12/2008 Ti-VCT, LPG, chyba P0304 - hledání příčiny VYŘEŠENO
- Mira
- Test driver
- Příspěvky: 2618
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Třebichovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: 12/2008 Ti-VCT, LPG, chyba P0304 - hledání příčiny
foki, foki,
co k tomu napsat? Pro mě jako laika absolutně nová a překvapivá informace nad kterou se musím ještě hodně zamyslet ... až mě to nutí si vzpomenout na dobu kdy jsem sháněl v 08/2010 dvoulitr s tím, že ho chci do LPG a tys mě přesvědčil, že 1,6 Ti-VCT je taky super, protože ti stála na dvoře nestěžuju si, auto je super a jsem rád že jsem ho od tebe koupil, ale možná kdybych si stál pevně za svým nemusel jsem být nyní rozčarován z toho jak složitý/drahý je u Ti-VCT seřídit ventily. Nebo je to tak i u ostatních motorizací?
Každopádně si teď nemůžu dovolit toto prodat a jiné koupit, páč na to nemám a nezbývá než udělat maximum proto, aby se ventily neměli snahu zaklepat dříve než zase po cca xx-xxxtis. km No už to asi nebude úplně bezstarostné ježdění
V žádném případě zde nechci rozvíjet zbytečnou debatu. Zítra bude auto spravený, napíšu sem co všechno se dělalo a vlákno končí ... Pokračovat ve svém příběhu budu předpokládám ve vlákně o LPG a uvidí se za cca 2-3 roky co se stane
co k tomu napsat? Pro mě jako laika absolutně nová a překvapivá informace nad kterou se musím ještě hodně zamyslet ... až mě to nutí si vzpomenout na dobu kdy jsem sháněl v 08/2010 dvoulitr s tím, že ho chci do LPG a tys mě přesvědčil, že 1,6 Ti-VCT je taky super, protože ti stála na dvoře nestěžuju si, auto je super a jsem rád že jsem ho od tebe koupil, ale možná kdybych si stál pevně za svým nemusel jsem být nyní rozčarován z toho jak složitý/drahý je u Ti-VCT seřídit ventily. Nebo je to tak i u ostatních motorizací?
Každopádně si teď nemůžu dovolit toto prodat a jiné koupit, páč na to nemám a nezbývá než udělat maximum proto, aby se ventily neměli snahu zaklepat dříve než zase po cca xx-xxxtis. km No už to asi nebude úplně bezstarostné ježdění
V žádném případě zde nechci rozvíjet zbytečnou debatu. Zítra bude auto spravený, napíšu sem co všechno se dělalo a vlákno končí ... Pokračovat ve svém příběhu budu předpokládám ve vlákně o LPG a uvidí se za cca 2-3 roky co se stane
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13079
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: 12/2008 Ti-VCT, LPG, chyba P0304 - hledání příčiny
Jenže u toho 2.0 se vůle ventilů seřizuje stejně.
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
- Mira
- Test driver
- Příspěvky: 2618
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Třebichovice
- Kontaktovat uživatele:
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19272
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: 12/2008 Ti-VCT, LPG, chyba P0304 - hledání příčiny
zeptej se jestli merenim ventilu by se tomu dalo predejit , na mereni neni treba rozvody sundavat .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19272
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: 12/2008 Ti-VCT, LPG, chyba P0304 - hledání příčiny
hur - protoze je tam retez , musi se rozebrat cela prsa , a co jsem to delal na motoru ktery jsem mel venku tak to byl docela porod .miki21 píše:Jenže u toho 2.0 se vůle ventilů seřizuje stejně.
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19272
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: 12/2008 Ti-VCT, LPG, chyba P0304 - hledání příčiny
ventily jsou u 1,6 i u 1,6tivct pracností stejne , 1,8 a 2,0 jsou taky stejne .Mira píše: nemusel jsem být nyní rozčarován z toho jak složitý/drahý je u Ti-VCT seřídit ventily. Nebo je to tak i u ostatních motorizací?
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- smoula
- Test driver
- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: 12/2008 Ti-VCT, LPG, chyba P0304 - hledání příčiny
Takže pokud jezdím jen na benzín, a defenzivně, tj. na dálnici a dlouhé přesuny max do 4tis otáček, tak sem v klidu a něco takového mě nikdy nepotká?
- jirkaj
- Člen klubu
- Příspěvky: 855
- Registrován: 28.04.2013 20:47
- Bydliště: Vsetín
Re: 12/2008 Ti-VCT, LPG, chyba P0304 - hledání příčiny
Asi trochu OT, ale myslel jsem si, že se ventily u nových aut tak nějak seřizují samy (třeba hydraúúúlicky).
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: 12/2008 Ti-VCT, LPG, chyba P0304 - hledání příčiny
Duratec 1.6i, ako aj 18i a 2.0i su predpotopne a beznadejne zastarale motory. TiVCT je po stranke modernosti o kusok vyssie, ale nie az natolko, aby sa o nom dalo hovorit ako o modernom Moderny motor je napr. SkyActiv, alebo ostatne priamovstrekove benzinaky.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- smoula
- Test driver
- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: 12/2008 Ti-VCT, LPG, chyba P0304 - hledání příčiny
smoula píše:Takže pokud jezdím jen na benzín, a defenzivně, tj. na dálnici a dlouhé přesuny max do 4tis otáček, tak sem v klidu a něco takového mě nikdy nepotká?
- Mira
- Test driver
- Příspěvky: 2618
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Třebichovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: 12/2008 Ti-VCT, LPG, chyba P0304 - hledání příčiny
foki: jj, díky za vysvětlení. hned je mi líp
V12: to je ta výhoda, že každý máme svůj názor pro mě je to jednoduchá matematika a o vyšších nákladech vůči benzínu bych polemizoval a mé vlastní čísla mi ukazují, že si budu stát za svým stejně jako ty
Jen tak jsem si spočetl z hlavy:
Průměrná spotřeba N95 mého auta cca 8l/100km při ceně cca 36,-Kč/l je to 2,88Kč/km čistě jen a jen na benzín
Od 15.9.2010 jezdím na LPG a celková cena za 1km v tomto časovém období mi vychází na 2,70Kč/km (stoupne to po dnešku, kdy připočtu platbu za opravu) ... ale pozor, v této ceně je již zahrnut kompletní provoz auta za ty uplynulé 3 roky (povinné + havárka, STK+emise, tankování LPG, 27tis. za přestavbu na LPG, benzín, výměny olejů, filtrů, svíčky, dálniční známky, pneu, platby za přezouvání a vyvážení, servis LPG, revize LPG, stěrače, no vše na co si vzpomenu ...) Z tohoto pohledu se mi jeví provoz na LPG stále jako výhodný a pokud najedu cca 80-100tis. kdy teoreticky přijde nutnost seřízení ventilů, tak v tom opět nevidím problém.
V12, je možný že ti dám za 2-3 roky zapravdu pokud se stane něco horšího než nutnost seřízení vůle ventilů díky provozu na LPG. To ukáže jen čas Když do té doby vyplavou v mé prkenici nějaké velké prachy a bude na hybrida nebo nějakýho moderního ecoboosta s malou spotřebou, tak proč se nevzdát LPG
V12: to je ta výhoda, že každý máme svůj názor pro mě je to jednoduchá matematika a o vyšších nákladech vůči benzínu bych polemizoval a mé vlastní čísla mi ukazují, že si budu stát za svým stejně jako ty
Jen tak jsem si spočetl z hlavy:
Průměrná spotřeba N95 mého auta cca 8l/100km při ceně cca 36,-Kč/l je to 2,88Kč/km čistě jen a jen na benzín
Od 15.9.2010 jezdím na LPG a celková cena za 1km v tomto časovém období mi vychází na 2,70Kč/km (stoupne to po dnešku, kdy připočtu platbu za opravu) ... ale pozor, v této ceně je již zahrnut kompletní provoz auta za ty uplynulé 3 roky (povinné + havárka, STK+emise, tankování LPG, 27tis. za přestavbu na LPG, benzín, výměny olejů, filtrů, svíčky, dálniční známky, pneu, platby za přezouvání a vyvážení, servis LPG, revize LPG, stěrače, no vše na co si vzpomenu ...) Z tohoto pohledu se mi jeví provoz na LPG stále jako výhodný a pokud najedu cca 80-100tis. kdy teoreticky přijde nutnost seřízení ventilů, tak v tom opět nevidím problém.
V12, je možný že ti dám za 2-3 roky zapravdu pokud se stane něco horšího než nutnost seřízení vůle ventilů díky provozu na LPG. To ukáže jen čas Když do té doby vyplavou v mé prkenici nějaké velké prachy a bude na hybrida nebo nějakýho moderního ecoboosta s malou spotřebou, tak proč se nevzdát LPG
- shamycz
- Nováček
- Příspěvky: 62
- Registrován: 05.11.2012 16:18
Re: 12/2008 Ti-VCT, LPG, chyba P0304 - hledání příčiny
to Mira: Dívám se na tvůj nájezd a dle spotreby.cz jezdíš více než z 50% dálnice. Jestli se můžu zeptat - V jakém režimu jsi většinou jezdil? tzn. do 4000? do 5000, případně více otáček? (nemluvím o předjíždění, mimořádných situacích atd..)
- Mira
- Test driver
- Příspěvky: 2618
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Třebichovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: 12/2008 Ti-VCT, LPG, chyba P0304 - hledání příčiny
shamycz: Posledního 2,5 roku je ta dálnice z 80-90% R7 Slaný - Praha - Slaný denně do a z práce. Většinou 3 dospělí a stylem jízdy 3-3,5tis.ot. takže spíše pohodový styl než nějaká divočina. Těch zbylých 10-20% dálnic jsou občasné jízdy na moravu po D1 a tam to většinou držím 3,5-4tis.ot. a jak říkáš sem tam 5tis.ot. to když se mi nechce do pravého pruhu kvůli drncání tak abych držel krok s ostatními ...
- Mira
- Test driver
- Příspěvky: 2618
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Třebichovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: 12/2008 Ti-VCT, LPG, chyba P0304 - hledání příčiny
Pokusím se zhruba provést cenový rozklad tak jak mi to řekl mechanik při převzetí auta a pro představu co a jak stálo ... Zaklepané byly ventily výfukové - tam se asi ten přímaz nedostával vůbec.
Celkovou cenu za opravu zaklepaných ventilů zkresluje cena za materiál a práci výměny předních brzdových destiček, které byly na konci své životnosti a nechal jsem je udělat.
Celkem jsem zaplatil: 16.000,- Kč
- hlava + ventily: 5500,- materiál i s prací - toto nedělá on, ale někam to vozí
Materiál:
- rozvody 3700,-
- těsnění pod hlavu 1600,-
- nemrzka 400,-
- symeringy (prý cosi u vaček ..) 540,-
+ přední brzdové desky 1750,-
... zbývá tedy 2510,-
Takže obrázek si udělejte sami. Nemám důvod spekulovat nad cenami. Jsem spokojen a rád, že je auto v kupě a připraveno k dalšímu doufám slušnému nájezdu bez poruch
Celkovou cenu za opravu zaklepaných ventilů zkresluje cena za materiál a práci výměny předních brzdových destiček, které byly na konci své životnosti a nechal jsem je udělat.
Celkem jsem zaplatil: 16.000,- Kč
- hlava + ventily: 5500,- materiál i s prací - toto nedělá on, ale někam to vozí
Materiál:
- rozvody 3700,-
- těsnění pod hlavu 1600,-
- nemrzka 400,-
- symeringy (prý cosi u vaček ..) 540,-
+ přední brzdové desky 1750,-
... zbývá tedy 2510,-
Takže obrázek si udělejte sami. Nemám důvod spekulovat nad cenami. Jsem spokojen a rád, že je auto v kupě a připraveno k dalšímu doufám slušnému nájezdu bez poruch
- el_Barto
- Junior
- Příspěvky: 412
- Registrován: 17.01.2010 19:21
Re: 12/2008 Ti-VCT, LPG, chyba P0304 - hledání příčiny VYŘEŠENO
mmch to bylo poprve cos hlavu delal? menil jsi uz benzinove vstriky? Kolik jsi udelal km na plyn?
FF 2009/2010 combi 1,6 74kW @ LPG Frozen white ... pracant
Ford Sierra 2,0 DOHC CLX@GHIA 91/92 (original) ... mazlik
Ford Sierra 2,0 DOHC CLX@GHIA 91/92 (original) ... mazlik
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů