12/2008 Ti-VCT, LPG, chyba P0304 - hledání příčiny VYŘEŠENO

Uživatelský avatar
Mira
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2618
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Třebichovice
Kontaktovat uživatele:

Re: 12/2008 Ti-VCT, LPG, chyba P0304 - hledání příčiny

Příspěvek od Mira » 12.02.2014 21:40

foki, foki,
co k tomu napsat? Pro mě jako laika absolutně nová a překvapivá informace nad kterou se musím ještě hodně zamyslet :? ... až mě to nutí si vzpomenout na dobu kdy jsem sháněl v 08/2010 dvoulitr s tím, že ho chci do LPG a tys mě přesvědčil, že 1,6 Ti-VCT je taky super, protože ti stála na dvoře :lol: :lol: nestěžuju si, auto je super a jsem rád že jsem ho od tebe koupil, ale možná kdybych si stál pevně za svým nemusel jsem být nyní rozčarován z toho jak složitý/drahý je u Ti-VCT seřídit ventily. Nebo je to tak i u ostatních motorizací?

Každopádně si teď nemůžu dovolit toto prodat a jiné koupit, páč na to nemám a nezbývá než udělat maximum proto, aby se ventily neměli snahu zaklepat dříve než zase po cca xx-xxxtis. km :bebng: No už to asi nebude úplně bezstarostné ježdění :roll:

V žádném případě zde nechci rozvíjet zbytečnou debatu. Zítra bude auto spravený, napíšu sem co všechno se dělalo a vlákno končí ... Pokračovat ve svém příběhu budu předpokládám ve vlákně o LPG a uvidí se za cca 2-3 roky co se stane :bebng:
Byl: FFI 11/2002 Galerie Byl: FFII 12/2008 LPG Galerie - prodán s 340tis. km na tachu
Je FFIII 9/2017 Galeriea opět jedeme na LPG

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13079
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: 12/2008 Ti-VCT, LPG, chyba P0304 - hledání příčiny

Příspěvek od miki21 » 12.02.2014 22:03

Jenže u toho 2.0 se vůle ventilů seřizuje stejně. :wink:
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

Uživatelský avatar
Mira
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2618
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Třebichovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mira » 13.02.2014 05:46

Jj, dik za info. Aspon muzu byt v klidu :-) Ono to zase tak horky nebude jak se na prvni pohled zda ... snad. Uvidi se.
Byl: FFI 11/2002 Galerie Byl: FFII 12/2008 LPG Galerie - prodán s 340tis. km na tachu
Je FFIII 9/2017 Galeriea opět jedeme na LPG

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19272
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: 12/2008 Ti-VCT, LPG, chyba P0304 - hledání příčiny

Příspěvek od foki » 13.02.2014 08:45

zeptej se jestli merenim ventilu by se tomu dalo predejit , na mereni neni treba rozvody sundavat .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19272
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: 12/2008 Ti-VCT, LPG, chyba P0304 - hledání příčiny

Příspěvek od foki » 13.02.2014 08:49

miki21 píše:Jenže u toho 2.0 se vůle ventilů seřizuje stejně. :wink:
hur - protoze je tam retez , musi se rozebrat cela prsa , a co jsem to delal na motoru ktery jsem mel venku tak to byl docela porod .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19272
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: 12/2008 Ti-VCT, LPG, chyba P0304 - hledání příčiny

Příspěvek od foki » 13.02.2014 08:52

Mira píše: nemusel jsem být nyní rozčarován z toho jak složitý/drahý je u Ti-VCT seřídit ventily. Nebo je to tak i u ostatních motorizací?
ventily jsou u 1,6 i u 1,6tivct pracností stejne , 1,8 a 2,0 jsou taky stejne .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
smoula
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4355
Registrován: 21.06.2012 15:24
Bydliště: Klecany

Re: 12/2008 Ti-VCT, LPG, chyba P0304 - hledání příčiny

Příspěvek od smoula » 13.02.2014 08:56

Takže pokud jezdím jen na benzín, a defenzivně, tj. na dálnici a dlouhé přesuny max do 4tis otáček, tak sem v klidu a něco takového mě nikdy nepotká? :nixw:

Uživatelský avatar
jirkaj
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 855
Registrován: 28.04.2013 20:47
Bydliště: Vsetín

Re: 12/2008 Ti-VCT, LPG, chyba P0304 - hledání příčiny

Příspěvek od jirkaj » 13.02.2014 09:47

Asi trochu OT, ale myslel jsem si, že se ventily u nových aut tak nějak seřizují samy (třeba hydraúúúlicky). :o

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: 12/2008 Ti-VCT, LPG, chyba P0304 - hledání příčiny

Příspěvek od V12 » 13.02.2014 09:56

Duratec 1.6i, ako aj 18i a 2.0i su predpotopne a beznadejne zastarale motory. TiVCT je po stranke modernosti o kusok vyssie, ale nie az natolko, aby sa o nom dalo hovorit ako o modernom :wink: Moderny motor je napr. SkyActiv, alebo ostatne priamovstrekove benzinaky.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
smoula
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4355
Registrován: 21.06.2012 15:24
Bydliště: Klecany

Re: 12/2008 Ti-VCT, LPG, chyba P0304 - hledání příčiny

Příspěvek od smoula » 13.02.2014 09:57

smoula píše:Takže pokud jezdím jen na benzín, a defenzivně, tj. na dálnici a dlouhé přesuny max do 4tis otáček, tak sem v klidu a něco takového mě nikdy nepotká? :nixw:
:nixw:

Uživatelský avatar
Mira
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2618
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Třebichovice
Kontaktovat uživatele:

Re: 12/2008 Ti-VCT, LPG, chyba P0304 - hledání příčiny

Příspěvek od Mira » 13.02.2014 10:29

foki: jj, díky za vysvětlení. hned je mi líp :lol:

V12: to je ta výhoda, že každý máme svůj názor 8) pro mě je to jednoduchá matematika a o vyšších nákladech vůči benzínu bych polemizoval a mé vlastní čísla mi ukazují, že si budu stát za svým stejně jako ty :palec_nahoru:

Jen tak jsem si spočetl z hlavy:
Průměrná spotřeba N95 mého auta cca 8l/100km při ceně cca 36,-Kč/l je to 2,88Kč/km čistě jen a jen na benzín

Od 15.9.2010 jezdím na LPG a celková cena za 1km v tomto časovém období mi vychází na 2,70Kč/km (stoupne to po dnešku, kdy připočtu platbu za opravu) ... ale pozor, v této ceně je již zahrnut kompletní provoz auta za ty uplynulé 3 roky (povinné + havárka, STK+emise, tankování LPG, 27tis. za přestavbu na LPG, benzín, výměny olejů, filtrů, svíčky, dálniční známky, pneu, platby za přezouvání a vyvážení, servis LPG, revize LPG, stěrače, no vše na co si vzpomenu ...) Z tohoto pohledu se mi jeví provoz na LPG stále jako výhodný a pokud najedu cca 80-100tis. kdy teoreticky přijde nutnost seřízení ventilů, tak v tom opět nevidím problém.

V12, je možný že ti dám za 2-3 roky zapravdu pokud se stane něco horšího než nutnost seřízení vůle ventilů díky provozu na LPG. To ukáže jen čas :D Když do té doby vyplavou v mé prkenici nějaké velké prachy a bude na hybrida nebo nějakýho moderního ecoboosta s malou spotřebou, tak proč se nevzdát LPG :lol:
Byl: FFI 11/2002 Galerie Byl: FFII 12/2008 LPG Galerie - prodán s 340tis. km na tachu
Je FFIII 9/2017 Galeriea opět jedeme na LPG

Uživatelský avatar
shamycz
Nováček
Nováček
Příspěvky: 62
Registrován: 05.11.2012 16:18

Re: 12/2008 Ti-VCT, LPG, chyba P0304 - hledání příčiny

Příspěvek od shamycz » 13.02.2014 15:24

to Mira: Dívám se na tvůj nájezd a dle spotreby.cz jezdíš více než z 50% dálnice. Jestli se můžu zeptat - V jakém režimu jsi většinou jezdil? tzn. do 4000? do 5000, případně více otáček? (nemluvím o předjíždění, mimořádných situacích atd..)
Ford Focus II 2007 3dv. - Duratec HE 1.8 92kw, LPG AG Compact Obrázek

Uživatelský avatar
Mira
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2618
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Třebichovice
Kontaktovat uživatele:

Re: 12/2008 Ti-VCT, LPG, chyba P0304 - hledání příčiny

Příspěvek od Mira » 13.02.2014 18:21

shamycz: Posledního 2,5 roku je ta dálnice z 80-90% R7 Slaný - Praha - Slaný denně do a z práce. Většinou 3 dospělí a stylem jízdy 3-3,5tis.ot. takže spíše pohodový styl než nějaká divočina. Těch zbylých 10-20% dálnic jsou občasné jízdy na moravu po D1 a tam to většinou držím 3,5-4tis.ot. a jak říkáš sem tam 5tis.ot. to když se mi nechce do pravého pruhu kvůli drncání tak abych držel krok s ostatními ...
Byl: FFI 11/2002 Galerie Byl: FFII 12/2008 LPG Galerie - prodán s 340tis. km na tachu
Je FFIII 9/2017 Galeriea opět jedeme na LPG

Uživatelský avatar
Mira
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2618
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Třebichovice
Kontaktovat uživatele:

Re: 12/2008 Ti-VCT, LPG, chyba P0304 - hledání příčiny

Příspěvek od Mira » 13.02.2014 18:53

Pokusím se zhruba provést cenový rozklad tak jak mi to řekl mechanik při převzetí auta a pro představu co a jak stálo ... Zaklepané byly ventily výfukové - tam se asi ten přímaz nedostával vůbec.
Celkovou cenu za opravu zaklepaných ventilů zkresluje cena za materiál a práci výměny předních brzdových destiček, které byly na konci své životnosti a nechal jsem je udělat.

Celkem jsem zaplatil: 16.000,- Kč

- hlava + ventily: 5500,- materiál i s prací - toto nedělá on, ale někam to vozí

Materiál:
- rozvody 3700,-
- těsnění pod hlavu 1600,-
- nemrzka 400,-
- symeringy (prý cosi u vaček ..) 540,-
+ přední brzdové desky 1750,-
... zbývá tedy 2510,-

Takže obrázek si udělejte sami. Nemám důvod spekulovat nad cenami. Jsem spokojen a rád, že je auto v kupě a připraveno k dalšímu doufám slušnému nájezdu bez poruch 8)
Byl: FFI 11/2002 Galerie Byl: FFII 12/2008 LPG Galerie - prodán s 340tis. km na tachu
Je FFIII 9/2017 Galeriea opět jedeme na LPG

Uživatelský avatar
el_Barto
Junior
Junior
Příspěvky: 412
Registrován: 17.01.2010 19:21

Re: 12/2008 Ti-VCT, LPG, chyba P0304 - hledání příčiny VYŘEŠENO

Příspěvek od el_Barto » 18.02.2015 20:37

mmch to bylo poprve cos hlavu delal? menil jsi uz benzinove vstriky? Kolik jsi udelal km na plyn?
FF 2009/2010 combi 1,6 74kW @ LPG Frozen white ... pracant
Ford Sierra 2,0 DOHC CLX@GHIA 91/92 (original) ... mazlik

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů