myslim, ze nemas pravdu vzdyt kluci, co tu maji 2.5, 3.0 benziny, tak jim to zere ve meste jak tank, ale na okreskach a dalnici to nemaji o moc drazsi nez ja. Cili ve meste velky motor zere mnohem vic nez maly a mimo mesto se tyhle rozdily zmensuji. Ja dokazu ve meste i pod 8, ted jsem se vratil se 7.5 a to ze jsou i po poledni zacpy, protoze se opravuji silnice.madbugie píše:no praveže nie... mesto a hlavne menšie mesto kde sú krátke úseky ideš stále na 1,2,3 brzda a tak do kola pod "plným" plynom aby si sa rozbehol a vtedy je spotreba nízkoobjemového motora brutálna...
Jinak jeste k te 1.6 v new Mondeo. 92kW museli docilit jedine tim, ze je posazen tocivy moment do vysokych otacek. Skoda, ze nezustali u te 1.8, tam bych rekl, ze je prubeh jeste dobry. Na druhou stranu s kazdym novym modelem se minimum vykonu motoru posouva o jednu kubaturu nahoru. V MK II byla radost jezdit s 1.8 85kW, v MK III uz byla 1.8 vyslovenym minimem a v MK IV uz by to asi bylo malo. Ale verim, ze nekomu to muze stacit, furt to bude v te zivejsi polovine aut, co jezdi po silnici. Ja bych si ale urcite priplatil za 2.0 nebo 1.8TDCI 92kW