Stránka 1 z 4

Bílý kouř

Napsal: 05.03.2006 13:37
od Jimi
Mám 1.8 TDI a v mrazech se mi motor při startu chvěje jako by šel na 3 válce a z výfuku jde bílý kouř, který smrdí dost naftou, jako kdybych měl velký fora. Žhavičky jsou OK a když se motor zahřeje tak je to v pohodě. Prosím o radu.

Napsal: 05.03.2006 20:27
od foki
cerpadlo , střiky .

to je dovoz ? pokud holansko tak kolik to ma najeto ?

Napsal: 05.03.2006 20:30
od driver
jestli jde z výfuku bílý kouř tak i turbo,ale zaráží mě že po zahřátí nekouří

Napsal: 05.03.2006 20:34
od foki
driver píše:jestli jde z výfuku bílý kouř tak i turbo
ale vetsinou odchazi cerpadlo

Napsal: 05.03.2006 20:35
od driver
proč ten bílý kouř,to dělá též čerpadlo

Napsal: 05.03.2006 20:43
od foki
driver píše:proč ten bílý kouř,to dělá též čerpadlo
muze davat vic nafty ktera se nespali a protoje citit , nebo muze kapat strik

Napsal: 06.03.2006 19:41
od Jimi
Je to dovoz z Německa má to 103000km. Ono to nekouří v tahu, ale na volnoběh anebo pokuď jedeš z kopce třeba na čtyřku bez plynu. Je to ale vždy chvilku než se motor trochu zahřeje, pak je vše OK. Náplně a filtry jsou nový a vše MOTORCRAFT. Je možný, že to dělá nafta, protože jsem bral levnou a kouřilo to dost. Ted beru ARAL v Č.B. a je to o dost lepší.

Napsal: 08.08.2007 10:58
od Plch
Ahoj, tak jsem našel toto téma a chci se zeptat, jestli už jsi zjistil čím to bylo, mám totož stejný problém a zatím nevím čím to je, takže uvítám jakékoliv rady, díky

Napsal: 08.08.2007 11:24
od silverwolf
Může to dělat opravdu nekvalitní nafta, pokud je ředěná vodou. Když se voda dostane do spalovacího prostoru, jde z výfuku bílý kouř. Taky se podívej, jestli ti neubývá voda v chladiči. Jinak těch příčin potom může být víc viz. výše

Napsal: 08.08.2007 11:34
od erikm1
Mal som rovnaky problem na inom aute. Myslel som, ze to bude tesnenie pod hlavou a problem bol v prasknutej hlave. :(

Napsal: 08.08.2007 12:32
od Ferris
mal som rovnaky problem na Ford Escort RS turbo , olej presakoval cez turbo a doharal vo vyfuku, dymilo to brutalne na bielo ale po zahriati sa to zmiernilo ako sa teplom roztahol material presakovanie sa zmiernilo , stalo ma to repas turba
:?
priklanam sa teda k chybe na turbe

Re: Bílý kouř

Napsal: 25.05.2008 09:02
od JiPi
Nazdar vsichni, tak prave taky resim stejny problem. Posledni dobou (cca 2 tydny) jsem si vsimnul, ze kdyz auto startuju rano tzn. stoji celou noc, tak po startu mi treba 2x chcipne. Z vyfuku jde bily kour a je citit nafta. Hluk motoru je taky o dost vyssi, prirovnanim k traktoru. Jakmile se uz ale rozjedu, bily kouř už neni videt a motor se uklidni, bezi jak ma. Auto pak necham stat cca 8 hodin - start bez problemu, bez koure. No tohle se ale nestava pravidelne kazde rano, za tech 14 dni se mi to stalo asi 5x. Zkousel jsem tankovat 3 druhy nafty, Shell, Benzinu, a dokonce i Tesco + aditivum. Myslim, ze to naftou nebude, bude problem nekde jinde.
Pokud by mi nekdo mohl poradit, v pripade, ze by to bylo cerpadlo, vstriky, turbo... Bude se to casem zhorsovat nebo to odejde najednou nekde v terenu? Diky.

Re: Bílý kouř

Napsal: 25.05.2008 09:37
od racetiger
2JIPI - zkus proverit zhaveni,ty priznaky na to vypadaji

Re: Bílý kouř

Napsal: 26.05.2008 21:47
od pelen
Moznosti pri bilem dymu:

Re: Bílý kouř

Napsal: 27.10.2008 18:37
od JiPi
Ahoj, tak mam dalsi nove poznatky. Tento problem jak jsem drive psal jsem stale jeste nevyresil. Ono to prestalo tak nejak samo, ale zjistil jsem, ze je to zavisle na venkovni teplote. Pres jaro, leto absolutne zadny problem pri startu. Avsak ted na podzim, kdy teploty jdou k nule (uz u teploty +6°C) se to objevuje zase. Jak zacne mrznout, cekam velky problem. Problem je stale stejny. Za studena nastartuju, motor zdechne. Nastartuju znovu, motor bezi kolisave, z výfuku bily kour. Po cca 20 vterinach se motor uklidni a muzu jet. Voda z chladice neubyva, svicky jsem vymenil (mel jsem jeste puvodni). Naftu beru Shell nebo OMV. Do nafty pridavam aditivum pro cisteni vstrikovacu. Stale stejny problem. Minuly patek jsem zajel na diagnostiku ve Fordu Třebíč - zadna chyba (docela jsem se modlil, aby to byl nejaky snimac, cidlo, ktere cosi ridi a tedy spatne davkuje palivo). Jejich doporuceni je proverit vstrikovace. V prvni rade by jeste zkusili vymenit palivovy filtr, zkontrolovat, zda nejsou v tom starem kovove špony = to by byl problem s cerpadlem - casem by se problem se vstrikovacema opakoval. Tak budu patrat dal. S FoFikem jsem jinak absolutne spokojen, až ted me to zase zacalo zlobit. Kdybste neco zjistili, cim se opravdu zavada deje, dejte sem vedet. Ď.