoru jistí "snímač napětí baterie". To je kde?

Stejně tak Foki psal někde u stále svítící kontrolky dobíjení (já mám o cca 0,5V méně (někdy taky ne), takže svítí správně...) - "relé na alternátoru". Co(s) tím myslel?

(Stále hledám chybu a dokážu si představit, že PCM má chybné informace o napětí, tak prostě blbne... Možná se rejpu kam nemám, ale pochopit něco, než to svěřím odborníkům, není na škodu, jak ukazuje zkušenost i tady z fora).

Napsal: 10.08.2006 12:40
od Aki
WTF? :D

Napsal: 10.08.2006 15:29
od Ahmed
hihi píše:otázka druhá

Pojistka č. 10 u motoru jistí "snímač napětí baterie". To je kde?

Stejně tak Foki psal někde u stále svítící kontrolky dobíjení (já mám o cca 0,5V méně (někdy taky ne), takže svítí správně...) - "relé na alternátoru". Co(s) tím myslel?

(Stále hledám chybu a dokážu si představit, že PCM má chybné informace o napětí, tak prostě blbne... Možná se rejpu kam nemám, ale pochopit něco, než to svěřím odborníkům, není na škodu, jak ukazuje zkušenost i tady z fora).
Rele na alternatoru je regulator neboli regler. Takova do plastu zalita blbost, ktera stoji 2600,- tusim :)

Napsal: 10.08.2006 19:31
od pelen
to Hihi:
Rele nebo regler alternatoru se rika od dob, kdy to bylo mechanicke zarizeni, ktere udrzovalo vystupni napeti v urcitych mezich. Ted to je elektronicky obvod, tak jak pise Ahmed.
Problemy okolo senzoru a ridici jednotky ti mozna pomuze vyresit novy zajimavy odkaz na italske stranky. Maly slovnicek:
napeti .... tensione

to vsichni:
Rozhodnete se nekdo, kdo ma z nas vice casu a nevi co roupama a udelejte pro vsechny na foru seznam a vyznam uzivanych zkratek u Focusu vcetne pripadneho umisteni popisovaneho zarizeni, neco jako vykladovy slovnik "webster dictionary". Bude to moc zasluzny cin, ktery usetri ostatnim hodne casu.
Koho ale bavi kvizove souteze, tak at pokracuje. :lol: :wink: :lol: :wink: :lol: