motor 1.5 ecoboost 150k vs 182k
-
- Nováček
- Příspěvky: 13
- Registrován: 10.08.2015 13:34
motor 1.5 ecoboost 150k vs 182k
Zdravím,
rozhodl jsem se pro nový Ford Focus combi 2015 1.5 ecoboost.
Vše mám již vybrané, jen řeším, zda vzít silnější motor či nikoliv 150k vs. 182k.
Jezdím často mimo město, dálnice 1. - 2. do roka. Auto bude převážet cca 300 kg (řidič + pasažéři + zavazadla).
Jakou byste mi doporučili verzi 1.5 ecoboost motoru?
Velice děkuji za rady.
Tomáš
rozhodl jsem se pro nový Ford Focus combi 2015 1.5 ecoboost.
Vše mám již vybrané, jen řeším, zda vzít silnější motor či nikoliv 150k vs. 182k.
Jezdím často mimo město, dálnice 1. - 2. do roka. Auto bude převážet cca 300 kg (řidič + pasažéři + zavazadla).
Jakou byste mi doporučili verzi 1.5 ecoboost motoru?
Velice děkuji za rady.
Tomáš
- solfan
- Test driver
- Příspěvky: 2985
- Registrován: 09.12.2008 10:01
- Bydliště: Praha
Re: motor 1.5 ecoboost 150k vs 182k
tak zalezi aj na cene...kolko pytaju za 32 konikov?
Focus II, 1.8i, 2010
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat
Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat
Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,
-
- Nováček
- Příspěvky: 13
- Registrován: 10.08.2015 13:34
Re: motor 1.5 ecoboost 150k vs 182k
Za každého koníka chtějí 1 000 Kč
Rozdíl je tedy 32 000 Kč.
Rozdíl je tedy 32 000 Kč.
- solfan
- Test driver
- Příspěvky: 2985
- Registrován: 09.12.2008 10:01
- Bydliště: Praha
Re: motor 1.5 ecoboost 150k vs 182k
tak kedze bude novy, tak cena bude okolo 550 000...tam uz sa tych 30 000 strati, kazdopadne si myslim, ze 150k je celkom dost a 30 000 mas na dovcu...
som ti asi neporadil
chod vyskusat a uvidis, ci je to az taky rozdiel v beznych otackach/rychlostiach.
som ti asi neporadil
chod vyskusat a uvidis, ci je to az taky rozdiel v beznych otackach/rychlostiach.
Focus II, 1.8i, 2010
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat
Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat
Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,
-
- Nováček
- Příspěvky: 13
- Registrován: 10.08.2015 13:34
Re: motor 1.5 ecoboost 150k vs 182k
Bohužel nikde si 182k verzi na autosalonu nedrží
- Blackhawk
- Test driver
- Příspěvky: 3863
- Registrován: 24.07.2009 15:02
- Bydliště: Sereď
Re: motor 1.5 ecoboost 150k vs 182k
Podla vsetkeho je to ten isty motor a rozdiel je iba v softe, ktory by ti vedel niekto prehrat.
-
- Nováček
- Příspěvky: 145
- Registrován: 09.03.2015 23:07
- Bydliště: Praha
Re: motor 1.5 ecoboost 150k vs 182k
me osobne tech 150hp plne dostacuje, samozrejme 182 koniku je vic a rad bych je tam mel, ale 30 tisic neni malo at uz cenove nebo si za to vzit nejakou vybavu, kterou uzijes vic. Navic v mem pripade u sedanu ani neslo tu silnejsi verzi vybrat tak mi to usnadnilo rozhodovani
Horsi to budes mit asi s porovnanim, pro benzinove maji vetsinou dealeri predvadeci verze 1.0EB s 125hp a 1.5EB se 150.
Horsi to budes mit asi s porovnanim, pro benzinove maji vetsinou dealeri predvadeci verze 1.0EB s 125hp a 1.5EB se 150.
Ford Focus III Titanium Sedan, 2015, 1.5 Ecoboost (110 kW) Magnetic Grey
Ford Focus I kombi, 1999, 1.8i, v duchodu (vylety do Hornbachu)
Ford Focus I kombi, 1999, 1.8i, v duchodu (vylety do Hornbachu)
- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: motor 1.5 ecoboost 150k vs 182k
Rozhodl bych se podle toho, zda rad ridim nebo jen uzivam vec se ctyrma kolama a volantem jako prostredek dopravy od nekud nekam.
Nic vic bych pri rozhodovani neresil.
Eventualne, jak jde chipnout ktera verze.
Nic vic bych pri rozhodovani neresil.
Eventualne, jak jde chipnout ktera verze.
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
- petr ST200
- Nováček
- Příspěvky: 140
- Registrován: 24.05.2011 18:58
- Bydliště: terezin
Re: motor 1.5 ecoboost 150k vs 182k
Tak 150 koniku je na normální ježdění dost. Na druhou stranu třeba při budoucím prodeji hodně lidí bude upřednostňovat silnější 180 kterých asi tolik nebude.
Je: Alfa Romeo 156SW 2,4JTD 200HP 500NM R5 LOKOMOTIVA
Bylo:Ford Mondeo ST200 r.v2000 nikdy nezapomenu na V6
Bylo:Ford Mondeo MK1 4X4 2,0i r.v1996
Bylo:Ford Focus 1,6i r.v2001
Bylo:Ford Mondeo ST200 r.v2000 nikdy nezapomenu na V6
Bylo:Ford Mondeo MK1 4X4 2,0i r.v1996
Bylo:Ford Focus 1,6i r.v2001
- solfan
- Test driver
- Příspěvky: 2985
- Registrován: 09.12.2008 10:01
- Bydliště: Praha
Re: motor 1.5 ecoboost 150k vs 182k
podla mna sofersky budu obidve verzie stejne, len jedna bude rychlejsia
pri predaji neviem ci budu uprednostnovat ludia silnejsiu verziu, mozno bude predajnejsi, lebo ioch bude malo. osobne si myslim, ze ani tych 150 k nebude nejako extra vela na trhu (viac bude 1.0 EB)
to ze to nejde vyskusat je pdola mna velky fail...mas nieco kupit a nemozes vyskusat, to by potom malo platit ze mozes do 14 dni vratit
pri predaji neviem ci budu uprednostnovat ludia silnejsiu verziu, mozno bude predajnejsi, lebo ioch bude malo. osobne si myslim, ze ani tych 150 k nebude nejako extra vela na trhu (viac bude 1.0 EB)
to ze to nejde vyskusat je pdola mna velky fail...mas nieco kupit a nemozes vyskusat, to by potom malo platit ze mozes do 14 dni vratit
Focus II, 1.8i, 2010
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat
Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat
Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,
- Anduril
- Test driver
- Příspěvky: 5087
- Registrován: 07.11.2009 16:56
- Bydliště: Ostrava
Re: motor 1.5 ecoboost 150k vs 182k
U 1.5ky nevim, ale u predchozi 1.6EB rozdil je znatelny, ale az ve vyssich otackach. 150k verze ma orezany vrch (vykon i kroutici moment) a tam prave 182k verze prichazi ke slovu a tahne dale. Pri bezne jizde v nizkych otackach ale rozdil znatelny neni.
-
- Nováček
- Příspěvky: 13
- Registrován: 10.08.2015 13:34
Re: motor 1.5 ecoboost 150k vs 182k
Rád řídím.enjoy píše:Rozhodl bych se podle toho, zda rad ridim nebo jen uzivam vec se ctyrma kolama a volantem jako prostredek dopravy od nekud nekam.
Nic vic bych pri rozhodovani neresil.
Eventualne, jak jde chipnout ktera verze.
... a čekat další 3 měsícesolfan píše: to ze to nejde vyskusat je pdola mna velky fail...mas nieco kupit a nemozes vyskusat, to by potom malo platit ze mozes do 14 dni vratit
Kroutící moment mají obě dvě verze stejný. Porovnával jsem výkonové křivky motorů a rozdíl začíná být vidět při rychlostech nad 100 km/h.Anduril píše:U 1.5ky nevim, ale u predchozi 1.6EB rozdil je znatelny, ale az ve vyssich otackach. 150k verze ma orezany vrch (vykon i kroutici moment) a tam prave 182k verze prichazi ke slovu a tahne dale. Pri bezne jizde v nizkych otackach ale rozdil znatelny neni.
Jelikož jezdím většinou mimo město cca 110 km/h a předjíždím s rychlostí kolem 130 km/h, tak je pro mě asi vhodnější výkonnější verze.
Kdybych si to mohl projet a porovnat, byl bych rozhodnutý ihned. Takhle si říkám, zda těch 32k Kč není zbytečných.
- Anduril
- Test driver
- Příspěvky: 5087
- Registrován: 07.11.2009 16:56
- Bydliště: Ostrava
Re: motor 1.5 ecoboost 150k vs 182k
Ano, hodnota 240Nm je stejna pro obe verze, ale silnejsi EB ma tuto hodnotu az do 5k otacek, slabsi jen do 4k. A o to jde. Takze nejen vyssi vykon, ale i ten kroutici moment je vyuzitelny v sirsim rozsahu otacek.
-
- Nováček
- Příspěvky: 145
- Registrován: 09.03.2015 23:07
- Bydliště: Praha
Re: motor 1.5 ecoboost 150k vs 182k
pokud jezdis 110 a predjizdis 130 tak ti ta "slabsi" 150k mela stacit, 110kw verze byva dostupna, tak vyzkousej sam. Me to Ford pujcil na den zdarma treba.nokie píše: Jelikož jezdím většinou mimo město cca 110 km/h a předjíždím s rychlostí kolem 130 km/h, tak je pro mě asi vhodnější výkonnější verze.
Kdybych si to mohl projet a porovnat, byl bych rozhodnutý ihned. Takhle si říkám, zda těch 32k Kč není zbytečných.
jel jsem s tim letos dalnice asi 4000km celkem, na klasicke 130km/h to i pro predjizdeni staci, v nemecku kde to zenou vic jsem musel obcas podradit na petku, abych mohl rychleji akcelerovat k 160-170, maximalku jsem mel 200 , zrejme by to dalo vic ale zkousel jsem vzdy jen na chvili kdyz byl mensi provoz ( v DE). Na pohodlnou cestovku kolem 150-160 to staci, spotreba byla kupodivu taky pomerne nizka.
Samozrejme pokud jsi fajnsmekr a ozelis 30k kc, tak bych volil silnejsi verzi, na pohodlne jezdeni po dalnici 110kw bohate staci.
Jinak co se tyce komfortu tak spis muzu doporucit adaptivni tempomat, na dlouhe cesty po dalnici je to super vec. U 110kw neni potreba podrazovat nikde, adaptivni ti hlida plynulou rychlost a odstupy
Ford Focus III Titanium Sedan, 2015, 1.5 Ecoboost (110 kW) Magnetic Grey
Ford Focus I kombi, 1999, 1.8i, v duchodu (vylety do Hornbachu)
Ford Focus I kombi, 1999, 1.8i, v duchodu (vylety do Hornbachu)
- solfan
- Test driver
- Příspěvky: 2985
- Registrován: 09.12.2008 10:01
- Bydliště: Praha
Re: motor 1.5 ecoboost 150k vs 182k
tak tak, konecne niekto napisal aj realne fakty, a teda, ze tych 110 kw bohate staci na bezne rychlosti a nezlakne sa ani uz dost vysokych rychlosti, v ktoryh bezne asi jazdit nebude
a na okruh nie je urcene ani jedno combi
a pekne pises, ak na to ma, kupi, zle to nebude. ak premysla ci vobec, tak nech zvazi investiciu do nejakej vybavy a tych 110kw bude tiez spokojny
a na okruh nie je urcene ani jedno combi
a pekne pises, ak na to ma, kupi, zle to nebude. ak premysla ci vobec, tak nech zvazi investiciu do nejakej vybavy a tych 110kw bude tiez spokojny
Focus II, 1.8i, 2010
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat
Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat
Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host