1.0 EB - DEKARBONIZACE, PROPLACH vs. ROZVODOVÝ ŘEMEN

Pet70
Nováček
Nováček
Příspěvky: 122
Registrován: 02.01.2024 09:50

Re: 1.0 EB - DEKARBONIZACE, PROPLACH vs. ROZVODOVÝ ŘEMEN

Příspěvek od Pet70 » 22.03.2024 19:42

Karel2 píše: 22.03.2024 17:28Vodou?
vodu přistrkávám do turba za jízdy , ta moc nečistí ale zvyšuje výkon

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4813
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.0 EB - DEKARBONIZACE, PROPLACH vs. ROZVODOVÝ ŘEMEN

Příspěvek od fofok » 22.03.2024 20:53

Já jí leju do nádrže 1:1 s benzínem voda jako vodík.

Vodíkem si nechávali dělat dekarbonizaci táta a bratr na TSI a žádnou změnu nepozorujou.Sací ventily který se zanášej karbonem nejvíce,se musejí čistit mechanicky.

Tady to třeba dělají a bratr si to nechá udělat na Jarově.

https://www.mp-autoservis.cz/dekarbonizace/
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Pet70
Nováček
Nováček
Příspěvky: 122
Registrován: 02.01.2024 09:50

Re: 1.0 EB - DEKARBONIZACE, PROPLACH vs. ROZVODOVÝ ŘEMEN

Příspěvek od Pet70 » 22.03.2024 21:09

vodík jsem testoval na mondeu 2,0tdci 2005 neprošel na emise , po čištění vodíkem a projetí cca 50km emise jak nový
a chemii na focusu 2015 1,6tdci před sundáním palice a sací ventily byly čistší ne čisté ale nikdo to nečistil 250000km

pořídil jsem chemii , vodík příště 8)

mnohdy stačí jen občas přilejt chemii do paliva a po pár km je na emisích měřitelný výrazný rozdíl k lepšímu

edit : na vodík se dá jezdit jak benzin tak nafta , není to legální ale funguje to dobře , zároveň to "čistí" motor za jízdy a snižuje spotřebu paliva

Pet70
Nováček
Nováček
Příspěvky: 122
Registrován: 02.01.2024 09:50

Re: 1.0 EB - DEKARBONIZACE, PROPLACH vs. ROZVODOVÝ ŘEMEN

Příspěvek od Pet70 » 22.03.2024 22:26

fofok píše: 22.03.2024 20:53 Já jí leju do nádrže 1:1 s benzínem voda jako vodík.
vidíš a já byl dodnes přesvědčený že přístřikem vody do turba na straně sání a následnou tvorbou páry která na sebe váže více kyslíku a tudíž se ho více dostane do válce a můžeme tam cpát více paliva a tím se zvyšuje výkon , třeba se mýlím a Mike Costin a Keith Duckworth se spletli :nixw:
ty jsi to geniálně vyřešil mixem voda benzín do nádrže , já si tedy nejsem jistý tímto řešením a tudíž zůstanu raději u vyzkoušeného :Dancer:

Uživatelský avatar
Karel2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6620
Registrován: 10.09.2011 09:51
Bydliště: Přerov

Re: 1.0 EB - DEKARBONIZACE, PROPLACH vs. ROZVODOVÝ ŘEMEN

Příspěvek od Karel2 » 23.03.2024 07:50

Pet70 píše: 22.03.2024 19:42
Karel2 píše: 22.03.2024 17:28Vodou?
vodu přistrkávám do turba za jízdy , ta moc nečistí ale zvyšuje výkon
Myslel jsem vodu strikat mensim proudem, pri +-2000 otackach a horkem motoru, co jde pak z vyfuku, za to by se nemusela stydet i Avie. Delavalo se to pred lety. Kluci ze stareho fordfansfora to znaji. Tedy cisti a dukladne.
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4813
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.0 EB - DEKARBONIZACE, PROPLACH vs. ROZVODOVÝ ŘEMEN

Příspěvek od fofok » 23.03.2024 08:16

Na tom samým principu by měl fungovat ten vodík,přivstřikuje se do sání běžícího a zahřátýho motoru,že by se teoreticky měla zvýšit teplota spalování a karbon by měl shořet.Nevím jak to funguje nebo nefunguje,ale na dvou motorech se nic zázračnýho nestalo.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

petrvtr
Nováček
Nováček
Příspěvky: 22
Registrován: 16.06.2022 17:29

Re: 1.0 EB - DEKARBONIZACE, PROPLACH vs. ROZVODOVÝ ŘEMEN

Příspěvek od petrvtr » 23.03.2024 12:00

phofy píše: 22.03.2024 07:40 Odpověď BG:
Dobrý den, určitě to má velký smysl. Za prvé olejový prostor s palivem moc neošetříte, takže jakákoliv očista-dekarbonizace je 100% důležitá. Za druhé pak následně aplikujete olej do čistého systému a není ihned kontaminovaný. A za třetí je kompletní kit velmi důležitá právě pro tyto motory (přímý vstřik, malý objem) tím ho udržíte v dobrém stavu. Pokud se neaplikuje preventivní dekarbonizace, tak řešíme už kolem 50.000 km problémy zákazníků. Prevence je levnější. Oba produkty BG 109 i 115 MOA jsou plně kompatibilní s gumou, pryží, těsněním,.........https://www.bg-care.cz/produkt/kit-gdi/88/
Pokud používáš prémiová paliva s čisticími aditivy tak ta aditiva se samozřejmě s benzínem dostávají i do oleje kde působí proti usazování karbonu také. Pokud navíc měníš olej časně tak myslím že motor dekarbonizovat nepotřebuje. Jinak s BG EPR mám dobrou zkušenost u zasraného motoru, ale u řemenu v oleji bych se taky asi bál.

Pet70
Nováček
Nováček
Příspěvky: 122
Registrován: 02.01.2024 09:50

Re: 1.0 EB - DEKARBONIZACE, PROPLACH vs. ROZVODOVÝ ŘEMEN

Příspěvek od Pet70 » 23.03.2024 20:16

Karel2 píše: 23.03.2024 07:50
Pet70 píše: 22.03.2024 19:42
Karel2 píše: 22.03.2024 17:28Vodou?
vodu přistrkávám do turba za jízdy , ta moc nečistí ale zvyšuje výkon
Myslel jsem vodu strikat mensim proudem, pri +-2000 otackach a horkem motoru, co jde pak z vyfuku, za to by se nemusela stydet i Avie. Delavalo se to pred lety. Kluci ze stareho fordfansfora to znaji. Tedy cisti a dukladne.
to jsem nikdy neslyšel , zkus mi to vysvětlit , pojem menší proud je co??, popiš jak by se to čistilo ??
za mě když motor hltne vodu tak min. ohlé ojnice

Uživatelský avatar
Marlosk
Junior
Junior
Příspěvky: 203
Registrován: 18.10.2020 08:40

Re: 1.0 EB - DEKARBONIZACE, PROPLACH vs. ROZVODOVÝ ŘEMEN

Příspěvek od Marlosk » 23.03.2024 20:21

Naposledy upravil(a) Marlosk dne 23.03.2024 20:24, celkem upraveno 2 x.

Pet70
Nováček
Nováček
Příspěvky: 122
Registrován: 02.01.2024 09:50

Re: 1.0 EB - DEKARBONIZACE, PROPLACH vs. ROZVODOVÝ ŘEMEN

Příspěvek od Pet70 » 23.03.2024 20:22

petrvtr píše: 23.03.2024 12:00
phofy píše: 22.03.2024 07:40 Odpověď BG:
Dobrý den, určitě to má velký smysl. Za prvé olejový prostor s palivem moc neošetříte, takže jakákoliv očista-dekarbonizace je 100% důležitá. Za druhé pak následně aplikujete olej do čistého systému a není ihned kontaminovaný. A za třetí je kompletní kit velmi důležitá právě pro tyto motory (přímý vstřik, malý objem) tím ho udržíte v dobrém stavu. Pokud se neaplikuje preventivní dekarbonizace, tak řešíme už kolem 50.000 km problémy zákazníků. Prevence je levnější. Oba produkty BG 109 i 115 MOA jsou plně kompatibilní s gumou, pryží, těsněním,.........https://www.bg-care.cz/produkt/kit-gdi/88/
Pokud používáš prémiová paliva s čisticími aditivy tak ta aditiva se samozřejmě s benzínem dostávají i do oleje kde působí proti usazování karbonu také. Pokud navíc měníš olej časně tak myslím že motor dekarbonizovat nepotřebuje. Jinak s BG EPR mám dobrou zkušenost u zasraného motoru, ale u řemenu v oleji bych se taky asi bál.
vůbec tomu nerozumím , jak se můžou aditiva z paliva dostávat do oleje to ti jako přibývá olej??

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9409
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.0 EB - DEKARBONIZACE, PROPLACH vs. ROZVODOVÝ ŘEMEN

Příspěvek od phofy » 23.03.2024 20:33

Tak vždycky se ti dostane trochu paliva do oleje jak u benzínu, tak i u nafty, si čuchni k víčku od oleje a ucítíš benzín.
Hlavně při krátkých trasách se studeným motorem, to je nejhorší.

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 12928
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: 1.0 EB - DEKARBONIZACE, PROPLACH vs. ROZVODOVÝ ŘEMEN

Příspěvek od stano. » 23.03.2024 20:49

Pet70 píše: 22.03.2024 22:26 vidíš a já byl dodnes přesvědčený že přístřikem vody do turba na straně sání a následnou tvorbou páry která na sebe váže více kyslíku a tudíž se ho více dostane do válce a můžeme tam cpát více paliva a tím se zvyšuje výkon , třeba se mýlím a Mike Costin a Keith Duckworth se spletli :nixw:
Nie, nesplietli. To ty mas alternativnu fyziku.

Pet70
Nováček
Nováček
Příspěvky: 122
Registrován: 02.01.2024 09:50

Re: 1.0 EB - DEKARBONIZACE, PROPLACH vs. ROZVODOVÝ ŘEMEN

Příspěvek od Pet70 » 23.03.2024 20:50

a kolik se tam toho aditivovaného paliva může caa za 10 000km dostat??
a kolik procent nebo promile je v palivech ??
hlavně si myslím že se paliva "aditivují" kvůli ochraně palivové cesty a ne k ochraně "pod písty"
tam se dle mého dostanou promile aditiv z paliva , ty nic přeci nemohou ochránit :nixw:

Pet70
Nováček
Nováček
Příspěvky: 122
Registrován: 02.01.2024 09:50

Re: 1.0 EB - DEKARBONIZACE, PROPLACH vs. ROZVODOVÝ ŘEMEN

Příspěvek od Pet70 » 23.03.2024 20:52

stano. píše: 23.03.2024 20:49
Pet70 píše: 22.03.2024 22:26 vidíš a já byl dodnes přesvědčený že přístřikem vody do turba na straně sání a následnou tvorbou páry která na sebe váže více kyslíku a tudíž se ho více dostane do válce a můžeme tam cpát více paliva a tím se zvyšuje výkon , třeba se mýlím a Mike Costin a Keith Duckworth se spletli :nixw:
Nie, nesplietli. To ty mas alternativnu fyziku.
a to je dobře nebo špatně?? moc ti nerozumím co tím chceš říct

Pet70
Nováček
Nováček
Příspěvky: 122
Registrován: 02.01.2024 09:50

Re: 1.0 EB - DEKARBONIZACE, PROPLACH vs. ROZVODOVÝ ŘEMEN

Příspěvek od Pet70 » 23.03.2024 21:19

Marlosk píše: 23.03.2024 20:21 Dekarbonizace vodou:
https://www.portalridice.cz/clanek/deka ... ezkousejte

Na fóru (autor Ballu) :
viewtopic.php?t=38414#p988536
fakt jsem se pobavil jak to bylo napsané :D ale odvahu to takto udělat opravdu nemám /tím neříkám že to nemůže fungovat / , než mě přesvědčili na dekarbonizaci pomocí chemie a čištění oleje a vč následné aplikace aditiv do oleje fakt trvalo , jsem s tím spokojený

ps- ty jsi to prubnul?

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2011 - 2018“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů